Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No toimii miten toimii. 20min venaillu, yhteen peliin pääsin tosin sekin kaatu 5min sisällä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Janus sanoi:
Ne mitään kaatunu. Täällä mä pelaan
Heikosti toimivat servut kuitenkin.. Äsken team-deathmatchia: Toisella puolella oli jo kolme saman klaanin jäsentä, niin eiköhän seuraavaan peliin sitten jaot tehty niin, että sillä puolella kaikki olivat +50 tason kavereita ja meidän puolellemme jäivät jämät:p Koeta ny siinä sitten joku saada hengiltä!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tunnin aikana yks kokonainen matsi, jihuu. Luulis, että pelejä olis paljon jos porukkaa on paljon? :confused: Eikä meinaa oikee missää modessa tulla peliä..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Priva-servu ois kova sana nyt ku rankki-servut ei näytä toimivan kunnolla :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nopea kysymys (en jaksa selata koko ketjua läpi):

onko pelissä split-screen co-op mahdollsuus AI-vihuja vastaan tyyliin Gears of War eli jatkuva stoori ilman että pelaa erilisiä karttoja?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jeps, kyllä nyt loppu leikki, sano kaverini heikki. Kaksi tuntia ja noin 5 peliä pelattuna. Suosiolla siirryn toisien pelien pariin, kun vielä jaksaa.

Hammer: EI, ainoastaan jaettu 2-4 pelaajan deathmatch
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo kaise on uskottava että ei tuo toimi tänää enää, huomenna uus pv, uudet kujeet. öitä see ya
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Palvelimet ilmeisesti aika polvillaan... Kokeilin äskettäin (01:15) nettipeliä. Huomasin että rank oli muuttunut ykköseksi ja peli jumittaa "Downloading game settings" kohtaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

en tiedä mistä "keksitte" ettei palvelimet oo päällänsä tai jotain, aina ku mä tosta ilta ysistä lähtien kokeilin pelata ni aina pääsin pelaamaan, joskus vaa kesti korkeintaa minuutin, aiemmin pääsin korkeintaa ½minsan oottelun jälkee... Toisin sanoen mulla ei oo ollu mitää onkelmia :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla oli siinä keskiyön aikoihin kaikki tukossa, eikä pelaamisesta tullu mitään, sikäli kun pelaamaan asti pääsin. Mutta sitten pääsin pelaamaan viitisen tuntea putkeen Search and Destroyta hyvien pelureitten kanssa, joten... minun pitäisi kai olla nukkumassa.

Helvetin hyvä peli, eipä ole pitkään aikaan ollut näin hauskoja hetkiä online-FPS:ssä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Lepi sanoi:
Palvelimet ilmeisesti aika polvillaan... Kokeilin äskettäin (01:15) nettipeliä. Huomasin että rank oli muuttunut ykköseksi ja peli jumittaa "Downloading game settings" kohtaan.
Jep mullakin oli Rank tippunut ykköseksi :mad: vaikka yöllä se oli vielä 28. Viime hässäkän aikana mä menetin toistakymmentä rankkia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vaikuttas äkkiseltään ekalta julkaisun jälkeiseltä viikonlopulta, kun kaikki pelin omistaneet meni yhtäaikaa nettiin. Nyt tuplaexpat tekee saman asian ja homma ei oikein pelitä. Kyllä se siitä tasoittuu, malttia vaan. Itelläkin oli eilen jonkin verran ongelmia pelien ja partyjen kans, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

petekki sanoi:
Jep mullakin oli Rank tippunut ykköseksi :mad: vaikka yöllä se oli vielä 28. Viime hässäkän aikana mä menetin toistakymmentä rankkia.

Varmaa sama vika mikä oli XO:lla eli ei putoa rankki ykköseksi vaikka näyttää tuossa tilanteessa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itselläni oli vain perkeleesti lagia viime yönä, osa peleistä meni ihan hyvin, ja joskus taas vetää ihan yhtäkkiä " Connection Interupted " tai jotain tuollaista..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mitkä ovat tohon P90 aseeseen kasi parhainta lisukkeita? siis tarkotan esim. douple tap, mattybom jne. Tällähetkellä käytössä ovat Steady aim ja Douple Tap
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

RTL sanoi:
mitkä ovat tohon P90 aseeseen kasi parhainta lisukkeita? siis tarkotan esim. douple tap, mattybom jne. Tällähetkellä käytössä ovat Steady aim ja Douple Tap
Sleight of Hand on ihan kova sana, saa nopeasti uuden lippaan käyttöön, kun siihen muuten menisi turhan kauan aikaa kovassa räiskeessä..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

P-ysikymppisessä on se fire rate muutenkin niin huipputasoa, ettei se Double Tap oikein tunnu missään. Ase kuluttaa muutenkin panoksia ihan mukavasti, tuo DT imee usein lippaan nopeasti tyhjäksi.

Itsellä käytössä Stopping Power ja Steady Aim. Siis tehokas ja läheltä tarkka; voi myös pudottaa kaverin kauempaakin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tyhmä kysymys, mutta mites te siel nettipelissä pistätte PSN-nimimerkin eteen sulkuihin lukemaan jotain... ties mitä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tarkoitat ilmeisesti Clan Tagia...?

Löytyy sieltä moninpelin valikoista, oisko Barracksista.
 
Ylös Bottom