Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Berdu sanoi:
Kannoksi koskessa voi koitua toi MP44, voi jonkin aikaa kestää että sillä saa tuon 150 headshottia kerättyä...
Mul tekee kans tiukkaa ton MP44 kans. Vast 51 tappoo ja on nii perhanan vaikee tähdätä headshotteja ku on vaa rautatähtäin ja rekyyli kans perhanan kova. Varmaa iha kiusaks pistetty MP44 sinne ilman mitää lisävehkeitä :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olenko:

A: Tyhmä
B: Huonomuistinen
C: kumpikin
vaiko
D: en kumpaakaan,

Koska tossa tajusin kun omia frendejä kattelin, ketkä pelaa COD4:sta, niin niitä on neljä, siis sillä hetkellä (3minsaa sitte) ni silti pelin ystävä lista näyttää että kaikki ne jotka oli onlinessa, niin pelas COD4:sta, eli mun listalta 10heppua... vaikkei oikeasi pelaa kuin noi 4heppua :eek:
Eli tossa varmaan syy, miks kaikki ei saa kutsua... :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Meillä olis täällä klaanimatsi lähdössä ja ei mene nyt kutsut perille. Eli ongelmia on jossain verkon puolella.

Korjaus: käy single playerin puolella ja takaisin onlineen -> lähti kutsut toimimaan!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olisiko kenelläkään tietoa voisiko johonkin klaaneihin olla tilaa tai jotain sivua, josta asiaa voisi tutkia?:confused: :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitenkäs noi omat "statsit" eli nuo tilastot toimii, onko ne vaan jossain verkossa mistä pleikkari hakee ne vai pääseekö niitä internetistä joltain sivuilta selailemaan?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jony sanoi:
Mitenkäs noi omat "statsit" eli nuo tilastot toimii, onko ne vaan jossain verkossa mistä pleikkari hakee ne vai pääseekö niitä internetistä joltain sivuilta selailemaan?
Taitaa olla pelkästään CoD:in servereillä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Olenko:

A: Tyhmä
B: Huonomuistinen
C: kumpikin
vaiko
D: en kumpaakaan,

Koska tossa tajusin kun omia frendejä kattelin, ketkä pelaa COD4:sta, niin niitä on neljä, siis sillä hetkellä (3minsaa sitte) ni silti pelin ystävä lista näyttää että kaikki ne jotka oli onlinessa, niin pelas COD4:sta, eli mun listalta 10heppua... vaikkei oikeasi pelaa kuin noi 4heppua :eek:
Eli tossa varmaan syy, miks kaikki ei saa kutsua... :confused:
Pelaavat yksin tai kaksinpeliä ?
Itse pelailen melko usein molempia, ja kaksinpeliä pelatessa tulee kutsutkin perille, joita on melko ärsyttävää alkaa torjumaan kesken kaveri matsin..
Ja tästä syystä täytyykin ihmetellä, että miksi kutsuja voi edes lähettää tyypeille jotka eivät periaatteessa ole online puolella :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Snigge sanoi:
Ja tästä syystä täytyykin ihmetellä, että miksi kutsuja voi edes lähettää tyypeille jotka eivät periaatteessa ole online puolella :confused:

Mitä haittaakaan siitä on? Xbox-puolella kutsuja voi heitellä koska vaan. Vaikka kaveri katsoisi leffaa, idlaisi dashboardissa taikka pelaa yksin esim. Oblivionia. Leffoja katsellessa invite-ilmoitukset saa blockattua. Yksinpelejä pelatessa voit laittaa itsesi Busy-tilaan, jolloin invitet eivät tule perille, tai tulevat, mutta niistä ei näytetä ilmoitusta ruudulla. Minusta tämä on parempi systeemi. Toivottavasti tulevaisuudessa PS3-puolella oltaisiin myös koko ajan onlinessa. Joissain asioissa PSN on valovuoden Liveä jäljessä.

Ennen kuin minut leimataan Xbotiksi, voinen kertoa kuinka vittuuntunut olen tällä hetkellä. Livessä on ollut suuria ongelmia viime aikoina. Ei paljon hyödytä muuten paremmat ominaisuudet. Menipä ohi aiheen. No kerronpa vielä, että vituttaa kun ei pääse pelaamaan CoDia Livessä. :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei se nyt mikään iso ongelma olekkaan, mutta kun tuntuu ainakin PS3 versiossa ottavan melko kovalla viiveellä vastaan kun klikkailee niitä invitejä pois siitä, ja kun niitä usein tulee kerralla se 5-10 kipaletta, niin kyllä mieluummin olisin ilman niitä.
Ja näin aamusta keksinkin itsestäänselvyyden, pelailen kaksinpeliä eri tunnuksella, problem solved ! :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Huomasin tuossa 'kivan' jutun eli kun yritin (ja lopulta onnistuin) saada wins-ration >1 (oli laskenut alle 1 kun olin suorittanut challengeja
yms selityksiä :-) niin jos hosti lopettaa pelin tai tulee 'yllättävä' tietoliikennekatkos (yleensä kun toinen puoli on kovasti johdossa)
niin ilmeisesti kaikki saavat statseihin lossin riippumatta siitä oletko johdossa olevien puolella tai et!!! Kun olin nimittäin pelannut 'bout 6h
(kelloaikaa mutta joinit oli nopeita ) ja oma joukkue hävinnnyt oikeasti vain kerran niin wins-loss ero oli kaventunut vain yhdellä voitolla?!?
Tämän jälkeen aloin seuraamaan tilannetta ja siltähän tuo vaikutti, hiemanko v!?#??!...

Olinkin jo miettinyt että miten on mahdollista että suurimalla osalla jengistä (ainakin omalla frendilistalla) toi ratio on alle 1 vaikka sen kai pitäis olla 50-50 alle 1/yli 1:ssä?

Toivottavasti tuleva patch auttaa tässäkin asiassa?

-VVTK-

PS3 Seurasin siinä samalla kills-ratiota, kummastusta herätti se että vaikka useiden henkilöiden kills-ratio oli reilusti >1 (itsellä n. 0.9) niin
niiden wins-ratio oli alle 1 (esim oli kills 1.5 ja wins 0.77), mistähän tämä mahtaa kertoa, lone-wolffeista vai jostain pelimuodon erikoisuuksista
(itse pelaan lähinnä Dominationia) tai juuri näistä kesken jääneistä matseista?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nettipeli tökkii. Pahasti.

Meikällä voi mennä 30 minsaa, useita yrityksiä päästä sisään johonkin matchiin, mutta mitään ei tapahdu. Näin erityisesti ilta-aikaan, kun Jenkeissä on iltapäivä / alkuilta. Ongelma alkoi jouluaaton jälkeen.

Olikohan PS3 ja CoD joulun menestyslahja ja nyt on Infinitywardilla serverit punaisella ?

Ketuttaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Blabar sanoi:
Nettipeli tökkii. Pahasti.

Meikällä voi mennä 30 minsaa, useita yrityksiä päästä sisään johonkin matchiin, mutta mitään ei tapahdu. Näin erityisesti ilta-aikaan, kun Jenkeissä on iltapäivä / alkuilta. Ongelma alkoi jouluaaton jälkeen.

Olikohan PS3 ja CoD joulun menestyslahja ja nyt on Infinitywardilla serverit punaisella ?

Ketuttaa.

Eilen mietinkin jo olenko ainoa kellä käy näin, ilmeisesti en ole. Kyllä ketuttaa kun 30min saa yrittää mennä serverille, joka ei aina onnistu koska myös ''downloading game settings'' kusee täälläpäin myös. Mutta siis jos pääsee serverille niin pingi on aina punainen jolloin pelistä ei tule mitään. Ei sitten pelata:mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Titanic sanoi:
Eilen mietinkin jo olenko ainoa kellä käy näin, ilmeisesti en ole. Kyllä ketuttaa kun 30min saa yrittää mennä serverille, joka ei aina onnistu koska myös ''downloading game settings'' kusee täälläpäin myös. Mutta siis jos pääsee serverille niin pingi on aina punainen jolloin pelistä ei tule mitään. Ei sitten pelata:mad:


Onko mitään keinoa nähdä tarjolla olevia servereitä etukäteen tai valita jonkun lähellä olevan tunnetun serverin ( Kehä III sisäpuoli riittää ihan hyvin ;-) ? Ei tarvitsisi antaa koneen haahuilla ympäri ameriikkaa etsimässä servereitä.

Pelisession aikanahan nopeuden / kaistanleveyden taitaa nähdä score:n oikeasta reunasta ?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

VVTK sanoi:
PS3 Seurasin siinä samalla kills-ratiota, kummastusta herätti se että vaikka useiden henkilöiden kills-ratio oli reilusti >1 (itsellä n. 0.9) niin
niiden wins-ratio oli alle 1 (esim oli kills 1.5 ja wins 0.77), mistähän tämä mahtaa kertoa, lone-wolffeista vai jostain pelimuodon erikoisuuksista
(itse pelaan lähinnä Dominationia) tai juuri näistä kesken jääneistä matseista?

Itsellä on juuri noin tilanne. K/D ratio on tällä hetkellä n. 2.30 ja nousee melekosta vauhtia, mutta W/L ratio on jotain 0.8. Ja HQ:ta tulee enimmäkseen mätettyä. Ja mielestäni pelailen ihan kuten sitä kuuluukin pelata, rynnin minkä kerkeän ja tapan kaiken mikä osoittaa elävän olennon suuntaan. :p Ja yleensä selviydynkin oman joukkueen voittajana rundista, mutta useammin tulee silti häviöitä kun voittoja.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onks kukaa huomannu et leaderboardsin scoret, killsit, winsit ym ei oo päivittyny vähää aikaa. Mullaki vielä eiliset scorssit ym, mutta silti scorsin tilasto muuttuu jatkuvasti (eli siis nousee mulla xP )
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onks taas näin että tilastot ei tallennu? :( Tupla-xp viikonloppu edessä? :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ede sanoi:
Onks taas näin että tilastot ei tallennu? :( Tupla-xp viikonloppu edessä? :D

Tilastot kyl tallentuu siihe kohtaa mis on kaikki omat saavutukset (tapot, kuolemat, hedarit, voitot ym) mutta leaderboards näyttää samaa mitä oli eilen. Tosin sijoitukset kyllä siirtyvät ylös ja alas, riippuen miten on pelit menny äskettäin :D
Esim mulla ny leaderboardsissa eilinen score eli 126213 ja oon ny silti paremmassa sijoituksessa ku yli 130000 olevilla, koska mun oikea score on jo ylittäny 130000 x))
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

bruce sanoi:
Tilastot kyl tallentuu siihe kohtaa mis on kaikki omat saavutukset (tapot, kuolemat, hedarit, voitot ym) mutta leaderboards näyttää samaa mitä oli eilen. Tosin sijoitukset kyllä siirtyvät ylös ja alas, riippuen miten on pelit menny äskettäin :D
Esim mulla ny leaderboardsissa eilinen score eli 126213 ja oon ny silti paremmassa sijoituksessa ku yli 130000 olevilla, koska mun oikea score on jo ylittäny 130000 x))

Aij.. Pelotti vaan kun viimeksi kun ei tallentunu niin meni samalla tavalla..
Ja itse asiassa, eilen olin menossa, onko se nyt 3. vai 4. prestige mode, niin jollakin rank 15:ssa, niin nyt oli laskenut 12:sta.. Nyt oon takasi 14:ssa, mutta harmittaa vaan jos ei tallennu..

E: Muistin tuon siitä, kun eilen sain jo Mini-Uzin ja Bomb Squad perkit ja nyt tuli uudelleen ;)

E2: Joo tallentuu ne :F
 
Ylös Bottom