Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jaahas... Tulipahan sitten törmättyä eilen ensimmäistä kertaa henkilökohtaisesti cheatteriin...

Näytti olevan perkkejä nii pirusti, joka kerta kun se tappoi mut niin eri perkit näky vaikka ase oli sama.
Ja killcam paljasti mielenkiintoisen asian;
aina ennen kuin tähtäin siirtyi tyypistä toiseen(eli jostain muusta muhun), niin ruutu välähti mustana. Showdownissa olin yläkerrassa ja se alhaalla, killcamistakaan en nähny itteäni. Sen tähtäin vaa siirty 100% tarkkuudella mun pään kohdalle ja ampu seinän läpi päähän:rolleyes:
Ja ei ollu UAV:ta, eikä se ollu hillotus-sarja. Olin vielä vaihtanu paikkaa vähän ennen, eli ei se voinu tietää edes entuudestaa mun paikkaa.

Niitä nimiä ei kannata mennä värjäilemään! Sen tehdäkseen pitää muokata pelin tallennustiedostoja, ja on brittifoorumien mukaan jo banaaniakin tarjottu ko. tempusta. Toki se on kevyempi cheatti kuin esim. auto-aim, mutta kuitenkin peliä muokattu...
Jossai oli jotain puhetta, että Sonyn olis mahdollista bannata ite PS3 eikä vaan ip-osoitetta. :confused:
Siis sarjanumeron perusteella, vähän samanlailla kuin kännykät voidaan sulkea sarjanumeron perusteella.


Tässä korutonta kertomaa tuolta jostain ( Backlotilta ) eilisestä pelistä :

Meikäläisiä käveli 3-4 Backlotin raksalla alakertaan portaiden alapään "aulaan"... eri suunnista. Kaksi vasemmalta pommin plänttäyssuunnasta ja minä pihalta. Portaikossa yksi vihu, joka napautti kolme meistä headshot(e)illa noin 0.3 sekunnin sisään.

Koska me emme olleet linjassa toistemme kanssa, en jaksa uskoa, että hän nappasi meidät kolme yhdellä kudilla. Noin nopeasti ja tarkasti ammutut kaksi laukaustakin sixaxis-ohjaimella ylittää meikäläisen ymmärryksen rajan. Voisin uskoa jotain tuollaista, jos kaveri olisi sprayannut meidät kaikki P90:llä nopeasti, mutta hän veteli kertalaukauksilla.

Ja mielestäni pelissä ei ollut mitään mahdotonta lägiä juuri sillä hetkellä ettäkö tälläinen olisi ollut mahdollista...

-bb-
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tässä korutonta kertomaa tuolta jostain ( Backlotilta ) eilisestä pelistä :

Meikäläisiä käveli 3-4 Backlotin raksalla alakertaan portaiden alapään "aulaan"... eri suunnista. Kaksi vasemmalta pommin plänttäyssuunnasta ja minä pihalta. Portaikossa yksi vihu, joka napautti kolme meistä headshot(e)illa noin 0.3 sekunnin sisään.

Koska me emme olleet linjassa toistemme kanssa, en jaksa uskoa, että hän nappasi meidät kolme yhdellä kudilla. Noin nopeasti ja tarkasti ammutut kaksi laukaustakin sixaxis-ohjaimella ylittää meikäläisen ymmärryksen rajan. Voisin uskoa jotain tuollaista, jos kaveri olisi sprayannut meidät kaikki P90:llä nopeasti, mutta hän veteli kertalaukauksilla.

Ja mielestäni pelissä ei ollut mitään mahdotonta lägiä juuri sillä hetkellä ettäkö tälläinen olisi ollut mahdollista...

-bb-
Ja meitä vastaan eilen tuli heebo joka sai hävittäjiä ihan ihmeen usein, muistaakseni se sai kolme kertaa hävittäjät, eikä edes kuollut siinä välissä, pelasin sitä kenttää siinä seurassa siihen asti, kun huomasin että heebo on kuollut kolme kertaa, ai miksikö lopetin pelaamisen? No noiden hävittäjien ja sen takia kun sen kuolematilasto sillä näytti puhdasta nollaa :eek:
Tollasessa peliseurassa meikä sanoo: Kiitti, mulle riitti :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eikö hävittäjät jää "varastoon" jos ei käytä ennen kuin kuolee? Jääkö niitä useampia, jos ei käytä? Niin voisi saada useamman airstriken käyttöön, jos varastoi niitä pelin lopputiimellykseen.

Jossain sabotagessa on tullut jätettyä airstrike käyttämättä odottamaan loppurynnäkköä lipulle...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eikö hävittäjät jää "varastoon" jos ei käytä ennen kuin kuolee? Jääkö niitä useampia, jos ei käytä? Niin voisi saada useamman airstriken käyttöön, jos varastoi niitä pelin lopputiimellykseen.

Jossain sabotagessa on tullut jätettyä airstrike käyttämättä odottamaan loppurynnäkköä lipulle...

ainakaan uav:ta ei saa säästettyä kuin yhden, joten en usko että saa hävittäjiäkään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eikö hävittäjät jää "varastoon" jos ei käytä ennen kuin kuolee? Jääkö niitä useampia, jos ei käytä? Niin voisi saada useamman airstriken käyttöön, jos varastoi niitä pelin lopputiimellykseen.

Jossain sabotagessa on tullut jätettyä airstrike käyttämättä odottamaan loppurynnäkköä lipulle...

Se minkä olet viimmeksi ansainnut ja et ole ehtinyt käyttää niin se jää "varastoon".
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

3 tappoa = UAV, säilyy kunnes käytät sen tai saat 5 tappoa (Airstrike), säilyy kunnes käytät tai saat 7 tappoa (Helikopteri).

Varastoida ei voi tuon enempää. Poweruppien kannalta kannattavinta olisi kai tapattaa itsensä aina seitsemännen streakkitapon jälkeen, koska helikopterin jälkeen ei tule enää mitään apuja.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itselläni on käynyt useamman kerran aika jännä bugi.

Eli, olen tappanut 3 ihmistä putkeen, saan UAV:n, käytän sen. Tämän jälkeen jos saan tapettua vielä yhden vihollisen, saan UAV:n uudelleen. Ja tämä kierre jatkuu koko ajan, niin kaua kunnes olen kuollut.

Sitten vielä jos saan helikopterin, niin pari kertaa on käynyt silleen, että olen saanut ~5 UAV:ta muutamien sekuntien sisään.



Asiasta viidenteen, onko siitä päivityksestä mitään tarkempaa tietoa tullut?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla käyny monesti S&D pomminplanttauksen jälkeen niin että se helvetin salkku jää kouraan :confused: Sitten juoksen johonkin nurkkaan suojamaan pommia; SALKULLA! Silläkö viskaan pommia purkamaan tulevaa vihua? Mitä v..

:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pieni vinkki niille joilla on ongelmia pelien löytämisen suhteen. Minulla ongelmat pahenivat päivityksen myötä. Pahimmillaan meni neljä päivää ilman yhtään peliä. Nyt olen huomannut, että ennen kuin painaa find game, kannattaa antaa pelin vain seisoa n.5 min (valikossa missä lukee fing game). Tämä on toiminut minulla täydellisesti. Kannattaa ainakin kokeilla vaikka tämän jipon logiikkaa en minäkään tajua.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eilen kun pelasin näin myös mielenkiintoisen tapauksen kun plänttäsin pommin ja menin kulmalle kuuntelemaan, koska joku menee purkamaan sitä. Hetken odottelin ja kuului että joku avasi salkun, juoksin tappamaan kaveria niin hämmästykseksi se pinkoi salkku kourassa pakoon ja defusasi pommin samalla. En tiedä oliko se cheatteri vai bugittiko peli vain niin, että se pääsi kävelemään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla käyny monesti S&D pomminplanttauksen jälkeen niin että se helvetin salkku jää kouraan :confused: Sitten juoksen johonkin nurkkaan suojamaan pommia; SALKULLA! Silläkö viskaan pommia purkamaan tulevaa vihua? Mitä v..

:D

Kattos, ei paapoille aina asetta anneta kouraan, hehän voisivat nylkeä nuorisoa aivan liikaa, siinä on ollu sulla sellainen "pappasuodatin" eli antaa välillä nuorempienkin yrittää napata voittoa :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla käyny monesti S&D pomminplanttauksen jälkeen niin että se helvetin salkku jää kouraan :confused: Sitten juoksen johonkin nurkkaan suojamaan pommia; SALKULLA! Silläkö viskaan pommia purkamaan tulevaa vihua? Mitä v..

:D

mullekkii kävi sama sit ei nähny mitää ja lähin juoksee ja PAM! kuolin:confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mulla ollut sellainen bugi jo 2 kertaa että kun aseesta loppuneet panokset ja painan kolmiota jotta vaihtais pistooliin,niin kuuluu "klik" ääni joka jatkaa toistamistaan 0,5s välein. klik,klik,klik,klik ja ei saa vaihdettua asetta,ei voi ampua,ei voi puukottaa,ei voi naatittaa. ainut millä lähtee pois on ettimällä maasta ase ja vaihtaa se siihen. tuossa on aina panikoimista kun ei voi millään ilveellä tappaa vihua mutta joutuu juoksemaan taistelun keskelle että saa taas aseen käyttöön:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olen huomannut joskus killcamia jälkeenpäin katsoessani, että vihu onkin ampunut minua ensin, vaikka olen lähes 100% varma, että minä ammuin ensimmäiset laukaukset. johtunee lagista. Toivottavasti tuokin korjataan mahd. pian.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olen huomannut joskus killcamia jälkeenpäin katsoessani, että vihu onkin ampunut minua ensin, vaikka olen lähes 100% varma, että minä ammuin ensimmäiset laukaukset. johtunee lagista. Toivottavasti tuokin korjataan mahd. pian.

Tuota tapahtuu jokaisessa verkkopelissä, eikä sitä voi oikeastaan korjata, korkeintaan minimoida. Suuressa osassa ovat myös pelikaverien, ja oma laajakaistayhteytesi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

itelle kävi tossa äskön sellane bugi että; jäin Last Standiin ja sit vaan ammuskelin siinä pislalla vihuja kunnes panokset loppu. sen jälkee yritin painaa neliöö, ei mitään tapahtunu... sit koitin vaihtaa asetta, ei toiminu, yritin laittaa claywhoren, se onnistu (!?), jälleen yritin vaihtaa asetta, onnistuin, oli vaan panokset molemmista pyssyistä loppu... nooh, sit ei muuta ku uuden pyssyn hakuun!!:D
huijasin siis kuolemaa!! btw, kettänä oli Bog...
"It took Jesus three days to respawn....now thats LAG!!"
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuota tapahtuu jokaisessa verkkopelissä, eikä sitä voi oikeastaan korjata, korkeintaan minimoida. Suuressa osassa ovat myös pelikaverien, ja oma laajakaistayhteytesi.
Kasimegasella mennään, että sen puolesta ei ainakaan pitäisi olla propleemaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pieni vinkki niille joilla on ongelmia pelien löytämisen suhteen. Minulla ongelmat pahenivat päivityksen myötä. Pahimmillaan meni neljä päivää ilman yhtään peliä. Nyt olen huomannut, että ennen kuin painaa find game, kannattaa antaa pelin vain seisoa n.5 min (valikossa missä lukee fing game). Tämä on toiminut minulla täydellisesti. Kannattaa ainakin kokeilla vaikka tämän jipon logiikkaa en minäkään tajua.

Toinen jippo on, et aloitat yksin Priva matsin esim. Domination ja käyt valloittamassa lipun...odotat sen verran et voitto tulee sulle, sen jälkeen lopetat pelin....etsit pelin jota haluat pelata...yleensä itse löydän saman tien pelin:eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toinen jippo on, et aloitat yksin Priva matsin esim. Domination ja käyt valloittamassa lipun...odotat sen verran et voitto tulee sulle, sen jälkeen lopetat pelin....etsit pelin jota haluat pelata...yleensä itse löydän saman tien pelin:eek:

Itseasiassa mikä tahansa privamatsi käy. Itse harrastan sitä, että aloitan matsin, koohotan ja riehun muutaman minuutin ja laitan end game. Toimii yleensä ja samalla tulee tutustuttua pakollisesti kenttiin hieman syvällisemmin. Mm. hyviä leirintäpaikkoja on löytynyt näin :D.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itseasiassa mikä tahansa privamatsi käy. Itse harrastan sitä, että aloitan matsin, koohotan ja riehun muutaman minuutin ja laitan end game. Toimii yleensä ja samalla tulee tutustuttua pakollisesti kenttiin hieman syvällisemmin. Mm. hyviä leirintäpaikkoja on löytynyt näin :D.

Juu...tiedossa on mut, tuntuu vain auttavan kun on "voitto" alla :D
 
Ylös Bottom