Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

PhroZeN sanoi:
Mua ei ainakaan paljoo toi campaign kiinnosta, ostin tän vaan nettipelin vuoksi...Täytyy sanoa että on varmaankin Ps3:n paras nettipeli, tällä hetkellä oon rank 31.. Niin ja yksi kysymys:
Mistä gamemodesta saa eniten pisteitä, et sais ton rankin nopeesti nousemaan? Kiitos jo etukäteen ;)
mistään ei saa hyvin pisteitä jos et osaa pelata;) mutta search and destroy on yks.siinä saa taposta 50 pojoa ja pommin purkamisesta/plänttimisestä 100 pojoa. sitte Headquartersissa saa hyvin kans pisteitä.mutta varmaanki toi S&D on se piste voittosin.
edit.Titanic ehti eka
EDIT2. tässä vaihessa pakko kysyä että eikö muita ota päähän toi ku haet vaikka S&D matsia..sitte spawnaat peliin (kuolleena tietenkin) jossa pelitilanne on 3-0 vihuille ja omasta tiimistäs on vaikkapa 1 elossa ja vihujen tiimistä puolet.eli toisin sanoen spawnata matsiin joka päättyy n.30sekan kuluttua omaan häviöösi.mua ainaki ottaa päähän toi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Larzeniuz sanoi:
Löytyykö/ onko täs pelissä mahdollisuutta saada look invertion myös vasen-oikea suunnassa, kun se look-invertion toimii vain ylös-alas suunnassa...
Edelleen kaipaan varmaa vastausta, kiitos.. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

99% varmuudella ei saa vasen/oikee inverttiä, mitä ihmettä semmosella edes tekis?? :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä en oo ikinä/vielä pelannut S&D mutta, kyl mua ainakin ottais toi päähän, toi et spawnais kuolleena ja on häviöl jne...Mul vaan aika paskaa, meni eilen D-Link routteri rikki, pystyy nyt vaan olee 1 kone kerrallaan kiinni netis, kun on yleensä PS3 ja Kone :(...Nojoo nyt vaan CoDii pelaamaan <3

E: Ja miks hitossa haluat ton look invertin :D, ei oo mitään järkeä..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
minkä ihmeen takia oot sellasella invertillä menny opettelemaan pelaamista?:D ja mitä ihmeen peliä oot tolla pelannu:confused:
Pleikkarilla pelaan kaikkia pelejä invertillä (siis sen kuvakulman kääntämisessä, en liikkumisessa :D) Joskus vaan niinpäin olen opetellut, pitänee opetella "oikeinpäin" pelaamaan :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
EDIT2. tässä vaihessa pakko kysyä että eikö muita ota päähän toi ku haet vaikka S&D matsia..sitte spawnaat peliin (kuolleena tietenkin) jossa pelitilanne on 3-0 vihuille ja omasta tiimistäs on vaikkapa 1 elossa ja vihujen tiimistä puolet.eli toisin sanoen spawnata matsiin joka päättyy n.30sekan kuluttua omaan häviöösi.mua ainaki ottaa päähän toi.

Sama on monesti HQ:ssaki, lyö peliin jossa vihut johtaa jotai 245-0 ja kaikki niistä hengissä :( Kivahan se siinä sitten...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

virtanen sanoi:
Mahtava peli, ei voi muuta sanoa. Tänään matsia suomiporukalla? Muutaman kerran oon päässy suomalaisten kanssa pelaamaan ja kyllä se on sata kertaa hauskempaa kuin 12-vuotiaita jenkkejä vastaan. Vaikka kello 20.00 eteenpäin? Itse voin pelata vaikka läpi koko yön kun huomenna on vapaapäivä. ;)
Nyt vasta huomasin sutkin täällä KFinissä. Löytyykö sulta jo headsetti? En mä oo jaksanu sitä yessiä painaa niihin inveihin just sen takia ku muistelin, että sulta ei sitä mikkiä löydy.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo tosiaa rökittämään... Pelailin tuossa yhdeksän aikoihin just Jenkkien kanssa, niin HQ:ssa omat pojot kokoajan siellä 700 kun seuraavalla 400 omassa tiimissä... Vastustajat alle 100:ssa :D
Tulipaha tehytä myös Fraghunt enkka Shipmentissä, pelimuotona HQ ja jenkki nyypät vastassa. Tappoja 140 ja jotain, kuolemia tais olla 28. Aseena M60 ilman kämppimistä :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Beermastah sanoi:
Noh noh onko Maxilla kuukautiset päällä vai mistä kaikki nää sun negative comments tulee? Eka pelasit codia crazyna ja olit WW top 50 muistaakseni ja nyt olit veke pelistä pari viikkoo ja hirvee haukkuminen alko... Btw pelasitko kokoajan S&D? katoin eilen tilastoja ja jäbällä tais olla 400k kun mulla oli 200k samassa ajassa eli 3 1/2 day... miten vitussa...

:)on mukavaa välillä avautua, tosin ei toi sinällään avautumista oo. Jotkut muuttavat mielestään negatiiviset mielipiteet avautumiseks :D Nyt lähinnä oottelen tota pätsiä, tosin kiinnostus on vähän laskenut kun ei tota puplaa jaksa hirveesti mättää ja puhtaita S&D porukoita ei ole, tosin en ihmettele, consolegamingin ladderit ja rulesit on niin köyhiä että en määkään sinne tiimiäni reggais.

S&D:stä saa hyvin scoree ja winssiä, mutta taas ylikiree mielipide on se että ton leaderboardin vois heittää huitsin nevadaan.

nii ja ainoostaan tapot lasketaan scoreen mukaan, plänteistä/puruista ei saa muutakun "expaa" (tulee mieleen wowi surkimukset tosta sanasta)

nii ja kaljakunkku, en pelaa muuta kun normi S&D :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

pääsit todellisia N00Beja vastaan:p
edit.tarkotus oli siteerata JanRein viestiä jossa sanoi uudesta fraghuntista.pitää vissii mennä nukkumaan :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kaasu sanoi:
Nyt vasta huomasin sutkin täällä KFinissä. Löytyykö sulta jo headsetti? En mä oo jaksanu sitä yessiä painaa niihin inveihin just sen takia ku muistelin, että sulta ei sitä mikkiä löydy.

Joo en ole vielä hankkinut headsettiä, tossa joku päivä käyn hakemassa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

yksinpeli-kampanja läpi. vähän petyin kun oisin toivonut vielä ihan vain pari tehtävää :o
creditsien jälkeinen swat-tehtävä oli kyllä ihan hauska yllätys :)
vihje cod5:n sisällöstä? :rolleyes:
arcade mode ei juuri saanut innostumaan
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juu, lyhyt oli. Online modeen oliki sit panostettu. Jaetunruudun kaksinpelikin oli pikku pettymys, mut netti kyl pelastaa..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä en kyl tykkää ollenkaa tos yksinpelist, must sen ois voinu jättää ihan hyvin kokonaa pois. Mut toi verkkopeli on varmaa paras peli mitä oon ikinä pelannu jos MGS:iä ei lasketa. Toi verkkopeli on niin hyvä et ei pysty ees käsittää. Todellinen joululoman pelastaja.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eipä oo viel tullu yksinpeliin koskettua, ehkä sit kun oon tuhlannu kaikki rahani kaljaan ja unohtanu maksaa nettini ajoissa, sit ehkä koittaa sitäkin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Trollbutcher sanoi:
Eipä oo viel tullu yksinpeliin koskettua, ehkä sit kun oon tuhlannu kaikki rahani kaljaan ja unohtanu maksaa nettini ajoissa, sit ehkä koittaa sitäkin.

Kannattaa tutustua yksinpeliin. Siinä on muutama ihan merkittävä kohtaus, jollaista ei ole aiemmin nähty. Toisen ollessa lähinnä tunnetasolla sydämentykytyksiä tarjoava, on toinen puolestaan ehkä brutaalein esitys vuosiin - ollen silti vain kuvaus todellisuudesta siellä jossain.

Tämän pelin kympit tuskin ovat tulleet pelkästä verkkopelistä, kyllä toi yksinpelikin onnistuu harvinaisen hyvin, vaikka ei yllä ykköseksi sisällön puolesta näistä kahdesta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Meikäläisellä jumahtaa tuo pelin haku 'trying to join potential...' jne jne.
Natin väänsin taso kakkoseen toissayönä, mutta ei auttanu tähän asiaan. On yritetty myös availla portteja ja ties mitä, mutta kun ei niin ei. Kerran löysi pelin, mutta siihenkään ei tullut puuttuvaa pelaajaa ennenkö hosti katkaisi.

Tänään yks kaveri oli online ja partyssa pääsin nettipeliin ongelmitta ja toimi hienosti.
Eli jos aktiivipelaajat viittii lisäillä frendilistaan, niin pääsis useammin / helpommin pelailemaan heidän 'siivellään'. Headsettiä ei löydy, mutta mesestä saapi kiinni.

PSN: Lepila
MSN: sami.leppala (at) saunalahti.fi

Patchia odotellessa, joka toivottavasti korjaa asioita.
Muutenhan peli on ihan timanttia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sami L sanoi:
Meikäläisellä jumahtaa tuo pelin haku 'trying to join potential...' jne jne.
Natin väänsin taso kakkoseen toissayönä, mutta ei auttanu tähän asiaan. On yritetty myös availla portteja ja ties mitä, mutta kun ei niin ei.
Kannattaa startata uus haku jollei hetken odottelulla servua löydy. Minullakin aika usein jumittaa tuossa, mutta yleensä uusi haku auttaa. Juuri tällä hetkellä tosin taitaa olla jotain häikkää(tai ruuhkaa) palvelimilla koska jumittaa 'downloading game settings' kohtaan.
 
Ylös Bottom