Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse en ole päässyt pelaamaan kaikkia peli muotoja max pelaaja määrillä mutta mitä nelinpelillä on tullut pelattua niin sabotage on kyllä lemppari (varmaan SOCOMin demolitionin takia). Harmi vaan kun peli päättyy vasta sitten kun pommi saadaan räjäytettyä. Saako mihinkään snipuun silenceriä. Antaakaa vinkki tohon vikaan bonus tehtävään vaikeimmalla vaikeusasteella.
Itse aluksi puukotan sen vessasta tulevan ja ammun haulikko miehen ja annan muiden hoitaa sen toisen ja heitän flasharin kun ne muut tulee ja ammun kaikki ja menen makaamaan maahan turvaan ja latamaan ja kaverit hoitaa loput.
Siinä kohdalla missä kone repee, heitän flashin ja juoksen oikeaan reunaan jotta se rupee repemään, ammun alas tulevat miehet ja nopeasti flashi ylhäällä matkustamoon ja kaverit hoitaa ne ja sitten tulee ne loput mihin kuolen yleensä tai aika loppuu. Itse huomannut että pitää käyttää 30s kumpaankin kerrokseen. Mielummin vähemmän alempaan. Prkl vaikee vaikeimalla.:cool:
EDIT: pystyykö tota linkityksen videota kattoo muuten kuin liittymällä tubeen kun ei huvita pätkääkään joinata sivulle jotta pystyy katsomaan videoita.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Team Deathmatch; ia pelannu eniten. Hardcorea pitää alkaa mättämään enemmän. Noita "hiivi ja keräile lippuja" -moodeja en oikein jaksa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ja kaikkihan sitten muistaa, että kun kesken matsin painaa start, niin silloin näkee myös tulleet invit.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

S&D. ja krapulassa tai muuten vaan jos ei halua päätä vaivata ni tdmää, tosin tota juoksemista ei kauaa jaksa kun siinä ei o mitään fiilistä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

HQ ja HC, enpä pahemmin muista ole kovinkaan innostunut.. Alkuaikoina myös Dominationia tuli väännettyä mutta "nääh" nyttemmin...

Mikki ei vieläkään ole saapunut, tosin eilen lähestyin Gamelifen asiakaspalvelua maililla ja melko pikainen vastaus tuli :cool: Eilen kuulemma lähettivät, antoivat seurantakoodin, että voi seurata lähetystä postin sivuilla mutta koodi on väärin tai "ei ole kirjautunut seurantajärjestelmään"...
Tiedä siitä sitte... :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikä tän jabra 125 sieluelämä on, oon rek. ps3lla sen, nyt pelailen mutta mistä voin painaa jotain että joku kuulee mut? painan jabrassa pohjassa niin kaua et valo pysyy siin? vai painanko vaa kerra nopeesti?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ReMix sanoi:
Mikä tän jabra 125 sieluelämä on, oon rek. ps3lla sen, nyt pelailen mutta mistä voin painaa jotain että joku kuulee mut? painan jabrassa pohjassa niin kaua et valo pysyy siin? vai painanko vaa kerra nopeesti?

Oletko rekannut bluetooth-laitteen sieltä xmb-lisälaitevalikosta? Ensin sun pitää tehdä se. Sen jälkeen painat sen masiinan päälle kun olet pelissä ja haluat turista. Ei sen monimutkaisempaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ReMix sanoi:
Mikä tän jabra 125 sieluelämä on, oon rek. ps3lla sen, nyt pelailen mutta mistä voin painaa jotain että joku kuulee mut? painan jabrassa pohjassa niin kaua et valo pysyy siin? vai painanko vaa kerra nopeesti?
Mulla ainaki valo vilkkuu muutaman sekunnin välein ku Jabra on päällä. Ite käynnistän sen pitämällä sitä nappia pohjas n 3-5 sekunttia, jonka jälkeen se menee yleensä stand-by-tilaan vai mikä onkaan, se ei siis periaatteessa ole yhdistettynä. Sitten vielä kerran painan ja skulaa
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

miten puhuminen onnistuu? onko joku nappi vai onko tää kokoaja pääl
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tulipas tuossa kokeltua ensimmäistä kertaa shipementtia...Ihan mielenkiintoinen kartta eroa amuista melko paljon. Nyt tuli 54 tappoa ja samalla uusi fragi ennätys. Ja samalla vielä XP ennätys joka on nyt 1600xp :) Ihan jännä map...Tätä lisää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Titanic sanoi:
Tulipas tuossa kokeltua ensimmäistä kertaa shipementtia...Ihan mielenkiintoinen kartta eroa amuista melko paljon. Nyt tuli 54 tappoa ja samalla uusi fragi ennätys. Ja samalla vielä XP ennätys joka on nyt 1600xp :) Ihan jännä map...Tätä lisää.

yritin kysellä invitee, vai miten tuo menee ku kaverilistassa o jo jonkivrerra nuita ja pelaa cod ni mietin että pelaatteko te suomalaiset keskenää vai?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ReMix sanoi:
yritin kysellä invitee, vai miten tuo menee ku kaverilistassa o jo jonkivrerra nuita ja pelaa cod ni mietin että pelaatteko te suomalaiset keskenää vai?



Voiko cod 4 pelata netissä kaksin.Siis samalla konsolilla ps3:lla
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä en oikeen tajua miten tuo systeemi menee ku te sovitte täällä esim millon pelataan, siinähä on find game joka etsii quickgame tyyliin vapaan paikan jostain servulta?

Sitte o tää privateserver, tekeekö siis teistä joku tuommosen ja invitee ihmisiä sisään vai miten?

Ois meinaa itsellä kans mikki ja kiinnostusta pelailla iha suomalaisten kesken
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ReMix sanoi:
Mä en oikeen tajua miten tuo systeemi menee ku te sovitte täällä esim millon pelataan, siinähä on find game joka etsii quickgame tyyliin vapaan paikan jostain servulta?

Sitte o tää privateserver, tekeekö siis teistä joku tuommosen ja invitee ihmisiä sisään vai miten?

Ois meinaa itsellä kans mikki ja kiinnostusta pelailla iha suomalaisten kesken
privaservu ja sit porukka kutsuu kaikkia mahdollisia frendi listalta
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mutta ikävä kyllä infinity ward ei ole tainnut vieläkään korjata tuota inviteä joka kusee pahasti. Eli jos jouk ei tule peliin kun kutsut hänet kannattaa kutsua pari kertaa koska invite on ihan suolesta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Titanic sanoi:
Mutta ikävä kyllä infinity ward ei ole tainnut vieläkään korjata tuota inviteä joka kusee pahasti. Eli jos jouk ei tule peliin kun kutsut hänet kannattaa kutsua pari kertaa koska invite on ihan suolesta.
tai sitte kaveri pelaa eikä huomaa invitejä.kyllä itellä ja frendilistoilla olevilla toimii invitet aina jos lobbyssä kutsut ja se vastaa siihen heti.mut jos kutsut ja peli alkaa ja kaveri vastaa siihen ku matsi on käynnissä niin voi olla ettei pääse mukaan enää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

invite on varmaan hankala saada toimimaan oikein jos kaveri on kerta pelissä. Yleensä invite kutsu tulee pelaajan tietoisuuteen vain starttia painamalla ja välillä no kohdan painamisessa kestää ikuisuus.

itseäni ärsyttää silti se että minua pidetään "online":ssa kun pelaan kavereiden kanssa splitscreeninä moninpeliä. Siis kuinkamoni pistää oikeasti kaverit katsomaan vierestä nettipeliä? tai haluaa liittyä nettimatsiin kesken kovaa käyvän splitscreen sodan? aika harva varmaan.
 
Ylös Bottom