Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
Tässä korutonta kertomaa tuolta jostain ( Backlotilta ) eilisestä pelistä :
Meikäläisiä käveli 3-4 Backlotin raksalla alakertaan portaiden alapään "aulaan"... eri suunnista. Kaksi vasemmalta pommin plänttäyssuunnasta ja minä pihalta. Portaikossa yksi vihu, joka napautti kolme meistä headshot(e)illa noin 0.3 sekunnin sisään.
Koska me emme olleet linjassa toistemme kanssa, en jaksa uskoa, että hän nappasi meidät kolme yhdellä kudilla. Noin nopeasti ja tarkasti ammutut kaksi laukaustakin sixaxis-ohjaimella ylittää meikäläisen ymmärryksen rajan. Voisin uskoa jotain tuollaista, jos kaveri olisi sprayannut meidät kaikki P90:llä nopeasti, mutta hän veteli kertalaukauksilla.
Ja mielestäni pelissä ei ollut mitään mahdotonta lägiä juuri sillä hetkellä ettäkö tälläinen olisi ollut mahdollista...
-bb-
Jaahas... Tulipahan sitten törmättyä eilen ensimmäistä kertaa henkilökohtaisesti cheatteriin...
Näytti olevan perkkejä nii pirusti, joka kerta kun se tappoi mut niin eri perkit näky vaikka ase oli sama.
Ja killcam paljasti mielenkiintoisen asian;
aina ennen kuin tähtäin siirtyi tyypistä toiseen(eli jostain muusta muhun), niin ruutu välähti mustana. Showdownissa olin yläkerrassa ja se alhaalla, killcamistakaan en nähny itteäni. Sen tähtäin vaa siirty 100% tarkkuudella mun pään kohdalle ja ampu seinän läpi päähän
Ja ei ollu UAV:ta, eikä se ollu hillotus-sarja. Olin vielä vaihtanu paikkaa vähän ennen, eli ei se voinu tietää edes entuudestaa mun paikkaa.
Niitä nimiä ei kannata mennä värjäilemään! Sen tehdäkseen pitää muokata pelin tallennustiedostoja, ja on brittifoorumien mukaan jo banaaniakin tarjottu ko. tempusta. Toki se on kevyempi cheatti kuin esim. auto-aim, mutta kuitenkin peliä muokattu...
Jossai oli jotain puhetta, että Sonyn olis mahdollista bannata ite PS3 eikä vaan ip-osoitetta.
Siis sarjanumeron perusteella, vähän samanlailla kuin kännykät voidaan sulkea sarjanumeron perusteella.
Tässä korutonta kertomaa tuolta jostain ( Backlotilta ) eilisestä pelistä :
Meikäläisiä käveli 3-4 Backlotin raksalla alakertaan portaiden alapään "aulaan"... eri suunnista. Kaksi vasemmalta pommin plänttäyssuunnasta ja minä pihalta. Portaikossa yksi vihu, joka napautti kolme meistä headshot(e)illa noin 0.3 sekunnin sisään.
Koska me emme olleet linjassa toistemme kanssa, en jaksa uskoa, että hän nappasi meidät kolme yhdellä kudilla. Noin nopeasti ja tarkasti ammutut kaksi laukaustakin sixaxis-ohjaimella ylittää meikäläisen ymmärryksen rajan. Voisin uskoa jotain tuollaista, jos kaveri olisi sprayannut meidät kaikki P90:llä nopeasti, mutta hän veteli kertalaukauksilla.
Ja mielestäni pelissä ei ollut mitään mahdotonta lägiä juuri sillä hetkellä ettäkö tälläinen olisi ollut mahdollista...
-bb-