Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

virtanen sanoi:
Mahtava peli, ei voi muuta sanoa. Tänään matsia suomiporukalla? Muutaman kerran oon päässy suomalaisten kanssa pelaamaan ja kyllä se on sata kertaa hauskempaa kuin 12-vuotiaita jenkkejä vastaan. Vaikka kello 20.00 eteenpäin? Itse voin pelata vaikka läpi koko yön kun huomenna on vapaapäivä. ;)
taisit pelata samalla servulla eilen.ihmettelin nimeä ja ajattelin et varmaankin on suomalainen:D

Kaverilla pelasin tätä, hyvä peli mut oikea-vasen -suunnassa ei ole look-inversion -asetusta, vain ylös-alas -suunnassa on... Taitaa jäädä hyvä peli ostamatta koska olen tottunut pelaamaan toisinpäin :mad:

Joulukuusi: juu, minähän siellä samalla servulla sun ja muiden suomityyppien kanssa palloilin. Oli hauska kattoa erän päätteeksi ranking-listaa, kaikki suomalaiset listan kärkipäässä. :) Lykkäsi vain erroria heti kun erä oli loppunut, enkä enää päässyt takaisin teidän kanssa pelaamaan. :(

Terve kaikille!
Sain CoD 4 jouluna ja pakko myöntää pelattuani campaigin läpi hardened tasolla vai mikä nyt olikaan, että peli on LOISTAVA:D :D Nyt oon nettipeliäkin jo pelannut ja oon 13 levelillä. Harmittaa vähän, kun pelaan ei aina pääse:( , mutta kyllä nettipeli hakkaa kaikki muut netti pelit. Paras nettipeli PS3:lla. Voisko joku kertoa siitä klaani hommasta, kun siinä on se pelkkä tägi. Eikö voi olla muitten kanssa samassa klaanissa. Kiitos jo etukäteen!:D ;) Lisätkää frendi listalle niin päästään pelaan yhdessä suomenpoikien kanssa!!:cool:

Terve kaikille!
Sain CoD 4 jouluna ja pakko myöntää pelattuani campaigin läpi hardened tasolla vai mikä nyt olikaan, että peli on LOISTAVA:D :D Nyt oon nettipeliäkin jo pelannut ja oon 13 levelillä. Harmittaa vähän, kun pelaan ei aina pääse:( , mutta kyllä nettipeli hakkaa kaikki muut netti pelit. Paras nettipeli PS3:lla. Voisko joku kertoa siitä klaani hommasta, kun siinä on se pelkkä tägi. Eikö voi olla muitten kanssa samassa klaanissa. Kiitos jo etukäteen!:D ;) Lisätkää frendi listalle niin päästään pelaan yhdessä suomenpoikien kanssa!!:cool:

Peck4 sanoi:
mitäs ihmettä? onko tässä mahdollista tehdä sellastakin? :eek:

Youtubessa löytyy video jossa yks tyyppi näyttää paikat missä nämä kannettavat sijaistevat ;)

Hankin lopultakin mikin itselleen, jote siis lisätkää mutki mukaan ny :)
PSN: lol4ik

Tänään on pelit sujunut helevatun hyvin:D Pelannu tänään lähinnä tuota HQ vaikka yhessä vaiheessa vihasin sitä koska ei siinä muuta kuin kraanaatit lentele.
Pisteitä tulee siinä 700-1000 koko ajan, sitten kun saa samalla tehtyä muutamat challenget niin tulee hyvät pisteet.
Ollu vaan tänään vähän lagista tuo pelaaminen välillä, mutta eipä se menoa haitta. Eiköhän tänään saa viel 5lvl niin voi aloittaa uuden prestigen.
Mielenkiinto kasvaa heti ku aloittaa alusta niin on taas jotain saavutettavaa ku yhes vaihees pelasin lvl55 pari päivää niin ei oikeen kiinnostanut kun ei tarvinnu upittaa lvl tai tehä jotain challengeä.

jyrpa sanoi:
Terve kaikille!
jos haluat että joku lisäilee sut listoillensa niin kannattaa ilmottaa sun PSN tunnus.voit pistää sen konsoliFinin oman profiilin asetuksista niin se näkyy tossa sun kuvakkeen alapuolella.

Sori ku vielä vaivaan mut pakko löytää vastaus: tässä pelissä on look-invertion -kohta, jonka enabled-asentoon valikossa laittamalla sen saa päälle.. Mut se vaikuttaa vaan ylös-alas suunnassa. Löytyykö/ onko täs pelissä mahdollisuutta saada look invertion myös vasen-oikea suunnassa?

Nyt kaivataan varmaa vastausta... :rolleyes:

Mulla olis vielä semmone kymysys, että miten niihin klaaneihin pääsee vai kirjotetaanko siihen clan tag kohdalle se klaani mihin haluaa?:confused: :confused:

jyrpa sanoi:
Mulla olis vielä semmone kymysys, että miten niihin klaaneihin pääsee vai kirjotetaanko siihen clan tag kohdalle se klaani mihin haluaa?:confused: :confused:
.....
klaaniin haetaan vaikka irc-kanavalta tai foorumilta yksityisviestien kautta.....
e: et nyt välttämättä voi ruveta pelaamaan toisten klaanitagilla ja väittää olevas klaanissa jos et siihen kuulu :rolleyes:

kannattaa varmasti lähestyä klaanien jäseniä ja kysyä onko klaanissa tilaa tryoutille.

klaanittomien suomalaisten olisi suotavaa käyttää FIN-tagia niin kauan,
että taivaspaikka jossakin klaanissa aukeaa.

Vinnie sanoi:
kannattaa varmasti lähestyä klaanien jäseniä ja kysyä onko klaanissa tilaa tryoutille.

klaanittomien suomalaisten olisi suotavaa käyttää FIN-tagia niin kauan,
että taivaspaikka jossakin klaanissa aukeaa.

ja miksiköhän näin? ite en ymmärrä minkä takia jotkut pitää tagia kun pelaavat tuola yleisillä mestoilla? mikä vitun järki? ketä jaksaa kiinnostaa missä jengissä joku pelaa...

jh1000 sanoi:
ja miksiköhän näin? ite en ymmärrä minkä takia jotkut pitää tagia kun pelaavat tuola yleisillä mestoilla? mikä vitun järki? ketä jaksaa kiinnostaa missä jengissä joku pelaa...

Noh noh onko Maxilla kuukautiset päällä vai mistä kaikki nää sun negative comments tulee? Eka pelasit codia crazyna ja olit WW top 50 muistaakseni ja nyt olit veke pelistä pari viikkoo ja hirvee haukkuminen alko... Btw pelasitko kokoajan S&D? katoin eilen tilastoja ja jäbällä tais olla 400k kun mulla oli 200k samassa ajassa eli 3 1/2 day... miten vitussa...

Beermastah sanoi:
Noh noh onko Maxilla kuukautiset päällä vai mistä kaikki nää sun negative comments tulee? Eka pelasit codia crazyna ja olit WW top 50 muistaakseni ja nyt olit veke pelistä pari viikkoo ja hirvee haukkuminen alko... Btw pelasitko kokoajan S&D? katoin eilen tilastoja ja jäbällä tais olla 400k kun mulla oli 200k samassa ajassa eli 3 1/2 day... miten vitussa...
Max hakkas tuota S&Dtä..siinähän niitä pojoja tulee.

jh1000 sanoi:
älä mieti sitä miksi jotkut pitää TAGia esillä kokoajan, mieti sitä miksi lämpötilan muutoksia, ne on paljon realistisempia!

Mua ei ainakaan paljoo toi campaign kiinnosta, ostin tän vaan nettipelin vuoksi...Täytyy sanoa että on varmaankin Ps3:n paras nettipeli, tällä hetkellä oon rank 31.. Niin ja yksi kysymys:
Mistä gamemodesta saa eniten pisteitä, et sais ton rankin nopeesti nousemaan? Kiitos jo etukäteen ;)

PhroZeN sanoi:
Mua ei ainakaan paljoo toi campaign kiinnosta, ostin tän vaan nettipelin vuoksi...Täytyy sanoa että on varmaankin Ps3:n paras nettipeli, tällä hetkellä oon rank 31.. Niin ja yksi kysymys:
Mistä gamemodesta saa eniten pisteitä, et sais ton rankin nopeesti nousemaan? Kiitos jo etukäteen ;)

Search and destroyssä saat 50pistettä yhdestä taposta joten siitä. On tietenkin myös HeadQuarters jossa saat helposti jopa yli 600 pojoa per round.

Ylös Bottom