Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä olen pelannu niin huonosti nyt 2 päivää putkeen että olen varma siitä että koko onlinepeli on hakkeroitu niin että pelaan itse kokoajan 2 sekunnin viiveellä vastustajaan nähden.

:D Mulla taas on mennyt niin hyvin jo monta päivää että epäilin josko joku pelaa minun puolestani ja luulen vain itse pelaavani :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timpalla taas salaliittoteoriat mielessä. Mörköjä siellä, mörköjä täällä ;)

Itsellä kulkee ihan mukavasti ja K/D nousee tasaiseen tahtiin.. Saas nähdä milloin se neljä menee puhki.

Vaikkei tästä kyllä mitään tilastourheilua kannattaisi tehdäkään...

Montako tappoa sulla on yhteensä? Tuntuu että ei tuo K/D enää nouse juuri millään vaikka tahkoaa pääosin tuollaisia 20/4, 35/6 kierroksia, kun kokonaistappojen määrä on niin korkea. Ja väliin tulee kuitenkin se pakollinen "rynninpä tuonne sekaan kun toiset vaan kämppää 30/20 kierros. Mutta kuitenkin, hemmetin hidasta tuo "nosto" kun ei jaksa pelata kärsivällisesti.

Ja laitahan frendikutsua niin mä koitan tulla pudottamaan sitä teikäläisen K/Dtä ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Heh, tuo K/D ratio on kyllä jännä :D Pitkään oli paikallaan tuossa 1.70:ssä kun ei vaan millään nouse vaikka pelaa vähintään sellasia 30/10 pelejä.. Nooh, eilen sitten pelasin HC TDM:ää, jossa meni totaalisen surkeasti, tilastojen osoittaessa jtn 5/15 tjsp... No niin, siinä tarkistin sitten K/D ration niin kappas kummaa, laskenut 1.69:ään.. Nooh, siinä pelailin sitten monta peliä n. 35/5 tilastoilla ja tänään sama meno on suurimmaksi osaksi jatkunut, mutta kun ei nouse niin ei nouse..
En jaksa enää uskoa että tappojenkaan määrällä on enää väliä kun laskea voi muttei nousta :D (tappoja >20000, peliaikaa >6d 15h>7d)

Jännä juttu :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Montako tappoa sulla on yhteensä? Tuntuu että ei tuo K/D enää nouse juuri millään vaikka tahkoaa pääosin tuollaisia 20/4, 35/6 kierroksia, kun kokonaistappojen määrä on niin korkea. Ja väliin tulee kuitenkin se pakollinen "rynninpä tuonne sekaan kun toiset vaan kämppää 30/20 kierros. Mutta kuitenkin, hemmetin hidasta tuo "nosto" kun ei jaksa pelata kärsivällisesti.

Ja laitahan frendikutsua niin mä koitan tulla pudottamaan sitä teikäläisen K/Dtä ;)

muistaakseni Flashilla oli n.9000 tappoa joten nousee vielä hyvin:D mulla taitaapi nyt olla n.18 000 tappoa ja K/D 2,37. välillä tulee noita 50 - 5 tilastoja ja sitten riittää yks huono peli 20 - 15 tyyliin joka tiputtaa ratiota:o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Montako tappoa sulla on yhteensä? Tuntuu että ei tuo K/D enää nouse juuri millään vaikka tahkoaa pääosin tuollaisia 20/4, 35/6 kierroksia, kun kokonaistappojen määrä on niin korkea. Ja väliin tulee kuitenkin se pakollinen "rynninpä tuonne sekaan kun toiset vaan kämppää 30/20 kierros. Mutta kuitenkin, hemmetin hidasta tuo "nosto" kun ei jaksa pelata kärsivällisesti.

Ja laitahan frendikutsua niin mä koitan tulla pudottamaan sitä teikäläisen K/Dtä ;)

No nyt onnistuit osumaan arkaan paikkaan, nimittäin niitä ei ole kuin sellaiset 10000. Ja jos käsiin osuu oikein kädetön tiimi niin kyllä sitä itselläkin tulee näytettyä vähän pelaamisen mallia "koittakaa nyt perkele pojat roikkua perässä"-tyyliin. K/D ei tykkää tuosta hyvää mutta ihan mukava päästellä höyryjäkin välillä :)

Ja laittelen kutsun tulemaan, kattotaan miten äijän käy :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

K/D-ratio ei sinänsä kerro mitään. Pelissä pitäisi melkein olla K/d-ratio eri pelimuodoille. Kuten ei tosin kerro w/l-ratiokaan... Itellänikin ratio pysynyt tuossa 1.80 tasalla melkein kokoajan. Jauhan 80 % dm ja 20 % TDM.. Noihin muihin en olekkaan koskenut, kuin muutamia kertoja. Joten olin eilen esimeriksi Samuel ihan pihalla siinä Dominationisssa-->ensimmäistä kertaa pelasin sitä:o

Laitatko Otkor meikäläisellekkin kutsua, niin päästään porukassa niittämään ulkomaalaisia, kunhan kiireiltään kerkeää!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

K/D-ratio ei sinänsä kerro mitään. Pelissä pitäisi melkein olla K/d-ratio eri pelimuodoille. Kuten ei tosin kerro w/l-ratiokaan...

Tosi on tuokin.

Mutta pelaa nyt hyvä ihminen muitakin pelimuotoja, tässä on niitä harvinaisen hieno lajitelma! Kannattaa nyt ainakin edes kokeilla.

EDIT: ja laittelen toki.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itselle ei deatchmatchit enää alkuinnostuksen jälkeen maistu... jotenkin vaan miellyttää kun pelissä on joku muukin tavoite kuin pelkkä lahtaaminen. HC S&D:tä lähinnä jauhan.

Domination voisi olla hyvä seuraava askel DM-faneille; siinä tulee ruumiista, mutta myös muita tavoitteita löytyy. Ikävä kyllä suurin osa Dominationin pelaajista tuntuu olevan ikuisessa DM-moodissa, eli lipuista ei välitetä kunhan tappoja tulee.

Hyvä esimerkki juuri äsken loppuneesta pelistä, jonka pistetilaston voitin, vaikka itselle kertyi vain 8 tappoa (parhaalla 34). Kiersin vain Backlotissa A:n ja C:n väliä kombolla Silenced MP5/UAV/Extreme Conditioning ja keräsin lippupisteitä. Vahdin aina toista lippua siihen asti kunnes toinen vallattiin/kuolin. Välillä jätin C4-yllärin vihuille.

En toki väitä, että tämä kuriton apinalauma, jota myös joukkueekseni kutsuin, olisi ollut täysin turha, sillä tokihan teurastaminen oleellista on, mutta mielelläni olisin ottanut lippubisneksiini myös yhtiökumppaneita.

Kun ei vanhan miehen jalat jaksa moista lippujen välillä ramppaamista.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jaahas... Tulipahan sitten törmättyä eilen ensimmäistä kertaa henkilökohtaisesti cheatteriin...

Näytti olevan perkkejä nii pirusti, joka kerta kun se tappoi mut niin eri perkit näky vaikka ase oli sama.
Ja killcam paljasti mielenkiintoisen asian;
aina ennen kuin tähtäin siirtyi tyypistä toiseen(eli jostain muusta muhun), niin ruutu välähti mustana. Showdownissa olin yläkerrassa ja se alhaalla, killcamistakaan en nähny itteäni. Sen tähtäin vaa siirty 100% tarkkuudella mun pään kohdalle ja ampu seinän läpi päähän:rolleyes:
Ja ei ollu UAV:ta, eikä se ollu hillotus-sarja. Olin vielä vaihtanu paikkaa vähän ennen, eli ei se voinu tietää edes entuudestaa mun paikkaa.

Niitä nimiä ei kannata mennä värjäilemään! Sen tehdäkseen pitää muokata pelin tallennustiedostoja, ja on brittifoorumien mukaan jo banaaniakin tarjottu ko. tempusta. Toki se on kevyempi cheatti kuin esim. auto-aim, mutta kuitenkin peliä muokattu...
Jossai oli jotain puhetta, että Sonyn olis mahdollista bannata ite PS3 eikä vaan ip-osoitetta. :confused:
Siis sarjanumeron perusteella, vähän samanlailla kuin kännykät voidaan sulkea sarjanumeron perusteella.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Wai että cheattereitä codissani. Kaippa tuokin voi mahdollista olla...On se niin kivaa kun on kovat statsit ja ittekkin tietää että oikeasti on ihan kuraa tässä pelissä. noh, on tuossa pelissä ilman cheattereitakin tunnelmaa pilaavia tekijöitä.

Tässä vähän omia oletuksia online pelistä. Haluaisin kuulla onko muut törmänneet samoihin onkelmiin. Ja puhun ainoastaan niistä matseista joissa on ollut täydet yhteys palkit.(osassa hostina osassa en.)

Elikkä:
Punapiste tähtäimet suolaavat vihulaista niin että joskus menee sormi itseltäkin suuhun. Porukka lakoaa läheltä ja kaukaa.

Sitten nämä sniput ja agocit näyttävät edelleen tilanteita joissa tähtäin on tasan keskellä pärstää ja sitten, "naps", täysi huti tuli. Tätä tapahtuu todella usein vaikka lagia ei ole yhtään.

Sitten nämä rautatähtäimet. Näissä ei tule niin selviä pärstä shotti huteja kuin snipuilla ja agoceilla. Mutta tuntuu että silloin tällöin varmoja osumia jää osumatta. Tätä tapahtuu paljon harvemmin kuin snipuilla jne.

Omat päätelmät:
Tähtäintyyppien tähtäysapu on erillainen. Punapiste avustaa eniten, sitten rauta, agoc ja sinpu viimeisenä. Liekö snipussa ollenkaan apuja? Tässä samassa järjestyksessä on myös varmojen pärstä shottien hutien esiintyminen. Ilmeisesti pelissä esiintyy satunnaista lagia yhteyden laadusta huolimatta. Pelimekaniikka on tämänvuoksi epäreilu tähtäinten suhteen. Tähtäin apu, oletukseni mukaan, korjaa punapisteellä ampuessa lagin aiheuttamat hudit. Snipulla taas tähtäin apua ei ole ja kuti menee aavistuksen liian myöhässä vihun pärstän ohi. Tämä voi kuullostaa ehkä pienestä nipottamiselta, mutta kyllä tähän onkelmaan nyt jotain voisi keksiä. Vaikkapa tasapainoittaa nuo tähtäimet tai poistaa lagi. Itseäni tämä ongelma hermostuttaa kovasti sillä peli hipoo muuten täydellisyyttä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Wai että cheattereitä codissani. Kaippa tuokin voi mahdollista olla...On se niin kivaa kun on kovat statsit ja ittekkin tietää että oikeasti on ihan kuraa tässä pelissä. noh, on tuossa pelissä ilman cheattereitakin tunnelmaa pilaavia tekijöitä.

Tässä vähän omia oletuksia online pelistä. Haluaisin kuulla onko muut törmänneet samoihin onkelmiin. Ja puhun ainoastaan niistä matseista joissa on ollut täydet yhteys palkit.(osassa hostina osassa en.)

Elikkä:
Punapiste tähtäimet suolaavat vihulaista niin että joskus menee sormi itseltäkin suuhun. Porukka lakoaa läheltä ja kaukaa.

Sitten nämä sniput ja agocit näyttävät edelleen tilanteita joissa tähtäin on tasan keskellä pärstää ja sitten, "naps", täysi huti tuli. Tätä tapahtuu todella usein vaikka lagia ei ole yhtään.


Sitten nämä rautatähtäimet. Näissä ei tule niin selviä pärstä shotti huteja kuin snipuilla ja agoceilla. Mutta tuntuu että silloin tällöin varmoja osumia jää osumatta. Tätä tapahtuu paljon harvemmin kuin snipuilla jne.

Omat päätelmät:
Tähtäintyyppien tähtäysapu on erillainen. Punapiste avustaa eniten, sitten rauta, agoc ja sinpu viimeisenä. Liekö snipussa ollenkaan apuja? Tässä samassa järjestyksessä on myös varmojen pärstä shottien hutien esiintyminen. Ilmeisesti pelissä esiintyy satunnaista lagia yhteyden laadusta huolimatta. Pelimekaniikka on tämänvuoksi epäreilu tähtäinten suhteen. Tähtäin apu, oletukseni mukaan, korjaa punapisteellä ampuessa lagin aiheuttamat hudit. Snipulla taas tähtäin apua ei ole ja kuti menee aavistuksen liian myöhässä vihun pärstän ohi. Tämä voi kuullostaa ehkä pienestä nipottamiselta, mutta kyllä tähän onkelmaan nyt jotain voisi keksiä. Vaikkapa tasapainoittaa nuo tähtäimet tai poistaa lagi. Itseäni tämä ongelma hermostuttaa kovasti sillä peli hipoo muuten täydellisyyttä.
Tämä on pelin bugi(paha sellanen) ja siihen on tulossa päivitystä että snipun kudit menis mihin tähtäin näyttää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sori pirate_fin ja jarppa. Oli tarkotus ton pelin jälkee vaihtaa HC-Deathmatchii, mutta Elisa sotki taas pelit. Katkas netin taas pariks sekaks ni ulkona PS-networkista ja se siitä. Kerranki ku sai ees pari konsolifinin kaveria samaan nippuun :(

Mitäs pelimuotoja te muuten tykkäätte eniten pelata? Ensi kertaa ajatellen :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sori pirate_fin ja jarppa. Oli tarkotus ton pelin jälkee vaihtaa HC-Deathmatchii, mutta Elisa sotki taas pelit. Katkas netin taas pariks sekaks ni ulkona PS-networkista ja se siitä. Kerranki ku sai ees pari konsolifinin kaveria samaan nippuun :(

Mitäs pelimuotoja te muuten tykkäätte eniten pelata? Ensi kertaa ajatellen :)

Joo näköjään mies putos linjoilta. Tuolla normipuolella tulee sählättyä milloin mitäkin mutta kyllä se hc-dm:kin käy.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo näköjään mies putos linjoilta. Tuolla normipuolella tulee sählättyä milloin mitäkin mutta kyllä se hc-dm:kin käy.

Itse pelailen aika monipuolisesti kaikkia. Free for all, domination, hc puolelta dm:ää ja s&d:tä, hq:ta jne. Eniten varmaan HC S&D:tä, FFA:ta ja lippujen keräilyä.

Ainoa mitä en ole vielä kertaakaan pelannut on tuo 1vs.1 :D

E: Oltais muuten voitettu toi matsi josta tiputtiin linjoilta prkl
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse pelailen aika monipuolisesti kaikkia. Free for all, domination, hc puolelta dm:ää ja s&d:tä, hq:ta jne. Eniten varmaan HC S&D:tä, FFA:ta ja lippujen keräilyä.

Ainoa mitä en ole vielä kertaakaan pelannut on tuo 1vs.1 :D

E: Oltais muuten voitettu toi matsi josta tiputtiin linjoilta prkl

Joo voitto siitä tuli. Ei sieltä kaikki tippunu :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sori pirate_fin ja jarppa. Oli tarkotus ton pelin jälkee vaihtaa HC-Deathmatchii, mutta Elisa sotki taas pelit. Katkas netin taas pariks sekaks ni ulkona PS-networkista ja se siitä. Kerranki ku sai ees pari konsolifinin kaveria samaan nippuun :(

Mitäs pelimuotoja te muuten tykkäätte eniten pelata? Ensi kertaa ajatellen :)

Ihan normi Team Deathmatchia tulee pelailtua eniten ja mulla alko vilkkumaan se connection interrupted teksti niin ajattelin suosiolla häipyä matsista.

Edit: Kuten varmaan huomasitte en oo mikään Pro pelaaja, mutta ei mulle oo se voittto aina tärkein, pääasia et on hauskaa :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ihan normi Team Deathmatchia tulee pelailtua eniten ja mulla alko vilkkumaan se connection interrupted teksti niin ajattelin suosiolla häipyä matsista.

Edit: Kuten varmaan huomasitte en oo mikään Pro pelaaja, mutta ei mulle oo se voittto aina tärkein, pääasia et on hauskaa :D

Jep sama. Karpaasin kanssa muuten yhet pelit pelaattii tänää. HC S&D pelimuoto ja vastustajat tietysti tappoivat toisiaan singoilla heti aluks taas :D. Ja kauhee poru taas chatissa.

E: Meinasin, että nämä kaksi team-killer tappajaa siellä taas lauleskeli ja vittuili muille.

E: Joskus sitä repee ihan totaalisesti, kun peli alkaa ja jostain mikistä alkaa kuulumaan jotain vauvan itkua tai musiikki niin joku huutaa "oh my lord, not agaaain, NOOOOO!!!"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ihan normi Team Deathmatchia tulee pelailtua eniten ja mulla alko vilkkumaan se connection interrupted teksti niin ajattelin suosiolla häipyä matsista.

Edit: Kuten varmaan huomasitte en oo mikään Pro pelaaja, mutta ei mulle oo se voittto aina tärkein, pääasia et on hauskaa :D

Kaukana prosta olen minäkin. Joskus menee todella hyvin mutta yleensä ei :D. Huvin vuoksihan tätä pelataan.
 
Ylös Bottom