Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla ei sitten taas oo toiminu invitet johonki kolmeen päivään.. Kokoajan herjaa että "unable to join gamesession" :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
Mulla ei sitten taas oo toiminu invitet johonki kolmeen päivään.. Kokoajan herjaa että "unable to join gamesession" :mad:
paina invaittia ennen ku meet peliaulaan oottamaan pelin alkua :p
siis jos ite invaittet porukkaa peliin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Snigge sanoi:
Mielestäni snipereilla on ihan oiketettua telttailla, varsinkin jos on Ghillie Suit päällä, niin pääsee kyllä sellasiin jemuleihin että oksat pois.
Se on sitten eri asia jos haulikolla kyttää oven kulmassa koko mapin ajan, mutta se onkin jo toinen stoori.
olen ihan samaa mieltä, sniperia käyttävät saavat olla paikallaan, jos niin tahtovat.
mutta kaikki muut aselajit on mielestäni tehty liikkumiseen, joten niin niitä olettaisi käytettävän.

toisaalta klaanimatseissa alivoimaa pelatessa voi kämppiä vähän muillakin kiteillä.
openeilla sitten taas kämppijöitä turpaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
paina invaittia ennen ku meet peliaulaan oottamaan pelin alkua :p
siis jos ite invaittet porukkaa peliin

Ootko sä taas kännissä..? :p :D ;)
En voi siis joinata kun mut kutsutaan, iha sama missä itse tai kutsuja on...:confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Snigge sanoi:
Elikä menet sniperilla lähitaisteluun ?
Mielestäni snipereilla on ihan oiketettua telttailla, varsinkin jos on Ghillie Suit päällä, niin pääsee kyllä sellasiin jemuleihin että oksat pois.
Se on sitten eri asia jos haulikolla kyttää oven kulmassa koko mapin ajan, mutta se onkin jo toinen stoori.
samaa mieltä. ei snipulla oo mitään järkeä lähtee hyökkäämään vaikka ois esim domination. ennemmin puolustaa jossain piilossa omia lippujansa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

JanRei sanoi:
Ootko sä taas kännissä..? :p :D ;)
En voi siis joinata kun mut kutsutaan, iha sama missä itse tai kutsuja on...:confused:
No sulla on sitte maanantaikappale, tai muuten vain huono mäihä invaittien kutsumiseen, kyllä mäki porukoille pistin hemmetisti kutsuja eikä kovinkaan moni ollenka vastannu... oon varmaa liian kova :D

En oo avannu vielä puteleita/tölkkejä :p ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
No sulla on sitte maanantaikappale, tai muuten vain huono mäihä invaittien kutsumiseen, kyllä mäki porukoille pistin hemmetisti kutsuja eikä kovinkaan moni ollenka vastannu... oon varmaa liian kova :D
Mulle tuli kutsusi perille yöllä, ja pääsin peliinkin saman tien. Vaan huikea 10 minuutin COD4-onlinekokemukseni "hieman" ehkä pisti silmään. Keskimääräinen elinaikani siinä yhden kentän sessiossa kun oli valehtelematta n. 5 sekuntia maksimissaan. Hyvä jos ehdin ketään muita näkemään - liipaisimen painamisesta puhumattakaan - ennen kuin joku oli jo taas niitannut ketoon. Itsetunto kolahti niin pahasti, että poistuin seuraavan kentän alkaessa vähin äänin paikalta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tästä uudesta connection-patchistä. Onko se nyt tullut vai ei, kun jotkut sanoo, että on mutta toiset sanovat, että ei. Itse kun menen multiplayeriin niin ei tule mitään ilmoitusta. Peliin kyllä pääsen suht nopeasta, mutta näin on aina ollut. Ei kai sitä voi mitenkään missata sitä patchia? Peli loppuu aina välillä vieläkin sanomaan host ended the game, joten ei kai silloin tuo patchi ainakaan itsestään ole asentunut. Kenelläkään tietoa tai neuvoja?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

TT-2k sanoi:
Mulle tuli kutsusi perille yöllä, ja pääsin peliinkin saman tien. Vaan huikea 10 minuutin COD4-onlinekokemukseni "hieman" ehkä pisti silmään. Keskimääräinen elinaikani siinä yhden kentän sessiossa kun oli valehtelematta n. 5 sekuntia maksimissaan. Hyvä jos ehdin ketään muita näkemään - liipaisimen painamisesta puhumattakaan - ennen kuin joku oli jo taas niitannut ketoon. Itsetunto kolahti niin pahasti, että poistuin seuraavan kentän alkaessa vähin äänin paikalta.
sun ois pitäny olla siinä Free For All kentässä mukana, siinä kukaa ei ollu hengissä kolmea sekuntia pidempään... muistaakseni se juuri sen takia keskeytettiinkin.
Juu huomasin, että pääsit mukaan siihen yhteen peliin ja senkin huomasin, että olin onnekas kuin täytin teikäläisen kertaalleen ruudilla :rolleyes:
Mutta älä huolestu, mäki aloin oppimaan tota nettipeliä suunnillee vasta rankilla 45, siihen asti kuolin paljon enemmän ku tapoin, eipä se vieläkä ihan kovin hyvin mene, peli vain vaatii reilusti harjoitusta nettipuolella ja sehän onnistuu hyvin niiden ulkomaalaisten seurassa ;)
EDIT: ja ratana meillä oli Free For All:ssa Shipment, eli se minirata :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

LeZe sanoi:
Tästä uudesta connection-patchistä. Onko se nyt tullut vai ei, kun jotkut sanoo, että on mutta toiset sanovat, että ei.
Tuo kyseinen pikkupäivitys on tullut vain US-versioon syystä tai toisesta. Varsinainen kunnon päivitys on vielä tulossa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

toi
macmillanin sniper-tehtävä jossakin puolassa tai vastaavassa on aivan upea. maisemat ja tunnelma. aivan mahtava kenttä.
oon koukussa tohon
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Mutta älä huolestu, mäki aloin oppimaan tota nettipeliä suunnillee vasta rankilla 45, siihen asti kuolin paljon enemmän ku tapoin, eipä se vieläkä ihan kovin hyvin mene, peli vain vaatii reilusti harjoitusta nettipuolella ja sehän onnistuu hyvin niiden ulkomaalaisten seurassa ;)
EDIT: ja ratana meillä oli Free For All:ssa Shipment, eli se minirata :D
Enpä tuolla vähäisellä kokemuksellani ole nähnyt kuin ehkä pari kenttää, eikä niiden nimistä ole mitään käsitystä. Pelimuotoja on ollut tarjolla vasta normaali Deathmatch ja sama tiimien kera. Kaverilistan COD4-pelaajia kun katselin, niin seuraavaksi kokemattomimmalla taisi olla online-tunteja vyönsä alla n. 8, ja monilla oli jo vuorokausi tai parikin. Ei mulla riitä aika eikä kärsivällisyys vastaavaan. Yksinpeleissä jos ei pärjää, niin kukaan muu ei pääse naureskelemaan. Moninpeleissä saa heti "fuckin n00b!"-kommentteja, joten sinne menee se vähäinenkin peli-ilo.

Ylipäätään meikun FPS-pelaamisessa ei ole koskaan ollut tietoakaan taktiikasta ja taidoissakaan ei ole paljoa kehumista. Timeshiftin n00b vs. veteran vs. elite -videot kuvastivat tilannetta aika hyvin. Meikku suurinpiirtein vaan rynnii menemään, ja jos kuolen, yritän uudestaan ja uudestaan. Moninpeleissä moinen "taktiikka" ei hedelmää kanna.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

TT-2k sanoi:
Moninpeleissä saa heti "fuckin n00b!"-kommentteja, joten sinne menee se vähäinenkin peli-ilo.
jos kosiskelisimme klaaniin, niin mitähän TT vastaisi?
meikäläisten treeni-servulla on nimittäin aina tilaa, eikä takuulla aleta kettuilemaan edes alottelijoille. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vinnie sanoi:
jos kosiskelisimme klaaniin, niin mitähän TT vastaisi?
meikäläisten treeni-servulla on nimittäin aina tilaa, eikä takuulla aleta kettuilemaan edes alottelijoille. :)
Vastaisin kohteliaasti "kiitos, mutta ei kiitos". Aika on niin rajallinen resurssi, että ei ole halua käyttää sitä jonkin nettipelin _opetteluun_. Mulle sopii parhaiten sellainen "pick up & play" -meininki, eli pelistä pitää pystyä nauttimaan, vaikkei kauheasti kokemusta olisikaan. Tai jos jokin peli kokemusta vaatii, keskityn siihen (yksinpelinä), kunnes joko kyllästyn tai peli on pelattu läpi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Snigge sanoi:
Elikä menet sniperilla lähitaisteluun ?
Mielestäni snipereilla on ihan oiketettua telttailla, varsinkin jos on Ghillie Suit päällä, niin pääsee kyllä sellasiin jemuleihin että oksat pois.
Se on sitten eri asia jos haulikolla kyttää oven kulmassa koko mapin ajan, mutta se onkin jo toinen stoori.
Joo muotoilin asian ehkä huonosti... kyllä snipereillä on oikeus kyykkimiseen ja ei itseäni kyllä snipatuksi tuleminen edes vituta kun ei se kaikista helpointa ole... mutta nuo nurkassa kyykkivät käyvät niin pahasti hermoon että tulee välillä lähdettyä ihan tuollaisten takia servulta pois.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Blocissa on muuten hyvä sniputtaa vastustajia, kun ne menee sinne toiseen rakennukseen ja oot itte toisella puolella. Claymoret on hyvä siinä ottaa mukaan ja overkill, jotta voi ottaa toiseksi aseeksi jonkun nopean assault aseen niihin lähitaisteluihin. jos ei, kannattaa ettiä semmosta joltain kuolleelta toverilta.
on tullu heti tykättyä siitä kentästä kun tajusi, että se kenttä on hyvä sniputtamiseen.
saapahan hitaasti mutta varmasti sitä XP:tä siitäkin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onnistuuko tämmöisissä peleissä pelaaminen hiirellä ja näppäimistöllä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelin ylivoimaisesti huonoin puoli : tuo kutsu toiseen peliin. Saisi tulla vaikka ruudun yläreunaan joku ilmo siitä että olet saanut kutsun liittyä peliin, tällä systeemillä aina kun yrität joinata, niin peli on joko täynnä taikka sitä ei muuten vaan ole. Tänään(kään) en ole yhteenkään inviin päässyt sisään kun oon huomannut sen vasta kierroksen päätyttyä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

samuel6 sanoi:
Pelin ylivoimaisesti huonoin puoli : tuo kutsu toiseen peliin. Saisi tulla vaikka ruudun yläreunaan joku ilmo siitä että olet saanut kutsun liittyä peliin, tällä systeemillä aina kun yrität joinata, niin peli on joko täynnä taikka sitä ei muuten vaan ole. Tänään(kään) en ole yhteenkään inviin päässyt sisään kun oon huomannut sen vasta kierroksen päätyttyä.

totta tosiaan. se vaan turhauttaa. jos haluaa pelata kavereittensa kanssa ja sinulla on jo peli käynnissä, tulee pyyntö joltain muulta. täytyyhän siinä jättää sitten nykyinen peli ja liittyä kaverin peliin. Mutta kuitenkin tapahtuu joko että serveri on täynnä, huono yhteys tai peli loppuu juuri silloin.
tämä pitäisi korjata.
 
Ylös Bottom