Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
Minusta kaikki tähtäysavut saisi kytkeä pois päältä... Siis HC pelimoodissa. Taviksessa ne voisi olla. Tosiaan tuo red dotti saa sen aikaan, että "ilman hikeä" saapi pisteen vihulaisen päälle. Varsinkin jos vihu on riittävän kaukana! Sangen ikävää. Esim. Crashissa siellä korkean talon katolla on käsittämättömän helppo räisikiä vaikkapa AK:lla vihuja. Senkun vain vähän on tähtäävinään ja aina kaatuu äijjää.
ACOGilla sen sijaan saa tosiaan sihtailla ihan tosissaan. Sinällään sillä ei ole väliä kun pelaan vain omaksi ilokseni mutta ahistaahan se ku vastapuoli pudottelee heittolaukauksilla.
On muuten ihan käsittämätön mitenkä paljon vaikuttaa pelaamiseen tuo yhteyden laatu. Tai siis eihän se oikeasti ole käsittämätöntä. Onahn se nyt selvä, että nopeatempoisessa pelissä framerate ja lagi ovat keskeiset tekijät menestymisen suhteen. Jos itsellä on täydet palkit ja vastapuolella yhtäkin vajaa niin tuntuu, että tekipä niin tai näin niin ihan rauhassa saa sihtailla ja kukaan ei yllätä nurkan takaa. Ja taas toisinpäin! HC:ssa ei killcamia ole mutta tavallisten pelien puolella on kiva todeta ampuneensa lippaallisen vain huomatakseen killcamista, että ammutuista laukauksista joka kolmas rekisteröitiin edes lähteväksi!
Piru ku sais lisää noita HC pleimuotoja ja autoaimin kokonaan pois...
Ja red dot-tähtäin tuntuu oikein imevän aseen piipun vastustajan kohdalle pitkältäkin matkalta, kun taas ACOG:lla saa tehdä täyden päivätyön, että pysyy vastustaja jyvällä. Hieman ristiriitaista, mutta onko tässä taustalla se, ettei ACOG olisi liian tehokas. Itse käytän sitä aina M4:n ja M16:n kanssa.
Minusta kaikki tähtäysavut saisi kytkeä pois päältä... Siis HC pelimoodissa. Taviksessa ne voisi olla. Tosiaan tuo red dotti saa sen aikaan, että "ilman hikeä" saapi pisteen vihulaisen päälle. Varsinkin jos vihu on riittävän kaukana! Sangen ikävää. Esim. Crashissa siellä korkean talon katolla on käsittämättömän helppo räisikiä vaikkapa AK:lla vihuja. Senkun vain vähän on tähtäävinään ja aina kaatuu äijjää.
ACOGilla sen sijaan saa tosiaan sihtailla ihan tosissaan. Sinällään sillä ei ole väliä kun pelaan vain omaksi ilokseni mutta ahistaahan se ku vastapuoli pudottelee heittolaukauksilla.
On muuten ihan käsittämätön mitenkä paljon vaikuttaa pelaamiseen tuo yhteyden laatu. Tai siis eihän se oikeasti ole käsittämätöntä. Onahn se nyt selvä, että nopeatempoisessa pelissä framerate ja lagi ovat keskeiset tekijät menestymisen suhteen. Jos itsellä on täydet palkit ja vastapuolella yhtäkin vajaa niin tuntuu, että tekipä niin tai näin niin ihan rauhassa saa sihtailla ja kukaan ei yllätä nurkan takaa. Ja taas toisinpäin! HC:ssa ei killcamia ole mutta tavallisten pelien puolella on kiva todeta ampuneensa lippaallisen vain huomatakseen killcamista, että ammutuista laukauksista joka kolmas rekisteröitiin edes lähteväksi!
Piru ku sais lisää noita HC pleimuotoja ja autoaimin kokonaan pois...