Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En jaksanu ettiä se tyypin K/D ratiota... Mutta kai se jonk verran plussalla on. :D
Mutta eniten veikkaan että äijä pelaa HQ:ta, koska siinä saa hyvän tiimin kanssa sellasta 600 pistettä / rundi. Saahan toki S&D:ssäkin samoja, mutta s&d kestää aina kauemmin ku HQ.

Kiitos tosta prestige-kuvasta, ite yritin googlettaa mutta ei osunu silmää sitte millään..:rolleyes:


E: tuolla world rankissa näky äijillä jo level 9 prestigejä...
Onkoha tässä vähä liian nopeaa tuo yleneminen ku alkaa olee 1,5kk pelin ilmestymisestä äijillä max levelit taskussa..?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eliminaattori sanoi:
Asiasta kolmanteen - kun tulee lähes aina pelattua Suomalaisten kanssa, niin mikä siinä on, että muutamat eivät suostu pelaamaan samassa partyssä jonkun tietyn pelaajan kanssa?
Mulle on ainakin turha heittää kutsua mihinkään muuhun kuin Hardcoreen....jos kattoo mun statseja ja siellä osumisprosenttia niin tajuaa ehkä miksi :D
Minä haen peleistä aina realismia ja jos peli vaatii koko lippaan tyhjentämisen tyyppiin että sen saa nurin on peli typerä.
Eli minä en ainakaan koskaan karkaa jonkun pelaajan takia, vaan väärän pelimuodon takia ;)
Tästä syystä lähdin liigastakin pois.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muntu sanoi:
No helevattu on se outoa, kun odotan nettimoninpelin päävalikossa, ja heti kun tulee invite, painan yes, ja yllättäen joko peli on täynnä tai ei jostain muusta yllättävästä syystä voi liittyä... Ja monesti noin on käyny montakin kertaa peräkkäin. Ja invithän eivät aina tule edes perillekkään, esimerkkinä nyt se meijän eka liigamatsi, pistivät kuulemma muutamankin kerran inviteä mutta eipä mikään niistä tullut perille..
Silloin jos invit ei tule perille/kusee jotenkin muuten ni kannattaa käynnistää pleikka uudelleen....
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mites teil toiminu tänää cod? mulla tullu sitä connection timed out nyt muutama 3 kertaa peräkanaa, onko mun wireless vai cod?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kiitos Pako tarkennuksesta - on se kumma miten se Hardcore vetää porukkaa puoleensa, itse ainakin kaipaan enemmän tauotonta respaamista (HQ, Domination, Ground War) + jatkuvaa mättämistä kuin taktista hiiviskelyä. Ei ehdi kunnolla lämmetä jos toimintaa tulee pieninä annoksina, kierrosten loput menevätkin yleensä paremmin, kun adrenaliinin määrä nousee toiminnan myötä. Mutta jos HC:tä pelataan, niin Bomb Squad on syytä olla aina mukana jos Pako on vastapuolella:) Ne kirotut Claymoret...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eliminaattori sanoi:
Kiitos Pako tarkennuksesta - on se kumma miten se Hardcore vetää porukkaa puoleensa, itse ainakin kaipaan enemmän tauotonta respaamista (HQ, Domination, Ground War) + jatkuvaa mättämistä kuin taktista hiiviskelyä. Ei ehdi kunnolla lämmetä jos toimintaa tulee pieninä annoksina, kierrosten loput menevätkin yleensä paremmin, kun adrenaliinin määrä nousee toiminnan myötä. Mutta jos HC:tä pelataan, niin Bomb Squad on syytä olla aina mukana jos Pako on vastapuolella:) Ne kirotut Claymoret...
Harvemmin minäkään muuta kun HC:ta pelailen, ja sielläkin yleensä vain TDM, juuri sen takia ettei jaksa odotella kun joku kämppii nurkassa pommi kainalossa :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olen pelaillut Codia 10 tuntia aikaisemmin verkossa ilman suurempia ongelmia. Nyt tuo onneton ei tahdo sitten yhtäkkiä löytää pelejä ollenkaan. Muilla samanlaisia ongelmia?Kokeilin huoneesta lähtöä ja koneen sammuttamista-->ei vaikutusta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

MrPako sanoi:
Mulle on ainakin turha heittää kutsua mihinkään muuhun kuin Hardcoreen....jos kattoo mun statseja ja siellä osumisprosenttia niin tajuaa ehkä miksi :D
Minä haen peleistä aina realismia ja jos peli vaatii koko lippaan tyhjentämisen tyyppiin että sen saa nurin on peli typerä.
Eli minä en ainakaan koskaan karkaa jonkun pelaajan takia, vaan väärän pelimuodon takia ;)
Tästä syystä lähdin liigastakin pois.
Olisihan tuo ihanteellista ja itekkin tykkään enemmän jos se on about kerrasta tai parista poikki mutta ei noita voi pelata kun siellä on oikeesti porukkaa jolla on makuupussit messissä ja jossakin nurkassa... mielestäni realismista kaukana.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muntu sanoi:
heti kun tulee invite, painan yes, ja yllättäen joko peli on täynnä tai ei jostain muusta yllättävästä syystä voi liittyä... Ja monesti noin on käyny montakin kertaa peräkkäin.
etkä tasan ole ainoa, jolla invit kusee.
tänään tuli kutsuja, painoin välittömästi yes, siirryin peliin ja sitten valittiin settiä,
niin eiköhän ruutuun paukahda teksti unable to join game session. :mad:

yleensä tuo teksti tulee suoraan, mutta nyt tosiaan teki sitten niin että hyväksyin Peltsin invin,
pääsin peliin ja sitten lennettiin kuin leppäkeihäs..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo kyllä tossa invissä välillä jotain vikaa kait on: Kaverin kanssa puhelimessa, tsekkaan paljo pelaajia pelaamassa (peli on kesken, pelaajia 5vs5.. maxhan on 6vs6 HQ:ssa), lähetän invin, ketään ei tule välissä, kaverille herjaa että "server is full". Tarkistan vielä että tilaa ois, ja oishan sitä..
Mutta kyllä aina välillä tossakin tilanteessa toimii, aina ei :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hmm.. Mihin aikaan se Pako oikein pelailee? Ku mun mielestä mulla on sut listalla, mut ei ikinä näy onlinessa? Meinaa ku itekkin pelaan suht usein hardcorea, suomiporukalla siinä vois jopa kehitellä jotain taktiikkaa.. :p (S&D HC siis)

EDIT: Se taiskin olla se sun Warhawk nikki, my bad..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Lisäilkää mua listaan jos en ole jo ni pääsee pelailee kunnon mättöjä :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

MrPako sanoi:
Todellakaan mutta väitätkö että se on kiva pelata kun jokainen odottaa nurkassa kulman takana? Vittuun tuollainen pelityyli. Jos sodat oikeasti tuollaisia olisi niin eihän sillä kaatuneita tulisi yhtään kun kaikki istuisivat kulman takana eikä kukaan tekisi mitään.
Ja tokkopa sinäkään missään sodassa olet ollut eli jos jätetään tää "realisitisuus" argumentti pois. Ainoa mikä HC pelimoodissa on realististä on se että kuolee yhdestä tai kahdesta luodista... Pelaajat yleisesti käyttäytyvät kun pentu pimeässä eli kuset housussa jossakin nurkassa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tänään en nyt oikein pelaillu suomalaisten kanssa koska halusin vähän noita upgradeja ja sun muita juttuja. Huomas että lagas kyllä kun vihuja päräyttää snipulla suoraan lärviin mutta mitään ei tapahdu ja peli rupesi nykimään joissakin vaiheissa. S&D oli kyllä mukavaa kun meni tosi hyvin minulta, ihan huippu suorituksia. Sabotage taas meni niin ja näin. Ja sitten sanon että sitä laiva mappia ei tueta koska se on niin huono. Headshottien saaminen on hiemanko vaiekaa. Mikä muuten olisi paras tapa kerätä niitä (jokaisella aseella), haulikolla on varmaan suht vaikeeta:D .
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Traddash sanoi:
Mikä muuten olisi paras tapa kerätä niitä (jokaisella aseella), haulikolla on varmaan suht vaikeeta:D .

Ehkäpä Red Dot Sight. Toimii lähelle ja kauas liikkuvaankin vihuun.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Traddash sanoi:
Tänään en nyt oikein pelaillu suomalaisten kanssa koska halusin vähän noita upgradeja ja sun muita juttuja. Huomas että lagas kyllä kun vihuja päräyttää snipulla suoraan lärviin mutta mitään ei tapahdu ja peli rupesi nykimään joissakin vaiheissa. S&D oli kyllä mukavaa kun meni tosi hyvin minulta, ihan huippu suorituksia. Sabotage taas meni niin ja näin. Ja sitten sanon että sitä laiva mappia ei tueta koska se on niin huono. Headshottien saaminen on hiemanko vaiekaa. Mikä muuten olisi paras tapa kerätä niitä (jokaisella aseella), haulikolla on varmaan suht vaikeeta:D .
Eilen oli huomattavissa tuota nykimistä, vaikka kaista näytti vihreää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ReQ-77 sanoi:
Eilen oli huomattavissa tuota nykimistä, vaikka kaista näytti vihreää.
Jep... ja vituttaa jo etukäteen kun aivan varmasti tulee nykimään viikonlopun pelaaminen vähintään yhtä paljon kun kaikki ovat tuplaexpan perässä -.-

Vois melkeen koittaa että kasaa yhden joukkueen suomiporukasta milloin joku siitä sakista ottaa main hostin eli pykiminen voisi vähentyä tuolla ja samalla tulisi enemmän voittoja :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ekseli sanoi:
Pelaajat yleisesti käyttäytyvät kun pentu pimeässä eli kuset housussa jossakin nurkassa.

Veikkaan että oikeassa sodasssa ihmiset kyykkii vielä enemmän ja on varovaisia, eikä tetsaa pitkin sotatannerta kun mielipuoli. :cool:

Itekkin tosin tykkään pelata kokoajan liikkuen, eikä mitään nurkissa patsastelua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

nojoo, mut täytyy muistaa et pelihän tää on. Musta toi HC ei oo hyvä koska siinä lähtee henki jos et satu heti huomaamaan sitä kulmassa kyyhöttävää paskahousua, kun taas normaali modessa kerkeet ottaa hittiä ja kun se ei todennäkösesti osu kun pari kuulaa ni voit helposti pistää sen hengiltä, ja kyllä AKlla normaalistikin pudottaa äijän 3-4 kuulalla, ei pitäis olla paha rasti?
 
Ylös Bottom