Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kiitäjä sanoi:
Johtuu varmaankin siitä, että suurin osa amerikkalaisista keskittyy jauhamaan paskaa. Suomalaiset taas puhuu vain tarvittaessa ;p
Et ole ilmeisesti pelannut minun kanssa:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

nylund sanoi:
Mun on vaan pakko sanoa että mä inhoaan snipereita.
Sama juttu. Sais poistaa koko moninpelistä. Pelasin ensimmäisen kierroksen moninpeliä ilman ainuttakaan tappoa snipulla enkä sitä käyttänytkään kun kerran epähuomiossa. Nyt toiserlla kierroksella on jopa kaksi tappoa kun eräs campperi piti ampua alas orrelta. :) Harmittaa vietävästi kun tuli tuota asetta käytettyä. :mad: Ne jotka ei osaa pelata käyttää snipua. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Blabar sanoi:
Venäläisten huudot ovat huvittavia, joskin venäläisten itsensä mielestä erittäin hyvin ja laadukkaasti toteutettuja.

Se "perseen revit sä ?" huuto on kyllä huvittavimpii mitä oon kuullu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kiitäjä sanoi:
Se "perseen revit sä ?" huuto on kyllä huvittavimpii mitä oon kuullu.
mutta eikös toi oo se mitä ne ääninäyttelijät huutelee? ei pelaajat :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ne huutaa " toinen perseenreikähhhh":D kaippa ne meinaa sitten morattaa toisen reiän vihuille..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Virallinen sivukuuntelija eli perheen pää kommentoi tätä fantastista huutoa kun sen ensimmäisen kerran kuuli : "sanoiko se että perserevitään?" :) Aika klassikko kylläkin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

samuel6 sanoi:
Virallinen sivukuuntelija eli perheen pää kommentoi tätä fantastista huutoa kun sen ensimmäisen kerran kuuli : "sanoiko se että perserevitään?" :) Aika klassikko kylläkin.
Mielenkiintoista olisi kyllä tietää et mitä se oikeasti siinä sanoo ja et mitä se tarkoittaa suomeks...:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

vähän turhan lyhyitä on noi yksinpelin kentät :o no herkkua kuitenkin :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Heitti taas vaihteeksi kivat toi peli..
Pääsin hostaamaan peliä, noh, pelit meni miten meni... Noh, sitten tuli yhtäkkiä "host ended game"... :rolleyes: ... Hitonmoiset valitukset muilta että kun muka lopetin :mad:
Patchia odotellessa...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

miten pitkään tota pitää pelailla että alkaa lvl 4 tulemaan vastaan :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Peck4 sanoi:
miten pitkään tota pitää pelailla että alkaa lvl 4 tulemaan vastaan :eek:
Sehän riippuu ihan sun taidoistas, ei siinä pitäisi mennä kuin 10-15 minuuttia. Tapat vaan ahkerasti, että saat xp:tä. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

TommiR sanoi:
Sehän riippuu ihan sun taidoistas, ei siinä pitäisi mennä kuin 10-15 minuuttia. Tapat vaan ahkerasti, että saat xp:tä. :)
ja mun tapauksessa tais mennä paaaaljon kauemmin :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

TommiR sanoi:
Sehän riippuu ihan sun taidoistas, ei siinä pitäisi mennä kuin 10-15 minuuttia. Tapat vaan ahkerasti, että saat xp:tä. :)
ummm. oon joko tyhmä ja en osaa, mut kerros nyt kuitenkin et pitääkö tos eka pelailla tota yksinpelikampanjaa ja kerätä xp:tä enne ku pääsee pelaa multiplayeriä? :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Peck4 sanoi:
ummm. oon joko tyhmä ja en osaa, mut kerros nyt kuitenkin et pitääkö tos eka pelailla tota yksinpelikampanjaa ja kerätä xp:tä enne ku pääsee pelaa multiplayeriä? :confused:
Miksi pitäisi? Ei tietenkään tarvitse, eikä sitä xp:tä saa yksinpelistä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Peck4 sanoi:
ummm. oon joko tyhmä ja en osaa, mut kerros nyt kuitenkin et pitääkö tos eka pelailla tota yksinpelikampanjaa ja kerätä xp:tä enne ku pääsee pelaa multiplayeriä? :confused:

Ei tietenkään täydy.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

TommiR sanoi:
Miksi pitäisi? Ei tietenkään tarvitse, eikä sitä xp saa yksinpelistä.
eikun joo, trying to join potential matches... en huomannut tota äsken. kai tämä tästä vielä :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Peck4 sanoi:
eikun joo, trying to join potential matches... en huomannut tota äsken. kai tämä tästä vielä :D
hiljaa hyvä tulee, sanotaan :)

tuohon tekstiin törmäät jatkossakin, tuo pelihaku on aivan järjettömän surkea.
ottaisivat mallia paremmistaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Viikon ku taot kunnolla ni pitäis olla melkee kaikki aseet avattuna, ei siinä hirveän kauaa mene.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Se on niin totta, että me suomalaiset jyrätään muut.:D Äsken tuli pelattua n. 15 peliä jotain jenkkiteinejä vastaan ja voittoja tuli 15.
Nyt yhteensä win:41 lose:48. Onhan se kivaa voittaa mutta vähän haastetta saisi olla:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom