Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Larzeniuz sanoi:
Ymmärsit oikein, mutta varmistusta kaivataan (myös left/right suunnassa look invertion on tarpeen:D )

Aij, no tuohon en ossaa mittään sanua...
Mulle vaan huusi siinä yksinpelin alussa että haluanko vaihtaa look inversionia.. Itse kun pelaan ihan "normaalisti" ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

metalheart76 sanoi:
Kun käynnistin COD4 tunti sitten tuli päivitys. Nyt versio 1.1.475
Onkos sulla jenkkiversio kone taikka peli? Netistä lueskelin että vain USA versioon olis tullu tuo päivitys. Kumoaako joku huhun?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ramse sanoi:
Onkos sulla jenkkiversio kone taikka peli? Netistä lueskelin että vain USA versioon olis tullu tuo päivitys. Kumoaako joku huhun?

Ei ole jenkkiversiota. Mulle tuli heti tuo päivitys :confused:

Onhan 1.1.475 päivitetty, en muista sitä edellistä versionumeroa? Mitään eroa en pelissä huomaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

metalheart76 sanoi:
Ei ole jenkkiversiota. Mulle tuli heti tuo päivitys :confused:

Onhan 1.1.475 päivitetty, en muista sitä edellistä versionumeroa? Mitään eroa en pelissä huomaa.
On se varmaan päivitys jos olet sen ladannut. Ihme homma jos tuollai tiputtelemalla tulee päivitys. :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Se päivitys on mahdotonta olla huomaamatta. Ja mulla ainakin tuli heti ku laitoin tulille...
Tämähän oli vain "mini-päivitys", jolla korjattiin verkko-ongelmia..

Selkein ero on peliin liittymisessä, valitsee pelimuodon niin menee ehkä kolme sekuntia niin löytyy servu:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itselle ei tullut päivällä mitään päivitystä mutta sen huomasin että nettipelit ainakin silloin toimi hyvin. Ei etsinyt kauan aikaa ja lagista ollut paljoa tietoa ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kertokaapa ihmiset mitä challengeja olette saanu tehtyä ja miten ja mitkä on tekemättä?

Itellä tekemättä:

-Sabotage Victor III

-Counter-Claymore II
-Counter-C4 III

-Hot Potato II
-Flashbang Veteran III
-Return to sender

-The Brink
-Collateral Damage
-Counter-MVP
-Invincible

Mitenkäs olette saanu tehtyä nuo 4 edellä mainittua Elite challengea?? Apuja kaivattaisiin =)
Muut tulee sit ku on tullakseen,ajan kans varmasti kaikki.. Paitsi ehkä tuo Return to Sender, ei kyllä juuri kukaan C4 käytä..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Counter MVP tehtävä tais olla se että pitää tappaa enemy tiimin paras pelaaja 10 kertaa? itelle ei ainakaan tuottanut onkelmia..tapat vaan porukkaa ground warissa niin paljon ku ehdit niin kyllä se onnistuu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tekemättömiä Challengeja:
Kaikki aloitin prestigen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Dagoth sanoi:
Kertokaapa ihmiset mitä challengeja olette saanu tehtyä ja miten ja mitkä on tekemättä?

-The Brink

Paitsi ehkä tuo Return to Sender, ei kyllä juuri kukaan C4 käytä..

Brink tais olla se 3 tappoa kun on lähes kuollut? Tuli vahingossa
niinkuin niin moni muukin, kolme äijää tuli vastaan tulittaen, sivuliike
suojaan ja granu (huom ei GL mutta toimii varmaan sillä paremmin:-)
keskelle porukkaa...

C4sta, toimii mm. Dominationissa tietyissä paikoissa aika kivasti eli heittää
sen lipun viereen mieluiten vaikka ruohikkoon niin että siitä ei näy juuri muuta
kun se punainen piste, sitten voi rauhassa lähteä seuraavalle lipulle ja kun
tulee ilmoitus että joku valtaa ko. lippua niin tuplatäppi vas. napilla
ja parhaassa tapauksessa menee koko kööri lipun ympäriltä, ainakin
noobeja jotka eivät C4sta huomaa/tajua raivata...

-VVTK-
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mistä päivityksestä kaikki puhuvat? Eilen kun pelailin peliin meno kesti varmaan 30min kun ei mukamas löytynyt servereitä. No kun vihdoin pääsin peliin niin oli aivan uskomattomat lagit. Itsellä on lähinnä huonontunut nettipeli yhteys. Tiedä sitten mistä johtuu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Luultavasti tästä:
PS3 Connectivity Patch Update
Nykyisin vaikka tulee host ended game ei tarkoita sitä että hosti todella lopetti pelin...
äsken kävin pelaamassa FFA:ta sain oman huoneen, puolessa välissä mappia tuli että host ended the game ja jos en ihan väärin ymmärrä niin mie olin hosti
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei muuten vieläkään huuda minkäänlaisesta päivityksestä mitään.. :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei tule täälläkään ja on buutatti peli, ps3 ja ihan virrat lyöty koneesta pois mutta ei vieläkään mitään... no katsellaan sitten töiden jälkeen uudelleen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ekseli sanoi:
Ei tule täälläkään ja on buutatti peli, ps3 ja ihan virrat lyöty koneesta pois mutta ei vieläkään mitään... no katsellaan sitten töiden jälkeen uudelleen.

Joo samat hommat hoidettu täällä myös..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ede sanoi:
Joo samat hommat hoidettu täällä myös..

täälä kans sama ei mistään päivityksestä tietoakaan ja ilmeisesti sitä päivitystä ei voi olla huomaamatta?no kai se tulee ku tulee.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ekseli sanoi:
Ei tule täälläkään ja on buutatti peli, ps3 ja ihan virrat lyöty koneesta pois mutta ei vieläkään mitään...
Sama probleema täälläkin.

Huomasin eilen muuten netissä pientä lagia, mutta se ei haitannut kauheasti. Sain silti 16 tapon Killstreakin ja se on mun ennätys :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eddy93 sanoi:
Sama probleema täälläkin.

Huomasin eilen muuten netissä pientä lagia, mutta se ei haitannut kauheasti. Sain silti 16 tapon Killstreakin ja se on mun ennätys :)
tein kans oman ennätyksen kill streakissa Free for all matsissa. 27 tappoa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

oho... meikäläisellä on jatkuvasti vaikeuksia pysyä hengissä riittävän pitkään ilmavoimien apujoukkojen saapumiseen saakka. Taidan nostella päätäni ja juosta turhan innokkaasti. Kauhea kiire nykyään. :eek:

Onko hengissäpysymisvinkkejä ? Nurkissa ei viitsisi istuskella ja odottaa, silloin tulee taatusti noutaja.
 
Ylös Bottom