Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

AUTA VANHUSTA .

Nyt tulee varmaanki ihan älyttömän dorka kysymys, mutta:

Miten saa pommin asennettua tai purettua, esim. S&D:ssä?, - vai mikä se moodi olikaan??


Edis: Kiitos ku autoitte miestä mäessä nopiasti. Oon kyllä pyöriny sen pommin ympärillä, mut ei vaan lue mitään. Siispä uudelleen yrittämään. Thanx.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pidät neliötä painettuna.
Se taidetaan vielä sanoa siinä pommin luona, kun olet oikealla kohdalla ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ruler sanoi:
AUTA VANHUSTA .

Nyt tulee varmaanki ihan älyttömän dorka kysymys, mutta:

Miten saa pommin asennettua tai purettua, esim. S&D:ssä?, - vai mikä se moodi olikaan??
Neliö nappia pohjassa pitämällä tapahtuu asennus ja purku. Se tulee kyllä lukemaankin siihen ruutuun.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ruler sanoi:
AUTA VANHUSTA .

Nyt tulee varmaanki ihan älyttömän dorka kysymys, mutta:

Miten saa pommin asennettua tai purettua, esim. S&D:ssä?, - vai mikä se moodi olikaan??
Neliöö pohjassa niin kauan kun se on asentanu sen pommin, ja purettaessa pitää olla sen salkun tienoilla, ei toisella puolella laatikoita...ja sitä neliöö pohjassa taas.

EDIT. Kiketsi oli nopeempi..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hardcore-moodissa ei peli neliönpainamisneuvoa anna... Olin pikkaisen hukassa kun eka S&D -kokemus tuli aikanaan juuri hooceellä pelatessa.

Olin ihan että mitä helvettiä tässä oikein pitää tehdä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo, en itekkään tajunnu että neliöö on pidettävä pohjassa. Nolo kun olin yks viimisistä pelaajista ja piti pommi planttaa ni häröilin vaan siinä enkä saanu sitä paikoilleen. Mikeissä varmaan raikas " who is this jackass?" .. :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko muuten kenelläkään välillä sellasta ongelmaa, että kesken pelin tulee sellanen merkki, että nettijohtoa ei ole kytketty:confused: Vai tarkottaako se vaan sitä, että hostiin ei ole yhteyttä. Mulla on esiintynyt tätä eritoten S&D:ssä. On meinaan pirun ärsyttävää, kun on päässyt vauhtiin ja tulee se merkki ja peli loppuu:mad: :mad: Kertokaapa jos tiedätte mistä tämä johtuu:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jyrpa sanoi:
Onko muuten kenelläkään välillä sellasta ongelmaa, että kesken pelin tulee sellanen merkki, että nettijohtoa ei ole kytketty:confused: Vai tarkottaako se vaan sitä, että hostiin ei ole yhteyttä. Mulla on esiintynyt tätä eritoten S&D:ssä. On meinaan pirun ärsyttävää, kun on päässyt vauhtiin ja tulee se merkki ja peli loppuu:mad: :mad: Kertokaapa jos tiedätte mistä tämä johtuu:rolleyes:

Voi olla että jollain on vain yhteys katkennut. Tai sitten joku urpo on vetässyt tahalteen nettipiuhan irti jotta erä loppuisi kesken.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jyrpa sanoi:
Onko muuten kenelläkään välillä sellasta ongelmaa, että kesken pelin tulee sellanen merkki, että nettijohtoa ei ole kytketty:confused: Vai tarkottaako se vaan sitä, että hostiin ei ole yhteyttä. Mulla on esiintynyt tätä eritoten S&D:ssä. On meinaan pirun ärsyttävää, kun on päässyt vauhtiin ja tulee se merkki ja peli loppuu:mad: :mad: Kertokaapa jos tiedätte mistä tämä johtuu:rolleyes:
on tullut.mikä netti sulla?mulla sonera(=paska:mad: ). pelattiin suomipoikien kans muuta maailmaa vastaan ja mulle tuli se connection lost merkki sit kysyin mikillä et jumittiko muillaki peli,ja muut sanoi että ei.en tiedä mikä toi sitte on.perseestä kyllä.piti sammuttaa ps3 takaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Taas taitaa osa servereistä olla ihan sekasin. Nyt kun ei sitten ole koko päivänä tallentunut mitään statseja :mad:
No nytpä on ainakin kunnon syy pelata suomalaisten kanssa piilosta privaattimatseisssa.:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juhako sanoi:
Taas taitaa osa servereistä olla ihan sekasin. Nyt kun ei sitten ole koko päivänä tallentunut mitään statseja :mad:
No nytpä on ainakin kunnon syy pelata suomalaisten kanssa piilosta privaattimatseisssa.:)
toivottavasti ei tuu tupla XP viikonloppua.ensinnäkään mua ei ainakaan kiinnosta kerätä XPtä,ja huonointa viimeks oli se että kaikkia CoD omistajat oli tahkomassa sitä joka aiheutti pingiksi joka matsissa punasen pykälän=ei saanu tapettua ketään ku lagas.ei näin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
toivottavasti ei tuu tupla XP viikonloppua.ensinnäkään mua ei ainakaan kiinnosta kerätä XPtä,ja huonointa viimeks oli se että kaikkia CoD omistajat oli tahkomassa sitä joka aiheutti pingiksi joka matsissa punasen pykälän=ei saanu tapettua ketään ku lagas.ei näin.
Joo, ei itteäni kyllä enää tuo Prestige-homma kiinnosta. Kaks jaksoin, mutta sitten meni ihan mudassa tarpomiseksi. Nyt saa vapaantuneemmin pelailla. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juhako sanoi:
Taas taitaa osa servereistä olla ihan sekasin. Nyt kun ei sitten ole koko päivänä tallentunut mitään statseja :mad:
No nytpä on ainakin kunnon syy pelata suomalaisten kanssa piilosta privaattimatseisssa.:)
Ranking kyllä näyttää nousevan vaikkei statsit ja leveli päivity. Tosin ku menee sinne barracksiin niin siihen oikealla olevaan taulukkoon päivittyy ihan oikein:confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ps3-player sanoi:
on tullut.mikä netti sulla?mulla sonera(=paska:mad: ). pelattiin suomipoikien kans muuta maailmaa vastaan ja mulle tuli se connection lost merkki sit kysyin mikillä et jumittiko muillaki peli,ja muut sanoi että ei.en tiedä mikä toi sitte on.perseestä kyllä.piti sammuttaa ps3 takaa.

Joo, mulla on kopterin netti (myöskin=paska).:( Voipi johtua siitä tai jostain ihan muusta.;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tää nyt ei liity mitenkään tähän aiheeseen, mutta en jaksanut etsiä muualtakaan:rolleyes:
Eli miten voi tehdä oman threadin:confused: Oon vaan niin nyyppä etten osaa:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oon pelannut Call of Dutya noin 4 vuotta.
Call of Duty ykkönen ja Call of Duty kakkonen ovat olleet yksinpelissä liian putkimaisia.
Sen takia tämä uusin tuotos on aivan erityinen, sillä tämän yksinpeli on hyvä!
Nettipelit ovat aina toimineet Call of Dutyissa, mutta ei yksinpelit.

Netissä tämä peli vasta hyvä onkin, tässä tarvii taktikoida, varsinkin kun kopterit ja lentokoneet ovat saapuneet peliin. "Radar" on myös hyvä juttu, ainoa asia mistä en välttämättä aina pidä on se, että voi "porata seinien läpi".

Asevalikoimat ovat kattavat, ja Challenget antavat lisää tekemistä peliin.
Kaikinpuolin peli ansaitsisi minulta vähintään 9/10 pistettä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kun itse tuota RPD:tä käytän niin kumpi olisi tuohon lisukkeeksi parempi vaihtoehto: Stopping Power vai Douple Tap?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

opa95 sanoi:
Kun itse tuota RPD:tä käytän niin kumpi olisi tuohon lisukkeeksi parempi vaihtoehto: Stopping Power vai Douple Tap?
Itse käytän ainakin stopping poweria, ei tuota double tappia tuu käytettyä missään.
 
Ylös Bottom