Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo jos päivällä pelaa niin tuntuu olevan aika rauhallista chatissakin, mutta kun illalla painelee tai tänä aikaan niin auta armias mitä juttuja. Jotkut laulelee kimeällä äänellä jotain "hes got the hole world, in his hands" ja samaa rataa ja aina välillä joku tunkee vauvan itkua koko matsin ajan tietysti ja jonkun mielestä on hauskaa/hienoa/kovaa? haukkua KOKO matsin ajan "nigger, cunt, motherfucker, u suck u suck, i best, u motherfuckers"...

Prkl missä se patchi on?!?! :D

Lvl 28 vasta menossa. Prkl haluan sen kultasen dessun, vaikka onki kuulemma paska niin onhan se nätti :p

Oottekos muuten pelannu sen yksinpelin lentokone tehtävän läpi? Se ei tullu ainakaa mulla siinä kampanjan aikana vaan huomasin, että oli pelaamatta, kun kattelin sieltä mission taulukoista. Epilogue kohdassa oli.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Plus nuo team killerit alkaa todenteolla ottaa päähän.

Totta, pelasin tänään hardcore team deathmatchia ja yhtä äkkiä joku jenkki alkaa huutamaan "F*ck you Pirate fin, i will f*cking hunt you down and kill you" enkä mä edes ollu tappanu omia tiimiläisiä. :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Totta, pelasin tänään hardcore team deathmatchia ja yhtä äkkiä joku jenkki alkaa huutamaan "F*ck you Pirate fin, i will f*cking hunt you down and kill you" enkä mä edes ollu tappanu omia tiimiläisiä. :confused:

Jotenkin tuntuu että kun kuuntelee Amerikkalaisten juttuja näissä nettipeleissä, olen vahvasti sitä mieltä että ikärajoituksia pitäisi noudattaa erittäin tarkasti. Joillain tapaa häiriytyneitä yksilöitä tulee vastaan liian usein tuolla pelien maailmassa. Ehkä peleillä on sittenkin negatiivinen vaikutus joihinkin ihmisiin?

Onneksi PSN networkissa ei ole rep-mahdollisuutta, sillä se ottaa Livessä pannuun kovasti. Ikinä ei saa plussaa, ja vaikka pelaisit kohteliaasti niin tapa vihu muutamaan kertaan, ja katso kun rep putoaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No tuo online puolen "aim assist" (bugi sen kumminki...) on tosiaan semmonen, että jos kyttäät jossai kulmalla ja vihu juoksee ohi, niin jos saat pilkun vihun päälle siinä juoksussa niin se pilkku tarttuu vihuun silmänräpäyksen ajaksi ja tähtäys tapahtuu automaagisesti. Mulla tuo on tapahtunu jotai 4 kertaa, eikä mistää oo tappoa tullu. Tuo vaa häiritsee ihan törkeesti kun tähtäin elä omaa elämää..

kampanjassa ihan erilainen systeemi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuo aim assist on tullut pari kertaa huomattua mm. Blogissa kun on talossa takakulmassa snaippaamassa ja vihu on tulossa yllättämään selkään tai kylkeen ja vilahtaa vaan tähtäimen ohi niin ruutu heilahtaa aika hyvällä vauhdilla. Kiva kun on juuri viritellyt tähtäimen vastapuolen sniperin otsalohkoon ja sitten tähtäin elääkin omaa elämäänsä.

HC-pelimuodoista sen verran, että itse välttelin niitä hyvin pitkään, lähinnä ajattelin että en ehkä pärjäisi siellä. Nykyään taas HC on ainut pelimuoto jota suostun pelaamaan, sillä normaalimodella pelattaessa tuntuu että vihuja saisi tykitellä lähes poikkeuksetta lippaallisen ennen kun tappo tulee. Kyllä, olen tarkka kaveri. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kun muutkin niin kai määki sitten:

Eli olipas taasen oikein CoD-pelaajien kerma kokoontunut yhteen matsiin Bogissa. Sai vähän venytettyä tilastoja: 73 tappoa 3 kuolemaa ja uusi tappoputki ennätys 33:een. Ja kombolla M16, punapiste-3 specialgranades-Stopping power-Deep impact mentiin. Juuri aloittelin uuden prestigen niin eipä ole paljoa valinnanvaraa perkeissä vielä..
Ja koko ajan kasvusuhdanteessa oleva K/D-ratio on nyt saanut lukemikseen 3.09 :p

Sori oli pakko.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kun muutkin niin kai määki sitten:

Eli olipas taasen oikein CoD-pelaajien kerma kokoontunut yhteen matsiin Bogissa. Sai vähän venytettyä tilastoja: 73 tappoa 3 kuolemaa ja uusi tappoputki ennätys 33:een. Ja kombolla M16, punapiste-3 specialgranades-Stopping power-Deep impact mentiin. Juuri aloittelin uuden prestigen niin eipä ole paljoa valinnanvaraa perkeissä vielä..
Ja koko ajan kasvusuhdanteessa oleva K/D-ratio on nyt saanut lukemikseen 3.09 :p

Sori oli pakko.

3.09? Aikamoisiin noobimatseihin törmäilet :) Hyvissä peleissä itsellä heiluu siinä kolmen korvilla myös, mutta ajoittain sitä osuu ihan kunnon peleihin jossa tapposuhde on lähempänä kahta, ja eilen illalla yhden Suomalaisen kanssa pamahdin jenkkipeliin Vacantissa, ja napsahti oikein miesmäinen lagi päälle...12 tappoa ja 18 kuolemaa :D Paha tehdä mitään kun ei ehdi asetta nostaan ja on jo nappi otsassa. 2.4 on oma K/D-ratio.

M16sta on kanssa mielestäni helpoin napsia tuota K/Dtä ylöspäin, sen verran kauempaa pääseen niistämään vihuja. Oon vaan viimeisen kahden prestigen aikana kiintynyt MP5/p90-linjaan, mukavempi käydä tekemässä lähempää tuttavuutta. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

M16sta on kanssa mielestäni helpoin napsia tuota K/Dtä ylöspäin, sen verran kauempaa pääseen niistämään vihuja. Oon vaan viimeisen kahden prestigen aikana kiintynyt MP5/p90-linjaan, mukavempi käydä tekemässä lähempää tuttavuutta. ;)

No sehän vähän riippuu mistä se roikkuu. M16 on pelin paras ase joissain kentissä, kuten vaikkapa juuri Bogissa ja Crossfiressa, joissa on aavaa millä mällätä. Itse vaan tykkään kokeilla monia erilaisia yhdistelmiä. LMG:istä ei tule käytettyä paljoa mitään muuta kuin jos joutuu nostamaan panoksien puutteessa. Kolhoja ja painavia, en tykkää ollenkaan. Mutta tosiaan nyrkkisääntö on, että jokaisesta aseesta saa tappokoneen vaihtamalla pelityylin sille sopivaksi.

Ja noiden perkkien kanssa on muutenkin mukava fiilistellä: MP5 silencerillä ja UAV-jammerilla on mukava Splinter Cell tyyppiseen menoon. Helppo saada jotain 20-0 K/D:n kun kukaan ei huomaa edes olemassa oloasi. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jotenkin tuntuu että kun kuuntelee Amerikkalaisten juttuja näissä nettipeleissä, olen vahvasti sitä mieltä että ikärajoituksia pitäisi noudattaa erittäin tarkasti.

Jep, ja tämä johtaa siihen että nostan headsetin korvilta etten kuule näiden jenkkilasten säälittäviä kommentteja . Huono puoli ettei sitten kyllä kuule omankaan tiimin jäseniä. Optio että voi mutettaa muut paitsi oman klaanin tyypit ois kans kätevä.

Privamatsit Suomalaisten kanssa onneksi toimii ja jengi osaa käyttäytyä.

Testailin eilen ekaa kertaa kevyempää asetta (MP5) + maratonjuoksija perkkiä. Jummilauta kun oli meno ihan eri maasta, pystyy tetsaamaan puolen kentän läpi ja aseen liikuttelu on paljon nopeampaa kun M16, jolla yleensä menen. Silti tuo M16 + red dot on ehdoton vähänkään isompiin kenttiin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ja noiden perkkien kanssa on muutenkin mukava fiilistellä: MP5 silencerillä ja UAV-jammerilla on mukava Splinter Cell tyyppiseen menoon. Helppo saada jotain 20-0 K/D:n kun kukaan ei huomaa edes olemassa oloasi. :)

Joo mä en noita aseita suuremmin vielä edes käy läpi, kun challenget on turhia siihen asti kun prestiget on kesken. Ja itse käytän tota silencer/UAV-comboa P90n kanssa, mp5 menee raakana ;) Ja tuo 20-0 putki on realistinen JOS joukkuetoverit ei ole niin turisteja että alkaa seuraamaan sua ja UAV jammer menee sen seurauksena hukkaan (erittäin yleistä) tahi että peli on lagi-vapaa. Ei mitään ärsyttävämpää kuin hiipiä ison lössin selkään ja huomata että yhden vihun tappamiseen tarvitaan koko lipas.

HC76, MP5 on hyvä isoissakin kentissä, menee mukavasti hermot kun juokset puoli kenttää ja vihu niputtaa sut kerta toisensa jälkeen. Adrenaliinin keräystä seuraavaan kenttään :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kun muutkin niin kai määki sitten:

Eli olipas taasen oikein CoD-pelaajien kerma kokoontunut yhteen matsiin Bogissa. Sai vähän venytettyä tilastoja: 73 tappoa 3 kuolemaa ja uusi tappoputki ennätys 33:een.
Ja koko ajan kasvusuhdanteessa oleva K/D-ratio on nyt saanut lukemikseen 3.09 :p

Sori oli pakko.

Unohdin kysyä: Mikä pelimuoto?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Veikkaan että noista 73 taposta yli puolet on granaatein tehtyjä tappoja.

Ei ihan. 3 kranaattia käytössä koko retken aikana. Punapiste ja oikeassa paikassa oikeaan aikaan ovat avainsanojamme. (Tämän hetkinen Prestige levelillä 15, eli ei edes saa käyttöönsä sitä 3 kranun settiä.)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Niin ja varmaan muutama kymmen helikopterin avulla? Sillä saa ainakin helkkaristi tappoja HQ:ssa jos on siinä ahtaassa häkki mapissa.

Nyt menen pelaamaan. Yrittäkääpäs invitea :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Niin ja varmaan muutama kymmen helikopterin avulla? Sillä saa ainakin helkkaristi tappoja HQ:ssa jos on siinä ahtaassa häkki mapissa.

Nyt menen pelaamaan. Yrittäkääpäs invitea :)

Mutta, eikös hävittäjiä ja helikoptereita saa vain kerran ja kun kuolee nii sitte seuraavan kerran?
siis kun on 7 tappoa ilman kuolemaa?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Niin ja varmaan muutama kymmen helikopterin avulla? Sillä saa ainakin helkkaristi tappoja HQ:ssa jos on siinä ahtaassa häkki mapissa.

Nyt menen pelaamaan. Yrittäkääpäs invitea :)

No siis helikopterin sain tuon jokaisen kerran kun kuolin ja alussa.. Ja kyllähän se jonkinverran sitä porukkaa leipoi. Ehkä n. 50 tuli tapettua ihan tuolla M16:lla ja loput helikoptereilla ja ilmaiskuilla.

EDIT: Ja Timppa puhuu asiaa.. Ei tuota helikopteria sentään saa montaa kertaa ilman kuolemista tyyliin kahta 14-tapon putkesta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Melkein voisin lyödä vaikka ohjaimeni pantiksi, että niitä juttuja saa monta kertaa yhden elämän aikana.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Melkein voisin lyödä vaikka ohjaimeni pantiksi, että niitä juttuja saa monta kertaa yhden elämän aikana.

No pistä ohjain roskiin vain, mun enkat o 22 tappoa putkee, enkä saanu mitenkää ku kerran noi sen elämän aikana :p
 
Ylös Bottom