Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Haluaisin pelata enemmän suomalaisten kanssa kuin kirkuvien jenkkien.. Harvoin tulee vaa törmättyä..

Muuten onko enää mitään mahdollisuutta saada clan tagii Ääkkösiä? huomasin että se mahdollisuus on poistettu kun kaveri yrittä kirjoittää ä:tä tagiinsa?!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt tapahtuu outoja sillä pääsin levelille 50 ja nyt kaikki expa mitä saan ni menee miinukselle! Mulla on täl hetkel miinus 1800 exp??:eek: fat the fak is this?? tilttasko? apuää!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt tapahtuu outoja sillä pääsin levelille 50 ja nyt kaikki expa mitä saan ni menee miinukselle! Mulla on täl hetkel miinus 1800 exp??:eek: fat the fak is this?? tilttasko? apuää!
Luin tosta tuolta toiselta foorumilt. Kuulemma pelaa normaalisti niin se muutuu jossain vaihees ja pääset eteenpäin.. muistaakseni charlieoscardelta foorumilta luin tuosta...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Luin tosta tuolta toiselta foorumilt. Kuulemma pelaa normaalisti niin se muutuu jossain vaihees ja pääset eteenpäin.. muistaakseni charlieoscardelta foorumilta luin tuosta...

Outoa.Mistähän moinen johtunee? tukeeko muuten codi tärinöitä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

onko kukaa tällä hetkellä pelissä? ja haluis peli seuraa??
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Just kerkesin lopettelee:( mutta mikäli peliseuraa kaipailet toistekin ni lisää vaa kaverilistaan:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eikö tässä pelissä ole vielä Dualshock 3 tukea? Oli aika rankka pettymys kun ohjain ei tärähdellytkään AK:n tahtiin :/

..jaha siinähän se yllä jo kysyttiinkin :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Haluaisin pelata enemmän suomalaisten kanssa kuin kirkuvien jenkkien.. Harvoin tulee vaa törmättyä..

Muuten onko enää mitään mahdollisuutta saada clan tagii Ääkkösiä? huomasin että se mahdollisuus on poistettu kun kaveri yrittä kirjoittää ä:tä tagiinsa?!

Beerboadin avulla pystyy kirjottaa ääkkösiä. Meinasin tuossa yks päivä huolestua kun ei pystyny kirjottaa Äiti klaani tagiks mut onnex sain toimimaan... Saatanan Finland mikälie klaani joka pelaa myös KFIN CoD turneessa keksi käyttää FIN klaani tagina joten sitä tagia ei tule enää sitten käytettyä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Beerboadin avulla pystyy kirjottaa ääkkösiä. Meinasin tuossa yks päivä huolestua kun ei pystyny kirjottaa Äiti klaani tagiks mut onnex sain toimimaan... Saatanan Finland mikälie klaani joka pelaa myös KFIN CoD turneessa keksi käyttää FIN klaani tagina joten sitä tagia ei tule enää sitten käytettyä...

Eli ainut helppo tapa tunnistaa suomalaisen meni sit siinä.. juuri näin...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oli nätein HC S&D äsken mitä olen pelannut. Kaveri laitto heti alkuun Pipelinessa hävittäjät rinteen ylös jolloin kaikki muut paitsi minä ja yks toinen kuoli, muut juoksi tietysti samassa ryppäässä. No kaveri sai pommin vietyä sen toisen parakin oven suulle(missä toinen pommi on) ja siihen tapettiin. No pommi oli siinä ovensuussa ja tietysti joku sata varmasti kyttäs, koska se tullaan hakemaan. Juoksin sitten alas otin pommin ja kudit vaan viuhu ohi ku nopeesti juoksin toiselle pommille eli sinne junaradalle, planttasin heti ja menin sinne päällysteiden alle makaamaan snipu salkun päälle tähdättynä. Yritti kovasti ettii mua mut ei löytäny ja sit kaks kaveria siihen sniputin lopulta ku yritti defusaa ja sit posahti. RAMBOO :D:p

1 vs. 6 ja voitto kotiin :cool:

Ja sori jos jotaan vituttaa tämmöset brag-postit, mutta sillon ku kerran onnistuu niin pakko kertoo :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Saatanan Finland mikälie klaani joka pelaa myös KFIN CoD turneessa keksi käyttää FIN klaani tagina joten sitä tagia ei tule enää sitten käytettyä...
Juu, äärimmäisen huono tagivalinta klaanille tuo FIN. Suomalaiset kun ovat sitä käyttäneet ja varmasti tulevat käyttämään eri verkkopeleissä suomitunnuksena (PC puolella ja konsolipuolella).
Nykyäänhän Suomen virallinen tunnus taitaa olla FI eli sitä nyt voisi kaiketi myös käyttää..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kertokaapas nyt viisaammat, jos alottasin Prestigen,
niin mitäs pyssyköitä ja niihin liitettäviä kivoja kapistuksia mulla on alussa?

tahdo niin kauas enää muistaa. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kertokaapas nyt viisaammat, jos alottasin Prestigen,
niin mitäs pyssyköitä ja niihin liitettäviä kivoja kapistuksia mulla on alussa?

tahdo niin kauas enää muistaa. :rolleyes:

M16 heti alussa ja 25 tapon jälkeen red-dot siihen. Ei muuta tarvi. :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kertokaapas nyt viisaammat, jos alottasin Prestigen,
niin mitäs pyssyköitä ja niihin liitettäviä kivoja kapistuksia mulla on alussa?

tahdo niin kauas enää muistaa. :rolleyes:

Hyviä alkuaseita on ainakin MP5 ja M16 ja sit ihan hyviä perkkejä löytyy. Suurinpiirtein jokaisen aseluokan eka ase on aluks:) Mut kyl sää ne aseet nopeesti saat varsinkin jos pelaa S&D, koska siitä tulee mukavasti pisteitä;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kertokaapas nyt viisaammat, jos alottasin Prestigen,
niin mitäs pyssyköitä ja niihin liitettäviä kivoja kapistuksia mulla on alussa?

tahdo niin kauas enää muistaa. :rolleyes:

alkuun parhaat on m16 sekä ak47. nuubi tuubia älä turhaan käytä tappojen saamiseksi noihin aseisiin koska tietääkseni ne ei listaudu noihin aseisiin. jos oot hyvä pelaan S&D niin pelaa ihmeessä sitä. sillä saat helpoiten pisteitä.suorita sitte toki niitä challengeja joilla saa helpot pisteet.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Uujee kun löyty kiva peli. S&D, toisella puolella kuusi saman klaanin pelaajaa, joka rundin alussa Bogissa hirvee mortartykitys kranunheittimillä -_-

NAMM
 
Ylös Bottom