Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko siinä tulevassa pätsissä tulossa mahdollisuutta mutettaa jotkin pelaajat onlinessa?

Meinaa alkaa pikku hiljaa ärsyttämään tuo jenkkiläisten p*skan jauhanta.

Tänäänkin olin servulla, jossa kolme noin 12 - vuotiasta jenkkiläistä hokes koko ajan "fuck u, fuck u, fuck u, fuck u". Sen jälkeen ne vaan päästeli kaikenlaisia tarpeettomia ja ärsyttäviä ääniä.

Yritä siinä nyt pelata ilman, että hermostut :mad:

BTW, oon nyt level 28 :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eddy93 sanoi:
Yritä siinä nyt pelata ilman, että hermostut :mad:

BTW, oon nyt level 28 :)
Pitää olla vain henkinen voima iso, että kestää. Mulle se on vain motivaatio kun joku haukkuu minua:D PS. Mäkin olen lvl 28:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei tuo typeryyksien päästely ainoastaan jenkkien yksinoikeus ole... just tuli lähtö äsken pelistä kun ei voinnu enään kuunnella jonku suomalaispennun jupinoita ku ei pysyny shipmentissä hengissä. Äänestä ja nimen lopusta mikä oli joku xxxxx93 päättelisin ainakin näin mutta en nyt millään muista mikä koko nimi oli.

Innolla odottelen kyllä yksittäispelaajien mutettamista.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ekseli sanoi:
Äänestä ja nimen lopusta mikä oli joku xxxxx93 päättelisin ainakin näin mutta en nyt millään muista mikä koko nimi oli.
Mua et voi syyttää, koska käytän mikkiä vain silloin, kun voi puhua suomea. Eli silloin, kun kaikki pelaajat ovat suomalaisia.

Englannin lausuminen tuottaa mulle aina välillä vaikeita ongelmia :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Niin, käsittääkseni tämä uusi connectivity patch erotti US- ja Eurooppa-pelaajat toisistaan? Kun monet jenkit ja eurooppalaiset nyt valittavat etteivät pääse pelaamaan merentakaisten kavereiden kanssa.

Itse en ole vieläkään varma onko tuo patchi omalle koneelle tullut; ainakin nopeammin tuntuisi peliin pääseminen onnistuvan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tämä suomalainen p****reikä-lausahdus tulee hyvin usein tilanteessa, jossa ammut vihun oman joukkuekaverin selän takaa (tai varmistamatta jääneestä suunnasta), lieneekö sitten jotain moitteita kaverille kun ei pidä selustastaan huolta:)

Ja onhan siellä joukossa "Piiskaa!!" -huutokin, tuolle tulee silloin tällöin repeiltyä.

Harvinaisen moni mukula on alkanut harrastamaan äänen editointia, heliumi tuplana kuulostaa karmealta (terveisiä nimimerkille tohvelit:p ). Varsinkin kun sillä vinkumisella haetaan jatkuvasti huomiota. Ei ole tullut pelattua kovin paljoa luurit päässä viime päivinä PS3:n 2.10 -päivityksen jälkeen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo toi äänieditoinnin mahdollistaminen oli virhetikki, en näe asiassa mitään hyvää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Heitänpähän oman tarinani ärsyttävistä tapauksista:
Aloitin perus dm:n pelaamisen ja kenttänä toimi se maaseutu(jonka nimeä en saa nyt millään mieleeni). Pelaan itse aina search-and-destroy-meiningillä, välillä kuunnellen mistä suunnasta joku on tulossa. Ihmettelin sitten, kun ketään ei näkynyt vakiopaikoissa pyörimässä vähään aikaan ja aloin juoksentelmaan varomattomasti ympäri kenttää. Kohta sitten selvisi karu totuus; jokaikinen pelaaja oli uskomaton kämppäri. Pahimpana näistä pelaaja nimimerkillä certifiedpussyass tai jotain sinnepäin. Jäin kartassa kolmanneksi ja ärräpäät lenteli aika rankasti, varsinkin kun tämä pussyass oli joku korkeintaan 15 v rääkyvä nappula.
Pakkohan se oli ottaa uusi matsi jonka voitin ylivoimaisesti, mutta hauskinta oli se että tapoin saman pelkurin 10 kertaa putkeen. Siinä vaiheessa se pentu repesi aivan täysin ja sieltä alkoi satelemaan tappouhkauksia, rynkkyä perseeseen-kommentteja jne. Oli muuten hauskaa:p

Siinä minun sotatarinani rintamalta...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Lähti muuten yks mun joukkueen jätkä liikkeelle heti kun sille sano notta lopeta kämppiminen... Nojoo, vähän rajummalla otteella se piti sanoo, "Stop the damn camping"... Kaveri lähti sitten mun perässä juoksentelaan ja päädyttiin saman tien vastustajien surmanloukkuun. Jostain syystä se ei enää seuraillu mua :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Koska ne saa Hardcore TDM omaan huoneeseen? Aivan äärettömän ärsyttävää ku haluais pelata just sitä moodia ni vähän väliä heittää suoraan S&D matsiin ja joutuu lähtemään pelistä. Ei ihme että voitot/häviöt on pahasti miinuksella kun pelin lopettamisesta tulee häviö.

Toi on ainoa ärsyttävä seikka (kämppivien pikkuskidien lisäksi) koko onlinepelissä, VOISIVAT KORJATA PIKKUHILJAA! :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

metalheart76 sanoi:
Koska ne saa Hardcore TDM omaan huoneeseen? Aivan äärettömän ärsyttävää ku haluais pelata just sitä moodia ni vähän väliä heittää suoraan S&D matsiin ja joutuu lähtemään pelistä. Ei ihme että voitot/häviöt on pahasti miinuksella kun pelin lopettamisesta tulee häviö.

Toi on ainoa ärsyttävä seikka (kämppivien pikkuskidien lisäksi) koko onlinepelissä, VOISIVAT KORJATA PIKKUHILJAA! :mad:
erillinen HC TDM tulee vasta siinä kunnon patchissa joka tulee näillä näkymin tammikuussa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko netissä jossain jotain listaa mitä classeja kannattaa luoda. Tai jotain tietoa mitkä aseet ovat hyviä jne. Tai onko teillä jotain suosikkiaseita mitä käytätte? Alan vasta nyt päästä tähän peliin sisälle enkä oikein tiedä mitä asetta käyttää, tosin tuleehan niitä vielä lisää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitähän tuossa pitää tehdä kun olen 55lvl mutta en voi painaa Prestigea?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Daedaluz sanoi:
Saisko helppii tohon Airborne challengeen? Ei oikeen multa onnistu.:(

Laitat GL:n johonkin aseeseen sitten kun tulee läjä vihuja hyppäät ilmaan ja ammut kasan keskelle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Titanic sanoi:
Mitähän tuossa pitää tehdä kun olen 55lvl mutta en voi painaa Prestigea?
Sun pitää saada vielä 3000 expaa.

Sain muuten ennätysmäärän tappoja yhellä ilmaiskulla, 6 tappoo. Ja kaikki vielä ekalla pommilla / lentokoneella, kaks seuraavaa ei tappanu enää ketää. Vastustajat tykkäs kämppiä :P
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Darth Vader sanoi:
Onko netissä jossain jotain listaa mitä classeja kannattaa luoda. Tai jotain tietoa mitkä aseet ovat hyviä jne. Tai onko teillä jotain suosikkiaseita mitä käytätte? Alan vasta nyt päästä tähän peliin sisälle enkä oikein tiedä mitä asetta käyttää, tosin tuleehan niitä vielä lisää.

Muutamia omia suosikki classeja:

-M16, clay/special nades/frags(riipuen pelimuodosta), stopping power, deep impact/condition
-RPD gripillä, stopping power, deep impact/ steady aim (gripillä tarkempi kuin M16 ja tehokkaampikin vielä)
- P90 silenced, 3x frags/ spec. nades, UAV jammer/stopping power, martyrdom/condition

Nyt kun porukka on alkanu luottaa tohon radariin aika paljon niin tuo UAV jammer ja silenceri on osoittautunut tosi tehokkaaksi kitiksi. Tosi usein pääsee ahtaissa mapeissa kylmentää koko tiimin selästä.

Asekohtaiset imo parhaat:
rynkky: M16
SMG: P90/MP5
LMG: RPD( kaikista tasaisin vaihtoehto.)
Sniper: R700 / .50 cal. Barret
Shotgun: ensimmäinen

Ase mieltymykset on pelaajasta kiinni, rynkyissä varsinkin tarkat suosii tuota M16:sta ja ei niin tarkat esim ak:ta.

Perkeistä parhaimmat on
Perk 1: 3xfrag / claymore
Perk 2: stopping power / UAV
Perk 3: condition / martyrdom / Deep impact
Noista olen ainakin itse kasannut kaikki DIY classit

Vacantissa tai Shipmentissä tulee kasattua seuraava kit:
P90 red dotilla
Shotgun red dotilla(se eka)
special kranuna stun

Perk 1: 3xfrag
Perk 2: overkill
perk 3: steady aim / martyrdom

Mielipide asioitahan nämä on, mutta kerroinpahan omani (taas) :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä en vieläkään oo oikeen tajunnu, mitä eroa on flash-nadella ja stun-nadella :d . Mutta silti tykkään ite stunista enemmän :cool:
Eilen tuli taas uus polte pelittämiseen.. Ja aseena.. SNIPUT! Entisenä snipujen vihaajana yllätyin iteki miten innostuin yhtäkkiä käyttämään ko. aseita :D.. M21 istu vaan käteen ku.. Noh, jätetään sanomatta.. Siinä tuli se marksman suoritettua alta aika yksikön.. Dragunovillakin riehuin vähän aikaa (Crossfiressä tilastot yhdessä HQ-matsissa 23-0 :cool: ) kunnes alko puskee sellanen väsymys että alta pois... Pitänee mennä jatkamaan sniputtelua :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Peck4 sanoi:
stungrenade pitäis olla vähän niinkun tainnutus tarkoitukseen ja flash sokaisuun. tai ainakin nimet antas ilmi :rolleyes:
Loogisuuden huipentuma :D
Flashi värjää ruudun valkoseks, stunni värjää osittain ruudn ja hidastaa liikkeitä apaut 5 sekunniks. Ite käytä smokeja, mutta jos jompi kumpi noista pitäs valita ni ottaisin fläshin. Stunnattuna kun pystyy kuitenkin ampumaan ihan hyvin ku näkee vastustajat
 
Ylös Bottom