Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
Tuli pelattua viime yönä johonkin puoli viiteen, vastassa oli pelkkiä jenkki cowboyta jotak ei osunu edes ladon oveen...
Pelimuotona pelasin Ground waria, ja !huonoimmat! pisteet oli vähä alle 400 :D
Kentät tuli kaikki käytyä, ja k/d ratio oli varmaa jotai 9 tai 10 ja aseena oli vain M16. Aina mappien välissä tuli vinkulelu äänellä "fukin cheater" :D
Se porukka oli oikeasti sellasta että ne istu samassa paikassa esim Bogissakin, niin ku tapoin jonkun ja ootti 15 sek ja heitti kranun sinne nii kas kummaa, tappo tuli :D
Silloin tällöin harjoittelu janttereita ampumalla pitää taidot terävänä...
eh :D

en suosittele ottamaan päivitystä USA accountin kautta, voi tulla myöhemmin ongelmia jos lataat EU päivityksen....

Kiitäjä sanoi:
Mietin vaan kun joku sanoi, että ei sitä päivitystä voi olla huomaamatta ja itse en huomannut mitään.

Jaa-a, ainakin mulle pukkas sen yhden pienen päivityksen jo viime viikolla. :confused: Oliko se sitten virheellisesti jaossa myös EU pelaajille hetken aikaa (?) Mutta sitä päivitystä ei vielä ole tullut jossa on ne online-pelin muutokset (oma Hardcore TDM peli jne).

En oo mitää päivitystä huomannu, mutta listasta vissiin ehkä HC TDM löytyy..? Ainaki tommosta luulisin pelanneeni, Team Hardcoren lisäksi. Jos näin, niin sitten on joku päivitys tullut? Ihmettelinki tos viimeyönä, kun meni 5 matsia putkeen ennenkuin tuli "server connection timeout". Yleensä tuo tai joku muu pelit lopettava ilmotus on tullut MAX: 3 matsin jälkee..
Mutta takkuaa tuo verkkopelaaminen silti.

EDIT: Eipähän löydykkään tuota HC TDM:ää erikseen, heh kaikkee sitä luuleeki ku pikku taikinas lätkii menemää :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

JanRei sanoi:
Selventikö..? ;) :D

Selvensi kuule! Kiitti :D

E: Taas kerran pääsin hostailemaan HC-pelejä :).. Erittäin hienoja pelihetkiä, siihen asti kunnes mapin alussa huusi: "host ended game".. Ja siis, olin hosti, mä mitää lopettanu :D..
Vielä kerran, pätsiä odotellessa..

E2: HCTDM alkanu kiinnostaa, aika hienoa hommaa :)..

PS. Saa lisäillä kaverilistoille Fruit69.. Ois kiva pelata vähän enemmänki soomalaisten kaa.. Joskus ois kiva saada ihan vaikka HC-puolelle 6 suomalaisen jengi ja mennä hieman omisteleen vaikka sveduja ;D

Viimeksi muokannut moderaattori:

challengeja rupesin keräilee. iha mukavaa puuhaa mut puuduttaa noi tappojen määrät

Ei ole eurooppalaisille tullut vielä mitään päivitystä edes vahingossa, koska se ei ole läpäissyt Sonyn testejä.

tän hetken ehkä lempi class on..

P90+Silencer(=täydellinen hiipiä vihujen selkään)
kultanen dessu
Flash
Perk
Bandolier
Stopping power
steady aim

P90 en muuten käytä kuin silulla varustettuna.paras ase käyttää tuota silua just ton lippaan koon takia..yleensä ku hiipii vihujen selkään niin sielä on ainakin 3 tyyppiä ja siinä välissä ei ehdi ladata.pari kertaa yrittäny m4+silu mutta aina loppuu lipas kesken:( (huono tähtäämään?;) )

Timppa78 sanoi:
Jaa :eek: ihanko kaikille, vaan vain vahingossa joillekkin? :confused:

No enpä tiedä kenelle kaikille on tipahtanut mut mulle tupsahti viime viikolla päivitys. Multiplayer puolelle kun menee niin oikeassa yläkulmassa lukee 1.1.475, kaipa se on päivitetty, en muista sitä alkuperästä versionumeroa.. Mutta ihan selkeä päivitys tuli kun käynnistin COD4 .. " asenna päivitys ja käynnistä peli uusiksi jne jne .. "

metalheart76 sanoi:
No enpä tiedä kenelle kaikille on tipahtanut mut mulle tupsahti viime viikolla päivitys.
Kaikille tuli pikku päivitys minä en sitä edes huomannu kun tullee vissiin siinä sivussa kun tulee se loading game settings ruutua mutta joo tämmöinen se on:
"US Data Center For NAT Server
Will make all US players connect to US data center and EU users connect to EU data center. This will optimize performance for all users in those areas.

Fixed 'Downloading Game Settings' Error
Fixed error with conflicting packet interaction.

Port 3095 Issue Corrected
Players were required to have port 3095 open in order to host. Now players who have port 3095 blocked can still host matches.

Matchmaking Optimization
Server search will end upon acquiring a certain number of good servers. Added "prefer" servers with best ping, this will optimize and expedite players finding and joining good matches."
Lainattu infinitywardin foorumeilta mutta myöhemmin (lomien jälkeen on tulossa isompi juttu eli "se" PATCHI)

InsanityFIN sanoi:
Kaikille tuli pikku päivitys minä en sitä edes huomannu kun tullee vissiin siinä sivussa kun tulee se loading game settings ruutua mutta joo tämmöinen se on:

Lue toi edellinen, eli mulle tuli kyllä ihan selvä ilmoitus että päivitys on asennettava.. :confused: Ja tietääkseni asun Euroopassa, jopa Suomessa eikä ole mitään jenkkiversioita. En tajua.

Sori tämä ei todellakaan kuuluis tälle aluelle mut en löydä valmistakaan threadia... :D

Miltä toi cod4 (ynnä kaikki pelit) näyttävät scart-liittimen kautta liitettynä 14" pikkutelkkarissa taikka 28"-32" laajakuvatelkkarissa? Kummassakaan ei ole full hd:ta taikka hd-ready -ominaisuutta.

Larzeniuz sanoi:
Sori tämä ei todellakaan kuuluis tälle aluelle mut en löydä valmistakaan threadia... :D

Miltä toi cod4 (ynnä kaikki pelit) näyttävät scart-liittimen kautta liitettynä 14" pikkutelkkarissa taikka 28"-32" laajakuvatelkkarissa? Kummassakaan ei ole full hd:ta taikka hd-ready -ominaisuutta.
14" = Tihrustettava, ei näe kaikkea hyvin, 28-32" = paljon parempi

Mutta silti jää hd-tason kuvasta todella huomattavasti?

Tuleeko siitä kuvasta semmonen jännä "ei tasainen". En nyt osaa selittää mut kuitenkin aivan erinäköinen kun pc:llä pelattaessa?

Larzeniuz sanoi:

Itse pelailen 32'' telkkarilla ilman mitään teräväpiirto ominaisuuksia. Täytyy kyllä myöntää että grafiikka on aika kökköä verrattuna siihen mitä on vaikka kaupan Full HD telkkarista :(

Mustikka sanoi:
Ainut asia mikä pistää kyrsimään on nää v%#&n jenkki/britti teinit mitkä mölisee mikkiin kokoajan pelkkää paskaa, yhdessäkin kentässä joku jenkki lauloi koko prkle pelin ajan...
Olikohan sama tyyppi kun mulla tuli vastaan aika pian pelin julkaisun jälkeen. Lauloi tätä koko helkkarin pelin ajan: http://youtube.com/watch?v=EEhHroh2r4w
Lähinnä tuota "Kill The Wabbit! Johothoooo!"-pätkää, oli hauskaa tiettyyn pisteeseen saakka... Hitto mitä torspoja siellä on oman iten lisäksi liikkellä. ;)

kaihan sitä vois pistää omat classit tänne.

1.R700 sniper woodland camolla, M1911 pistol, stun,
siinä 2 claymorea, stopping power ja iron lungs

2. M16 blue tigerilla ja red dot sightilla, M1911 pisla, stun
3x frag, stopping power, deep impact

3. M14 red dot sightilla, M1911 pisla, stun
3x frag, stopping power, deep impact taas.

4. P90 red dot sightilla, Desert eagle, stun
Bandolier, stopping power, steady aim

5. AK-47 silencerilla, M1911 pislalla, stun
bandolier, UAV jammerilla ja deep impactilla.

siin o mun classit. level 48 nytte. hitaasti pelaan.

lisätkää taas vaan tunnustani listoihinne jos on tilaa. onhan se kuitenki kiva pelaa jos pääsee pelaa suomalaisten kaa kato:)

ps3-player sanoi:
m4+silu mutta aina loppuu lipas kesken:( (huono tähtäämään?;) )

M4 Carbine on vain tehoton pyssy, mutta nopea se on ampumaan, joten laukauksia päätä kohden:)

Hey, XI-klaanin jäsenet (Vinnie ja kumppanit), me saadaan ehkä seitsemänkin pelaajaa torstain matsiin, joten varautukaa isommalla poppoolla. Lisäsin CG:n msn-osoitteen aikaisemmin päivällä.

Ylös Bottom