Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ja red dot-tähtäin tuntuu oikein imevän aseen piipun vastustajan kohdalle pitkältäkin matkalta, kun taas ACOG:lla saa tehdä täyden päivätyön, että pysyy vastustaja jyvällä. Hieman ristiriitaista, mutta onko tässä taustalla se, ettei ACOG olisi liian tehokas. Itse käytän sitä aina M4:n ja M16:n kanssa.

Minusta kaikki tähtäysavut saisi kytkeä pois päältä... Siis HC pelimoodissa. Taviksessa ne voisi olla. Tosiaan tuo red dotti saa sen aikaan, että "ilman hikeä" saapi pisteen vihulaisen päälle. Varsinkin jos vihu on riittävän kaukana! Sangen ikävää. Esim. Crashissa siellä korkean talon katolla on käsittämättömän helppo räisikiä vaikkapa AK:lla vihuja. Senkun vain vähän on tähtäävinään ja aina kaatuu äijjää.
ACOGilla sen sijaan saa tosiaan sihtailla ihan tosissaan. Sinällään sillä ei ole väliä kun pelaan vain omaksi ilokseni mutta ahistaahan se ku vastapuoli pudottelee heittolaukauksilla.

On muuten ihan käsittämätön mitenkä paljon vaikuttaa pelaamiseen tuo yhteyden laatu. Tai siis eihän se oikeasti ole käsittämätöntä. Onahn se nyt selvä, että nopeatempoisessa pelissä framerate ja lagi ovat keskeiset tekijät menestymisen suhteen. Jos itsellä on täydet palkit ja vastapuolella yhtäkin vajaa niin tuntuu, että tekipä niin tai näin niin ihan rauhassa saa sihtailla ja kukaan ei yllätä nurkan takaa. Ja taas toisinpäin! HC:ssa ei killcamia ole mutta tavallisten pelien puolella on kiva todeta ampuneensa lippaallisen vain huomatakseen killcamista, että ammutuista laukauksista joka kolmas rekisteröitiin edes lähteväksi!

Piru ku sais lisää noita HC pleimuotoja ja autoaimin kokonaan pois...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ja kiitos tän yön privapeleistä myös muille, oli hyvät matsit ja kohtalaisen tasavertasta jopa. Niinhän se pitääkin olla että pysyy mielenkiinto.
Joopa joo. Ilmeisesti mun puhetta ei kukaan kuullut, vaikka yritin pari kertaa jotain kommentoida. Hauskaa tollainen, kun ekaa kertaa sain pommin kouraan, enkä yhtään tiennyt, mitä sillä pitää tehdä. Lopulta ohjaimen viimeinen nappi (neliö) sitten alkoi ilmeisesti tehdä mitä pitikin.

Muuten menee varmaan vielä hetki, ennenkuin tuossa pelissä alkaa pärjätä kokeneempia vastaan. Tosiaan karttojen osaaminen auttaa jonkin verran, ja rankkia pitäisi nostaa sen verran, että saisi edes klaani-tagin näkymään... (Aamulla jatkoin vähän eilistä harrastusta ja nostin itseni 7- tai 8-tasolle, täytyy niiden ase-challengejen avulla kerätä pisteitä, niin pian mua ei luulla ihan irtolaiseksi.)

Heeno peli. Saa nähdä, jaksaako sitä yksinpeliä vielä pelata, kun jotenkin tuolla onlinessa on niin paljon saavutettavaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Piru ku sais lisää noita HC pleimuotoja ja autoaimin kokonaan pois...

Jooh, HC-pelimuotoja lisää vaan.. Kaikki muutki pelimuodot HC:nä ku TDM ja S&D niin ois erittäin kova juttu! :cool:
Itse nimittäin kun taas olen koukuttunut tuohon HC:en niin ei meinaa päästä irti :D.. Ei jaksais vaan TDM:ää ja S&D:tä :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voisiko joku kertoa että mitä ne vihreät palkit siellä tilastojen vasemmalla puolella tarkoittaa???
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hauskaa tollainen, kun ekaa kertaa sain pommin kouraan, enkä yhtään tiennyt, mitä sillä pitää tehdä. Lopulta ohjaimen viimeinen nappi (neliö) sitten alkoi ilmeisesti tehdä mitä pitikin.

Meni mullakin monet pelit alussa niin etten tienny mitä sillä pommilla pitäs tehdä. Pyörin siinä planttauspaikan ympärillä tekemättä mitään. :D

Mapit kun oppii niin jo helpottaa pelaaminen. Ja yksinpeli on mullakin kesken, ei sitä vaan jaska.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voisiko joku kertoa että mitä ne vihreät palkit siellä tilastojen vasemmalla puolella tarkoittaa???
En ole varma, mutta luulisin kuinka hyvä yhteys sinulla on.
Eli jos sinun vastustajalla on punaisella, niin sinun pelistä ei tuu yhtään mitään:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voisiko joku kertoa että mitä ne vihreät palkit siellä tilastojen vasemmalla puolella tarkoittaa???

Vihreä= Hyvä yhteys
Keltainen= Kohtalainen yhteys
Punainen= Surkea yhteys

Edit: eikös ne palkit oo oikealla puolella?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joopa joo. Ilmeisesti mun puhetta ei kukaan kuullut, vaikka yritin pari kertaa jotain kommentoida. Hauskaa tollainen, kun ekaa kertaa sain pommin kouraan, enkä yhtään tiennyt, mitä sillä pitää tehdä. Lopulta ohjaimen viimeinen nappi (neliö) sitten alkoi ilmeisesti tehdä mitä pitikin.

Muuten menee varmaan vielä hetki, ennenkuin tuossa pelissä alkaa pärjätä kokeneempia vastaan. Tosiaan karttojen osaaminen auttaa jonkin verran, ja rankkia pitäisi nostaa sen verran, että saisi edes klaani-tagin näkymään... (Aamulla jatkoin vähän eilistä harrastusta ja nostin itseni 7- tai 8-tasolle, täytyy niiden ase-challengejen avulla kerätä pisteitä, niin pian mua ei luulla ihan irtolaiseksi.)

Heeno peli. Saa nähdä, jaksaako sitä yksinpeliä vielä pelata, kun jotenkin tuolla onlinessa on niin paljon saavutettavaa.

kannattaa pelata S&D sekä Headquarters pelimuotoja jos pisteitä halajat. niissä saat rankkia nopeiten ylös.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kannattaa pelata S&D sekä Headquarters pelimuotoja jos pisteitä halajat. niissä saat rankkia nopeiten ylös.
Minä pelaan tuota Cage Match -muotoa:)
XP:tä tulee kohtalaisesti ja voittojakin ropisee.
Olen ylpeä itsestäni kun sain eilen muutamaksi peliksi voitto %: 1,30 ja sain minun 10000 tapon:cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Minä pelaan tuota Cage Match -muotoa:)
XP:tä tulee kohtalaisesti ja voittojakin ropisee.
Olen ylpeä itsestäni kun sain eilen muutamaksi peliksi voitto %: 1,30 ja sain minun 10000 tapon:cool:

tuossahan ei oo classit eikä perkit käytössä? old school hommaa? not my style:cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Edit: eikös ne palkit oo oikealla puolella?
On ne, paitsi jos telkkari on ylösalaisin, kuten Timpalla ilmeisesti on.
Ne palkit on vaan suuntaa antavia, välillä kaikilla vihreenä ja kohta punasella. Jotta se niistä.
Ne kertovat kyseisen hetken yhteyden tilan. Jos pingi heittelee niin tokihan ne palkitkin muuttuvat.

Mulla on itselläni ollut viime aikoina Soneran kanssa häikkää. Pingit pysyttelee aikansa 60ms:n hujakoilla ja sitten tulee moneksi sekunniksi heittoja välille 100-800ms. Muutenkin ollut paljon epävakaampi kuin Elisan yhteys, joka oli monen vuoden ajan samassa asunnossa. Täytyy ottaa yhteyttä asiakaspalveluun..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

On ne, paitsi jos telkkari on ylösalaisin, kuten Timpalla ilmeisesti on.

Ne kertovat kyseisen hetken yhteyden tilan. Jos pingi heittelee niin tokihan ne palkitkin muuttuvat.

Mulla on itselläni ollut viime aikoina Soneran kanssa häikkää. Pingit pysyttelee aikansa 60ms:n hujakoilla ja sitten tulee moneksi sekunniksi heittoja välille 100-800ms. Muutenkin ollut paljon epävakaampi kuin Elisan yhteys, joka oli monen vuoden ajan samassa asunnossa. Täytyy ottaa yhteyttä asiakaspalveluun..

vaihda sonera pois . niin tein minäkin. viime kuussa loppui soneran yhteys tässä asunnossa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Barret 50.cal Marksman tehty. Ja Dragunovillakin on 64/100 tappoa.


EDIT: osaan kirjottaa?:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuo M5 onkin yllättävän hyvä ase. En ollut aiemmin kokeillutkaan(pelannut lähinnä niillä AK47:n sarjassa olevilla ja shotgunilla). Todella tarkka(ilman red-dottiakin) ja panoksiakin lippaassa ihan hyvin. Hieman harmitti, kun peliä oli jäljellä 1(yksi!) sekunti ja tuli connection interrupted vai mikä se on(elisa taas pätkii). Olis tullu voitto ja statsitki oli hyvät. Onneksi ne xp:t tuli tapoista jne. mutta mites on tuleeko tuommoisesta voittoa tilastoihin? Ei kaiketi?

Hieman ärsyttäviä nuo tyypit, jotka käyttää HC-modeissa martydromia... tappaa kivasti omia jätkiä.
 
Ylös Bottom