Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muntu sanoi:
Loogisuuden huipentuma :D
Flashi värjää ruudun valkoseks, stunni värjää osittain ruudn ja hidastaa liikkeitä apaut 5 sekunniks. Ite käytä smokeja, mutta jos jompi kumpi noista pitäs valita ni ottaisin fläshin. Stunnattuna kun pystyy kuitenkin ampumaan ihan hyvin ku näkee vastustajat

Jaaa, nyt selkis ;).. Ite tykkään käyttää stuneja enemmän ku flässejä siksi kun tuntuu siltä kun stun osuu, niin kursori näyttää että osuu.. Mutta kun flässin heittää ja vaikka osus niin en ainakaa ite oo huomannu että kursori näyttäis sitä :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

saakos tohon mitenkään näppiksen ja hiiren toimimaan? uhillani kokeilin mutta ei ottanut kontaktia pelin aikana. vain selaimessa ja muualla valikoissa toimi :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ede sanoi:
Mä en vieläkään oo oikeen tajunnu, mitä eroa on flash-nadella ja stun-nadella :d . Mutta silti tykkään ite stunista enemmän :cool:

Aivan oikeassa maailmassa kranuja käytetään seuraavalla tavalla(tai ainakin näin mulle opetettiin SA-int rynnäkköharjoituksissa :D )

Flash: Käytetään sellaisissa tilanteissa, jossa voi olla siviilejä tai panttivakeja tilassa jonne hyökätään. Sokaisukranaatti lamaannuttaa vihollisen hetkeksi, eikä aiheuta vakavampia vammoja. Joten myös siviilit eivät vahingoitu. Yleensä poliisin erikoisjoukoilla käytössä just tuon siviili-jutun takia. Enemmänkin harhautus keino, jolla saadaan se tarvittava parin sekunnin etu, ettei tule nappia otsaan...

Stun: Käytetään tilanteissa, joissa tiedetään uhan siviileille olevan minimaalinen. Eli enemmänkin armeija-käytössä erikoisjoukoilla. Tuota Stun-kranua voi verrata intin PaVa:aan. PaVaa / tainnutuskranua käytettäessä kohdehenkilö saa usein siitä aiheutuneita vammoja, kuten kuulovamman. Kerran olin ite liian lähellä PaVaa ja vaikka oli aktiivipeltorit päässä, nii ei helv.... Tuntu kuin Metallica olis soittanu pään sisällä keikan :D Plus että näkö meni suht pitkäks aikaa, noin 10 sek.. Sinä iltana yönäkö oli aika vieras käsite...
En muista ton Stun-kranun desibeli-lukua, mutta tuolta wikistä se löytyki eli 170-180 dB...


Selventikö..? ;) :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Peck4 sanoi:
team deathmatchina aivan sairaan hyvä :cool:

Kyllä, kerrankin joku samaa mieltä. Oon Gearsin jälkeen ollut puhdas TDM pelaaja, harmittaa kun Unrealissa kaikki tuntuu pelaavan tavallista DMää. S&D sitten taas on niiiiiin syvältä. Paitsi jos pommin takana kyttäävä ryhmä vihuja ja 300kpl Claymoreja kuulostaa hauskalta, ei se sitten ole. :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ite taas pelaan lähes ainoastaan Dominationia ja Ground warssia... Eli jos joskus tuntuu siltä että ensin hyväksyn inviten ja sitten lähden litomaan niin syy on tuo :)
Itse en HC pelimuotoja siedä enään ollenkaan kun siellä on aina porukkaa makuupussin ja termospullon kanssa nurkissa kyykkimässä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

player_fin sanoi:
Mielestäni se on muutenkin tyhmää sanoa jotakin asetta "nobo aseeksi" sen takia että se on hieman tehokkaampi kuin muut. Ainoa mihin on veemäistä kuolla COD4:ssä, on Air Strike ja helikopterin konekivääriin. :rolleyes:

aijaa... mun miälestä toi gl on juurikin sitä itteensä. ja yleensä tulee nähtyä noita kk myös aikalailla skilli köyhillä pelaajilla. p90 käyttäisin jos sillä sais enemmän tappoja kun m4, sitä parempaa ei mun tyyliin oo. Tosin asia olis eri jos toi nyyppämäinen red dot poistettais pelistä, itekkin tietty sitä käytän koska ei oo mitään järkee olla käyttämättä. Tosi asia vaan on että ainoostaa iron tähtäin on se pro.

edit: niin joo pumput unohtu, nehän on ollu jo 12v lemppareita cod2 lähtien, sama meno näyttää jatkuvan
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

HC TDM, muuten joutuu tuhlaamaan perkkejä Stopping Poweriin ja muihin turhuuksiin :P
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jh1000 sanoi:
aijaa... mun miälestä toi gl on juurikin sitä itteensä. ja yleensä tulee nähtyä noita kk myös aikalailla skilli köyhillä pelaajilla. p90 käyttäisin jos sillä sais enemmän tappoja kun m4, sitä parempaa ei mun tyyliin oo. Tosin asia olis eri jos toi nyyppämäinen red dot poistettais pelistä, itekkin tietty sitä käytän koska ei oo mitään järkee olla käyttämättä. Tosi asia vaan on että ainoostaa iron tähtäin on se pro.

edit: niin joo pumput unohtu, nehän on ollu jo 12v lemppareita cod2 lähtien, sama meno näyttää jatkuvan
Jos punapiste poistetaan pelistä ni lopetan kyllä samantien... :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

samuel6 sanoi:
Kyllä, kerrankin joku samaa mieltä. Oon Gearsin jälkeen ollut puhdas TDM pelaaja, harmittaa kun Unrealissa kaikki tuntuu pelaavan tavallista DMää. S&D sitten taas on niiiiiin syvältä. Paitsi jos pommin takana kyttäävä ryhmä vihuja ja 300kpl Claymoreja kuulostaa hauskalta, ei se sitten ole. :p
team dm:ää pelannu siitä lähtien kun 7.1beta cs löysi tiensä tietokoneelle :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No kaipa tuota TDM:ää voisi taas kokeilla... itsellä on aina jäännyt tuosta pelimuodosta camppimis kuva kun ei ole mitään objektiivejä ja voi halutessaan maata puskassa sniperi kourassa. Itse en kämppimistä harrasta tai hyväksy missään muodossa... eriasia on objektiivimodeissa missä puolustus on ehto mutta sillon hyökkääjät ainakin tietävät että sielä on pakosti joku passissa jossakin pommin asetus paikassa ja harvoin sinne yksin silloin mennään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hardcore TDM on ehdottomasti paras pelimuoto! Normi TDM oli alussa ihan jees, mutta on toi Hardcore mode niin paljon siistimpää. Kyllä ne kämppijät teloitetaan sinne jemmoihinsa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ekseli sanoi:
No kaipa tuota TDM:ää voisi taas kokeilla... itsellä on aina jäännyt tuosta pelimuodosta camppimis kuva kun ei ole mitään objektiivejä ja voi halutessaan maata puskassa sniperi kourassa. Itse en kämppimistä harrasta tai hyväksy missään muodossa... eriasia on objektiivimodeissa missä puolustus on ehto mutta sillon hyökkääjät ainakin tietävät että sielä on pakosti joku passissa jossakin pommin asetus paikassa ja harvoin sinne yksin silloin mennään.
ei paljoo camppimista ollut ainakaan äsken näkyvissä :D ryysillä sisään ja mp5 huutamaan :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ekseli sanoi:
No kaipa tuota TDM:ää voisi taas kokeilla... itsellä on aina jäännyt tuosta pelimuodosta camppimis kuva kun ei ole mitään objektiivejä ja voi halutessaan maata puskassa sniperi kourassa. Itse en kämppimistä harrasta tai hyväksy missään muodossa... eriasia on objektiivimodeissa missä puolustus on ehto mutta sillon hyökkääjät ainakin tietävät että sielä on pakosti joku passissa jossakin pommin asetus paikassa ja harvoin sinne yksin silloin mennään.
Elikä menet sniperilla lähitaisteluun ?
Mielestäni snipereilla on ihan oiketettua telttailla, varsinkin jos on Ghillie Suit päällä, niin pääsee kyllä sellasiin jemuleihin että oksat pois.
Se on sitten eri asia jos haulikolla kyttää oven kulmassa koko mapin ajan, mutta se onkin jo toinen stoori.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ekseli sanoi:
No kaipa tuota TDM:ää voisi taas kokeilla... itsellä on aina jäännyt tuosta pelimuodosta camppimis kuva kun ei ole mitään objektiivejä ja voi halutessaan maata puskassa sniperi kourassa. Itse en kämppimistä harrasta tai hyväksy missään muodossa... eriasia on objektiivimodeissa missä puolustus on ehto mutta sillon hyökkääjät ainakin tietävät että sielä on pakosti joku passissa jossakin pommin asetus paikassa ja harvoin sinne yksin silloin mennään.
TDM on normi DM:n jälkeen se pelimuoto jossa vähiten kämpätään. Tietenkin niissä muutamissa kentissä kämpätään oikeen rajulla kädellä (pipelines (mikälie, se jossa on kaks rikkoutunutta ja isoo varastotaloo), overgrown)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

TDM on ollut se mun pelimuoto heti siitä lähtien kun se 18 pelaajan voimin onnistui. Loistavia (ja vähemmän loistavia) hetkiä on tullut koettua.
Helvetin hyvä peli muutoinkin.
 
Ylös Bottom