Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelissä oleva punapistetähtäin (red dot) on kyllä ihan eri asia kuin joku auto-aim tai muu avustus?

No höh, ymmärsit väärin :( Tarkotin vaan että kiva kun tähtäilee jollakin aseella jollakin tähtäimellä niin ettii aina vastustajan siihen.. Että en tarkottanu että sillä punapisteellä ois mitään väliä siihen :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eikös siinä ole joku rajotus, että täytyy saada myös rynkyllä tappoja ennen kuin saa edes UAV:ta? Ainakin itselläni on monasti tuntunut käyvän niin että delaan, synnyn ja heko vetelee frägejä tuon tuosta, mutta en saa UAV:ta koska en ole tappanut rynkelöllä. En tiedä, mutta luulen.

Joo, jos oot saanu helikopterin ennen ku kuolet, niin se ei enää anna UAV:ta.. Mutta jos oot saanu putken, kuolet, ja kutsut sen niin sit antaa :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tänää HC S&D tuli joku team killeri puolelle. joka erän alussa otti heti RPGn ja ampui. yleensä ei jäänyt kuin yks meidän tiimistä eloon. mun mielestä IW pitäis olla joku palaute boksi johon sais kirjotella tuollaisista pelaajista jotta voisivat pistää varoituksia niille. (onko sellainen?)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tänää HC S&D tuli joku team killeri puolelle. joka erän alussa otti heti RPGn ja ampui. yleensä ei jäänyt kuin yks meidän tiimistä eloon. mun mielestä IW pitäis olla joku palaute boksi johon sais kirjotella tuollaisista pelaajista jotta voisivat pistää varoituksia niille. (onko sellainen?)

Olinko sun kanssa samalla servulla mutta minunkin servullla tänään mappina Ambush joku otti RGB käteen ja ampui kaikki muuut paitti yhden.. Pelimuotona siis S&D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mites ton nimen värin saa vaihtuu..? Kattelin, ett' ois tollane turkoosi aikas siisti

Mene vaan YouTubeen ja katso ohjeet videolta jos haluat...
Mutta toivoisin ettet ota sillä se on niin monella ja todella ärsyttävä.
Ja en tiedä kuinka kauan voit pitää sitä, kun olen kuullut että uusi patchi poistaisi ne värit..:cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla on toiminu pari viikkoa COD4-nettipeli ihan ok ja nyt eilen ja tänään alko tökkimään oikeen kunnolla... Yhden kerran päässy koko viikonloppuna pelaamaan 1 vs 1 pelin ja siinä kaikki.

Siinä vaiheessa ku alkaa nettipeli latautumaan kone jämähtää joko awaiting connection kohtaan tai latauspalkki etenee maksimissa kolmasosan ja jumiutuu...

Oisko kellään ratkaisua, alkaa olee aikamoiset vieroitusoireet?!?!

Kokeilin toista peliä verkossa ja homma toimi???
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tänää HC S&D tuli joku team killeri puolelle. joka erän alussa otti heti RPGn ja ampui. yleensä ei jäänyt kuin yks meidän tiimistä eloon. mun mielestä IW pitäis olla joku palaute boksi johon sais kirjotella tuollaisista pelaajista jotta voisivat pistää varoituksia niille. (onko sellainen?)

Joo sama juttu. Paitsi mun mapissa oli kaks kaverusta(sama claanitag) ja naureskeli ja lauleskeli koko ajan jotain hurraa lauluja tauoilla. En tiedä millä ne tappo, kun olin eri jengissä, mutta aina alussa lähes kaikki kuoli ja näillä kaveruksilla -250 ja -350, kun peli loppui.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Btw, jos statsit pelin aikana putoaa miinukselle (kuten edellisen viestin henkilöillä), lähteekö myöskin kokonaissaldostasi kyseinen määrä pisteitä, vai meinaako se vain, että matsissa ollaan miinuksella?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Btw, jos statsit pelin aikana putoaa miinukselle (kuten edellisen viestin henkilöillä), lähteekö myöskin kokonaissaldostasi kyseinen määrä pisteitä, vai meinaako se vain, että matsissa ollaan miinuksella?

Ei lähde kokonaispisteistä pois, pelkästään matsipisteistä
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No sehän vähän riippuu mistä se roikkuu. M16 on pelin paras ase joissain kentissä, kuten vaikkapa juuri Bogissa ja Crossfiressa, joissa on aavaa millä mällätä. Itse vaan tykkään kokeilla monia erilaisia yhdistelmiä. LMG:istä ei tule käytettyä paljoa mitään muuta kuin jos joutuu nostamaan panoksien puutteessa. Kolhoja ja painavia, en tykkää ollenkaan. Mutta tosiaan nyrkkisääntö on, että jokaisesta aseesta saa tappokoneen vaihtamalla pelityylin sille sopivaksi.

Ja noiden perkkien kanssa on muutenkin mukava fiilistellä: MP5 silencerillä ja UAV-jammerilla on mukava Splinter Cell tyyppiseen menoon. Helppo saada jotain 20-0 K/D:n kun kukaan ei huomaa edes olemassa oloasi. :)


Täytyy vähän ihmetellä. Itse en pääse UAV-jammerillakaan tuollaisiin lukuihin koskaan. Jossain vaiheessa aina joku naapuri kiertää selän taakse ja se on menoa se. Pisimmissä putkissa mulla loppuu jo patit lippaasta ja pitää vaihtaa pislalle. Cämppääminen ei ole ratkaisu, joten kertokaapa miten liikutte, jos pääsette aina kulman takaa nappaamaan seuraavan naapurin?

Samuel - hyviä pelejä viikonloppuna. Hyvä nähdä sinut Pappojen puujalkapataljoonassa!

-bb-
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Täytyy vähän ihmetellä. Itse en pääse UAV-jammerillakaan tuollaisiin lukuihin koskaan. Jossain vaiheessa aina joku naapuri kiertää selän taakse ja se on menoa se. Pisimmissä putkissa mulla loppuu jo patit lippaasta ja pitää vaihtaa pislalle. Cämppääminen ei ole ratkaisu, joten kertokaapa miten liikutte, jos pääsette aina kulman takaa nappaamaan seuraavan naapurin?

Samuel - hyviä pelejä viikonloppuna. Hyvä nähdä sinut Pappojen puujalkapataljoonassa!

-bb-

Täytyy myöntää, että tuo ei kovin monessa kentässä onnistu. Downpour ja muut suojaa tarjoavat kentät ovat oivallisia tuohon. Eli oma neuvoni on seuraava: kierrä, kierrä ja kierrä, siten ettei kukaan pääse sinusta hajulle. Ja nimenomaan suojassa, siten ettei kukaan näe ennenkuin on liian myöhäistä. Yllätysedun kanssa on paljon parempi toimia.

Sitten katsot minne viholliset ovat keskittyneet. Aina löytyy reitti, jota kukaan ei käytä, esim. Downpourin toiselta puolelta sen muurin raosta. Välillä saattaa tulla yksi-kaksi kulkureitille, mutta kun itse on valmiudessa niin ne on helppo poimia. Sitten kun olet asemissa niin tuumaat missä järjestyksessä nuo napsitaan ja tulta munille. Kannattaa laukoa tarkkoja laukauksia ja napsia yksi kerrallaan, MP5-silencerilla ei ole kuitenkaan mikään maailman tehokkain ase jos alkaa roiskimaan. Kun viholliset seuraavan kerran tulevat sulkemaan ryhmässä HQ:ta, kannattaakin jo ottaa jalat alle tai vaihtaa paikkaa radikaalisti.

Ja itse tykkään, tuossa täytyy käyttää aika paljon omaa harkintakykyä ja tappajan vaistoa :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitäs sää tolla tarkotit? Ja kellä Timpalla :eek:
Mää sekoilin nimissä. Jotenkin mä onnistuin lukemaan Thyrantin Timpaksi. Tai ehkä mä en edes lukenut nimeä vaan pelkän viestin ja päättelin että jos palkit ovat vasemmalla niin telkkarin täytyy olla väärinpäin (tai pelaajan pelata päällään seisoen) ja jos ei ole huomannut telkkarin olevan väärinpäin niin täytyy olla aina kännissä ja siitä vedin varmaan automaattisesti johtopäätöksen ettei kirjoittaja voi olla muu kuin Timppa :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuossa se onkin se meikäläisen ihmetyksen paikka.

Vaikka tiedän, että kohta tähtäimiin tulee naapuri, tähtään tarkasti siihen paikkaan, mihin hän kohta ilmestyy ja ammun saman tien, kun oma seniili-reaktioaikani vain mahdollistaa... eli nyt niin nopeasti kuin vain tavallinen ihminen voi ampua, niin useammin kuin kerran minä päädyn pitkäsääristen pataljoonaan.

Jos kill-cam on päällä, niin siitä käy ilmi, että vihu on nähnyt minut reippaasti minua ennen ja ampunut minua jo muutaman kerran ennen kuin itse pääsen ampumaan ensimmäistäkään kertaa. Oma näkemys tilanteesta on, että me molemmat ammumme suurin piirtein samaan aikaan, mutta minulla on kuitenkin hiuksenhieno etu puolellani. Killcami on asiasta aivan muuta mieltä.

Niputtaisin tuon ilmiön nettilägin piikkiin.

Peli näyttää toimivan hieman epäsymmetrisesti toisinaan. Joskus olen sitä mieltä, että näytän kuuppaani todella vähän enkä näe vastustajaa ollenkaan, mutta hän pystyy kyllä nappaamaan minut headshotilla. Killcam kertoo totuuden, että minä olin oikeasti hänelle varsin hyvin näkyvissä vaikka en itse nähnytkään oikein mitään.

Tuo on varmaan tarkoituksella peliin tehty piirre.

Sitten toisinaan meikälle käy aivan kosmisesti, että vaikka mulla on UAV jammeri päällä, niin joku naapureista tulee nurkan takaa suoraan ja listii minut aivan kuin tietäisi tarkkaan, että olen kyseisessä paikassa. Sehän taas ei oikein ole mahdollista...


No jaa... hauska tappa vanha tuttu... nähdään tähtäimissä

-bb-
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]


Niin.. Ja kannattaa tosiaan ottaa sellainen paikka, mistä kukaan ei älyä sinua edes etsiä. Välillä oikein naureskellut kun vihollinen viilettää aivan vierestä ohi eikä älyä ollenkaan katsoa, että minähän se siinä morjenstan muutaman luodin muodossa.

Ja se arviointikyky: kannattaa katsoa, että riittääkö ne luodit varmasti tuollaisen vihollismäärän litistämiseen ennenkuin aloittaa pippalot. Jos ei riitä, kannattaa arvioida saako nitistettyä sen vertaa porukkaa, että tästä itsemurhaliikkeestä tulisi kannattava.

Ja toisinaan minäkin jätän ampumatta vihollisia, vaikka ne olisivatkin jyvällä jos huomaan että lähistöllä on toinen vihollinen valmiina ampumaan minut jos se vain huomaa.

(Sekavaa, kirjoittelin kiireessä. Toivottavasti joku sai poimittua sen pointin tuosta)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä olen pelannu niin huonosti nyt 2 päivää putkeen että olen varma siitä että koko onlinepeli on hakkeroitu niin että pelaan itse kokoajan 2 sekunnin viiveellä vastustajaan nähden.

Ripasen kohta kännit ja katson sujuisko peli paremmin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Peli näyttää toimivan hieman epäsymmetrisesti toisinaan. Joskus olen sitä mieltä, että näytän kuuppaani todella vähän enkä näe vastustajaa ollenkaan, mutta hän pystyy kyllä nappaamaan minut headshotilla. Killcam kertoo totuuden, että minä olin oikeasti hänelle varsin hyvin näkyvissä vaikka en itse nähnytkään oikein mitään.

Tuo on varmaan tarkoituksella peliin tehty piirre.

Sitten toisinaan meikälle käy aivan kosmisesti, että vaikka mulla on UAV jammeri päällä, niin joku naapureista tulee nurkan takaa suoraan ja listii minut aivan kuin tietäisi tarkkaan, että olen kyseisessä paikassa. Sehän taas ei oikein ole mahdollista...


No jaa... hauska tappa vanha tuttu... nähdään tähtäimissä

-bb-
Näitä samoja piirteitä on alkanut esiintymään omissakin peleissä aivan liian usein, joskus nuo alkavat potuttamaan niin pahasti, että on pakko lopettaa pelit ja kutsun noita pelaajia jotka tietävät liikkeesi, ennen kuin olet itse edes päättänyt, että mitä tehdä ja minne mennä ja niitä mietit aivan 100%:sti piilossa, niin he ovat yli-ihmisiä, joita en kaipaa peleihini :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Näitä samoja piirteitä on alkanut esiintymään omissakin peleissä aivan liian usein, joskus nuo alkavat potuttamaan niin pahasti, että on pakko lopettaa pelit ja kutsun noita pelaajia jotka tietävät liikkeesi, ennen kuin olet itse edes päättänyt, että mitä tehdä ja minne mennä ja niitä mietit aivan 100%:sti piilossa, niin he ovat yli-ihmisiä, joita en kaipaa peleihini :o

Timpalla taas salaliittoteoriat mielessä. Mörköjä siellä, mörköjä täällä ;)

Itsellä kulkee ihan mukavasti ja K/D nousee tasaiseen tahtiin.. Saas nähdä milloin se neljä menee puhki.

Vaikkei tästä kyllä mitään tilastourheilua kannattaisi tehdäkään...
 
Ylös Bottom