Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
no tee silleen, että resetoit koneelta kaikki COD:n tiedot ja alotat alusta ;) sillee pääset varmaa eurooppalaisten kaa pelaamaan :rolleyes:
EDIT: ennenaikainen Prestige... ilman hassua merkkiä ;)
Online statsit pysyvät vaikka poistaisikin COD tallenteet kovolta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Underi sanoi:
Online statsit pysyvät vaikka poistaisikin COD tallenteet kovolta.
no perskule, sitte ei auta ku... ööö, en muute tiiäkkä, meinaa sitte ku eurooppalaiset (me) saadaa se päivitys, ni jos se on sellanen, että eurooppalaiset pelaa keskenään ja jenkit keskenään, ni sitte... aika kinkkiseks heittää, varmaa uus nimimerkki? tai vastaava tehtävä ja jos se on aina samalla koneella se päivitys, ni... en tiiä mitä pitäs tehä!:eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tänää päätin huviksee aloittaa kannettavien keräilyä yksinpelis. Niitä ku kerää tarpeeks nii avautuu koodeja, jos joku siis ei tienny :D kivaks ylläriks osottautui tokavika koodi, joho tarvitaa 20 kannettavaa: ajan hidastus :P ei perhana vieköö on kyl hauska juttu. Voi vetää koko pelin läpin vaikka veteraanil iha ongelmatta :D tulee iha max paynet mielee, vielä ku hidastuksen käyttö on loputonta :P ai että oli kyl kiva ylläri :D harmi vaa ku sitä ei voi käyttää arcades :/
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Langkow sanoi:
Suht jäätävä fiilis, "Downloading Game Settings" ja taustalla näkyy himmeenä iki-ihana korpin natsa, Rank 1. Onks tää jällen jotai hetkellistä spedeilyä vai pitäskö olla oikeesti huolissaan?
Ei varmaankaan, meinaa itellä sama homma. Oon yli puol tuntii kokeillu päästä mihin tahansa moninpeli muotoo ja aina on johonki jäätyny:( .
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Daedaluz sanoi:
Ei varmaankaan, meinaa itellä sama homma, Oon yri puol tuntii kokeillu päästä mihin tahansa moninpeli muotoo ja aina on johonki jäätyny:( .
Infinityllä vedetään pitkää tikkua siitä ketkä pääsee pelaamaan ja ketkä ei... pääsin pelaamaan yhentoista jälkee taas... sitte tossa kahen aikaa se kesken aulassa oleskelun heitti ton saman vähäks aikaa... mut silti ois kiva tietää et miks tota tapahtuu... :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

pate79 sanoi:
Kyssä:

Miks ne on poistanut pelistä kurkkaamisen, eli eng. LEAN -toiminnon? Mun mielestä 1 & 2 oli kyseinen toiminto. Jotenki järjetöntä mennä ukon kanssa luotisateeseen, että pääsee ampumaan? Mielestäni helv. iso puutos muuten niin realistisessa pelissä.

Etenkin sisätiloissa toi kurkkaus -toiminto olisi ollut pop. Ainakin vihut kurkkaavat ja ampuvat nurkan taakse vaikka sokkona. Itse joutuu hyökkimään kuin mikäkin rambo.

SA Int:kin opetti moisen liikkeen sotilaspoliiseille, itsellä vaan kyynärpää näkyi ensin ku siivuttelin nurkkia, joten jätän vielä väliin ton palkkasotilasuran.

joo, mutta sitten tulee eteen sama homma kun pc puolella, porukka rupee clippaan tarkotuksella ja se vasta onkin kaikkien pentujen mielipuuhaa, joskin tehokas tapa ampua vihollista ilman että itse ottaa kummempaa osumaa. eli clippaaminen tarkottaa sitä että pelaaja tarkotuksellisesti liinailee(runkkaa seinää) vasemmalle siten että vastapuolen jamppa ei näe kuin kyynerpään ja silti tulee luotia silmään :)

parempi näin
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Offtopiccii!!!
Timppa kuinka paljon sul on PSN:ssä frendei listoilla ku mulla herjaa et sulla on maksimi määrä silloin kun yrittää lähettää frendi kutsuu?:eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

pate79 sanoi:
Kyssä:

Miks ne on poistanut pelistä kurkkaamisen, eli eng. LEAN -toiminnon? Mun mielestä 1 & 2 oli kyseinen toiminto. Jotenki järjetöntä mennä ukon kanssa luotisateeseen, että pääsee ampumaan? Mielestäni helv. iso puutos muuten niin realistisessa pelissä.
QUOTE]

Yksi kaveri valitti samaa. Tässä tosin ei kait ole tarkoitus alkaa nojailemaan nurkkiin vaan painaa täysillä sisään flashbangin perässä. Itse jos löytäisin väkee nojailemassa nurkalla niin pistäisin kranattia sinne suuntaan :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

pate79 sanoi:
Kyssä:

Miks ne on poistanut pelistä kurkkaamisen, eli eng. LEAN -toiminnon? Mun mielestä 1 & 2 oli kyseinen toiminto. Jotenki järjetöntä mennä ukon kanssa luotisateeseen, että pääsee ampumaan? Mielestäni helv. iso puutos muuten niin realistisessa pelissä.

Etenkin sisätiloissa toi kurkkaus -toiminto olisi ollut pop. Ainakin vihut kurkkaavat ja ampuvat nurkan taakse vaikka sokkona. Itse joutuu hyökkimään kuin mikäkin rambo.

SA Int:kin opetti moisen liikkeen sotilaspoliiseille, itsellä vaan kyynärpää näkyi ensin ku siivuttelin nurkkia, joten jätän vielä väliin ton palkkasotilasuran.
Kyllähän nuo päättävät herrat väittivät että tuo jäi pois räjähtelevien autojen takia... mutta en nyt heti osaa sanoa kuka viitsisi jäädä kurkkimaan lulmantakaa kun silloin aika monilla olsi Deep Impact perkit ladattuna ja tulisi noutaja hyvinkin nopeasti :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hyviä pointteja. Etenkin moninpelissä toi nurkka kikkailu haisis. Mut toisaalta useat tehtävät ja monet kentät ovat sellaisia, että leanista ei ole yksikertaisesti mitään hyötyä.

Talojen sisällä taasen kurkkauksesta olisi todella paljon hyötyä. Ja vaikka olisi kuinka tuli persuksissa niin kukaan täysipäinen sotilas ei juokse nurkan taakse ilman että varmistaa tien turvalliseksi. Nyt tuota joutuu tekemään. Kranaatti auttaa tilanteessa, mut jos vastassa on iso ja avara huone niin silloin kurkkailusta olisi enemmän kuin hyötyä.

Ja tuota sokkona ampumista ei oikeasti käytä ketkään muut kuin lähi-idän ihmeet. Ok, myös afrikan sotilaat harrastavat samaa. Ainakin mitä tulee uutisissa. Osumien todennäköisyys vihuihin on olematon, mut samalla paljastaa oman spotin jonne on sit helppo heivata kranun jos toisenki.

Moninpeliä en ole vielä kokeillut ja muutenkin olen aika noob cod4:n ja pleikka ohjaimen kanssa, joten hittiä tulee vähän väliä. Ja tarkoituksena olisi selviät ilman osumia, kuten oikeassakin elämässä. Ryntäilyllä, nurkkien taakse kävely ja 100 lasissa menevät omat kaverit eivät todellakaan helpota tilannetta.

Tuleepa pitkä viesti, mut kyseessähän on huippupeli. Eka kokeilulta koukussa. Tehtävät ovat mielekkäitä, ja nettipelaaminenkin kiinnostaa. Mut vielä olisi vaatinut pientä fiilausta ko. peli.

Esim. arab tehtävä, jossa talossa on 2. kk:ta ja sinkomiehiä parvekkeilla. Sun tehtävä on viedä "lähetin" keskelle avomaastoa, jota kaikki yllämainitut suolaavat. Ois kai ne helvetin kopterit muutenkin osannu ampua oikeaa taloa?? Peace & Love: US. Army
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Daedaluz sanoi:
Offtopiccii!!!
Timppa kuinka paljon sul on PSN:ssä frendei listoilla ku mulla herjaa et sulla on maksimi määrä silloin kun yrittää lähettää frendi kutsuu?:eek:
eilen laskin, ni kyl siel on tasan 50 heppua :eek: ja melkee kaikki siel pelailee COD:ia, tosin samaan aikaan on ollu korkeintaa 10heppua...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
ja melkee kaikki siel pelailee COD:ia, tosin samaan aikaan on ollu korkeintaa 10heppua...
Joo, vaimo yks päivä ihmetteli, ettei toi voi olla niin hyvä, että pitää kokoajan pelata. Näytin sille frendi listaa, kun 12 kaveria pelas CoDia (kaikki jotka oli onlinessa), niin loppu ihmettelyt :D :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
Tai onko joku jolla ei ole USA accountia tullut ko. patch..?
Patchin saatavuus voisi myös liittyä siihen:confused:

Oon yrittäny 3-4 kertaa kertoa täällä että mulle tuli toi patchi ihan eu-tilillä jo yli viikko takaperin. :cool: Ei taida kukaan uskoa, heh!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Blackdawn sanoi:
Joo, vaimo yks päivä ihmetteli, ettei toi voi olla niin hyvä, että pitää kokoajan pelata. Näytin sille frendi listaa, kun 12 kaveria pelas CoDia (kaikki jotka oli onlinessa), niin loppu ihmettelyt :D :D
niimpa... naiset tarttee konkreettista todistettta... no kyl mäkin saisin melkee kokoajan pelata tota peliä, mutta kun on kaks pientä tytärtä, eikä peli oo niitten silmille sopivaa... ni jää mun pelaamiset iltaan/yöhön... :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

bruce sanoi:
Tänää päätin huviksee aloittaa kannettavien keräilyä yksinpelis. Niitä ku kerää tarpeeks nii avautuu koodeja, jos joku siis ei tienny :D kivaks ylläriks osottautui tokavika koodi, joho tarvitaa 20 kannettavaa: ajan hidastus :P ei perhana vieköö on kyl hauska juttu. Voi vetää koko pelin läpin vaikka veteraanil iha ongelmatta :D tulee iha max paynet mielee, vielä ku hidastuksen käyttö on loputonta :P ai että oli kyl kiva ylläri :D harmi vaa ku sitä ei voi käyttää arcades :/
mitäs ihmettä? onko tässä mahdollista tehdä sellastakin? :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Peck4 sanoi:
mitäs ihmettä? onko tässä mahdollista tehdä sellastakin? :eek:
Kyllä. Yksinpelissä tutkit mapit tarkkaan niin löydät läppäreitä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Peck4 sanoi:
mitäs ihmettä? onko tässä mahdollista tehdä sellastakin? :eek:

Collect the indicated number of Intel Pieces (enemy laptop computers) hidden throughout the game to unlock the corresponding cheat option:

COD Noir: 2 Intel Pieces. Turns graphics black and white.

Photo-Negative: 4 Intel Pieces. Inverts the colors.

Super Contrast: 6 Intel Pieces. Increases the contrast.

Ragtime Warfare: 8 Intel Pieces. Silent Movie mode; graphics are black and white, dust and scratches fill the screen, game plays at two times the speed, and the music becomes piano music.

Cluster Bombs: 10 Intel Pieces. Frag grenades are more powerful.

A Bad Year: 15 Intel Pieces. Enemies explode into tires when shot.

Slow-Mo Ability: 20 Intel Pieces. Slow motion game play.

Infinite Ammo: 30 Intel Pieces.

Intel Pieces
The Intel Pieces can be found in the following levels. There are a total of thirty Intel Pieces.

Level 2: 2 Intel Pieces
Level 4: 2 Intel Pieces
Level 5: 3 Intel Pieces
Level 6: 2 Intel Pieces
Level 7: 2 Intel Pieces
Level 9: 3 Intel Pieces
Level 10: 2 Intel Pieces
Level 12: 2 Intel Pieces
Level 13: 3 Intel Pieces
Level 14: 2 Intel Pieces
Level 16: 2 Intel Pieces
Level 17: 1 Intel Piece
Level 18: 2 Intel Pieces
Level 19: 2 Intel Pieces

Ja täältä läppäreiden paikat tarkasti:

http://faqs.ign.com/articles/832/832625p1.html

Jos on jo pelannut pelin läpi voi vain valita ko. Actin ja pelata kunnes
läppäri löytyy ja jatkaa seuraavan läppärin metsästystä, koko peliä ei
tarvitse pelata läpi cheattien saamiseksi. Ja vaikeutaso voi olla mikä
tahansa, helpoimalla tuohon ei mene juurikaan aikaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kävin tänää ostaa tän pelin puolenkuunpeleistä. on aikas hyvä peli mutten;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mahtava peli, ei voi muuta sanoa. Tänään matsia suomiporukalla? Muutaman kerran oon päässy suomalaisten kanssa pelaamaan ja kyllä se on sata kertaa hauskempaa kuin 12-vuotiaita jenkkejä vastaan. Vaikka kello 20.00 eteenpäin? Itse voin pelata vaikka läpi koko yön kun huomenna on vapaapäivä. ;)
 
Ylös Bottom