Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Myönnätkö siis olevasi laiska?

Riippu asiasta/työstä/tapauksesta/aihepiiristä.

Yleensä pyrin foorumeihin kirjoitellessa lukemaan/etsimään aiheesta ensin, ennen kuin alan kirjoittamaan mutta tällä kertaa pääsi laiskuttamaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oma kokoonpano tappomatsiin ja muihin jossa hahmoilla on pirusti liikaa sitä healthia

P90 vakaalla lonkalla tähtäyksellä, lisää normi kranaatteja, ja lisä vanhinkoa.
Näillä olen kaatanut kohtuu paljon väkeä, P90 on varsin tehokas sillä se ampuu suoraan ja firerate on ehkä paras pelin aseista. Sillä voi myös sniputtaa mutta kannattaa käyttää mielummin laser tähtäintä kuin kiikaria sillä se on omasta mielestäni tarkempi.

Hardcoressa ainakin itse menen kertalaukaisuja ampuvalla konekiväärillä sillä tarkkuus on ainakin avoimissa matseissa todella tärkeää, ja kun yksi laukaus osuu niin tipahtaa vihollinen yleensä siihen. Laser tähtäin yllä mainitun syyn takia sekä sitten pommien näkeminen, hiljaisempi liikkuminen ja radar jammeri niin voi aika hiljalleen edetessä saada yhden jos toisenkin vastustajan pois pelistä, mikäli näet heidät ensiksi that is.

puolustuksessa on yleensä p90 systeemit jotka mainitsin yllä mutta claymorejen kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Viper7 sanoi:
Oma kokoonpano tappomatsiin ja muihin jossa hahmoilla on pirusti liikaa sitä healthia

P90 vakaalla lonkalla tähtäyksellä, lisää normi kranaatteja, ja lisä vanhinkoa.
Näillä olen kaatanut kohtuu paljon väkeä, P90 on varsin tehokas sillä se ampuu suoraan ja firerate on ehkä paras pelin aseista. Sillä voi myös sniputtaa mutta kannattaa käyttää mielummin laser tähtäintä kuin kiikaria sillä se on omasta mielestäni tarkempi.

Hardcoressa ainakin itse menen kertalaukaisuja ampuvalla konekiväärillä sillä tarkkuus on ainakin avoimissa matseissa todella tärkeää, ja kun yksi laukaus osuu niin tipahtaa vihollinen yleensä siihen. Laser tähtäin yllä mainitun syyn takia sekä sitten pommien näkeminen, hiljaisempi liikkuminen ja radar jammeri niin voi aika hiljalleen edetessä saada yhden jos toisenkin vastustajan pois pelistä, mikäli näet heidät ensiksi that is.

puolustuksessa on yleensä p90 systeemit jotka mainitsin yllä mutta claymorejen kanssa.

Käytätkö äänenvaimenninta P90:ssä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Fazang sanoi:
Käytätkö äänenvaimenninta P90:ssä?

laasertähtäintä, koska tämä antaa suuremman näköpiirin sille mitä ympärillä tapahtuu, eikä heilu samalla tavalla kuin kiikaritähtäin. Yhtäkauaksi ei nää mutta on niihin vihollisten suojasta pilkkiviin kypäriin ammuttu useastikin ;)

äänen vaimennin on turha kaikissa muissa paitsi ehkä hardcore matseissa jossa kartassa näkymättömyyteen löytyy enempi hyötyä, tällöin tarvitsee tietty olla myös radarin jammeri jotta meno toimisi yhtähyvin. Mutta kaikkiin ei hardcore matseihin tuo lasertähtäin on mielestäni paras.

Vinkki P90:lle näillä asetuksilla: jos olet tilanteessa jossa vihu ei ole kovin kaukana ja on kääntynyt sinua kohti, älä koskaan rupea tähtäämään, kunhan tunnet keskikohdan tähtäimestä niin pystyt liikkumaan nopeasti ja täyttämään hitaasti tähtäävät vastustajat lyijyllä ennätys nopeudella. Eniten päävaivaa aiheuttavat juggernautit mutta se vain tarkoittaa että ammuksia menee hieman enemmän. yksi lipas riittää usein kolmeen tappoon joten mieti milloin lataat, ja jos panokset loppuu ei se dessu ole huono ase uuden aseen hankkimiseen sekään sillä vahinkoa se tuottaa eniten noista pistooleista, ellet siis kykene lähimailla olevalta ruumiilta jotain hyvää konetuliasetta anastamaan omaan käyttöön. Varo myös martydroppeja.

olen myös huomannut että p90:llä hahmo juoksee kauemmin kuin raskaammilla konekivääreillä sillä se on sub machine gun luokaltaan.

niin ja pistoolina tietty aina dessu, ja last stand on kova skilli kanssa dessun kera, marty drop on nopoille :P
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä just ihmettelen että oisko järkeä käyttää silenceria hardcore modissa, ku enhä mä paljastu vaikka ammuskelen kuinka paljon... ellei tietty vastustajilla oo uav käytössä. Toisaalta olisi iha hyvä pitää matalaa profiilia, mutta toisaalt olisi iha mukava tähdätä lasertähtäimen kautta ku sillä näkee paljon paremmin.
Mites muilla? Käytättekö hardcoressa silenceria uavjammerin kanssa? :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Viper7 sanoi:
äänen vaimennin on turha kaikissa muissa paitsi ehkä hardcore matseissa jossa kartassa näkymättömyyteen löytyy enempi hyötyä, tällöin tarvitsee tietty olla myös radarin jammeri jotta meno toimisi yhtähyvin. Mutta kaikkiin ei hardcore matseihin tuo lasertähtäin on mielestäni paras.
ei kylläkään oo turha tuo silencer.S&D matsissa monesti oon lähteny heti juoksemaan vihujen selkään Deadly silence ja UAV jammeri käytössä ja ratkassu matsin tappamalla 4/5 niiden pelaajista.myös Ground warissa sekä muissa pelimuodoissa käytän p90+silencer. tappoja tällä hetkellä joku 13 000 ja K/D ratio 2.37. vähään aikaan en CoDia oo pelaillu.tänää meinasin pelata mutta ku ei kerinny:(
oon kyl lukenu et paljo netti ongelmia taas Codissa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Free-For-All -pelimoodissa hyörii uskomaton määrä noobeja, yleensä vielä illalla tai näin yöllä eniten. Kiva kasvattaa tilastoja tässä samalla. Jopa pelkällä haulikolla saa ylivoimaisia voittoja. Headshotteja ei vaan tunnu tulevan millään, W1200:lla 50 tappoa ja niistä huimat kaksi pääkutia. Nekin ammuttu makaavaan last stand mieheen ja snipukämppäriin muutaman sentin päästä. Ehkä nyt helpottaa, kun sai gripin tuohon kiinni, tarkkuus nousi kaksinkertaiseksi alkuperäisestä.

Karseaa ajatellakin, että molemmilla haulikoilla pitää saada 150 pääkutia kummallakin. Menee varmaankin ensi kesään asti.

Alkuillasta servut toimivat ihan hyvin, mutta nyt vähintään joka toinen peli kaatuu kesken - jos sattuu mukaan pääsemään. Tuntuu että kaikki hakevat vain Ground Waria ja muista pelimuodoista ei löydy pelattavaan ollenkaan - tai sitten joutuu odottamaan todella kauan.

M16 Stopping Powerilla + Red Dotilla - siinä on yleispätevä ase sekä Hardcoreen että tavalliseen peliin. Pienissä kentissä aina P90 + Red Dot + Stopping Power.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eliminaattori sanoi:
Free-For-All -pelimoodissa hyörii uskomaton määrä noobeja, yleensä vielä illalla tai näin yöllä eniten. Kiva kasvattaa tilastoja tässä samalla. Jopa pelkällä haulikolla saa ylivoimaisia voittoja. Headshotteja ei vaan tunnu tulevan millään, W1200:lla 50 tappoa ja niistä huimat kaksi pääkutia. Nekin ammuttu makaavaan last stand mieheen ja snipukämppäriin muutaman sentin päästä. Ehkä nyt helpottaa, kun sai gripin tuohon kiinni, tarkkuus nousi kaksinkertaiseksi alkuperäisestä.

Karseaa ajatellakin, että molemmilla haulikoilla pitää saada 150 pääkutia kummallakin. Menee varmaankin ensi kesään asti.

Alkuillasta servut toimivat ihan hyvin, mutta nyt vähintään joka toinen peli kaatuu kesken - jos sattuu mukaan pääsemään. Tuntuu että kaikki hakevat vain Ground Waria ja muista pelimuodoista ei löydy pelattavaan ollenkaan - tai sitten joutuu odottamaan todella kauan.

M16 Stopping Powerilla + Red Dotilla - siinä on yleispätevä ase sekä Hardcoreen että tavalliseen peliin. Pienissä kentissä aina P90 + Red Dot + Stopping Power.

Joo, nii pyörii, mutta ootko kännissä kokeillu pelata? Ei todellakaa oo nii helppoa, just pelasin Kiketsin ja parin muun Soomalaasen kanssa ja ei ollu kivaa kateltavaa tilastollisesti :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Viimeksi olen tainnut pelata Socom kakkosen aikana humalassa:)

Se oli silloin noin sadan Suomalaisen suosikkipeli (tai ainakin 60-80 oli Suomilobbyssä joka ilta) ja aina baarin jälkeen jos ei ollut naista mukana, niin ei muuta kuin humalassa linjoille riehumaan. Yksi kommentti jäi väkisinkin mieleen Sujossa, kun pelattiin Siileinä - "toihan pelaa perkele paremmin humalassa kuin minä selvänä". En muista kenelle se sanottiin, mutta hauskaa oli joka tapauksessa:)

Tulee SG1-HEL -ajat mieleen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toimiikos muilla toi nettipeli? Itse kun yritän mennä multiplayeriin niin se ilmoittaa hetken päästä että pitää kirjautua playstation networkkiin vaikka olen jo siellä? :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Therussu sanoi:
Toimiikos muilla toi nettipeli? Itse kun yritän mennä multiplayeriin niin se ilmoittaa hetken päästä että pitää kirjautua playstation networkkiin vaikka olen jo siellä? :rolleyes:
Sama juttu täällä:(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei kirjannut ulos, mutta jumittui peliasetusten latausruutuun. Yöllä viitteitä samasta, ei tahtonut pysyä kovin kauaa samalla serverillä.

edit: Musiikit kuuluvat taustalla ja välillä jotain ihmeellistä sirinää - edelleen samassa ruudussa n. viiden minuutin jälkeen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jep, downloading game settings ollu mulla nyt sellaset 10 minuuttia ruudussa.. :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Viper7 sanoi:
P90 vakaalla lonkalla tähtäyksellä, lisää normi kranaatteja, ja lisä vanhinkoa.
Näillä olen kaatanut kohtuu paljon väkeä, P90 on varsin tehokas sillä se ampuu suoraan ja firerate on ehkä paras pelin aseista. Sillä voi myös sniputtaa mutta kannattaa käyttää mielummin laser tähtäintä kuin kiikaria sillä se on omasta mielestäni tarkempi.

Laser tähtäin yllä mainitun syyn takia sekä sitten pommien näkeminen, hiljaisempi liikkuminen ja radar jammeri niin voi aika hiljalleen edetessä saada yhden jos toisenkin vastustajan pois pelistä, mikäli näet heidät ensiksi that is.

Ihan off-topicina 'red dot sight' on punapistetähtäin ja täysin eri asia kuin laser. Itsellä on uusin suosikki G36C + rd.

Erittäin hienoa ja myös realistista olisi olisi jos aseisiin saisi pultattua useamman tarvikkeen kiinni. Itselle ainakin kelpaisi komiasti vaimennettu rynkky 'gripillä' eli vertikaalikahvalla, punapisteellä. Vaikka silläkin uhalla, että useamman tarvikkeen ruuvaamisella aseeseen joutuisi ominaisuuksia parantavista perkeistä luopumaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Täytynee tyytyä yksinpeliin...verkkoon mennessä ohitti peliasetusten latausruudun, mutta pukkasi heti perään virheen "Unable to connect to Activision matchmaking (error 33). Sama virhe toistuu jos yrittää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Therussu sanoi:
Toimiikos muilla toi nettipeli? Itse kun yritän mennä multiplayeriin niin se ilmoittaa hetken päästä että pitää kirjautua playstation networkkiin vaikka olen jo siellä? :rolleyes:

Tällainen ongelma oli itsellänikin, ja keksin jotain omaa ja tämä ainakin täällä kotonani toimii!

1. Ensin re-starttaa Playstation 3!
2. Sitten mene Verkko Asetuksiin!
3. Kytke internet-yhteys pois päältä!
4. Kytke internet-yhteys takaisin päälle!
5. Mene Internet-yhteys asetuksiin ja laita samat asetukset kuin ennenkin!
6. Kirjaudu sisään Playstation Networkkiin!
7. Ala pelaamaan Call of Duty 4: Modern Warfarea netissä!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eliminaattori sanoi:
Täytynee tyytyä yksinpeliin...verkkoon mennessä ohitti peliasetusten latausruudun, mutta pukkasi heti perään virheen "Unable to connect to Activision matchmaking (error 33). Sama virhe toistuu jos yrittää.

Mua on kiusannu tämä (error 33) ja Playstation Network ei muka toimisi, molempiin löytyy sama apu joka saattaisi toimia! Lue toi ylempi viesti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Loistavat ohjeet! Ei mennyt kuin 10sek pelinkään löytämiseen!:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Fazang sanoi:
Saitko siis toimimaan?

Muutama matsi toimi ihan hyvin, mutta edellinen oli silkkaa kuraa...tavallaan kuin olisin ollut eri pelissä kuin muut, kaikki tapahtui viiveellä. Tavallaan piti ennakoida mihin vihu menee, koska kohti ampuminen ei tuonut tulosta. Raivostuttavaa.
 
Ylös Bottom