ps3-player
New Member
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
edit.Titanic ehti eka
EDIT2. tässä vaihessa pakko kysyä että eikö muita ota päähän toi ku haet vaikka S&D matsia..sitte spawnaat peliin (kuolleena tietenkin) jossa pelitilanne on 3-0 vihuille ja omasta tiimistäs on vaikkapa 1 elossa ja vihujen tiimistä puolet.eli toisin sanoen spawnata matsiin joka päättyy n.30sekan kuluttua omaan häviöösi.mua ainaki ottaa päähän toi.
mistään ei saa hyvin pisteitä jos et osaa pelata mutta search and destroy on yks.siinä saa taposta 50 pojoa ja pommin purkamisesta/plänttimisestä 100 pojoa. sitte Headquartersissa saa hyvin kans pisteitä.mutta varmaanki toi S&D on se piste voittosin.PhroZeN sanoi:Mua ei ainakaan paljoo toi campaign kiinnosta, ostin tän vaan nettipelin vuoksi...Täytyy sanoa että on varmaankin Ps3:n paras nettipeli, tällä hetkellä oon rank 31.. Niin ja yksi kysymys:
Mistä gamemodesta saa eniten pisteitä, et sais ton rankin nopeesti nousemaan? Kiitos jo etukäteen
edit.Titanic ehti eka
EDIT2. tässä vaihessa pakko kysyä että eikö muita ota päähän toi ku haet vaikka S&D matsia..sitte spawnaat peliin (kuolleena tietenkin) jossa pelitilanne on 3-0 vihuille ja omasta tiimistäs on vaikkapa 1 elossa ja vihujen tiimistä puolet.eli toisin sanoen spawnata matsiin joka päättyy n.30sekan kuluttua omaan häviöösi.mua ainaki ottaa päähän toi.
Viimeksi muokannut moderaattori: