Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eilen oli aika omituista matsia, kun kaverin kanssa molemmilla melko kova alkoholipitoisuus veressä, ja kaverilla mikki päässä, ja itse pelailin..
No, kaverihan sinne huuteli omia one-linereitaan jatkuvalla syötöllä, ja itse olin monttu auki kun Overgrownissa ilmeisesti piilosta leikittiin ? :D
Siitä eteenpäin meni vähän paremmin, kun katseli tappolistaa, niin sai aina käsityksen että nyt ilmeisesti vedetään puukkohippaa tai pelkillä pisloilla jne..
Helvetin hauskaa kyllä oli :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kiitäjä sanoi:
Mulla on yleensä kuulokkeet päässä kun pelailen tota. Niitten kanssa on suht hankala sanoa mistä päin äänet tulee kun askeleetkin kuulostaa tulevan tasaisesti joka suunnasta... yleensä pystyy arpomaan suht hyvin sen suunnan, mutta välillä lähen juuri väärään suuntaan ja sitte tuleenkin sarja selkään.

Muuten on toiminut suht hyvin noi kuulokkeet, mutta tässä pelissä ei näytä stereolla pärjäävän ...
Itsekin pelaan aina kuulokkeet päässä. Askeleiden kuulemisesta on sekin hyöty, että kun sniputtaa jossakin talossa, niin kukaan ei pääse yllättämään selän takaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

player_fin sanoi:
Itsekin pelaan aina kuulokkeet päässä. Askeleiden kuulemisesta on sekin hyöty, että kun sniputtaa jossakin talossa, niin kukaan ei pääse yllättämään selän takaa.
ite pelailen ihan telkkarin kajareilla niin hyvin kuuluu mistä suunnasta askeleet kuuluu. tietokoneella pelatessa ei samaa ilmiötä ole tullut ilmi kajareilla
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

OFFtopik: Nisu ja kumppanit, oiskohan tänäänkin Puukkohippaa, tahron sen puukon takas jonka joku pölli :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuntuu servut olevan vähis ku hakee, hakee, hakee ja hakee....:mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tänään suomalaisten kans ku pelattii HQ niin tuli shipment mappi vastaan(se pieni pieni pieni mappi).siinäku pari kertaa sai airstriken ja helikopterin niin tappoja kertyi 107 ja kuolemia tais olla 10-15:D inhoan kylläkin kyseistä mappia.eilen muuten kävi semmonen homma team deathmatchissa että meidän puolella oli 5 pelaajaa ja toisella puolella 0?hetken siinä pyörittiin ja ihmeteltiin sitte luki että meillo voitto koska vihollinen ei ilmestynyt. joku äffällä alkava enkku sana tuli..en muista mikä se oli.ihme touhua.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onkohan edes oman tiimin jäsenistä mahdollista nähdäkään jos heillä on uav jammerit ja deadly silencet käytössä? Vaatisi ilmeisesti mikkiin huutelua muille etteivät seuraile, mikä taasen yleisillä voi olla aika turhaa puuhaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jeps... Ei pysty edelleenkään littyy kun kutsutaan. Fruit69 yritti kutsua kun olin aulassa ja vastauksena tulee vanha tuttu "unable to join game session/host"... :mad:
Onko kenelläkään neuvoa..?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tumu sanoi:
Onkohan edes oman tiimin jäsenistä mahdollista nähdäkään jos heillä on uav jammerit ja deadly silencet käytössä? Vaatisi ilmeisesti mikkiin huutelua muille etteivät seuraile, mikä taasen yleisillä voi olla aika turhaa puuhaa.
kyllä omat tiimiläiset näkee aina kartalla
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
jeps... Ei pysty edelleenkään littyy kun kutsutaan. Fruit69 yritti kutsua kun olin aulassa ja vastauksena tulee vanha tuttu "unable to join game session/host"... :mad:
Onko kenelläkään neuvoa..?
mikä NAT tyyppi sulla on? mee sinne verkko asetukset ja testaa internet yhteys ja kato mikä NAT numero sulla on. jos on NAT 3 niin se melko varmasti estää.mulla esti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
mikä NAT tyyppi sulla on? mee sinne verkko asetukset ja testaa internet yhteys ja kato mikä NAT numero sulla on. jos on NAT 3 niin se melko varmasti estää.mulla esti.

NAT 2:sta näyttää... Sen kyllä tiesinkin, mutta tarkistin vielä... Eli aikas outo homma:confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
NAT 2:sta näyttää... Sen kyllä tiesinkin, mutta tarkistin vielä... Eli aikas outo homma:confused:
CoD 4:llä tarvii avata muutaman muunki portin, eli NAT 2 ei ehkä riitä.
Kokeile eka ainaki avata portit
3075 UDP
3074 UDP
Jos ei rupee skulaan ni en si tiä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

avasin manuaalisesti ko. portit, mutta silti valittaa että ei voi yhdistää hostiin...
Ja vielä puolitoista viikkoa sitten toimi kuin rasvattu, taisi toimia sen päivituksen jälkeen päivän ja sitten loppu.. Eli oikea connection patch juu :D

E: onneksi sentäs peleihin pääsee, mutta ei vain invite toimi...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
avasin manuaalisesti ko. portit, mutta silti valittaa että ei voi yhdistää hostiin...
Ja vielä puolitoista viikkoa sitten toimi kuin rasvattu, taisi toimia sen päivituksen jälkeen päivän ja sitten loppu.. Eli oikea connection patch juu :D

E: onneksi sentäs peleihin pääsee, mutta ei vain invite toimi...
sä olit 1 niistä jotka sai sen US päivityksen?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jep...oik.yläreunassa lukee nyt jotai 1.1xxxx. Ja mulle tuli ihan codia käynnistäessä ilm että päivitys saatavilla ja sitten se lataili sitä...

Ajatus: Onko kaikilla joilla on USA account tullut tää päivitys? Vai puuttuuko joltain jenkki accountin omaavalta tämä connection patch..? Tai onko joku jolla ei ole USA accountia tullut ko. patch..?
Patchin saatavuus voisi myös liittyä siihen:confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
jep...oik.yläreunassa lukee nyt jotai 1.1xxxx. Ja mulle tuli ihan codia käynnistäessä ilm että päivitys saatavilla ja sitten se lataili sitä...

Ajatus: Onko kaikilla joilla on USA account tullut tää päivitys? Vai puuttuuko joltain jenkki accountin omaavalta tämä connection patch..? Tai onko joku jolla ei ole USA accountia tullut ko. patch..?
Patchin saatavuus voisi myös liittyä siihen:confused:
voisko olla että sulla on ollu Jenkkitili päällä ku menit sillon pelaamaan peliä? Silleen ainakin sen voisi saada, mun Jenkkitilillä ei oo sitä, kaippa se tolleen pitäs tehä että se sinne Jenkkipurkkatilille ilmestyy :rolleyes:

EDIT: Mitäs ihmettä, nyt toi alko piiiiiiiiiiiiitkästä aikaa latailemaan Asetuksia ku menin nettipelin aulaan... puol tuntii sitte ei ollu mitää ongelmia päästä sisään ilman latailuja ja nyt sitte tekee tollasta... :eek: :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Suht jäätävä fiilis, "Downloading Game Settings" ja taustalla näkyy himmeenä iki-ihana korpin natsa, Rank 1. Onks tää jällen jotai hetkellistä spedeilyä vai pitäskö olla oikeesti huolissaan?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
jep...oik.yläreunassa lukee nyt jotai 1.1xxxx. Ja mulle tuli ihan codia käynnistäessä ilm että päivitys saatavilla ja sitten se lataili sitä...

Ajatus: Onko kaikilla joilla on USA account tullut tää päivitys? Vai puuttuuko joltain jenkki accountin omaavalta tämä connection patch..? Tai onko joku jolla ei ole USA accountia tullut ko. patch..?
Patchin saatavuus voisi myös liittyä siihen:confused:
siinä saattas olla syy, sun kaveris ei oo vielä saanu sitä patchia ja sä et voi pelata sen takia niiden kanssa samalla servulla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Langkow sanoi:
Suht jäätävä fiilis, "Downloading Game Settings" ja taustalla näkyy himmeenä iki-ihana korpin natsa, Rank 1. Onks tää jällen jotai hetkellistä spedeilyä vai pitäskö olla oikeesti huolissaan?
No mä ainakin huolestun aina, jos toi teksti ja rankki tulee näkyviin... potuttaa vaan... josko siellä tulis joku Joululahja? :rolleyes:
 
Ylös Bottom