Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Aivan... Niillä ei varmaankaa ole sitä patchia ja mulla on... Hitto että oot fiksu ;) ei käyny kyllä mielessä ollenkaa...
Kiitos muuten siitä NAT ja portti hommasta ao. tyypeille!
Mullakin korpin natsat taustalla ja "downloading game settings"...
Voi myös olla että päivittävät servuja, koska onhan muillakin ollu ongelmia tuon invin kanssa kun se päivitys tuli joillekin ja joillekin ei...
Odotellaan odotellaan...Onhan tuossa mehua, kaljaa ja limsaa. Ja koko yö aikaa pelailla:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mutta ihme ettei mistään oo tullu tietoa, esim tänne että jotain on tekeillä siellä:eek: kaippa sitä vois kahtoo yhtee asti tölsyä ja sillon tällön kokeilla että vörkkiikö vaiko eikö...
Tympii vaa ku nyt ois aikaa pelata ni sitte ei pääse pelaamaan :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

@ Timppa:
Avaa kalja ja mee pelaa, meni läpi siitä "downloadin game settings" hässäkästä, kun minuutin ootteli :D
ite liityn peleihin Top Gearin jälkeen....Jos vaikka invit toimis...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
@ Timppa:
Avaa kalja ja mee pelaa, meni läpi siitä "downloadin game settings" hässäkästä, kun minuutin ootteli :D
ite liityn peleihin Top Gearin jälkeen....Jos vaikka invit toimis...
No kaljat mä avaan sitte ku oon kattonu Headbangers ball:n MTV:ltä... ku ei oo ku kaks ni saa sitte rauhassa juoda ja pelata... :D

Mitä hittoa jossai on nyt kummituksia, ku tulin yksinpelistä koneelle kirjottaa tätä ni yht'äkkiä telkka heitti telkkakanavalle PS3:sta... ei toi koskaa oo tollee tehny :eek: Kummituksia...aaapuuva... No kaippa se muistutti et kohta alkaa Top keari ja Ulostusruutu :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

heh. tossa tota Top Gearia kattellessa päädyin siihen että Snipu on tarkempi kuin MP5 :D
EDIT, niinpa, mutta ku oon hävittäny telkan ohjaimen ni en pääse telkan asetuksia kattelemaan!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
Onhan tuossa mehua, kaljaa ja limsaa. Ja koko yö aikaa pelailla:D
oliskin:) aamulla töihin..no vaikka vähä valvoo tänään ja huomenna niin kuitenkin viikonloppu edessä ja saa nukkua:p Heavenly Swordin pariin en perehdy enää tänään kun sitä ei voi lopettaa:p joten Codin pariin. pistä JanRei mullekkin inviä tuleen jos timpan kans saatte jotai partyä:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

OFFTOPIC: Joulukusi ja Janrei, pistin inviä teille, käykääs hyväksyy ne ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
OFFTOPIC: Joulukusi ja Janrei, pistin inviä teille, käykääs hyväksyy ne ;)
joo hyväksyn.ei vaan pääse pelaamaan. "downloading game settings" jonka jälkeen iskee tekstin "you must be signed in to the playstation network to play online matches".perkeles.
edit. jouluKUSI?:D iha hyvin se meni:D
EDIT2.nyt lukee "unable to connect to Activision matchmaking (error 33)".playstation storeenki pääsen joten ongelmat on infinityn puolella..TAAS!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyssä:

Miks ne on poistanut pelistä kurkkaamisen, eli eng. LEAN -toiminnon? Mun mielestä 1 & 2 oli kyseinen toiminto. Jotenki järjetöntä mennä ukon kanssa luotisateeseen, että pääsee ampumaan? Mielestäni helv. iso puutos muuten niin realistisessa pelissä.

Etenkin sisätiloissa toi kurkkaus -toiminto olisi ollut pop. Ainakin vihut kurkkaavat ja ampuvat nurkan taakse vaikka sokkona. Itse joutuu hyökkimään kuin mikäkin rambo.

SA Int:kin opetti moisen liikkeen sotilaspoliiseille, itsellä vaan kyynärpää näkyi ensin ku siivuttelin nurkkia, joten jätän vielä väliin ton palkkasotilasuran.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitä mitä? Toimiiko teillä? Ehdin yhden pelin pelaan ja toista kun lataili ni löi jumiin jonka jälkeen käynnistin uudelleen ja nyt en pääse ollenkaan kirjautumisen jälkeen mihinkään kun puskee "unable to connect to activision matchmaking (error 33)" :mad: Perkimo sentään...

edittiä: taas vörkii =)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
joo hyväksyn.ei vaan pääse pelaamaan. "downloading game settings" jonka jälkeen iskee tekstin "you must be signed in to the playstation network to play online matches".perkeles.
edit. jouluKUSI?:D iha hyvin se meni:D
EDIT2.nyt lukee "unable to connect to Activision matchmaking (error 33)".playstation storeenki pääsen joten ongelmat on infinityn puolella..TAAS!
aika viisas toi PS3, ku ei haittaa kirotusvireetkään :D Pitää jossaivaihees testata, et pääsenks mä sinne ilman Daunloudingeja :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

vois tossa käydä viel nopeeta pelaa ennen ku rupee nukkuu
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

klo 24 jälkeen on kyllä helppo parantaa statseja jos haluaa. silloinhan nää kaikki jenkkinobot lähtee liikkeelle. sit alkaa ne kaikkein kivoimmat pelit :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kiitos kun pistätte inviä, mutta mulla on vieläkin sama homma eli ei pysty liittymään inveihin kun valittaa sitä "unable to blaa blaa"..:(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
Kiitos kun pistätte inviä, mutta mulla on vieläkin sama homma eli ei pysty liittymään inveihin kun valittaa sitä "unable to blaa blaa"..:(
ooks sä kuin helposti päässy ennen noihin invaitti peleihin?
Just pistin invin ja ootan siihe asti ku tuut... ellei liian kauaa kestä :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

enne pääsin aina...ilmeisesti tuo päivitys 1.1.xxx sotki hommat iha päin peetä... Varmaankaa kun muilla ei sitä ole, niin on ilm eri versiot nii ei voi pelata... Oon kyllä ihmetellykki että miks päivälläki on vaa jenkkejä samassa lobbyssa:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
enne pääsin aina...ilmeisesti tuo päivitys 1.1.xxx sotki hommat iha päin peetä... Varmaankaa kun muilla ei sitä ole, niin on ilm eri versiot nii ei voi pelata... Oon kyllä ihmetellykki että miks päivälläki on vaa jenkkejä samassa lobbyssa:D
no tee silleen, että resetoit koneelta kaikki COD:n tiedot ja alotat alusta ;) sillee pääset varmaa eurooppalaisten kaa pelaamaan :rolleyes:
EDIT: ennenaikainen Prestige... ilman hassua merkkiä ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jumittu tohon download game settings kohtaan nyt. eka kerta ku tekee :(
 
Ylös Bottom