Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sain vihdoinkin aikaa pelata ihan rauhassa tätä peliä, joten vasta tänään pääsin yksinpelin läpi. Vaikeustaso oli se keskimmäinen, muistaakseni medium.

Ihan jees, vaikka putkimaisuus ja se, että piti seistä juuri jollakin paikalla jotta alkaisi jotain tapahtumaan, ärsytti kuten CoD 3:ssa. Mutta kyllä tämä voittaa ihan 10 - 0 CoD 3:n yksinpelin. Tässä oli sentään pientä vaihtelua esim. se kenttä, jossa ammutaan lentokoneesta kaikkea oli helmi.

Nyt sitten pääsen vihdoin tykittään onlineen (tai sitten en). Oon vasta lvl 5 :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onkos kellään tapahtunut tälläistä:
Mikistä kuuluu pelaajien äänet mutta pelin omat äänet eivät kuulu? On ärsyttävää yrittää pelata ilman ääniä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Titanic sanoi:
Onkos kellään tapahtunut tälläistä:
Mikistä kuuluu pelaajien äänet mutta pelin omat äänet eivät kuulu? On ärsyttävää yrittää pelata ilman ääniä.
Eikös tuo ole ihan normaalia kun on headset käytössä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

yleensähän ne peliäänet tulee telkkarin kautta. muut keskusteluäänet tulee headsetistä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Titanic sanoi:
Onkos kellään tapahtunut tälläistä:
Mikistä kuuluu pelaajien äänet mutta pelin omat äänet eivät kuulu? On ärsyttävää yrittää pelata ilman ääniä.

Kun ajattelet headsetin vain kommunikointivälineeksi 'sotilaiden' välille, ei niistä pidäkkään kuulua muuta. Toinen korva jätetään ympäristön arvioimiseen äänien kautta. Nämä toistetaankin sitten televisiosta, kotiteatterista tai erikseen korvalapuista.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko kellään kokemuksia Microsoftin LX-3000 -headsetistä tämän pelin kanssa? Ainakin RSV:n kanssa ei voi pelata turhan korkean volyymin takia. Sama Blazing Angels 2:ssa, vaikka siinä voi volyymia säätää, muttei riitä säätövara.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Titanic sanoi:
Onkos kellään tapahtunut tälläistä:
Mikistä kuuluu pelaajien äänet mutta pelin omat äänet eivät kuulu? On ärsyttävää yrittää pelata ilman ääniä.

Itselläni homma toimii niin, että Bluetooth headset (Nokia BH-600) toimii vain mikkinä ja peliäänet sekä muiden puheet kuuluvat erillisistä kuulokkeista. Toimii loistavasti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kuinkas kovaa lagia herrat täällä kokevat? Itse 5 viiden pelin aikana en ole saannut yhtään tappoa kun lagaa niin perkeleesti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ekseli sanoi:
Kuinkas kovaa lagia herrat täällä kokevat? Itse 5 viiden pelin aikana en ole saannut yhtään tappoa kun lagaa niin perkeleesti.

Kaksi kertaa oon lagiin törmännyt, sillon hahmon kääntyminen tapahtui sillai asteittain. Siinä vaiheessa vaihdan servua.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eilen yritin pelata, ja näytti yhtä palkkia. No, koklasin sitten pelata mutta ei siitä mitään tullu, vastustajat varmaa 10 metrin päässä siitä mitä mä näin. En si tiä oliko mun yhteydes vikaa, mutta en oo sen jälkee viä ehtiny pelailla, ja ketutus iskee jos netti angstaa niin kovaa ettei pelaamaankaa enää pääse
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tänään on erittäin mahdollista että CoD4 lagaa kun on tuo tupla Xp homma. varmaa saa porukkaa pelailemaan paljon.näin uskoisin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

metalheart76 sanoi:
Tais kaatua servut taas. :mad: Toimiiko muilla?
Aikamoista tökkimistä. Kerran olen päässyt pelaamaan. Taidan kohta siirtyä suosiolla unchartedin pariin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Äsken jämähti muutamaksi minuutiksi "Downloading game settings..." kohtaan. Nyt näyttäisi taas jotenkuten toimivan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yritin Alkaa Pelaamaa Cod4 Netissä Mutta Jää Downloading game settings Juttuu Mistä Toi johtuu :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

hahaa :D ei tässä voi muutaku nauraa..ite en tosin oo kokeillu nyt pelata mut jos noi servut kaatui :D surkuhupaisaa... servu kaatunu viime viikonloppuna..nyt yritetään hyvittää tuplaamalla XPt..ja servut taas alhaalla? mitäs seuraavana viikonloppuna... Tripla XPt?
 
Ylös Bottom