Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eliminaattori sanoi:
Muutama matsi toimi ihan hyvin, mutta edellinen oli silkkaa kuraa...tavallaan kuin olisin ollut eri pelissä kuin muut, kaikki tapahtui viiveellä. Tavallaan piti ennakoida mihin vihu menee, koska kohti ampuminen ei tuonut tulosta. Raivostuttavaa.

No mutta ainakin päästiin asiassa eteenpäin! Uskon, että oli hostista kiinni, että sinulla tökkii peli.
Jos se oli vain yksi matsi niin se ei luultavasti ole konsolista kiinni, itse vaihdan aina serveriä jos jokin tökkii tai jos oma signaali näyttää paria tolppaa!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Totta, heti seuraava peli ja 11-18 vaihtui 37-4:ään ja taas toimii. Surkea hosti kyseessä tai sitten loggauduin jonnekin keski-Mongolian serverille...puhuivat jotain ihmeellistä kieltä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eliminaattori sanoi:
Totta, heti seuraava peli ja 11-18 vaihtui 37-4:ään ja taas toimii. Surkea hosti kyseessä tai sitten loggauduin jonnekin keski-Mongolian serverille...puhuivat jotain ihmeellistä kieltä.

Onneksi taas toimii, tuo on aika tuskallista jos ei toimi toi netti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
ei kylläkään oo turha tuo silencer.S&D matsissa monesti oon lähteny heti juoksemaan vihujen selkään Deadly silence ja UAV jammeri käytössä ja ratkassu matsin tappamalla 4/5 niiden pelaajista.myös Ground warissa sekä muissa pelimuodoissa käytän p90+silencer. tappoja tällä hetkellä joku 13 000 ja K/D ratio 2.37. vähään aikaan en CoDia oo pelaillu.tänää meinasin pelata mutta ku ei kerinny:(
oon kyl lukenu et paljo netti ongelmia taas Codissa.

Voi siitä apua löytää kyllä S&D:ssä juuri tuon kaltaisissa tilanteissa, mutta useammin pyrin itse eliminoimaan ne aivan normaalisti jos on "normi" healthit käytössä. Tällöin saan yleensä tapot tililleni kohtuu hyvin ja noita juggernautteja ja normaalejakin tyyppejä joutuu sen verran liikaa tulittamaan niskaan millä tahansa paitsi kranaateilla ja raketeilla että useammin on turvallisempaa ja kannattavampaa ottaa uv jammerien ja muiden trikki systeemien tilalle ihan ne lisävahinko ja lonkalta ampumisen tarkkuutta parantavat perkit. Muuten ei voi kylvää kuolemaa useamman pelaajan näkyessä ruudulla yhtä tehokkaasti ;)
Myös se etu on lonkalta ampumisen perkissä että tällöin hahmoi ei "flinchaa" niin pahasti, joten voit kohtuu rauhassa ja tarkasti ampua vihollista vaikka saatkin osumia
mutta mikäli vihollinen tähtää sinua niin samaa ei voi sanoa hänestä.

s&d:ssä kannattaa myöskin olla hyvät mahdollisuudet ampua pelaajaa kaukaa, joten punaisen pisteen tähtäin soveltuu tähän mitä parahimmin erityisesti jos vastassa on niitä perus noboja M60 kevyet konekiväärit käsissään joilla ei osu kauas juuri lainkaan liikkuvaan kohteeseen, puhumattaakaan näiden varsin mukavasta latausajasta.

Niin tuosta dessusta viellä, P90 lataa myös kohtuu nopeasti mutta kannattaa ihan suosiolla lippaan vaihtuessa kesken taistelun vaihtaa siihen dessuun, sillä tuo lonkalta ampumisen tarkkuuden parannus vaikuttaa myös käsiaseisiin tai siltä se ainakin vaikuttaa.

Tyyli voi olla hieman agressiivisen tyylinen paikoitellen sen toki myönnän ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kiketsi sanoi:
Itse käytän ainakin stopping poweria, ei tuota double tappia tuu käytettyä missään.

Itse käytän Double Tap +Bandolier +Deep Impact LMG:n (SAW) kanssa helikopterin noutajana, RPGt on siihen touhuun liian epätarkkoja hiemankaan pidemmältä matkalta kuin pään päältä. Yleensä yksi lipas riittää ja vaikka en ole mitannut niin aikaa ei voi mennä enempää kuin kahden RPGn ampumiseen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelailin eilen ton yksinpelin vihdoin läpi, kiitos hitaan pelietsinnän moninpelipuolella.. Varsin hyvä kokonaisuus, äijät ei ainakaan liian nopeeta lopu kesken, vaikka kuinka paukuttaa jätkää alas :eek: Viimenen tehtävä oli varsin kiva, ja loppukohtaus aikalailla loisto..
Turhauttaa silti toi, että vastustajat ei tunnu huomaavan muita omia jätkiä vaan aina on itse niiden kiikarissa ja sitten siinä yrittää edetä, kun muut omat eivät tajua :confused: .. En nyt muista tarkkaan kohtaa, jossa tämä ylikorostui aika jännästi.. Jotenkin näin kuitenki, että kaikki vastustajat oli jo kuolleena, kohde oli 70m päässä.. Käveleskelin sitten sinne päin, eikä ketään näkynyt - ei myöskään omia.. Kävin sitte kattomassa, mihin ne jäi - puiden taakse piiloon.. Ihmettelin, että mitä ne siinä vielä venailee kun vastustajiakaan tuolla enää ollut eikä vastaan tulossa.. Noh, selvisi että 2 omaa jantteria oli jäänyt venailemaan nurkan taakse n. 50m taaksepäin.. Että sellasta..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hei olen yli täys iän ja pelaan ps3:sella CoD4:sta on mulla myös headsetti mutta multa puuttuu pelikamut et olis ihan mukavaa jos joku olis kiinnostunut tykittään mun kans porukkaa! Annan tarkemmat tiedot kun joku vaan haluu! Ps3 ID on kuudesaisti tai Kuudesaisti kummankin pitäisi käydä!!! Ilmoitelkaa kiitos!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Fazang sanoi:
Tällainen ongelma oli itsellänikin, ja keksin jotain omaa ja tämä ainakin täällä kotonani toimii!

1. Ensin re-starttaa Playstation 3!
2. Sitten mene Verkko Asetuksiin!
3. Kytke internet-yhteys pois päältä!
4. Kytke internet-yhteys takaisin päälle!
5. Mene Internet-yhteys asetuksiin ja laita samat asetukset kuin ennenkin!
6. Kirjaudu sisään Playstation Networkkiin!
7. Ala pelaamaan Call of Duty 4: Modern Warfarea netissä!

Ei muuten mulle auttanu :( Samaa, normaalin hidasta, vauhtia etsii pelejä kuin nyt viime aikoina...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

itelleni erittäin hyväks yhdistelmäks on osunu P90 silencerillä+G3 Red dotilla.elikkäs overkill perk jolla voi kantaa 2 tuommoista "pää asetta". G3 pystyy tiputtaan jopa snaippereita kaukaa sekä muuta porukkaa ikkunoista kun taas p90+silu yhdistelmällä voi rynniä vihujen taakse/eteen eikä ne edes huomaa kun kavereita tippuu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
itelleni erittäin hyväks yhdistelmäks on osunu P90 silencerillä+G3 Red dotilla.elikkäs overkill perk jolla voi kantaa 2 tuommoista "pää asetta". G3 pystyy tiputtaan jopa snaippereita kaukaa sekä muuta porukkaa ikkunoista kun taas p90+silu yhdistelmällä voi rynniä vihujen taakse/eteen eikä ne edes huomaa kun kavereita tippuu.

Mitkä 1 ja 3 perkkeinä? :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ede sanoi:
Mitkä 1 ja 3 perkkeinä? :D
ykkösenä perus Bandolier=pakollinen:D Steady aim taitaapi olla 3 perkkinä:)
edit. en vaan oo nyt vähään aikaan pelaillu noiden netti ongelmien takia ja tuskinpa tänäänkään jaksan yrittää ku hermot siinä vaan menee. pelaan muita pelejä:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei toimi täälläkään nettipeli. Pitää illalla kokeilla uudestaan. Oblivionin seikkailut odottavat :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
ykkösenä perus Bandolier=pakollinen:D Steady aim taitaapi olla 3 perkkinä:)
edit. en vaan oo nyt vähään aikaan pelaillu noiden netti ongelmien takia ja tuskinpa tänäänkään jaksan yrittää ku hermot siinä vaan menee. pelaan muita pelejä:)

Oorrait ;).. Itekin ajattelin alkaa säätämään tolla P90:llä ja silencerillä, kunhan ton P90:n nyt saan tässä kohta... Sitte siihen Bandolier, UAV-jammer ja Dead silence niin kunnon hipi-hiljaa kitti kyseessä :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ede sanoi:
Oorrait ;).. Itekin ajattelin alkaa säätämään tolla P90:llä ja silencerillä, kunhan ton P90:n nyt saan tässä kohta... Sitte siihen Bandolier, UAV-jammer ja Dead silence niin kunnon hipi-hiljaa kitti kyseessä :D
tuo Dead silence on kyllä huippu.toisessa classissa p90+silu+bandolier+UAV+deadly silence. rupee jo ärsyttämään ku porukka ei netissä tajua sitä ku ne juoksee alakerrassa jossain talossa niin itelle helppo odottaa niitä yläkerrassa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
tuo Dead silence on kyllä huippu.toisessa classissa p90+silu+bandolier+UAV+deadly silence. rupee jo ärsyttämään ku porukka ei netissä tajua sitä ku ne juoksee alakerrassa jossain talossa niin itelle helppo odottaa niitä yläkerrassa.

Joo sama, myös toisinpäin.. Kun juoksee yläkerrassa niin naattia vaan sinne :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Terve vaan CoD4:n pelaajat. Onko kellään käynyt nettipelissä niin, että peli on pysähtynyt kesken matsin? Mulla kävi eilen niin, että pelasin jotain Team Objective pelimuotoa ja sain jossain kohtaa pelin keskivaihetta kuulan kallooni ja peli pysähtyi siihen, ei tullut killcamia tai mitään vaan kone pysähtyi, äänet jatkoivat kuulumistaan. Oli bootattava konsoli konsolin etuosan virtanapista.

Onko kellään siis tullut koskaan vastaan kyseistä ilmiötä?? ^^
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Zamppa86 sanoi:
Terve vaan CoD4:n pelaajat. Onko kellään käynyt nettipelissä niin, että peli on pysähtynyt kesken matsin? Mulla kävi eilen niin, että pelasin jotain Team Objective pelimuotoa ja sain jossain kohtaa pelin keskivaihetta kuulan kallooni ja peli pysähtyi siihen, ei tullut killcamia tai mitään vaan kone pysähtyi, äänet jatkoivat kuulumistaan. Oli bootattava konsoli konsolin etuosan virtanapista.

Onko kellään siis tullut koskaan vastaan kyseistä ilmiötä?? ^^
enpä usko että maailmaa kaatava ilmiö on kyseessä. jos alkaa useammin tapahtua niin sit kannattaa alkaa huolestua :)
 
Ylös Bottom