ps3-player
New Member
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
mutta search and destroy on yks.siinä saa taposta 50 pojoa ja pommin purkamisesta/plänttimisestä 100 pojoa. sitte Headquartersissa saa hyvin kans pisteitä.mutta varmaanki toi S&D on se piste voittosin.
edit.Titanic ehti eka
EDIT2. tässä vaihessa pakko kysyä että eikö muita ota päähän toi ku haet vaikka S&D matsia..sitte spawnaat peliin (kuolleena tietenkin) jossa pelitilanne on 3-0 vihuille ja omasta tiimistäs on vaikkapa 1 elossa ja vihujen tiimistä puolet.eli toisin sanoen spawnata matsiin joka päättyy n.30sekan kuluttua omaan häviöösi.mua ainaki ottaa päähän toi.
mistään ei saa hyvin pisteitä jos et osaa pelataPhroZeN sanoi:Mua ei ainakaan paljoo toi campaign kiinnosta, ostin tän vaan nettipelin vuoksi...Täytyy sanoa että on varmaankin Ps3:n paras nettipeli, tällä hetkellä oon rank 31.. Niin ja yksi kysymys:
Mistä gamemodesta saa eniten pisteitä, et sais ton rankin nopeesti nousemaan? Kiitos jo etukäteen![]()

edit.Titanic ehti eka
EDIT2. tässä vaihessa pakko kysyä että eikö muita ota päähän toi ku haet vaikka S&D matsia..sitte spawnaat peliin (kuolleena tietenkin) jossa pelitilanne on 3-0 vihuille ja omasta tiimistäs on vaikkapa 1 elossa ja vihujen tiimistä puolet.eli toisin sanoen spawnata matsiin joka päättyy n.30sekan kuluttua omaan häviöösi.mua ainaki ottaa päähän toi.
Viimeksi muokannut moderaattori: