Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ollos hyvä vain... Hemmetin hauskaahan se oli, harmi vain kun porukan piti mennä koisaamaan :eek:
Jepjep. Just ku nakkasit inviä olin lopettelemassa. Sekuntia ennen inviä loppui peli ja inviä ei saanu pois ku hyväksymällä niin siks vilahdin lobbyssa ettei tuu tappiota ku kesken poistuu. :) Tänään sit pelaileen tuplatärinän kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Siis oonko nytte viiminen ihminen täällä jonka codi ei löydä matseja melkein koskaan vaikka NAT on 2??? alotin taas pitkästä aikaa codin peluun ja sama ongelma vielki...

Mulla ongelmia ilmenee yleensä aina kun aloitan pelaamisen. Aluksi ei löydä millään, mutta sitten kun löytää yhden matsin, löytää myös jatkossakin. Toissapäivänä noita yhteysongelmia oli enemmänkin, mutta muuten on toiminut ihan hyvin, kunhan vain löytää sen ensimmäisen matsin. En tiedä mistä tuokin johtuu sitten. Voisiko dynaaminen IP-osoite olla ongelman ydin?

Itsekin olen kokeillut tuota konstia, että aloittaa privamatsin ja kokeilee uudestaan, mutta ei sekään kikka ole enää toiminut.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

[valivali]
Hitusen ärsyttää nuo tyypit jotka hostaavat pelin ja sitten kun ovat johdossa niin lopettavat. Tällähän tietenkin kaunistellaan tilastoja. Minun mielestä pitäisi olla niin että jos pelin hostaaja lopettaa pelin niin hän ei saisi pisteitä laisinkaan. Pääsisi ainakin näistä pisteidenkerääjistä eroon.
[/valivali]
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

[valivali]
Hitusen ärsyttää nuo tyypit jotka hostaavat pelin ja sitten kun ovat johdossa niin lopettavat. Tällähän tietenkin kaunistellaan tilastoja. Minun mielestä pitäisi olla niin että jos pelin hostaaja lopettaa pelin niin hän ei saisi pisteitä laisinkaan. Pääsisi ainakin näistä pisteidenkerääjistä eroon.
[/valivali]
Ei se siitä ainakaan voittoa saa...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tosin on se nyt aikamoista pelleilyä, kun siitähän tulee myös häviö jos hosti lopettaa...?
Ainaki muistaisin että olis tullu...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jos hosti lopettaa ja tulee tasapeli(esim lopettaa ennenkuin edes ehtii päästä liikkeelle=tasapeli) niin kaikki pelaajat saavat häviön.
 
Miten oot saanut parhaan kill streakin COD4 ps3

Ite sain 20 tappoo peräkkäin tänään ja sit loppu round. :mad:

Mappi oli Crosfire ground war TDM

G36c aseena ja perkkeinä oli lisä ammot , UAV jammer ja Last Stand

______
OWNED
 
Vastaus: Miten oot saanut parhaan kill streakin COD4 ps3

turhan paljon alkaa olla näitä codiin liittyviä keskusteluja jotka ois ihan hyvin voinu laittaa ihan yleiseen cod ketjuun.... joo mulla ehkä paras kill streak 3 :p
 
Vastaus: Miten oot saanut parhaan kill streakin COD4 ps3

Paras streakki tais olla AK-47:lla 7 tappoa. Tosin kolme noista taloon mountatulla konekiväärillä.
 
Vastaus: Miten oot saanut parhaan kill streakin COD4 ps3

joo modet varmaan siirtää CoD4 keskusteluun? itellä paras kill streak on 28. monesti on enemmän meinannut tulla mutta kun aina on tullut voitto tai sitten aika loppunut:(
 
Vastaus: Miten oot saanut parhaan kill streakin COD4 ps3

Ite sain 20 tappoo peräkkäin tänään ja sit loppu round. :mad:

Mappi oli Crosfire ground war TDM

G36c aseena ja perkkeinä oli lisä ammot , UAV jammer ja Last Stand

______
OWNED
turhan paljon alkaa olla näitä codiin liittyviä keskusteluja jotka ois ihan hyvin voinu laittaa ihan yleiseen cod ketjuun.... joo mulla ehkä paras kill streak 3 :p
Paras streakki tais olla AK-47:lla 7 tappoa. Tosin kolme noista taloon mountatulla konekiväärillä.
joo modet varmaan siirtää CoD4 keskusteluun? itellä paras kill streak on 28. monesti on enemmän meinannut tulla mutta kun aina on tullut voitto tai sitten aika loppunut:(
Viestit siirretty CoD4-ketjuun.
 
Vastaus: Miten oot saanut parhaan kill streakin COD4 ps3

joo modet varmaan siirtää CoD4 keskusteluun? itellä paras kill streak on 28. monesti on enemmän meinannut tulla mutta kun aina on tullut voitto tai sitten aika loppunut:(

Toi on just ärsyttävää, mä pelasin free for all ja sain 30 streak ja tietenkin score limitti tuli täyteen:mad:

EDIT: Vaikka iha oma moka ku pelasin ffa:ta
 
Vastaus: Miten oot saanut parhaan kill streakin COD4 ps3

Toi on just ärsyttävää, mä pelasin free for all ja sain 30 streak ja tietenkin score limitti tuli täyteen:mad:

EDIT: Vaikka iha oma moka ku pelasin ffa:ta

just noin kävi mullaki. aikasemmin olin tappanu 2. sen jälkeen tuli tuo 28 ja tietenki loppu siihe.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

VAROITUS!
Ensi viikolla tuun takaisin teurastamaan:cool::D



Varusteina EU-versio CoDista ja uusi Samsung 40"M86 full-hd haaaalvalla mokatun huollon takia...

Kolme viikkoa ilman PS3:sta, niin arvatkaas tuilko pelattua eilen johonkin 05.00:een :D

Sorry paha OT....


ail pee päck...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Poistin linkin videoon jossa pari hyvää glitchiä ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jospa jättäisit kokeilematta. Siellä kun pari innokasta huomaa kun glitsaat, niin kohta sielä joka kerta on joku glitsaamassa. Innostuuvat ja kertovat kavereillekkin, niin onpa järkevää...

Näinpä juuri, Linkki varmaan poistettiin jo..?
 
Ylös Bottom