Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Viper7 sanoi:
invite on varmaan hankala saada toimimaan oikein jos kaveri on kerta pelissä. Yleensä invite kutsu tulee pelaajan tietoisuuteen vain starttia painamalla ja välillä no kohdan painamisessa kestää ikuisuus.

itseäni ärsyttää silti se että minua pidetään "online":ssa kun pelaan kavereiden kanssa splitscreeninä moninpeliä. Siis kuinkamoni pistää oikeasti kaverit katsomaan vierestä nettipeliä? tai haluaa liittyä nettimatsiin kesken kovaa käyvän splitscreen sodan? aika harva varmaan.

Luulen että hauskinta on että kuolemasta tai parista vaihtuu nettipelissä ku pelaa hikisellä splitscreenillä
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ReMix sanoi:
Luulen että hauskinta on että kuolemasta tai parista vaihtuu nettipelissä ku pelaa hikisellä splitscreenillä

Vähän epäselvä lause josta nyt en saa juuri mitään muuta irti muutakuin että tämä vähän sosiaalisempi pelaaminen on jotenkin hikisempää kuin nettipelaaminen?

COD4:sessa se todellakin on aika hikistä kun vertaa tämän osa alueen mestareihin kuten timesplitters, Warhawk ja vissiin tuo Halo3:kin omaa aika vankan splitscreen pläjäyksen.
Codissa naurettavan vähän mappeja verrattuna nettipeliin ja toivoisi classin tekemistä myös offlineenkin. Mutta kyllä sitä nyt pelaa varsinkin nyt kun scriini ei enää ole alta 20 tuuman.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eilen tuli majurin natsat, et jos sitä kenraaliin asti jaksais vääntää v.loppuna :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Beermastah sanoi:
Joo viikonloppuna on näköjään tupla xp päällä sen rank rollback kohelluksen takia.... varatkaahan pojjaat tarpeeks bishee viikonlopuks.

http://www.infinityward.com/community/forum/index.php/topic,4948.0.html

Woohoo! Hieno homma kyllä. Vaikkei mulla kyllä tuota rankin tippumista tapahtunut, vaikka pari astetta rankissa nousinkin. Nyt onkin sitten sopiva tilaisuus ehkäpä ottaa tuo prestige ja nostaa äkkiä rankkia ylös.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En sattunut pelaamaan koko rankkibugin aikana kertaakaan joten en päässyt kokemaan sitä. Muutenkin lvl on jo 55 enkä aio tehdä prestigejä, joten eipä tuolla XP:llä ja tilastoilla ole enää paskan väliä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vaihtuuko tuo tupla XP lennosta, vai pitääkö peli buutata klo 20?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tottakai sillo on 2x viikonloppu ku oon perjantaista klo 7.00:sta lauantai iltaan asti helsingissä pikkujouluissa :rolleyes:
Ei sillä että xp olis kovin tärkee, mutta haluaisin saada itelleni sen yhden hienon prestige merkin... Oliskoha se kolmas kerta predtigessä, sitten riittää se riemu:D

Ootteko huomannu, että kun menee barracksiin ja sieltä leaderboardsiin ni voi nähdä maailman kaikki rankatut..? Painaa vain esim. "kills" kohdassa kolmiota ja sitten neliötä, niin pääsee maailman kills rankingin kärkeä tutkailee.
En tienny että olisko pitäny itkeä vai nauraa ku jollai oli jo melkei 10 päivää täynnä:D
Että onha se pelannu sellaset 33% ajastaan sen jälkeen..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

VVTK sanoi:
'Friday Dec 7th at 10 AM (PST)'
'Monday Dec 10th at 10 AM (PST)'

Eli pe klo 2000-ma klo 2000 Suomessa?

-VVTK-


Jep, juuri näin :D

PST on -10 tuntia suomen ajasta, tuo pst on joku jenkkien keksimä hirmu hyvä idea nimeltä "pacific standard time". Joka on -8h GMT:stä
http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/pacific-time/

ELI:
alkaa; perjantaina 7.12 klo. 20.00
loppuu: 10.12 klo. 20.00
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
Ootteko huomannu, että kun menee barracksiin ja sieltä leaderboardsiin ni voi nähdä maailman kaikki rankatut..?

Joo, oon huomannu.. Kaverin kanssa ihmeteltiin eilen kun yks jantteri oli pelannu reilut 3 tuntia vähemmän kun minä mutta scorettanu reilusti päälle 300000... Itsellähän score on ~70000 vissiin... Jantteri 32. maailman rankingissa scoressa..
Et ihan ok..

PS. Mikkiki saapu jopa tänään.. Pitänee hieman vielä latailla sitä ja illalla mennä haukkumaan ulkomaalais-noboja :D ...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Helvetin perse kun rupee välillä jo typäsee tuo HQ jota yleensä vaan pieksän kun rupee tulemaan meikäläisen shitty luck esille. Tänään varmaan 80% peleistä oon hävinny kun välillä kusee HQ paikat ihan vittumaisesti. Yleensä aina HQ tulee sinne mihinkä vastustajat spawnaa heti joten no chance että kerkiää valtaamaan. Myös on muutaman kerran käyny silleen että erän eka HQ spawnaa suoraan vastustajan päätyyn eikä keskelle niin kun sen yleensä pitäs...

Sitten tuo joukkueisiin jako kusee välillä pahasti meikää vastaan. Jos joskus sattuu olemaan hyvä team ja voitetaan peli helposti niin ofc sillon hyvät pelaajat siirtyy toiselle puolelle mutta sillon kun vastustajan team rökittää kunnolla meikät teamin niin ei sitten varmana tule pelaaja siirtoja vaikka joskus oon varma että tyypit ei ollu ees ryhmässä...

että semmosta taas. Pitäisköhän pelata jotain muita pelimuotoja =P

PS: Jos yrität keuhkojen tervaamista lopettaa niin elä ainakaan pelaa CoDia sillon. Mulla tässä lakko ollu päällä kun on helppo lopettaa kipeänä mutta ei satana kun menee hermot kokoajan kun pelaa CoDia. Muutaman kerran jopa oon kaapin ovea potkassu jota ei oo ikinä pelin takia tullu tehtyä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Beermastah sanoi:
Sitten tuo joukkueisiin jako kusee välillä pahasti meikää vastaan. Jos joskus sattuu olemaan hyvä team ja voitetaan peli helposti niin ofc sillon hyvät pelaajat siirtyy toiselle puolelle mutta sillon kun vastustajan team rökittää kunnolla meikät teamin niin ei sitten varmana tule pelaaja siirtoja vaikka joskus oon varma että tyypit ei ollu ees ryhmässä...

Joukkueiden jako tapahtuu munki mielest hieman oudosti. Välil käy et omas pelkkää 5-25lvl ja vastustajilla sitte toisen tai kolmannen asteen 30-55 lvl. Välil sit toisinpäin. Joskus meen samantien servust pois ja etin uuden mis on vähän tasaisempaa väkee, ku muute munki kaapin ovi joutuis kärsii x) Sit on myös toi klaanijuttu hieman ristiriitainen mun näkökulmast. Toisaalt, on hienoa et yksi sama klaani on samal puolel ilman mitää vohkailuja, mut jos klaanis on kovat jäbät nii vastustajana ei tosiaa oo kiva pelata x) Nii, ja jos vastustajaks joutuu, nii yleensä ollaa viel alivoimas ku välil siel saattaa olla 5-6 klaanihörhelöä ja omat karkaa muille servuille ku eivät viitti ottaa turpii :D
Toivottavasti sitte tulevas päivitykses nämä korjaa ton tasa-arvoisen jaon :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Beermastah sanoi:
Helvetin perse kun rupee välillä jo typäsee tuo HQ jota yleensä vaan pieksän kun rupee tulemaan meikäläisen shitty luck esille. Tänään varmaan 80% peleistä oon hävinny kun välillä kusee HQ paikat ihan vittumaisesti. Yleensä aina HQ tulee sinne mihinkä vastustajat spawnaa heti joten no chance että kerkiää valtaamaan. Myös on muutaman kerran käyny silleen että erän eka HQ spawnaa suoraan vastustajan päätyyn eikä keskelle niin kun sen yleensä pitäs...

Tätä oon itekin kiroillu monta kertaa. Vaikuttas olevan enempi sääntö kuin poikkeus toi mihin se HQ tulee. Tuntuu myös että riippuu myös kartasta miten toi menee. Vacantissa tuntuu olevan tasaisempaa, kun taas Bloc ja varsinkin Bog menee just sinne vastapuolelle. Ja sit semmonen kutina olis, että HQ:ssa toi ukkojen respawn kusee kans. Ei oo jäänyt yhteen kertan kun on ite pullahtanut paikalle selin vastustajaan ja on tullut puukosta tai kuulasta selkään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kannattaa pelaa sitä TD, koska siel ei ole usein väliä et onko omas joukkuees huonoja pelaajia, jos edes itse pelaat hyvin. Välil huvittaa katsoa pelin jälkeen tuloksia, kun mun joukkue on vaikka voittanu ja sit ite olen saanu 30 tappoa ja toiseks paras mun tiimistä on saanu vaan 9-12 tappoa.:D En ymmärrä et miten voi peli olla noin täynnä noobi porukkaa, mutta onneks niitä tiukkojakin matseja tulee ihan tarpeeks ja tietty vois yrittää pelaa muitakin peli muotoja välil jos niis ois enemmän haastetta.

Mites tos voi muuten vaihtaa puolta vai pystyykö ollenkaan, kun yleensä kyl pysyy joukkueet samana monta matsii putkeen?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

[FIN]Scorpion sanoi:
Kannattaa pelaa sitä TD, koska siel ei ole usein väliä et onko omas joukkuees huonoja pelaajia, jos edes itse pelaat hyvin. Välil huvittaa katsoa pelin jälkeen tuloksia, kun mun joukkue on vaikka voittanu ja sit ite olen saanu 30 tappoa ja toiseks paras mun tiimistä on saanu vaan 9-12 tappoa.:D En ymmärrä et miten voi peli olla noin täynnä noobi porukkaa, mutta onneks niitä tiukkojakin matseja tulee ihan tarpeeks ja tietty vois yrittää pelaa muitakin peli muotoja välil jos niis ois enemmän haastetta.

Mites tos voi muuten vaihtaa puolta vai pystyykö ollenkaan, kun yleensä kyl pysyy joukkueet samana monta matsii putkeen?
Toiset voi pelata kännissä, kuten minäkin tällähetkellä ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Toiset voi pelata kännissä, kuten minäkin tällähetkellä ;)
mikäs sen parempaa kuin huomata että jos mie pienessä tapan näin monta niin miten sitten selvinpäin... se on se rennoin rantein meininki...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

InsanityFIN sanoi:
mikäs sen parempaa kuin huomata että jos mie pienessä tapan näin monta niin miten sitten selvinpäin... se on se rennoin rantein meininki...
totta totta, mutta mun känni on siinä vaiheessa että kerkeen huomaamaan vihollisen, mutta heti sen jälkee mun ukkeli on tapettu...

Miks muute se joka kutsuu nettipelissä mut pelaamaa ni mä en mee sen pyytäjän puolelle, vaa vastustajan?
Tällähetkellä mut pyys zekedope? ni jouduin toisten puolelle (siel olin ainoona soomalaasena) Zeken? puolella pelkkiä Soomalaasia!!!
Korjausta kiitos!!! :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
totta totta, mutta mun känni on siinä vaiheessa että kerkeen huomaamaan vihollisen, mutta heti sen jälkee mun ukkeli on tapettu...

Miks muute se joka kutsuu nettipelissä mut pelaamaa ni mä en mee sen pyytäjän puolelle, vaa vastustajan?
Tällähetkellä mut pyys zekedope? ni jouduin toisten puolelle (siel olin ainoona soomalaasena) Zeken? puolella pelkkiä Soomalaasia!!!
Korjausta kiitos!!! :eek:
Siellä on party sen verran täynnä, että joutuu iskeen sut väkisin sinne toiselle puolelle. :)
 
Ylös Bottom