Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo, ne tilanteet vaihtelee nopeasti serverilla. Kun nyt on muutama slotti vapaana ja pistaa kutsun niin yllattaen siihen tulee muutama ranskalainen valiin ja kutsun saanut saa tylyn ilmoituksen ruudulle taydesta serverista. Suomalaisten omia privaservuja kannatetaan.

Oli ihan hauskat pelit taas tanaan! :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nisupulla sanoi:
Joo, ne tilanteet vaihtelee nopeasti serverilla. Kun nyt on muutama slotti vapaana ja pistaa kutsun niin yllattaen siihen tulee muutama ranskalainen valiin ja kutsun saanut saa tylyn ilmoituksen ruudulle taydesta serverista. Suomalaisten omia privaservuja kannatetaan.

Oli ihan hauskat pelit taas tanaan! :)
Jep, se yks peli jonka pelasin teitin kanssa oli hauska, ite oon kännissä ni eipä ne vihut koskaa kuole mun luoteihi vaikka lippaan niihin aina tyhjensinkin... mut ne mun miinukset tuli siitä ku pari kertaa omat tuli mun perästä ja käveli mun Martyrdom:iin ja siitä ku yht'äkkiä mun eessä oli äijä enkä kerenny kattoo et kenen puolella se on...painoin liipasinta ja sitte tuli teksti et friendly tulitus ei oo hyväksi terveydelle :D
No koitetaa huomenissa uusiks selvinpäin ;)

PS: Mulle saa laittaa aina pelikutsua ku mut näkee :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Okay. I was just on the Infinity Ward forum on their website, and I learned a little something. The servers were updated today, and the glitch where your ranks/camo/weapons/etc did not save was corrected. Still having issues? Here's how to correct it. Simply log out of your PSN network, then log back in... and try playing a game.

If that doesn't work, then I am not sure what else to tell you, as it worked without flaw for me. I am trying to help, so don't take your anger or frustration out on me if it does not work like you want it to. :)

Hope this helped!!!

http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=112421
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla on ainaki toiminu tuo invite aika hyvin ku tekee seuraavasti:

Jos haluat kutsua kaverin pelaa, älä tee sitä kesken pelin. Kusee 90% varmuudella...
Kannattaa kutsua lobbysta ja vaa ootella että kaveri(t) tulee, näin pääsee liittyy koko porukalla samaan aikaan.. Tää toimii jo ainaki 60%:sti :D
Ei se ainakaa mua haittaa että joutuu venaa jonkun 10min että inviten vastataa...:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Täälläkin tuo invite toiminu 9/10 kerroista. Kun laittaa kutsun frendille tyhjässä lobbyssä, odottelee että se ilmestyy siihen ja sitten vasta etsii pelin ni toimii ihan hyvin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla on Rankin ongelma onlainissa, eli kun aloitan uudestaan peli session on Rank 10, vaikka se oli viimeksi Rank 19.
Eli lauantaina lopetin pelin Rank 19 ja sit sunnuntaina Rank oli tippunut 10. Sunnuntaina pidin iltapäivällä pienen tauon (olin saanut nostettua Rank 13) ja taas kun aloitin Rank oli 10.
Mistäköhän moinen johtuu?? :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ongelma on(oli) IW:n rank serverissä. Vian pitäisi olla nyt korjattu... Niinkuin jo aiemmissakin viesteissä on arveltu, niin todennäköisesti siellä päässä on useampi kone missä on pelaajien tilit, joillain kun ei ole ollut ollenkaan ongelmia. Eli varmaankin sunkin levelit palaa normaaliin tänään :)

ps. Mulla alko toimii eilen iltapäivällä normaalisti...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

petekki sanoi:
Sunnuntaina pidin iltapäivällä pienen tauon (olin saanut nostettua Rank 13) ja taas kun aloitin Rank oli 10.
Mistäköhän moinen johtuu?? :confused:

Tästähän on monta sivua juttua. Villinä veikkauksena palvelin mihin saavutukset pitäisi tallentua on/oli selällään. Eli ollut koko viikonlopun sama ongelma. Rankit ei tallennu.

EDIT: ok eli nyt pitäis toimia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

metalheart76 sanoi:
Villinä veikkauksena palvelin mihin saavutukset pitäisi tallentua on selällään. Eli ollut koko viikonlopun sama ongelma
viime yön aikana siellä joku yritti fiksausta tehdä ilmeisesti,
nimittäin rankki pysyi itselläni todella hyvin (kirjauduin pihalle neljä kertaa ja aina oli rankit + challenget säilyneet (jopa k/d).
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vinnie sanoi:
viime yön aikana siellä joku yritti fiksausta tehdä ilmeisesti,
nimittäin rankki pysyi itselläni todella hyvin (kirjauduin pihalle neljä kertaa ja aina oli rankit + challenget säilyneet (jopa k/d).
No hyvä että rankki nyt pysyy, siinä pelossa ettei pysy niin jätin pelin yöksi päälle, ettei niitä muutamaa nostettua rankkia joutuisi uudestaan pelaamaan... :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hardcore DM, Search & Destroy ja tietysti kaikki kaikkia vastaan,
HC on kuitenkin varmasti eniten pelattu.

ja normi-team deathmatchia silloin kun haluaa tuntea itsensä ylijumalaksi :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kävin ostamassa kyseisen pelin :)

Mites monella on mikki ja miten kannattavaa se on?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kyllähän se Team objectiveen kallistuu, mutta jos tosiaa haluaa vähä pönkittää egoa ni sit meen Ground wariin niittämään porukkaa :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Domination on edelleen se Caiccein Parhain. Sit välillä tulee hakattua Ground Waria, kun haluaa isompaa pelaajamäärää. Mitä ite oon vääntäny, niin toi 18 pelaajaa on kyl ihan hyvä määrä. Alkaa mennä aika päättömäksi säntäilyksi enemmällä pelaajamäärällä ja ainakin nykyisellään ei tule mieleen mitään karttaa joka kestäs isomman pelaajamäärän. Bloc mahdollisesti, ja ehkä Overgrown, mutta ei muut. Ei varsinkaan Shipping. ;)

ReMix sanoi:
Mites monella on mikki ja miten kannattavaa se on?
Itellä on, mutta käyttö aika vähäistä. Riippuu pääseekö pelaamaan mimmosella sakilla ranked-peleihin. Joskus suomalaisten kans pelatessa käytän, välillä tulee ihan asiallista ulkomaaneläjääkin vastaan. Keskimäärin ne on kuitenkin puhuu jotain kummallista kuukieltä tai ovat kiikaavia kakaroita/mänttejä. Privamatseissa mikistä on huomattavan paljon hyötyä.
 
Ylös Bottom