Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

opa95 sanoi:
Kun itse tuota RPD:tä käytän niin kumpi olisi tuohon lisukkeeksi parempi vaihtoehto: Stopping Power vai Douple Tap?
RPD:n kanssa itselläni on stopping power käytössä.

double tap sopii paremmin submarine gunneihin (MP5, Skorpion..),
jolloin niiden tulinopeus on lähes ylimaallinen ts. olet lähes voittamaton. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Dodih, tulihan se sieltä, kuukauden venailun jälkeen mikki/headset-malli, jonka lähetin jo takaisin kertaalleen, on loppunut Gamelifelta ja tukusta, joten uutta pukkaisi...
Jotenka, olisiko kenelläkään hyviä kokemuksia jostakin tietystä mallista, jos on, niin mistä saisi (nettikauppa, Oulun seutu)? :cool:
Ja nimenomaan CoD-käyttöön, että mikä ois just tähän passeli :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

opa95 sanoi:
Kun itse tuota RPD:tä käytän niin kumpi olisi tuohon lisukkeeksi parempi vaihtoehto: Stopping Power vai Douple Tap?

Stopping Power ja Deep Impact, lyömätön yhdistelmä :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Duople tap vaan syö myös lippaat tyhjäks tuplatahtiin.Itse alussa käytin mutta nykyään claymore tai c4+stopping power+deep penetration.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nykyään tässä ei löydy enää servuja. Tai siis kun aloitin COD4:n pelaamisen, niin paljon nopeammin pääsi pelaamaan. Nyt joutuu odottelemaan todella pitkään ennen kuin löytyy minkäänlaista peliä... :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

player_fin sanoi:
Nykyään tässä ei löydy enää servuja. Tai siis kun aloitin COD4:n pelaamisen, niin paljon nopeammin pääsi pelaamaan. Nyt joutuu odottelemaan todella pitkään ennen kuin löytyy minkäänlaista peliä... :(

Sama onkelma täälläpäin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

player_fin sanoi:
Nykyään tässä ei löydy enää servuja. Tai siis kun aloitin COD4:n pelaamisen, niin paljon nopeammin pääsi pelaamaan. Nyt joutuu odottelemaan todella pitkään ennen kuin löytyy minkäänlaista peliä... :(

Mun mielestä tää ei pidä paikkaansa, nykyään niitä servereitä ainakin mulle löytyy.
Sehän on myös siitä kiinni, että mitä pelimuotoa pelaat. Ite pelaan Dominationia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

opa95 sanoi:
Deep Impact= Mitä hyödyttää?

Sehän lyö nuita panoksia paremmin seinien läpi.. Ite käytän lähinnä sen takia, koska siellä kolmosperkeissä paljon muutakaan LMG:lle sopivaa :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ede sanoi:
Dodih, tulihan se sieltä, kuukauden venailun jälkeen mikki/headset-malli, jonka lähetin jo takaisin kertaalleen, on loppunut Gamelifelta ja tukusta, joten uutta pukkaisi...
Jotenka, olisiko kenelläkään hyviä kokemuksia jostakin tietystä mallista, jos on, niin mistä saisi (nettikauppa, Oulun seutu)? :cool:
Ja nimenomaan CoD-käyttöön, että mikä ois just tähän passeli :D
täältä tilasin omani ja loistavasti toimii:) CoD4 juuriki käytän.http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...Ku&CatalogCategoryID=_CLD4QFHN9EAAAEOxVg03xil
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ede sanoi:
Sehän lyö nuita panoksia paremmin seinien läpi..

Kerran kun pelailin ranskalaisia vastaan HGta niin mahtoi niitä vituttaa kun päästelin seinien läpi kuulaa kalloon tuota perkkiä hyödyntäen, tietysti ensiksi kartasta katsoen suunnilleen oikean kohdan :D No, siinä pelissä tulikin K/D 33/6, joka on harvinaista minulle :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kettuttaa pirkuleesti noi saakutan homojannut jotka lähtee pelistä pois heti kun huomaa häviävänsä, minä olin häviävällä tiimillä 4 kertaa putkeen ja ainut mikä ketutti oli kun M14 on p****. (Chalengea yrittämässä). Wauhti harmin paikka oli pareman puolella:( . Heti kun oltiin voittamassa sabotage (eka voitto siinä porukassa) niin hosti päätti häippästä just kun oli vaan 4 s aikaa ennenkuin pommi poksahtaa. On siinäkin meille pelaaja, just ne nobot pilaa kaikkien ilon oman edun vuoksi. Pitää kuunnella vähän kornin "freak on the leash" kun kettuttaa ja se muutenkin on hyvä biisi :cool: Aikasemmin kävi sillein että tuli S&D jossa minä pyyhin vastustajilla lattiaa (eka voitto siinäkin porukassa) niin heti pelin jälkeen ja aikana porukka lähti lätkimään, toivottavasti suomalaiset ei käyttäydy näin ikinä.
Pitääkö muuten nuo äänet surroundissa laittaa erikseen optionista että kuluu äänet siltä suunalta mistä tulee niin kuin ne kävely askeleet.
Huomenna kun koeviikko loppuu niin pleikkari taas kovassa käytössä:D .
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tässä omasta mielestäni parhaat Classit! Kirjoittakaa tekin omianne ja arvostelkaa minun kokoonpanojani jotta voin parantaa ja muokata niitä.
Muistakaa, että tätä Topicia on editoitu sen mukaan olenko vaihtanut mielipidettäni jostain asiasta!

ASSAULT RIFLE:
M16A4, Red Dot Sight, Digital, Desert Eagle, Flash Grenade, Frag x 3, Stopping Power, Steady Aim.

SUB MACHINE GUN:
P90, Silencer, Digital, Silenced USP .45, Flash Grenade, Bandolier, UAV Jammer, Steady Aim.

LIGHT MACHINE GUN:
M60E4, Grip, Digital, Desert Eagle, Stun Grenade, Frag x 3, Stopping Power, Deep Impact.

SHOTGUN:
W1200, Grip, Digital, Desert Eagle, Smoke Grenade, Frag x 3, Stopping Power, Deep Impact.

SNIPER RIFLE:
R700, No Attachment, Digital, Desert Eagle, Flash Grenade, Bandolier, Stopping Power, Iron Lungs.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Fazang sanoi:
Tässä omasta mielestäni parhaat Classit! Kirjoittakaa tekin omianne ja arvostelkaa minun kokoonpanojani jotta voin parantaa ja muokata niitä!

ASSAULT RIFLE:
M16A4, Red Dot Sight, Digital, Desert Eagle, Flash Grenade, Frag x 3, Stopping Power, Steady Aim.

SUB MACHINE GUN:
P90, Silencer, Digital, Silenced USP .45, Flash Grenade, Bandolier, UAV Jammer, Eavesdrop.

LIGHT MACHINE GUN:
M60E4, Grip, Digital, Desert Eagle, Stun Grenade, Frag x 3, Stopping Power, Deep Impact.

SHOTGUN:
W1200, Grip, Digital, Desert Eagle, Smoke Grenade, Frag x 3, Stopping Power, Deep Impact.

SNIPER RIFLE:
R700, No Attachment, Digital, Desert Eagle, Flash Grenade, Bandolier, Stopping Power, Deep Impact.

Hyvät combot. Itse pudottaisin ton SMG:n Eavesdropin pois ja vaihtaisin Sniperin Deep Impactin Iron Lungsiin. Mutta makukysymyksiähän nämä aina ovat.

Itse teen aina classeja sitä mukaa mitä pelimuotoja milloinkin pelaan.

Esim nyt on S&D -vaihe päällä, ja olen sitä silmällä pitäen koonnut 5 eri kokoonpanoa, joista valitsen tietyn aina riippuen:

a) hyökkäänkö vai puolustanko (esim. 3xkranaatit hyökkäykseen, claymoret puolustukseen)

b) mikä kartta on kyseessä (esim. sniper Crossfireen, silenced MP5 Vacantiin jne)

c) pelaanko hardcorea (3xkranaatit vai claymoret, silenced vai ei jne)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Berdu sanoi:
Hyvät combot. Itse pudottaisin ton SMG:n Eavesdropin pois ja vaihtaisin Sniperin Deep Impactin Iron Lungsiin. Mutta makukysymyksiähän nämä aina ovat.

Itse teen aina classeja sitä mukaa mitä pelimuotoja milloinkin pelaan.

Esim nyt on S&D -vaihe päällä, ja olen sitä silmällä pitäen koonnut 5 eri kokoonpanoa, joista valitsen tietyn aina riippuen:

a) hyökkäänkö vai puolustanko (esim. 3xkranaatit hyökkäykseen, claymoret puolustukseen)

b) mikä kartta on kyseessä (esim. sniper Crossfireen, silenced MP5 Vacantiin jne)

c) pelaanko hardcorea (3xkranaatit vai claymoret, silenced vai ei jne)

Olit oikeassa Iron Lungsin suhteen, se on parempi, korjaan asian välittömästi! Ajattelin, että Eavesdrop olisi hyvä oikeissa matseissa, mutta tarkemmin kun ajattelee Steady Aim olisi myös todella hyvä.

Puolustuksessa Claymoret ovat hyviä, ja kranaatit hyökkäyksessä, siinäkin olet oikeassa. Nähdäkseni osaat ajatella hyvällä tavalla nämä Classit.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olen viimeaikoina huomannut useamman suomalaisen pelaajan kuuluvan "FIN" klaaniin. Tiedustelisinkin nyt, että onko se varsinainen klaani vai onko se nyt ihan vain sitä varten, että muut suomalaiset pelaajat tunnistaisivat?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ardean sanoi:
Olen viimeaikoina huomannut useamman suomalaisen pelaajan kuuluvan "FIN" klaaniin. Tiedustelisinkin nyt, että onko se varsinainen klaani vai onko se nyt ihan vain sitä varten, että muut suomalaiset pelaajat tunnistaisivat?

Tätä on kyselty tässäkin aiheessa jo paljon, mutta kun aihe on jo niin pitkä, niin on se kysymys jo vaikea löytää.

Vastaus on kumminkin että se ei ole klaani, se lähinnä vain osoittaa mistäpäin olet kotoisin jotta muutkin suomalaiset tietää, että sinä olet suomalainen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom