Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei ole, eikä tule.

Offtopiccia:

Ou nou. Tilasin DS3:n ja ajattelin testailevani sitä juuri COD4:ssä, koska se on ainoa peli, jota tällä hetkellä aktiivisemmin pelailen... :(

No, täytyy ryhtyä grindaamaan Unchartedin crushingia...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onks teil viime päivinä codi vähän tehnyt bugeja? Itselläni on niin mietin, että onko muilla?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onks teil viime päivinä codi vähän tehnyt bugeja? Itselläni on niin mietin, että onko muilla?


Riippuu ihan et mitä bugeja tarkoitat, siis niiku vähän bugeja niin vähää vaikee sanoo, että onko nyt kyseessä edes bugi vaiko jokin nettiyhteys ongelmia. Tyyliin pelit pätkii yms! Mutta siis ei, itse peli ei oo tehnyt mitään vähän bugeja minulla, mitä nyt välillä vaan yhteys pätkii. Jos en siis ite ole hostina!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo. eli vähän epäselvästi sanottu, mutta esim servua latamassa niin pysähtyy yhtäkkiä ja jämähtää siihen eikö auta muu kuin sulkea peli sitten. Näitä on tullut tänään aika paljon?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No, esim kuulemma tämän uusimman 3.0 päivityksen jälkeen joillekin on tullut noita ongelmia, joillakin taas on niitä ennen päivitystäkin ollut. Mutta on varmaankin nettiasetuksista kiinni eikä pelistä! Mä en osaa oikee neuvoa tossa asiassa, kun ei itselläni vielä toistaiseksi ole tommosta tehnyt! En ainakaan muista että olisi, tai sit siitä on vaan niin kauan aikaa. Vaikka kaiken näköistä vastaava jämähtämistä yms ihme säätöä on kyl tehnyt.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla ei oo muuta erikoista ollu kuin jos yksin yrittää peliä hakea tulee aina oma hosti, jos joku on mukana ei tuu omaa millään, ennen oli toisin päin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

minkälaisii lisäyksii noihi shotguneihin saa 25 tapon jälkeen? sen tiiän et ekana siihen saa sen red dot sighterin, mut mitä sen jälkeen siihen saa vielä lisättyä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

siis 25 tapon jälkeen saa reddotin, 75 tapon jälkeen saa gripin, 150 tapon jälkeen saa mitä? värejä vaan vai?

150:n asti oikein, kun sulla on 150 tappoa täynnä et saa aseeseen enää mitään. Jos haluat noita värejä metsästellä niin sun pitää tehdä heduja.

25 hedua (digital kuviot)
75 hedua (blue tiger kuviot)
150 hedua (red tiger kuviot)

Kultaisen aseen pystyy myös saamaan kun on eka hankkinut jokaisen tietyn "ryhmän" aseen red tigerille. Elikkä kun saat kumapaankin haulikkoon red tigrut saat toisen haulikon kultaisena.

(Haulikoissa ei kait pidä saada ihan noin paljon heduja mutta noin ne kuitenkin menee.)

Ja onko se tosiaan vaikeeta käydä challengeissa kattomassa mitä pitää tehdä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

150:n asti oikein, kun sulla on 150 tappoa täynnä et saa aseeseen enää mitään. Jos haluat noita värejä metsästellä niin sun pitää tehdä heduja.

25 hedua (digital kuviot)
75 hedua (blue tiger kuviot)
150 hedua (red tiger kuviot)

Kultaisen aseen pystyy myös saamaan kun on eka hankkinut jokaisen tietyn "ryhmän" aseen red tigerille. Elikkä kun saat kumapaankin haulikkoon red tigrut saat toisen haulikon kultaisena.

(Haulikoissa ei kait pidä saada ihan noin paljon heduja mutta noin ne kuitenkin menee.)

Ja onko se tosiaan vaikeeta käydä challengeissa kattomassa mitä pitää tehdä?
ku mulla ei oo yhtäkää tappoa haulikoilla, nii en mä nää ku sen mitä saa 25 tapon jälkee, eli ekan tehtävän....en pysty milllään näkeen mitä sen jälkeen saa
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ku mulla ei oo yhtäkää tappoa haulikoilla, nii en mä nää ku sen mitä saa 25 tapon jälkee, eli ekan tehtävän....en pysty milllään näkeen mitä sen jälkeen saa

Voit valita haulikon ja selata niittä attachmeteja niin näkyy mitä tarvii unlockkiin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

missä te vedätte noita hedui että saatte kultasia pyssyjä? ite oon pelannu TDM, mut taitaa jäädä kulta aseiden keruu sikseen, ku menee hermot noiden LMG nuupien kans.. gageen en oo menossa, hyh hyh.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

missä te vedätte noita hedui että saatte kultasia pyssyjä? ite oon pelannu TDM, mut taitaa jäädä kulta aseiden keruu sikseen, ku menee hermot noiden LMG nuupien kans.. gageen en oo menossa, hyh hyh.

Domination ja hq.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Domination ja aina 3 stunia käyttöön. Stuni vaan jalkoihin ja sul on 2 sek. aikaa sihdata liki paikallaan olevaan maaliin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo dominationin huomasin olevan paras muoto hedujen keräämiseen! Menee vaan kyttäämään sinne lipun lähettyville ja kun porukkaa tulee valtaamaan sitä, on helppo ampua heduja lähes paikoillaan olevaan kohteeseen. ;)
Sitten semmosen huomasin noista SMG:istä, että parhaiten esim. Mini-Uzilla sai heduja ku pisti vaan steady aimin ja lonkalta veteli! xD
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yks hyvä tapa keräillä heduja on kans toi 3stunia ja FFA. Ite keräilly lähinnä snipuihin tolla tavalla.
 
Ylös Bottom