Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Berdu sanoi:
Tarkoitat ilmeisesti Clan Tagia...?

Löytyy sieltä moninpelin valikoista, oisko Barracksista.
Siellähän se.

Onkos nuo palvelimet jo vähän kunnossa, että pääseekö suht vaivatta (tai niin no, eihän se sitä ole koskaan ollut, mutta siis suht normaalisti) pelaamaan?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muntu sanoi:
Siellähän se.

Onkos nuo palvelimet jo vähän kunnossa, että pääseekö suht vaivatta (tai niin no, eihän se sitä ole koskaan ollut, mutta siis suht normaalisti) pelaamaan?

Nyt ainakin itse pääsen sillä "normaalilla vaivalla". Tosin Team Deathmatchiin haki äsken jotain 30 sekuntia, mutta team objectiveen pärähti parissa sekunnissa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Berdu sanoi:
Tarkoitat ilmeisesti Clan Tagia...?

Löytyy sieltä moninpelin valikoista, oisko Barracksista.
Jep, kiits palajon, täytyy laittaa illalla siihen jotain... :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

OMG, kuinka voin vaihtaa mun NAT-tyypin kakkoseen ku nytten se on kolme ja ei oikeen partyt onnistu... Sanokaa joku nopeet...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

joonasmo sanoi:
OMG, kuinka voin vaihtaa mun NAT-tyypin kakkoseen ku nytten se on kolme ja ei oikeen partyt onnistu... Sanokaa joku nopeet...
Aiheesta löytyy paljon keskustelua haun avulla. Mutta alkuun pääsee vaikka tästä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

onkohan tämä oikea aihe? :) COD4 moninpelissa on menossa 2x exp viikonloppua. Ne ketkä menettivät arvonsa, joku viikonloppuna. Nyt kannattaa pelata! ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

aleksi0 sanoi:
onkohan tämä oikea aihe? :) COD4 moninpelissa on menossa 2x exp viikonloppua. Ne ketkä menettivät arvonsa, joku viikonloppuna. Nyt kannattaa pelata! ;)
:eek: siis on vai menossa? eikös se jo lue siellä pelin nettialueellakin... siinä alhaalla vasemmalla :p ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
:eek: siis on vai menossa? eikös se jo lue siellä pelin nettialueellakin... siinä alhaalla vasemmalla :p ;)
juu oishan se kiva pelata mutta ku vi****aa ku oma pingi aina punasella vaikka 8megan netti ja tietokone ei edes päällä.eli lagaa niin helvetisti..ampuu vihollista ak47+stopping power selkään lippaan tyhjäks ja se ei kuole.normisti kuolee muutamasta osumasta tolla kombolla.lagaaminen johtuu ku on nii helkutisti porukkaa pelaamassa ton tupla xpn takia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voi teitä onnellisia kun pääsette edes yrittää pelaamista....
Sonera teki jälleen temput ja laitto varmaa marsuja puremaan mun kaapelit poikki:D
10megane ja yhteys on tällä hetkellä kutakuinkin seuraavanlainen:
toim...eipäs...haa toimii sittenki...tai noh...laa-a-a-ag..jes, nyt taas to...ei prkl!.lisää lag...täysin lukossa..toimii taas 5min...tai sitten ei..:rolleyes: :D Fiilikset on kuin suomi-ruotsi lätkäpelistä, hetken luulit jo että voitettii mutta eipä sittenkää...
Muistuu taas mieleen ajat jolloin nettiin päästiin kuuntelemalla aluksi puhelinta ja sitten keräännyttiin koko perheen voimin katsomaan kun yksi valokuva lataantuu pari minuuttia.:p Yhteys sitä tasoa tällähetkellä...
Päivän yleisin viesti PS3:lla on ...DNS-virhe...jne..:mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ja ketutusmittari täyttyy. Tuli nimittäin servu vastaan jossa oli muutama koko ajan kämppäävä svedu. So on jo raivostuttavaa ku pitää kyyhöttää jossai nurkassa, ni eikös ne vielä ollu sveduja...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nibles sanoi:
Sama vika täällä perkl..
höh... no ei täälä mitää vikaa ainakaa oo... hyvä vaa, tai on sittenki, kaljat loppu!
Niin siis pelissä netissä ei ollut vikaa, hyvin pelas Soomipoikien kans, oli vaa pakko luovuttaa ku känni aste nous liikaa eikä enää osunu keneekää!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itsekin ihmettelin että missä vika kun DNS-virheitä heitteli jatkuvalla syötöllä, mutta normaalia näköjään kun muillakin paukkuu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Turpiin tuli viime yönä niin, että tukka lähti. Vilkaisu pelaajalistalle paljasti syyn: vastapuolella oli 4-6 pelaajaa samasta klaanista. Silti, hieno peli ja ei auta muu kuin katsoa peiliin :D

Eilisten tuplaexpojen jälkeen on noustu LVL 54 kenraaliksi. Aseistus silti sama kuin kulina; eli MP5 punapiste-tähtäimellä, perkkeinä 3 fragikranua + sonic boom sekä loistava juoksukondis.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
:eek: siis on vai menossa? eikös se jo lue siellä pelin nettialueellakin... siinä alhaalla vasemmalla :p ;)
siellähän se lukee tällä viikonloppuna eli tänään on viimeinen päivä :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

aleksi0 sanoi:
siellähän se lukee tällä viikonloppuna eli tänään on viimeinen päivä :D

Tuskin se ihan tänään klo 23.59.59 lopu, ku meillä on sen verran aikaeroo :D Perjantainaki ku pelasin, nii vasta tos 15-16 aikaa alko tulla tuplapisteet, eli varmaa viel maanantaina enne 15 voi olla tuplaexp :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nisupulla sanoi:
Turpiin tuli viime yönä niin, että tukka lähti. Vilkaisu pelaajalistalle paljasti syyn: vastapuolella oli 4-6 pelaajaa samasta klaanista. Silti, hieno peli ja ei auta muu kuin katsoa peiliin :D

Eilisten tuplaexpojen jälkeen on noustu LVL 54 kenraaliksi. Aseistus silti sama kuin kulina; eli MP5 punapiste-tähtäimellä, perkkeinä 3 fragikranua + sonic boom sekä loistava juoksukondis.
MP5:lla räimitään täälläkin ja hyvin pelittää. Perkkeinä claymoret, stopping power ja deep impact. Saldona viimeisestä 15 pelatusta pelistä 11 voittoa:p Eihän tuo tietty ole paras ase kentissä, joissa joutuu usein taistelemaan pitkän matkan päästä, mutta kova se silti on.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Alkoi tuossa äsken pelatessa ihmetyttämään pari asiaa niin päätinpä tulla tänne spämmäämään omia avautumisia. :o

Ensinnäkin Ground War taitaa tarkoittaa samaa kuin Domination, mutta isommalla pelaajamäärällä. Nimittäin vaikka siinä lukee, että mukana on myös Team Deathmatch, niin ei sitä tullut kertaakaan yli kymmenen pelin aikana. Olisin tuota TM challengea suorittanut ja ajattelin isommalla pelaajamäärällä sitä pelata. Hoituipa tämä sitten menemällä suosiolla sinne normaalin TD:n puolelle.

Toinen juttu on tuo tarvittavien panosten määrä, että vihulainen kaatuu esim. Barretilla. Joko venäläiseen ei osu tai sitten jenkki kestää 3 peräkkäistä kutia. Tämähän nyt johtuu lagista, mutta harmittaa vain, kun ei kannata sniperia käyttää, kerrankin kun tekisi mieli. (Yleensä kun en moisia käytä) Noin muuten pitää kyllä olla kiitollinen, kun ei ole tullut lagaamista paljoa vastaa mulla. Boxin puolella kuulemma lagaa enemmän.

Niin ja nyt oli taas melko hankala löytää pelejä, kun eilen illalla se taas oli helppoa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

karpaasi sanoi:
MP5:lla räimitään täälläkin ja hyvin pelittää. Perkkeinä claymoret, stopping power ja deep impact. Saldona viimeisestä 15 pelatusta pelistä 11 voittoa:p Eihän tuo tietty ole paras ase kentissä, joissa joutuu usein taistelemaan pitkän matkan päästä, mutta kova se silti on.



Jos tämän viestin lukeee joku (FIN) klaanista,niin olisiko mahdollista päästä jäseneksi?

ID:tepa92
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitäs aseita ja perkkejä porukka yleensä käyttää?

Itse aloitin online pelaamisen vasta tällä viikolla, joten olen vasta lvl 13. Tällä hetkellä käytän Mini - Uzia, jotta saisin sen 25 tapon Chalengen tehtyä ja hankittua Mini - Uziin sen "punatäplä tähtäimen".

Voisko joku myös selittää, mitä noissa eri moodeissa on tarkoitus tehdä? Osan olen selvittänyt ja osa oli jo aika itsestään selvyyksiä esim. Team Deathmatch

Online - virheitä ei ole kauheasti tullut vastaan. Pari kertaa on tullut "Unabled to join game" ja "Connection interupted", mutta toisella kerralla olen päässyt servulle. Eniten mua ärsyttää tuo servereiden haku, joka joskus venähtää 5 - 10 minuutin odotteluksi. Vielä enemmän potuttaa, kun odottaa monta minuuttia ja sitten peli heittää sut johonkin tyhjälle servulle :mad:

Vielä sen verran, että miten saa sen "röllipuvun"? Olen ihmetellyt, kun aina mulla on eri asu, muttei koskaan ole ollut "röllipukua".

BTW, eikös Dallaajien Team Dag ole [DAL]? Sillä vaan, että sain sen Team Dag ominaisuuden auki vasta eilen :D
 
Ylös Bottom