Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No vinnie..moro.:D

No ainoastaan sit käy jos setupista saa säädettyy siten että näpittäjät ei pääse padittajien sekaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

äläs nyt tomppa, jos saisi asetuksilla valita pääseekö hiirinäppis-miehet serverille,
niin sehän olis vaan bonusta.. ;)

joo mut mites sit laitat esim openeille sen päälle? kun openeille ei pysty muutenkaan laittamaan mitään sääntöjä/mappeja. privoissa kyl kaikki onnistuu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jees, menihän se läpi. Muutama päivä tullut tahkottua ja eipä ole pahemmin negatiivista sanottavaa. Oishan tuo yksinpeli tosin voinut olla vähän pidempi. Nyt sitten ottamaan turpaan moninpelissä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miten hitossa tuo "Airborne" tjs. Challenge tehdään?

Olen nyt lvl 43, eli osa noista "Humiliation" Challengeista, joista tuo "Airborne"kin löytyy, aukesivat vasta äsken minulle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miten hitossa tuo "Airborne" tjs. Challenge tehdään?

Hyppää joltain parvekkeelta ja samalla ammu GL:lla vihu läjään:D.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miten hitossa tuo "Airborne" tjs. Challenge tehdään?

Tapat kaksi vihua ampumalla kun olet ilmassa. Tähän löytyy yksi kikka, jolla sen saa helposti suoritettua, mutta koetas ensin suoriutua siitä tavallisesti:)

Edit: Omasta mielestäni vihut täytyy tappaa nimenomaan luodeilla, GL ei kelpaa. Helpompaa Hardcoressa, kun ei tarvitse ampua kuin muutama kuti per vihu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

PC:llä tuli tahkottua läpi COD4 ja eilen menin ostamaan sen heräteostoksena Pleikkarillekkin! Grafiikka ei PS3 yllä PC:n tasolle, mutta ihan hauskaa räiskiä netissä! tosin PS3 ohjaimella vähän hankeaa hiireen ja näppikseen verrattuna! toivottavasti joskus saisi myös PS3 toimimaan CODissa näppiksen ja hiiren samalla tavalla, kuin UT:ssä! :o

pitääkö muka paikkansa:confused: pyh sanon minä:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuohon airborneen on muuten yks erittäin helppo kikka, uskon että monet on tuon tehnyt ihan vahingossa. Tai ainakin minä oon :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Äsken tuli hostattua about 10 HC-Team Deathmatchia. Jarppa oli ainakin linjoilla. Karbaasia ja dj sauvea yritin kanssa saada peleille, mutta oli omat pelit pojillakin ja en viittinyt sinnekkään kesken lähteä.

Jotkut mapit osaan jo ihan hyvin, että tietää mistä kannattaa kulkea jne. mutta osa on vielä aika hakusessa ja tilastotkin sen mukaiset. Paras erä tais olla eka erä 17-3, mutta sen jälkeen tuliki turpaan melkeeen jokasessa :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuohon airborneen on muuten yks erittäin helppo kikka, uskon että monet on tuon tehnyt ihan vahingossa. Tai ainakin minä oon :rolleyes:

kerro toki? enää puuttuu n. 10 challengea. tosin en oo yrittänyt edes tehdä mutta nyt vois tehdä nuo. luodeillako pakko? ei kelpaa että kutsuu airstriken jossa kuolee vihuja ja samaan aikaan hyppää jostain alas?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Äsken pelattiin suomi porukassa KFP vs loput ja tuli ensimmäistä kertaa SD:ssä kopteri... Statsi ennätykset SD:stä myös tuli 20/4. Kopteri ei varmaan tappanu ku jotain 3 ja yhen ilmaiskun menin tupeksimaan, en saanut ketään tapettua sillä. Muutenkin pari viimisellä roundilla mun tuuri loppu ja en saanu ketään tapettuu. :rolleyes:
Sori jos jotkut kyseli jotakin, en kuulut kaikkia bugitti taas. Kuului kaikuna toisten mikistä sitten.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Äsken pelattiin suomi porukassa KFP vs loput ja tuli ensimmäistä kertaa SD:ssä kopteri... Statsi ennätykset SD:stä myös tuli 20/4. Kopteri ei varmaan tappanu ku jotain 3 ja yhen ilmaiskun menin tupeksimaan, en saanut ketään tapettua sillä. Muutenkin pari viimisellä roundilla mun tuuri loppu ja en saanu ketään tapettuu. :rolleyes:
Sori jos jotkut kyseli jotakin, en kuulut kaikkia bugitti taas. Kuului kaikuna toisten mikistä sitten.

Kivaa peliä oli kylläkin, vaikka S&Dssä turistina mukana olenkin..jäänyt tämä taktinen pelaaminen vähän heikoille, kun pelkkää TDMää tulee tahkottua. Mutta sai sitä pari KFPn päänahkaa mukaansa :) Eipä muuta kun unelle, jaksaa huomennakin pelata...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kivaa peliä oli kylläkin, vaikka S&Dssä turistina mukana olenkin..jäänyt tämä taktinen pelaaminen vähän heikoille, kun pelkkää TDMää tulee tahkottua.

Tarpeeksi hyvin kun vetää ni mitäpä sitä salkkua edes roudaamaan, eliminoi vaan vastustajat, thats it! :D

Ja kiitos tän yön privapeleistä myös muille, oli hyvät matsit ja kohtalaisen tasavertasta jopa. Niinhän se pitääkin olla että pysyy mielenkiinto.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

hiiohoi!!! tästä ny kellekkä oo iloo, mut oon vitun tyytyväinen itteeni:
Ground Warin domination, District: 36-3!! "pikku" kännissä onnistuu vaikka mikä!!!
tosin pelasin Aajee-profiililla...
ja aseenahan oli M16+red dot, stopping power, "viren" ja tais olla pakolaiskeskuksen telkut...
hieno laitos.....
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muutenkaan ketään tuskin kiinostaa nämä egotus viestit, joten porukka voisi suosiolla olla laittamatta.

TommiR:
Äsken pelattiin suomi porukassa KFP vs loput ja tuli ensimmäistä kertaa SD:ssä kopteri... Statsi ennätykset SD:stä myös tuli 20/4. Kopteri ei varmaan tappanu ku jotain 3 ja yhen ilmaiskun menin tupeksimaan, en saanut ketään tapettua sillä. Muutenkin pari viimisellä roundilla mun tuuri loppu ja en saanu ketään tapettuu.
Sori jos jotkut kyseli jotakin, en kuulut kaikkia bugitti taas. Kuului kaikuna toisten mikistä sitten.

:D
 
Ylös Bottom