Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse inhoan Desert Eaglea. Kaikki pistoolit ovat mallinnettu samoilla tehoilla ja statistiikalla, mutta itse aseet ovat eri kokoisia. Näin ollen pistooleilla tähtääminen on erilaista. Dessun rautatähtäin on paljon hitaampi kuin USPn ja muitten. Näin ollen on paljon parempi käyttää pienempää pistoolia, koska se rautatähtäin ei vie niin isoa tilaa, ja muut tapahtumat ruudulla on paljon helpompi hahmottaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Dessussa on munaa ja voimaa, muuta ei tarvitakkaan.

Tappaa vielä yleensä 1-2 panoksesta :cool: .
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

[zD] Axu sanoi:
Desussa on munaa ja voimaa, muuta ei tarvitakkaan.

Tappaa vielä yleensä 1-2 panoksesta :cool: .

Tarkasti ammut, itse tarvitsen yleensä sen kolme kutia per nuppi - saa ampua tarkasti jos meinaa kaksi tiputtaa samalla lippaalla (=6kpl kuteja).
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelaa varmaan HC matseja. Niissä pistooleissa on samat statsit.. Vain lippaan koko vaihtelee.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo, lauseeseen voisi lisätä tappaa pienissä sisätiloissa 1-2 panoksesta. Kauempaa menee helposti lipas.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

[zD] Axu sanoi:
Joo, lauseeseen voisi lisätä tappaa pienissä sisätiloissa 1-2 panoksesta. Kauempaa menee helposti lipas.

Yllättäen. Pistoolit ovat lähitaisteluun.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eliminaattori sanoi:
Hey, XI-klaanin jäsenet (Vinnie ja kumppanit), me saadaan ehkä seitsemänkin pelaajaa torstain matsiin, joten varautukaa isommalla poppoolla. Lisäsin CG:n msn-osoitteen aikaisemmin päivällä.
Juu, eiköhän me sen kaheksan saada teitä vastaan ja oon vähän kuullu että ootte liian ähkyissä joulun jälkee että teille on helppo hävitä mutta vaikea voittaa :p
No siis mä oon torstaina kännissä = helppoa saalista... joten kentällä tavataan :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
No siis mä oon torstaina kännissä = helppoa saalista... joten kentällä tavataan :D

Kivaa, varmat ilmaiskut ja kopterit meille kun odotellaan spawnaamistasi:)

Toisaalta jokainen tapposi voidaan laskea nöyryytykseksi meidän tiimissä.

Edit: Pitäisiköhän harkita Eavesdrop-perkkiä, voisi olla mielenkiintoista kuultavaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

nyt meni iha oikeasti järki....:mad:

Joka kerta kun hyväksyn inviten niin tulee se perk...n "unable to join game session", ihan sama missä oon ite ja missä kutsuja. Plus sitten että connection interruptedeja on tullu kanssa olisko joka kolmas mappi... Pelit kyllä löytää, mutta ku pysyiskin.
Ja sitten kun vielä laitetaan hiukan lagia päälle niin avot, jopa jenkit vetää pataan...tai no, ei nyt sentäs:p

Aaah, tekipäs hyvää avautua ja purkaa kiukkua tänne... Ei oikein uskalla ohjainta telkkariinkaan heittää :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eliminaattori sanoi:
Kivaa, varmat ilmaiskut ja kopterit meille kun odotellaan spawnaamistasi:)

Toisaalta jokainen tapposi voidaan laskea nöyryytykseksi meidän tiimissä.

Edit: Pitäisiköhän harkita Eavesdrop-perkkiä, voisi olla mielenkiintoista kuultavaa.
Juu, mielenkiintoisia tappoja meikä tekee (jos tekee) Mutta joo, laita Eavesdrop... kuulet meikän suusta vittua tai voi vittua... Leipurin unelma siis :D... ette te musta kuule, ku vasta sitte ku kuolen :D
Mutta joo... innolla ootan matsia ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Offtopik: onkos Appice ja Tomppa tulossa vielä tänäyönä pelaamaan? että ootanko teitä vaiko enkö, Tompalle pistin frendikutsun, kunhan vain hyväksyy niin päästään pelaamaan!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

player_fin sanoi:
Heh, äsken sain pistoolilla 7 Kill Streakin. :cool:
Itseasiassa pienissä mapeissa pistoolilla on helppo saada tappoja varsinkin uv-jammerillä ja silencerillä... itsellä on vacantistä Districtissä ennätys 12 pistoolitappoa putkeen :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
nyt meni iha oikeasti järki....:mad:

Joka kerta kun hyväksyn inviten niin tulee se perk...n "unable to join game session", ihan sama missä oon ite ja missä kutsuja. Plus sitten että connection interruptedeja on tullu kanssa olisko joka kolmas mappi... Pelit kyllä löytää, mutta ku pysyiskin.
Ja sitten kun vielä laitetaan hiukan lagia päälle niin avot, jopa jenkit vetää pataan...tai no, ei nyt sentäs:p

Aaah, tekipäs hyvää avautua ja purkaa kiukkua tänne... Ei oikein uskalla ohjainta telkkariinkaan heittää :D

En ollu sit ainoa jolla tökki pelit eilen :mad: Yhteenkään inviteen en tainu päästä, lagia oli riittävästi ja muutenkin tökki koko illan/yön...
Kiitos kutsuista niille jotka niitä laitteli mut ei vaan v...u toiminu :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ekseli sanoi:
Itseasiassa pienissä mapeissa pistoolilla on helppo saada tappoja varsinkin uv-jammerillä ja silencerillä... itsellä on vacantistä Districtissä ennätys 12 pistoolitappoa putkeen :)
Mulla oli mappina Ambush. Toi pistooli on oikeastaan aika hauska ase. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

player_fin sanoi:
Mulla oli mappina Ambush. Toi pistooli on oikeastaan aika hauska ase. :)

onhan pistooli nyt sen verran hyvä ettei overkillillä tee mitään. Muutenkin ihan turhia noi kaikki perkit, vois poistaa ihan hyvin.

sitäpaitsi pistooli omistelu on sitä aitoa omistelua, kaikki muu lasketaan perus frägäykseksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jh1000 sanoi:
onhan pistooli nyt sen verran hyvä ettei overkillillä tee mitään. Muutenkin ihan turhia noi kaikki perkit, vois poistaa ihan hyvin.

sitäpaitsi pistooli omistelu on sitä aitoa omistelua, kaikki muu lasketaan perus frägäykseksi.
Pyh, juuri perkit tekevät CoD:ista paremman pelin kuin muut FPS:ät.
Luo vähän mielenkiintoa, muuten CoD olisi vain perus FPS peli hieman paremmalla nettipelillä kuin yleensä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Snigge sanoi:
Pyh, juuri perkit tekevät CoD:ista paremman pelin kuin muut FPS:ät.
Luo vähän mielenkiintoa, muuten CoD olisi vain perus FPS peli hieman paremmalla nettipelillä kuin yleensä.
samaa mieltä.varsinkin äänenvaimenninta tulee käytettyä joka on tuonu uutta innostusta mulle peliä kohtaan:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jh1000 sanoi:
onhan pistooli nyt sen verran hyvä ettei overkillillä tee mitään. Muutenkin ihan turhia noi kaikki perkit, vois poistaa ihan hyvin.

sitäpaitsi pistooli omistelu on sitä aitoa omistelua, kaikki muu lasketaan perus frägäykseksi.
no entäs puukolla sitten? :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Snigge sanoi:
Pyh, juuri perkit tekevät CoD:ista paremman pelin kuin muut FPS:ät.
Luo vähän mielenkiintoa, muuten CoD olisi vain perus FPS peli hieman paremmalla nettipelillä kuin yleensä.
Jep... olisin kyllä ikuisesti kiitollinen jos se perkeleen Juggernaut perkki heivattaisiin helvettiin tästä pelistä. Vie kyllä viimeisetkin "realistisuuden" rippeet ei-HC pelimuodoista... Joillakin aseilla saa ampua melkein lippaan ennen kuin juggernaut nubut putoaa.
 
Ylös Bottom