Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuleekos tähän ladattavia lisä mappeja?
Chernobyl on kyllä mahoton tolla hardened vaikeusasteella.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Perjantaista lähtien yritetty päästä nettipeleihin ja jopa kahdesti ollaan päästy :mad:

Yhteyden pitäisi olla hyvä, mutta 99% "find game" yrityksistä johtaa siihen että ollaan yksin joissain lobbyssa, johon kukaan ei tule.

Onko kenelläkään samantyyppisiä ongelmia?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

heinz sanoi:
Perjantaista lähtien yritetty päästä nettipeleihin ja jopa kahdesti ollaan päästy :mad:

Yhteyden pitäisi olla hyvä, mutta 99% "find game" yrityksistä johtaa siihen että ollaan yksin joissain lobbyssa, johon kukaan ei tule.

Onko kenelläkään samantyyppisiä ongelmia?
Riippuu paljon mihin peleihin koitat päästä. Free for all ja TDM -peleihin voi joutua vähän aikaa odottamaan. Gound war ja HQ ovat yleensä pelejä joihin pääsee vaivatta. Tyhjässä lobbyssä ei kannata aikaa viettää vaan uutta find gamea vaan kehiin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ReQ-77 sanoi:
Tyhjässä lobbyssä ei kannata aikaa viettää vaan uutta find gamea vaan kehiin.
Toisaalta, jos olet hosti, ei ole pelkoa että servu kaatuu ennenkun itse niin haluat..;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

M-Arkku sanoi:
Pääsee, kun vaan laittaa. Ei se ole klaani, vaan halu kertoa olevansa Suomesta.

Nyt tulee varmaan todella tyhmä kysymys mutta saako ihan normi tetsaaja kuin minä lisätä Clan tag:iksi [Fin] vaikken mihinkään klaaniin kuulukkaan? Vai onko tuollainen virallinen klaani jo olemassa jolloin tuota ei tietenkään saa käyttää?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

metalheart76 sanoi:
Nyt tulee varmaan todella tyhmä kysymys mutta saako ihan normi tetsaaja kuin minä lisätä Clan tag:iksi [Fin] vaikken mihinkään klaaniin kuulukkaan? Vai onko tuollainen virallinen klaani jo olemassa jolloin tuota ei tietenkään saa käyttää?

Toki voit (ja uudempien pelaajien kannattaakin) laittaa etuliitteeksi tuo, tietääpähän että olet suomalainen. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Huoh, voi prkl että pistää hatuttamaan Sabotagessa kun pommi on plantattu ja odotat ajan loppumista. Sitten se stanan hosti joka TIETENKIN on vastapuolella lopettaa koko pelin. "#¤#¤&#¤%"#%"#% :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ReQ-77 sanoi:
Mites tässä hostattiin ite, ja onko pelit ranked-matseja?

Jos ei ole huoneita, johon mahtuisit sopevasti niin peli luo tyhjän huoneen jossa partyn johtaja (jos olet yksin niin sinä) on hosti. Voit myös hostia heti pelejä valikosta valitsemalla Private match, jolloin voit valita moodit ym asetukset itse, mutta näissä matseissa ei XP kartu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Straawberry sanoi:
Jos ei ole huoneita, johon mahtuisit sopevasti niin peli luo tyhjän huoneen jossa partyn johtaja (jos olet yksin niin sinä) on hosti. Voit myös hostia heti pelejä valikosta valitsemalla Private match, jolloin voit valita moodit ym asetukset itse, mutta näissä matseissa ei XP kartu.
Niin, ja privoihin ei pääse mukaan etsimällä peliä, vaan pitää saada kutsu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Straawberry sanoi:
Jos ei ole huoneita, johon mahtuisit sopevasti niin peli luo tyhjän huoneen jossa partyn johtaja (jos olet yksin niin sinä) on hosti. Voit myös hostia heti pelejä valikosta valitsemalla Private match, jolloin voit valita moodit ym asetukset itse, mutta näissä matseissa ei XP kartu.
Ok.
Olen siis jo varmaan hostannut jotain matseja tietämättäni, ja lopettanut niitä kesken kaiken kun ei pelit ole luistanu :).
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Loistava peli. Yksinpeli ehkä vähän liian lyhyt, mutta onneksi verkkopeliä jaksaa pelata pitempään. Lagia ei ole esiintynyt yhtään. Välillä ei vain servua löydä millään ja joutuu odottelemaan.
PSN: Marmelo28
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eilen sain pelin ja on kyl tullu hakattuu. vasta lvl15 netissä.
Muakin voi lisäillä kavereihin.
PSN: Dago82
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

VVTK sanoi:
Eli missä _tavoitteellisessa_ pelimoodissa ovat nämä kentät:

-Ambush
-Bloc
-Pipeline

Näyttävät kaikki olevan isoja kenttiä, olisko kaikki esim. Ground Warin Dominationissa?

-VVTK-

Ground Warissa on tullut vastaan nuo kentät.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

VVTK sanoi:
Eli missä _tavoitteellisessa_ pelimoodissa ovat nämä kentät:

-Ambush
-Bloc
-Pipeline

Näyttävät kaikki olevan isoja kenttiä, olisko kaikki esim. Ground Warin Dominationissa?

-VVTK-
TDMssä tullut myös kaikki nuo vastaan. Ainoa tuolta sivuilta joka ei ole TDMssä tullut on tuo laivakenttä eli Wet Work.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

heinz sanoi:
Perjantaista lähtien yritetty päästä nettipeleihin ja jopa kahdesti ollaan päästy :mad:

Yhteyden pitäisi olla hyvä, mutta 99% "find game" yrityksistä johtaa siihen että ollaan yksin joissain lobbyssa, johon kukaan ei tule.

Onko kenelläkään samantyyppisiä ongelmia?
Onko sinulla NAT 2 vai NAT 3? Sillä saattaa olla merkitystä. Itse käytän suojaamatonta porttia modeemista konsoleille ja melkein ikinä ei ole ongelmia peleihin liittymisten kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

VVTK sanoi:
Eli missä _tavoitteellisessa_ pelimoodissa ovat nämä kentät:

-Ambush
-Bloc
-Pipeline

Näyttävät kaikki olevan isoja kenttiä, olisko kaikki esim. Ground Warin Dominationissa?

Kaikissa noissa voi ainakin harrastaa Sabotagea.
 
Ylös Bottom