Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kaikki noi mapit on pelattu kaikissa pelimodeissa (paitsi tuo shipment, se pienin mappi, ihan huono). Alle päivä pelattu yhteensä, kaikki Boot Camp palkinnot on, kaikki snipu 100 tappoa palkinnot on, kaikki RK 150 tappoa palkinnot on, puolet SMG on ja melkein puolet KK, haulikosta ei yhtään. EI headshot palkintoja on vain muutama lvl 2 tasolla. Toi "Fast reload" perk on kyllä aika hyödyllinen tolla KK:lla. Aika mäihää tarvitaan tossa "Elite"chalengeissa, varsinkin siinä "How the ?". Ai että kun minä vihaan tota marttya. Ärsyttävät nobot ei näemmä saa muuten tappoja.
Pitääkö muutne kaikki palkinnot kerätä uudestaan kun alottaa to prestige modin vai mitä siinä edes tapahtuu?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Prestigeen ei säily yhtään mitään muuta kuin pelimuodot, klaanitagi ja statsit (tapot, voitot tarkkuus ym). Menetät tehdyt challenget, avatut aseet ja perkit, käytännössä kaiken. Käytännössä mennään alusta uusiksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Straawberry sanoi:
Prestigeen ei säily yhtään mitään muuta kuin pelimuodot, klaanitagi ja statsit (tapot, voitot tarkkuus ym). Menetät tehdyt challenget, avatut aseet ja perkit, käytännössä kaiken. Käytännössä mennään alusta uusiksi.
Onko sitten mitään järkeä aloittaa uutta?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Traddash sanoi:
Onko sitten mitään järkeä aloittaa uutta?

No onko siinä mitään hohtoa jäädä roikkumaan sinne levelille 55. Silloin voi metsästää kultasia pyssyjä ja camoja, toiset metsästää eri rankkeja. Toiset tykkää muhkummasta ja sillee.

Eli ei kai siitä mitää kostu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Straawberry sanoi:
Silloin voi metsästää kultasia pyssyjä
Jaa, mää luulin et tää ei o Bond, Ja-Mes Bond, mut kaippa tää on ku tulee niit Kultaisia pyssyjäkin :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ittellä oli tarkotus aloittaa prestige, mutta kun ei tule mitään ihkun arvomerkin lisäksi, niin jätän väliin.

-nimim. G36C-pyssykästä ja dessusta en luovu- :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kertokaahan nyt mulle, että mikä siinä g36c:ssä on niin hyvää..?
Ainakin niiden palkkien mukaan m16 on piirun verran parempi ja tarkempikin...
Mä en kyllä tykkää yhtään siitä agoc-scopesta, zoomaa liikaa suurimpaan osaan kentistä.
Tai no voihan sekin vaikuttaa ku pelaa 42 tuumasella 1,5metrin päästä :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
kertokaahan nyt mulle, että mikä siinä g36c:ssä on niin hyvää..?
Ainakin niiden palkkien mukaan m16 on piirun verran parempi ja tarkempikin...
Mä en kyllä tykkää yhtään siitä agoc-scopesta, zoomaa liikaa suurimpaan osaan kentistä.

G36C + Red dot sight = tappaa kauas ja lähelle.
pidempää sarjaakin kai ampuu kuin M16 (joka on tosin kauas tarkempi).
montako lie kutia burstina lähtee kummastakin.

M16A4 vs. G36C-sarjan paremmuus riippuu paljon pelaajasta ja pelityylistä, mutta molempia kuitenkin käytän, vähän mappikohtaisestikin..

Agoc-scope on huono, mielummin käytän red dottia tahi silenceriä,
LMG-pyssyköissä ainoastaan grippiä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

M-16 on noussut suosikiksi, G36 tulee hyvänä kolmosena AK47:n jälkeen. Ensin karsastin M-16:n käyttöä, kun en oikein hallinnut sen lyhyen sarjan käyttöä. Sittemmin on pelikyvyt ja tarkkuus parantanut, ja nyt se tappaa tehokkaasti sekä talossa, että puutarhassa.

G36 sopii hyvin sisätiloihin, jos ei SMG:t miellytä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Traddash sanoi:
Onko sitten mitään järkeä aloittaa uutta?

Ja kyllähän se "alkuhuuma" siihen palaa takaisin :) Itse ainakin olin jopa melkein jo kyllästynyt koko peliin siinä 50--> rankeilla, mutta sitten kun pääsin ekan kerran alottamaan alusta niin jopas peli-into taas löytyi.. Sama juttu tulee koettua uudestaan ja uudestaan, mutta ei, se ei kyllästytä, koska se tunne.... :o :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itseä ei aseiden menettäminen harmittaisi, kun on viimeinkin noilla rautatähtäimillä oppinut ampumaan.

Mutta niistä challengeista en halua päästää iriti... varsinkin Elitellä on tullut tehtyä pari ns. mahdotonta tehtävää, joista tuskin tässä ihmiselämässä toista kertaa pystyy suoriutumaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Berdu sanoi:
Itseä ei aseiden menettäminen harmittaisi, kun on viimeinkin noilla rautatähtäimillä oppinut ampumaan.

Mutta niistä challengeista en halua päästää iriti... varsinkin Elitellä on tullut tehtyä pari ns. mahdotonta tehtävää, joista tuskin tässä ihmiselämässä toista kertaa pystyy suoriutumaan.
mahdoton jota en ikinä tuu saaman tehtyä on se missä pitää ilmasta ampua kaks tyyppiä vai miten se meni. siis mahdoton. paitsi jos kranu heittimellä ampuu johki rykelmään samal ku hyppää alas.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
mahdoton jota en ikinä tuu saaman tehtyä on se missä pitää ilmasta ampua kaks tyyppiä vai miten se meni. siis mahdoton. paitsi jos kranu heittimellä ampuu johki rykelmään samal ku hyppää alas.
Siinähän kerroit jo itse vastauksen:p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

karpaasi sanoi:
Siinähän kerroit jo itse vastauksen:p
joo huomasin :D mietin tota samalla ku kirjotin ja näin itteni hyppäävän jostai parvekkeelta ja ampuvan kranu heittimellä johki rykelmään :p enne näky?:eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voi kun sais sellasen hymiön missä se lyö itseään otsaan...:D

Sain sen tehtyä ensimmäisellä läpimenolla, kävi vaan tuuri...
Vihje: paina hyppyä samalla kun arvelet oman juuri heittämän kranun räjähtävän ;) tai sitten samalla kun ammut nuubi tuubilla.

Sama koskee myös prone shot challengea, ammut jonkun kyykystä ja huomaat että jää kitumaan last standilla. Meet proneen ja kas kummaa sinne kilahti tappo.

Toimii kaikkiin vastaaviin, ei taida olla ihan luodinkestävän varma toi challenge-homma :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vinnie sanoi:
G36C + Red dot sight = tappaa kauas ja lähelle.
pidempää sarjaakin kai ampuu kuin M16 (joka on tosin kauas tarkempi).
montako lie kutia burstina lähtee kummastakin.

M16A4 vs. G36C-sarjan paremmuus riippuu paljon pelaajasta ja pelityylistä, mutta molempia kuitenkin käytän, vähän mappikohtaisestikin..

Agoc-scope on huono, mielummin käytän red dottia tahi silenceriä,
LMG-pyssyköissä ainoastaan grippiä.

Hyviä pyssyjä kyllä molemmat. G36lla tuli eka kierros vedettyä kokonaan, mutta nytten aseena on lähes poikkeuksetta joku kolmikosta M16/AK47/G3. G3 on varsinkin viime aikoina jotenkin alkanut hotsittaan, vähän claymorea taskuun ja stopping power ja deep impact päälle. Punapiste taikka isompi skope jos isompi mappi, tappaa kyllä aika nopeaan, laaki ja vainaa tahi korkeintaan kaksi. Tulee vaan sormi kipeäksi kun joutuu takomaan :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
Voi kun huomaat että jää kitumaan last standilla. Meet proneen ja kas kummaa sinne kilahti tappo.

Toimii kaikkiin vastaaviin, ei taida olla ihan luodinkestävän varma toi challenge-homma :D
siis meet minne :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ite näin ihan just pari päivää sit ku yks vastapuolen tyyppi tappo yhellä sniperin panoksella mut ja jonku mun takana kytänneen tyypin.. Modena oli siis Hardcore Deathmatch.. Normi matseissa varmasti vaikeampaa ku yks snipukan kuti ei tunnu tappavan ku headshottina mut HC modeissa helppoa jos vaan sattuu kaks vastustajan tyyppiä peräkkäin olemaan.. Myös muut Sniper challenget PALJON helpompaa tehä HC matseissa ku yks kuti jopa tappaa!

Ite olen rank 55 ja prestigeen en aio mennä.. challengeja yrittäny nyt saaha tehtyä.. itteäki mietityttäny et miten vitus sen Airbornen sais suoritettua, mut nyt sain siihenki vastauksen, kiitos =)
 
Ylös Bottom