Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei perkule ku tippu rankit 41:sta 35:en o_O Aluks en huomannu mitään, menin vaa peliin, olin ottamas mun suosikkia G36c, mut sen sijast oliki sitten M4 Carbine. Kesti vähän aikaa ennen ku huomasin et rankit ovat pudonneet. Hitto otti kyllä aivan kamalasti päähän! Eilen ku olin nii pirummaises tules et vois sanoo sitä päivää parhaimmaksi COD4:n pelipäiväks, jolloin myös sain tykitettyy useampaa challengiä, nostettua rankkia huimaasti, parannettuu k:d ratioo melkein kolmoselle. Ei hitto, oikeesti, myönnän et seuraan suht tarkasti mun rankkia ym semmost, ja nyt ku ne on tippunu nii ei tekis ees mieli pelata, ku tuskin enää yhtä hyvi suju toi pelaaminen o_O nyyh x) toivottavasti noi jätkät saa homman korjattuuks nopeesti, sillä näköjää joillaki on edellee toi ongelma o_O
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

bruce sanoi:
Ei perkule ku tippu rankit 41:sta 35:en o_O Aluks en huomannu mitään, menin vaa peliin, olin ottamas mun suosikkia G36c, mut sen sijast oliki sitten M4 Carbine. Kesti vähän aikaa ennen ku huomasin et rankit ovat pudonneet. Hitto otti kyllä aivan kamalasti päähän! Eilen ku olin nii pirummaises tules et vois sanoo sitä päivää parhaimmaksi COD4:n pelipäiväks, jolloin myös sain tykitettyy useampaa challengiä, nostettua rankkia huimaasti, parannettuu k:d ratioo melkein kolmoselle. Ei hitto, oikeesti, myönnän et seuraan suht tarkasti mun rankkia ym semmost, ja nyt ku ne on tippunu nii ei tekis ees mieli pelata, ku tuskin enää yhtä hyvi suju toi pelaaminen o_O nyyh x) toivottavasti noi jätkät saa homman korjattuuks nopeesti, sillä näköjää joillaki on edellee toi ongelma o_O


kai siä joku servu on kyykyssä mihin noi setit loggautuu, tai mistä mää tiän ku en mitään mistään tiä...taidan ruveta taas vähä hioo tota epiloquee kun ei oo viä päässy lävitte :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

bruce sanoi:
Ei perkule ku tippu rankit 41:sta 35:en o_O Aluks en huomannu mitään, menin vaa peliin, olin ottamas mun suosikkia G36c, mut sen sijast oliki sitten M4 Carbine. Kesti vähän aikaa ennen ku huomasin et rankit ovat pudonneet. Hitto otti kyllä aivan kamalasti päähän! Eilen ku olin nii pirummaises tules et vois sanoo sitä päivää parhaimmaksi COD4:n pelipäiväks, jolloin myös sain tykitettyy useampaa challengiä, nostettua rankkia huimaasti, parannettuu k:d ratioo melkein kolmoselle. Ei hitto, oikeesti, myönnän et seuraan suht tarkasti mun rankkia ym semmost, ja nyt ku ne on tippunu nii ei tekis ees mieli pelata, ku tuskin enää yhtä hyvi suju toi pelaaminen o_O nyyh x) toivottavasti noi jätkät saa homman korjattuuks nopeesti, sillä näköjää joillaki on edellee toi ongelma o_O
Itselläni kävi aivan samallalailla tänään nostin rankin 35:sesta 37:kaan. Menin toiselle servulle ja olin valitsemassa G36C asetta ja kas kummaa ihmettelin ensin missä hitossa toi on ja kun otin jonkun toisen aseen huomasin että minun rankki olikin laskenut. Tietääkseni myös muilla on ollut vastaavia ongelmia kuin sulla ja mulla.

On se nyt kumma jos ei ala näin suosittuun pelin kohta jotain päivitystä väsäämää! Vai ovatko työntekiät pikkujouluissa parhaillaan? ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kyllä kyrsi ku pelasin eilen vähäsen, hyvät pelit ja nousin yhen Rankin jopa ylemmäs. Tais tulla vielä toi M16 expert II unlockattuu, mutta ku myöhemmin meen pelaa nii eipäs ne ookkaa siellä enää!

Pahin vitutus on iskenyt tähän mennessä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt alkoi kyrsimään kun sain tänään rankin nostettua 33 36 ja nyt kun menin taas pelaamaan oli rank taas 33. Ei nain infinity ward. Söi kyllä peli iloa huomattavasti:/ ei taida tulla nty vöhöön aikaan pelattua.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jöö, sama vika rahikaisella, siis rankkinki on laskenu, tosin vaa yhrellä... mutta silti, juuri kun oli pari kivaa P-Erkkiäkin auennut... :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Jöö, sama vika rahikaisella, siis rankkinki on laskenu, tosin vaa yhrellä... mutta silti, juuri kun oli pari kivaa P-Erkkiäkin auennut... :(
minulla taitaa olla todella huono onninen. pääsin servulle jossa oli todella n00b porukkaa ja olin korkein lvl poika. Sitten piti nollaa rankkini kun sain tapettuu ainakin 40 tappoa ylöspäin xD
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Titanic sanoi:
Söi kyllä peli iloa huomattavasti:/ ei taida tulla nty vöhöön aikaan pelattua.
Jepjep, sama vika. Siirryin samantien yksinpelin puolelle ja sitäkää ei jaksanu kauan mätätä :/ piti sitte siirtyy vähäks ajaks nhl08 puolelle. Jos sitä vaik parin päivän pääst yrittäis uudellee vääntää Codia.. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itsellänikin rank putosi 34:stä 30:een. Ja sen jälkeen vielä pelasin tovin ja rank nousi 38:aan. En ole vielä uskaltanut katsoa, että onko rankit tippunu, mutta pelkään pahinta. :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Emäntäkin alko eilen pelaileen ja pelas jotain 3h ja rankki jotain 17.
Tänään laitto pelin päälle ni rank huimat 1.
Monta kertaa testattiin että pelas pari ränkkiä ja sit resetoi pelin ni taas tippu ykköseen.
Kyllä se hetken tossa kiukutteli.
Jos haluaa nopo peliseuraa ni lisätkää se emäntä kaverilistalle. xMORTICIAx
Sillä kun noita frendejä ei listalla oo ni joutuu ulkomaalaisten kanssa kikkaileen pelkästään....sillä on mikki.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hei, mä kekkasin miten noi rankit ei tipu ollenkaa... Pitäkää peli kokoajan päällä, ilman että poistutte Online puolelta :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

joo-o.

omakin rankki putosi 52 tasolta tasolle 51, jolloin menetän aina yhden suosikkiaseistani ja G3 pyssykän red dotin.
tunnustan, myös challengejen menetys kirpaisee, vaikka ne eivät nyt olekaan maailman haastavimpia.

oli todella kovaa lagia äsken ilmoilla, vaikka neljä vihreää palkkia olikin kaikilla pelaajilla,
liekkö jotain tuohon rank-ongelmaan liittyvää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tää ilta menee kyl assassins creedin parissa..ei nappaa call of BUGI 4 just nyt..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Laitetaanpa nämä uusiksi, kun on näemmä rank -ongelmat kiertäneet eri pelaajille. Omalla(kin) kohdalla nämä toimivat parhaiten ja nyt ei ole ollut probleemia. Tuon 10s odottelun teen aina, niin toimii.
Mura sanoi:
... Tähän mennessä (omien tuskaisten säätöjen jälkeen) paras metodi kierrättämiseen on joinata ensin ranked free-for-all matsiin, peeloilee siinä pari sekunttia, mutta ei tee mitään statseihin vaikuttavaa ja lähtee pois. Tämän jälkeen pois moninpelistä eli siirrytään yksinpelivalikkoon, mistä taas takaisin onlinen puolelle ja tilasto on hyvällä säkällä pompahtanut seuraavaan. Itsellä kun on lvl4, lvl5 ja lvl20 rankit, niin pitää ainakin pari kertaa tuo sempalointi tehdä pelin alussa..
Kaasu sanoi:
Kaikkille jota v!tuttaa tehtyjen classien nimien ja tagin katoaminen lukekaa tää:
CharlieOscarDelta foorumeilla neuvottiin, että odotat n.10s multiplayer valikossa ennenkuin painat play online niin pitäs kaikki säilyä. Mulla ainakin toiminu toi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä yritin tota Muran kirjoittamaa juttua (joka kerrottiin myös CharlieOscarDelta:n foorumeilla) joku about 20 kertaa eikä rankki hievahtanukkaan. Eräs outo juttu jonka panin merkille, on että jos pelaat hetken sillä tippuneella ränkillä ja vaihdat classien nimet -> menet pois onlinesta ja tulet takaisin, sulla on ne uudet nimet jotka laitoit classeille, mutta ne vanhat aseet ja expa määrä on sama millä aloitit...

Mulla ränkki pudonnu 51->49 ja parit inhottavat humiliation ja elite challengethan siinä meni. Pitääpi laittaa privaservua pystyyn.

PS. Sori sekava posti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

infinitywardin foorumeilla n.12 sivua pitkä thread kun kaikilla ei ole rank päivittynyt eilisestä lähtien joten oletan että servu mihin ne tallentuu on jumahtanut sopivasti kun kaikki on poistunut viikonlopun viettoon...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mura sanoi:
Laitetaanpa nämä uusiksi, kun on näemmä rank -ongelmat kiertäneet eri pelaajille. Omalla(kin) kohdalla nämä toimivat parhaiten ja nyt ei ole ollut probleemia. Tuon 10s odottelun teen aina, niin toimii.

Ei toimi luultavasti tuo hyppimis kikka single playerin ja multiplayerin välillä ainakaan rankkiin. 10 sec venailu toimii kylläkin nuihin omiin asetuksiin kyllä toimii, classien nimet/options etc. Tää probleema ilmesty vasta tänä viikonloppuna joten se on eri mitä aikassemmin joillain harvoilla pelaajilla ilmeni.

Jospa ne IW jäbät sais huomenissa vien korjattua niin pääsis taas pieksämähän kun on tässä mukava viikon sairasloma....
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

InsanityFIN sanoi:
infinitywardin foorumeilla n.12 sivua pitkä thread kun kaikilla ei ole rank päivittynyt eilisestä lähtien joten oletan että servu mihin ne tallentuu on jumahtanut sopivasti kun kaikki on poistunut viikonlopun viettoon...

toivotaan et ne nakittaa jatkossa jonkun istumaan sinne serverin vieree pitämään sitä pystyssä :p ei muuten mut perseestä jos viikonloput on aikaa jolloin ei voi levelittää ollenkaan. Tosin max levelin jälkee ei haittaa enää sitten voi vääntää privapelei.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Beermastah sanoi:
Ei toimi luultavasti tuo hyppimis kikka single playerin ja multiplayerin välillä ainakaan rankkiin. 10 sec venailu toimii kylläkin nuihin omiin asetuksiin kyllä toimii, classien nimet/options etc. Tää probleema ilmesty vasta tänä viikonloppuna joten se on eri mitä aikassemmin joillain harvoilla pelaajilla ilmeni.
Jopas on *usinen tilanne, jos taas tuli uudet probleemat. Eilen toimi itsellä ok, tänään en olekkaan testannut. Ei kyllä yhtään huvittaisi kikkailla noiden rankien kanssa enempää. (Aiemmin omalla kohdalle ei siis auttanut pelkästään ffa peliin liittyminen ja lopettaminen tai sp ja mp tilojen välillä hyppääminen. Vaan molemmat piti tehdä putkeen.)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jep, mäki koklasin ton Muran vinkin jälleen tossa päiväsellä, no eipä se täälläkää onnistunut... No... Onkohan tulossa jälleen päivitystä jolla korjataan päivitystä ja nettipeliä?
 
Ylös Bottom