Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ja vielä sellainen kysymys että saako tosiaankin aim asistin päälle online matseihin? Itsellä se ei ole koskaan toiminut muuten kuin normi kamppanja tilassa. Olen välillä saanut ihmetellä kill camista katsoen että kuinka helpolta se meikäläisen lahtaaminen näyttää kun oma tähtääminen on työn ja tuskan takana.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

oma suosikki-spreijeri-pyssykkä on nykyään
MP5 + Silencer ja siihen Nobonaatti x 3, Superluodit-perkki, Lasse Viren-perkki.

siinä vaiheessa peli lähti käyntiin vasta sujuvasti, kun pääsi Apia suolaamaan,
tais siinä liipasin pohjassa-vaiheessa kuusikin saada osumaa ja se on sentään saavutus. :D

Achievement Unlocked - Almost kill Joulukuusi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ja vielä sellainen kysymys että saako tosiaankin aim asistin päälle online matseihin? Itsellä se ei ole koskaan toiminut muuten kuin normi kamppanja tilassa. Olen välillä saanut ihmetellä kill camista katsoen että kuinka helpolta se meikäläisen lahtaaminen näyttää kun oma tähtääminen on työn ja tuskan takana.

Käsittääkseni autoaim on aina päällä, laittoi sen asetuksen miten vain. Sen huomaa parhaiten jos kyttäät vihuja jossakin puskassa ja joku sattuu juoksemaan sivuttain tähtäimesi ohi - tähtäin liikkuu jo valmiiksi hieman vihua kohti. Itseäni tuo häiritsee, mutta tavallaan siihen on tottunut.

Karmalla on tosiaan ollut pingit punaisena aina välillä, mutta servuilla olet pysynyt. Tarkistapa varmuuden vuoksi puhelinpiuhasi, itselläni se oli niin rispaantunut, että tuli jatkuvasti diskoja aina eilseen asti. Nyt oli ilo pelata. Tosin tässä johtoviidakossa se ei ollut mikään ihme...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse en ole kyllä moista huomannut ja takana on vähintään 1000 online matsia mutta kamppanja modissa sen kyllä huomaa heti.

Sori sori tietysti ne vihreät palkit oli oikealla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jep pakko on sitten itsekkin tulla "egottamaan". Piti laittaa alkuperäisesti tohon viestin loppuun vielä kiitosta KFP jäsenille illan peleistä, mutta en sitten enää illalla muistanutkaan. Hyvä hostikin oli, eikä pelit lagannu. Timpan servussa sitten meinasikin mennä hermot kun pelit lagasivat välillä. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Äsken tuli hostattua about 10 HC-Team Deathmatchia. Jarppa oli ainakin linjoilla. Karbaasia ja dj sauvea yritin kanssa saada peleille, mutta oli omat pelit pojillakin ja en viittinyt sinnekkään kesken lähteä.

Jotkut mapit osaan jo ihan hyvin, että tietää mistä kannattaa kulkea jne. mutta osa on vielä aika hakusessa ja tilastotkin sen mukaiset. Paras erä tais olla eka erä 17-3, mutta sen jälkeen tuliki turpaan melkeeen jokasessa :D

Joo oli muuten ensimmäiset HC-pelit meikäläiselle. Oli pienoinen shokki aluksi :D Haulikkoa aluksi Vacanttin mutta aika pikaseen vaihtui pois. Vähän rauhallisempaa otetta vaatii tuo HC näköjään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Meni eilen maku pelistä. Eron entiseen huomasi selkeästi, kun oli reilun kuukauden tätä pelaamatta. Vielä silloin pelaamisesta sai nauttia, sen jokaisesta erästä ja usein kauniista lopusta :D

Eilisistä matseista lähes kaikki keskeytyi hostaajan ottaessa hatkat. Tämä korostui erityisesti HC Search & Destroyssä, jossa ei saatu laisinkaan ehjää matsia kokea. Pakko oli vaihtaa HC TDM:n puolelle ja johan tälläinenkin ihme viimein toteutui.

Mikä jengiin on mennyt vai jenkitkö tän pelin pilasi? Itse veikkaisin osasyylliseksi nopeutunutta pelihakua. Kun se ennen oli kiven alla, jaksettiin pelit paremmin katsoa loppuun asti tappionkin alla. Nyt peleistä on tullut nopeaa kertakäyttökamaa, jonka voi vaihtaa uudeksi muutamissa sekunneissa.

Päivitystä odotellessa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuohon airborneen on muuten yks erittäin helppo kikka, uskon että monet on tuon tehnyt ihan vahingossa. Tai ainakin minä oon :rolleyes:
Voitko kertoa? Laita vaikka spoilerissa tähän ketjuun tai laita mulle privaa.

Tuntui ihan mahdottomalta, kun tuota kokeilin. Yhden saa melkein aina tapettua, mutta nopeus, taidot tai sijoittautuminen eivät riitä siihen toiseen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse veikkaisin osasyylliseksi nopeutunutta pelihakua. Kun se ennen oli kiven alla, jaksettiin pelit paremmin katsoa loppuun asti tappionkin alla. Nyt peleistä on tullut nopeaa kertakäyttökamaa, jonka voi vaihtaa uudeksi muutamissa sekunneissa.
tämän takia viihdynkin suomalaisten kanssa priva-servuilla aina kun mahdollista.
publiceilla melkein ainoastaan Free For Allia tulee pelailtua.

tuliko muuten party-inviteni läpi asti teikäläiselle?
oli 16-pelaajan privat pystyssä, parit jellonatkin joukossa viihtyivät. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tuliko muuten party-inviteni läpi asti teikäläiselle?
oli 16-pelaajan privat pystyssä, parit jellonatkin joukossa viihtyivät. :)

Saattoi olla, vahinko kun ei tuota arvannut. Meni matseissa pomppiessa, sattuneista syistä johtuen.. Halo 3:n matchmakingissä on haku, jossa haetaan peliseura lähialueilta. Vähän samaa tähänkin, laitetaan filtteriksi:

(x) Finnish only, or maybe Scandinavia and best players in Europe (not French-speaking)

:p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Autoaimista / aim assistista sen verran, että kyllä se taitaa olla päällä onlinen puolella aina? :confused: Itse ainakin olen lyönyt sen sieltä asetuksista poies mutta kyllähän se punapiste kivasti niitä vastustajia magnetisoi :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Meni taas hermot tohon CODin invite sähellykseen. dj suave yritti kolmisen kertaa mua saada kiinni, kerran jopa olin lobbyssa ja heti kun pärähti niin painon ok... ylläri, että joka kerta "unable to connect host" :(

Mahotonta meininkiä!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuli äsken uus ongelma: koitin etsiä S&D-matsia ja peli arpoi mut n. 10 kertaa samaan peliin. Juuri siihen matsiin mistä lähdin pois 3 minaa aikasemmin mikkiin huutavien brittien takia.:mad: Patchia odotellessa...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Autoaimista / aim assistista sen verran, että kyllä se taitaa olla päällä onlinen puolella aina? :confused: Itse ainakin olen lyönyt sen sieltä asetuksista poies mutta kyllähän se punapiste kivasti niitä vastustajia magnetisoi :D

Pelissä oleva punapistetähtäin (red dot) on kyllä ihan eri asia kuin joku auto-aim tai muu avustus?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Saattoi olla, vahinko kun ei tuota arvannut. Meni matseissa pomppiessa, sattuneista syistä johtuen.. Halo 3:n matchmakingissä on haku, jossa haetaan peliseura lähialueilta. Vähän samaa tähänkin, laitetaan filtteriksi:

(x) Finnish only, or maybe Scandinavia and best players in Europe (not French-speaking)

:p

Osuit jo oikeaan, Jenkit pilaa pelin kuin pelin. On ihanan Gears-maista toimintaa ja tulee Liveä ikävä (tai ei tod.), kun tätä vääntää iltaisin. Nigger this, nigger that...voi jestas sentään. Ja kaikki helium-ääniä vielä. Ja niittaat 10 äijää putkeen kun peli alkaa, niin host ended game. Päivisin meno on paljon vakaampaa, vaikkakin noita luovuttajia kyllä riittää. Ja tosiaan, best players in Europe ei sisällä ranskalaisia...patongit on niin vätyksiä Gearsissäkin :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuli äsken uus ongelma: koitin etsiä S&D-matsia ja peli arpoi mut n. 10 kertaa samaan peliin. Juuri siihen matsiin mistä lähdin pois 3 minaa aikasemmin mikkiin huutavien brittien takia.:mad: Patchia odotellessa...

Ihan normaalia. Toi pelinhaku ei ole mitenkään toimiva. Jos lähdet tietystä lobbystä, niin oletettavasti et tahdo heti siihen samaan takaisin. Olisi tämäkin ollu varmaan tooodella vaikea koodata kuntoon.

Plus nuo team killerit alkaa todenteolla ottaa päähän. 3 oman tiimiläisen taposta samassa S&D erässä vois automaattisesti johtaa pelistä potkimiseen (pleikan takavarikoimisen ja sormien katkomisen lisäksi)
 
Ylös Bottom