Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No hittolainen, pitääkö se nyt mennä oikeen uudestaan tarkistamaan. Ihan varmaan oon saanu ;D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Melkein voisin lyödä vaikka ohjaimeni pantiksi, että niitä juttuja saa monta kertaa yhden elämän aikana.

Laitanko osotteeni privalla? :cool:

Olishan se komeeta jos tuon 33:en putken aikana olisi saanut neljä helikopteria :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Laitanko osotteeni privalla? :cool:

Olishan se komeeta jos tuon 33:en putken aikana olisi saanut neljä helikopteria :D

Anti tulla vaan... :D

Netti täynnä huijareita, tässähän pitää mennä itse testaamaan... :rolleyes:

Noei, kait si olin väärässä. Mutta kai nyt sentään UAV:n voi saada monta kertaa? Kaipa sitten olen uneksinut kaiken...

On muuten mun kohdalla tullut pelkästään ongelmia tuosta patchista. Muutama päivä sitten testailin muutaman pelin puplilla. Jokasella kerralla lagas niin pirullisesti ja loppu vielä "host ended game"-ilmotukseen...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miten sen Airbornen saa tehtyä? Aivan mahoton yrittää "tavallisesti".
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Anti tulla vaan... :D

Netti täynnä huijareita, tässähän pitää mennä itse testaamaan... :rolleyes:

Noei, kait si olin väärässä. Mutta kai nyt sentään UAV:n voi saada monta kertaa? Kaipa sitten olen uneksinut kaiken...

On muuten mun kohdalla tullut pelkästään ongelmia tuosta patchista. Muutama päivä sitten testailin muutaman pelin puplilla. Jokasella kerralla lagas niin pirullisesti ja loppu vielä "host ended game"-ilmotukseen...

kaiken siis saa vain kerran elämässä :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Anti tulla vaan... :D

Netti täynnä huijareita, tässähän pitää mennä itse testaamaan... :rolleyes:

Noei, kait si olin väärässä. Mutta kai nyt sentään UAV:n voi saada monta kertaa? Kaipa sitten olen uneksinut kaiken...

On muuten mun kohdalla tullut pelkästään ongelmia tuosta patchista. Muutama päivä sitten testailin muutaman pelin puplilla. Jokasella kerralla lagas niin pirullisesti ja loppu vielä "host ended game"-ilmotukseen...

Hehe, odottelen ohjainta tiistaiksi :p

Eli ei saa niin yhtään mitään uudestaan.. Ja hyvä niin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No pistä ohjain roskiin vain, mun enkat o 22 tappoa putkee, enkä saanu mitenkää ku kerran noi sen elämän aikana :p
Mutta kun olet saanut helikopterin eli 7 tappoa ja teet itsemurhan, menet jonnekkin piiloon ettei sua tapeta ja venat että kopteri tekee 7 tappoa niin saatko toisen kopterin?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mutta kun olet saanut helikopterin eli 7 tappoa ja teet itsemurhan, menet jonnekkin piiloon ettei sua tapeta ja venat että kopteri tekee 7 tappoa niin saatko toisen kopterin?

muistaakseni saa, koska siitä tulee kuolema, jos tapat ittes;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eikös siinä ole joku rajotus, että täytyy saada myös rynkyllä tappoja ennen kuin saa edes UAV:ta? Ainakin itselläni on monasti tuntunut käyvän niin että delaan, synnyn ja heko vetelee frägejä tuon tuosta, mutta en saa UAV:ta koska en ole tappanut rynkelöllä. En tiedä, mutta luulen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eikös siinä ole joku rajotus, että täytyy saada myös rynkyllä tappoja ennen kuin saa edes UAV:ta? Ainakin itselläni on monasti tuntunut käyvän niin että delaan, synnyn ja heko vetelee frägejä tuon tuosta, mutta en saa UAV:ta koska en ole tappanut rynkelöllä. En tiedä, mutta luulen.

Muistaakseni Hekon tapoista ei saa mitään :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eikös siinä ole joku rajotus, että täytyy saada myös rynkyllä tappoja ennen kuin saa edes UAV:ta? Ainakin itselläni on monasti tuntunut käyvän niin että delaan, synnyn ja heko vetelee frägejä tuon tuosta, mutta en saa UAV:ta koska en ole tappanut rynkelöllä. En tiedä, mutta luulen.

Samaa olen itse miettinyt. Joskus mielestäni helikopterin lahtaamat vihut lasketaan kuoleman jälkeen normaalisti, joskus taas ei. Melkein kiinnostaisi tietää faktoja. Ehkä kannattaisi siis lähes aina jättää helikopteri käyttämättä ja kutsua vasta kuoleman jälkeen. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mites ton nimen värin saa vaihtuu..? Kattelin, ett' ois tollane turkoosi aikas siisti
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mites ton nimen värin saa vaihtuu..? Kattelin, ett' ois tollane turkoosi aikas siisti

Ei kannata vaihtaa. Esim. ku HC S&D pelaa ja jonkun muun värinen nimi tulee niin on tullu muutaman kerran ammuttua vaikka on samalla puolella ku ei nimestä erota onko vihu vai oma.
ja muutenkin menee hermot noihin
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mites ton nimen värin saa vaihtuu..? Kattelin, ett' ois tollane turkoosi aikas siisti

Ei niitä kannata laittaa ja toihan homma vissiin fixataan siinä tulevassa päivityksessä
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei niitä kannata laittaa ja toihan homma vissiin fixataan siinä tulevassa päivityksessä
Ja jos kämpit jossakin niin se näkyy se nimipirun kirkkaasti sieltä, itsellänikin oli turkoosi joskus mutta kun kaverit sanoi "tuo sun nimesi muuten hohtaa tuolta kun kämpit!"
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei kannata vaihtaa. Esim. ku HC S&D pelaa ja jonkun muun värinen nimi tulee niin on tullu muutaman kerran ammuttua vaikka on samalla puolella ku ei nimestä erota onko vihu vai oma.
ja muutenkin menee hermot noihin
Juu, Vacantissa on pitänyt pari kertaa jäädä kattomaan, että onkohan toi nyt oma punaisella nickillä, vaiko vihu. Sitten kuolema jo korjaakin. Pitäisi aina vaan sumeilematta ampua kaikki punaiset nickit, oli ne sitten vahingossa omia, taikka vihuja.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mites ton nimen värin saa vaihtuu..? Kattelin, ett' ois tollane turkoosi aikas siisti

Ei niitä kannata mennä vaihtamaan, ainakaa Suomalaiset eivät pidä sellaisesta peliseurasta, koska siinä ei saa heti kesken pelin selville, että onko oma vai vihollinen ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei niitä kannata mennä vaihtamaan, ainakaa Suomalaiset eivät pidä sellaisesta peliseurasta, koska siinä ei saa heti kesken pelin selville, että onko oma vai vihollinen ;)

Niinpä. Suomi-servuille on turha tuollaisen tempun jälkeen yrittääkään. Enkä ymmärrä mitä hienoa tuossa edes on; saat vain kaikkien vihat niskaan. Tosin tuo tuntuu olevankin se pääpointti useille.
 
Ylös Bottom