Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo, kyl se hieman ärsyttää jos ne rajoittaa sitä nopeuttaa että tyyliin dessul ei tee enää mitään jos se ampuu Piuw.....................................Piuw.................................................Piuw tyylillä! Vaikka harvemmin sitä mitään pistoolia tai G3:sta käyttää. Mut kuitenkin!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oikeesti, tämän takiako te täällä itkette? Eipä se patch pahemmin sitä fire ratea muokannut, jos siis ei käytä rapid firea. Aika samalla tavalla tuolla dessulla voi ampua kuin aiemminkin, jos siis ei ole sortunut käyttämään modattua ohjainta. Itse tykkään siitä että pistooleja ei voida käyttää samalla tavalla kuin konekiväärejä, sillä niin ei voi tehdä todellisuudessakaan. Haluaisin nähdä sen ihmisen joka ampuu sekunnissa lippaan tyhjäksi dessulla.

 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oikeesti, tämän takiako te täällä itkette? Eipä se patch pahemmin sitä fire ratea muokannut, jos siis ei käytä rapid firea. Aika samalla tavalla tuolla dessulla voi ampua kuin aiemminkin, jos siis ei ole sortunut käyttämään modattua ohjainta. Itse tykkään siitä että pistooleja ei voida käyttää samalla tavalla kuin konekiväärejä, sillä niin ei voi tehdä todellisuudessakaan. Haluaisin nähdä sen ihmisen joka ampuu sekunnissa lippaan tyhjäksi dessulla.

Haha, jos toi on syy itkeä, niin jopas jotakin. Toihan on about maksimi, mitä oon ite koskaan ampunut, sekin aika epätarkkaa jo. Ainoastaan äkkinäisissä tilanteissa ilman tähtäämistä voi järkevästi käyttää. Itekin odotin jotain kauheeta hidastusta tulinopeuteen kaikkien itkujen perusteella, mut ei hitto.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hyvä patchi kaikin puolin. Ite en ole edes noihin rapid fire pelaajiin vielä törmänny, mut hyvä silti kun korjasivat. Reilu peli ennen kaikkea.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Taitavat vaan rapid fire -spedet itkeä tuosta tulinopeuden muuttamisesta. Itsellänikin omat näppimaksimit menevät tuon videossa osoitetulle uudelle maksimitasolle, enkä edes ampuisi sillä noin "oikeassa" pelitilanteessa. Jatkukoon modattujen pädien omistajien itku, saapa nauraa pääle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oikeesti, tämän takiako te täällä itkette? Eipä se patch pahemmin sitä fire ratea muokannut, jos siis ei käytä rapid firea. Aika samalla tavalla tuolla dessulla voi ampua kuin aiemminkin, jos siis ei ole sortunut käyttämään modattua ohjainta. Itse tykkään siitä että pistooleja ei voida käyttää samalla tavalla kuin konekiväärejä, sillä niin ei voi tehdä todellisuudessakaan. Haluaisin nähdä sen ihmisen joka ampuu sekunnissa lippaan tyhjäksi dessulla.



Joo no toihan on aivan mahtava juttu, mä kun luulin että ne hidastaa sen ihan täysin käyttökelvottomaks!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En ois uskonu et ne tekee niistä ihan noin hitaita kun ne teki. Dessu on enää ainoo pistooli jolla tekee edes jotain.
On se ainaki sen verra hitaampi että ku itte painaa liipasinta kolmesti vain kaksi panosta lentää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kyllä se perke*le on hidastanut! Mitä nakki sormia oikeen ootte jos ette eroa huomaa. :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kyllä se perke*le on hidastanut! Mitä nakki sormia oikeen ootte jos ette eroa huomaa. :(

Kyllähän sen eron huomaa, mutta siis hei oikeasti.. rämpytättekö te sitä "liipasinta" niin hemmetin nopeasti? Luoteja tulee kuin Gatlingista konsanaan, ukko ohjaimen takana heiluu penkillä niin holtittomasti, että muusta pelaamisesta tai saati tähtäämisestä ei tule mitään. Ja enpä usko, että sormipelillä pääsee samalle tasolle tulinopeudessa turbonappiohjaimen kanssa. Varsinkaan niin, ettei koko muu pelaaminen häiriytyisi siitä. Kyllä tuo nykyinenkin tulinopeus on ihan tarpeeksi luonnottomalla tasolla ja sillä pelaajia niittää ihan tarpeeksi paljon.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllähän sen eron huomaa, mutta siis hei oikeasti.. rämpytättekö te sitä "liipasinta" niin hemmetin nopeasti? Luoteja tulee kuin Gatlingista konsanaan, ukko ohjaimen takana heiluu penkillä niin holtittomasti, että muusta pelaamisesta tai saati tähtäämisestä ei tule mitään. Ja enpä usko, että sormipelillä pääsee samalle tasolle tulinopeudessa turbonappiohjaimen kanssa. Varsinkaan niin, ettei koko muu pelaaminen häiriytyisi siitä. Kyllä tuo nykyinenkin tulinopeus on ihan tarpeeksi luonnottomalla tasolla ja sillä pelaajia niittää ihan tarpeeksi paljon.

Sanotaan nyt näin, jos pistoolia tulee käytettyä nii yleensä se tulee vetästyä siinä tilanteessa esille kun vastustaja on noin parin metrin päässä seinän takana jolloin tuolta etäisyydeltä tulee vedeltyä hirveetä sarjaa muulloin on aina ykkösase käytössä ja oman 6 päivän MW aikana en ole koskaan joutunut kärsimään rabbid tulittajista.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sanotaan nyt näin, jos pistoolia tulee käytettyä nii yleensä se tulee vetästyä siinä tilanteessa esille kun vastustaja on noin parin metrin päässä seinän takana jolloin tuolta etäisyydeltä tulee vedeltyä hirveetä sarjaa muulloin on aina ykkösase käytössä ja oman 6 päivän MW aikana en ole koskaan joutunut kärsimään rabbid tulittajista.

Kyllähän täälläkin tulee joskus juuri pistoolilla vedettyä luonnottoman nopeaa sarjaa juuri mainitsemassasi tilanteessa, mutta tuo maksimitulinopeus on aivan riittävä lähikohtaamisiin. Itkua turhasta sanon minä. Ja kyllähän tuo valitus on suurimmilta osin tullut juuri noita turbo-ohjaimia käyttäviltä. Tuossa aiemmin postatussa pätkässäkin seuraava aiheutti lähinnä räkäistä naurua: "This is what I could do in the past..." ja sitten hemmo näyttää kuinka ammuskelu sujuu turboahdetulla ohjaimella.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Helevetin hyvä patchi, ihan siltä kantilta että turbopislat on naurettavia ja erittäin kaukana todellisuudesta. Naurettavaa että joku itkee kuinka ei enää voi ampua niinkin jykevän pyssyn kuin Desert Eaglen lipasta tyhjäksi yhdessä sekunnissa. Ja sama pätee kyllä muihinkin pisloihin, tuo rajoitin on aivan oiva, realismia edes hitusen tähän peliin tuova lisä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

uusi 12 Mb päivitys, kenelläkään aavistusta mitä se lisää/parantaa, (perhana kun olis trophyt) ;D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

uusi 12 Mb päivitys, kenelläkään aavistusta mitä se lisää/parantaa, (perhana kun olis trophyt) ;D
Trophy-tukea tähän peliin ei ole tulossa. Päivitys paikkaa reikiä, jotka mahdollistivat viime aikojen uusimmat huijauskeinot.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jes, hienoa, mahtavaa:mad:

Pelasin just HCHQta ovegrownissa ja huomasin siinä re-spawnia odotellessani että yksi joukkue kaverini pystyi menemään kartan alle ja ampumaan vihut sieltä.. Just kun olin saamassa kännykän videokuvaus tilaan ni mä spawnasin ja en siis kerennyt tallentamaan tämän kuspiän tekoja:(.. Nimeäkään en enää muista ku aloin hosumaan siinä ku nous taas vithutuskäyrä kun näki glitchareita..

Mutta, onkos muilla CODittajilla tullut näitä vastaan?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jes, hienoa, mahtavaa:mad:

Pelasin just HCHQta ovegrownissa ja huomasin siinä re-spawnia odotellessani että yksi joukkue kaverini pystyi menemään kartan alle ja ampumaan vihut sieltä.. Just kun olin saamassa kännykän videokuvaus tilaan ni mä spawnasin ja en siis kerennyt tallentamaan tämän kuspiän tekoja:(.. Nimeäkään en enää muista ku aloin hosumaan siinä ku nous taas vithutuskäyrä kun näki glitchareita..

Mutta, onkos muilla CODittajilla tullut näitä vastaan?
Oon nähny siinä joen uomassa. Ja tosi äkkiä vielä meni sinne kun jahtasin kaveria ja puff, ihmekatoaminen tapahtui. Ja hetken kuluttua sain katsoa killcamia kun glitchari tappo mut. :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jes, hienoa, mahtavaa:mad:

Pelasin just HCHQta ovegrownissa ja huomasin siinä re-spawnia odotellessani että yksi joukkue kaverini pystyi menemään kartan alle ja ampumaan vihut sieltä.. Just kun olin saamassa kännykän videokuvaus tilaan ni mä spawnasin ja en siis kerennyt tallentamaan tämän kuspiän tekoja:(.. Nimeäkään en enää muista ku aloin hosumaan siinä ku nous taas vithutuskäyrä kun näki glitchareita..

Mutta, onkos muilla CODittajilla tullut näitä vastaan?

Overgrowissa ja greekissä pääsee maan alle, mutta todella rajoitetusti. Ei niin että voisi koko kartan alueella siellä mapin alla pyöriä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oon nähny siinä joen uomassa. Ja tosi äkkiä vielä meni sinne kun jahtasin kaveria ja puff, ihmekatoaminen tapahtui. Ja hetken kuluttua sain katsoa killcamia kun glitchari tappo mut. :(

Ok. Siellä taitaa sitten olla ihan tunnettu glitchi nimittäin tämä mun näkemä jannu oli samassa paikassa (jos nyt ymmärsin oikein mitä paikkaa tarkoitit).. Että silleen:(

EDIT: Zodiac antoikin jo vastauksen kummasteluille.. Hassua kuiteskin että en muista aiemmin nähneeni tai edes kuulleni näistä paikoista vaikka peliä on tullutkin jo tahkottu +14 daytä, kaipa se sitten ei olekkaan niin yleistä
 
Ylös Bottom