Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
täähän on taas toisaalta näitä mielipide-juttuja...
Ite en henk.koht. tykkää kauhiasti S&D:n hiippailusta, tai no normi menee mutta ei HC....
Kai sitä on tullu vaa erikoistuttua tuohon HQ:n pelaamiseen, nii sit sen takia siinä saakin parhaita pojoja...
Pieni fraghunter piilee sisällä, nii on pakko pelailla noita "mättö"-pelimuotoja![]()
Voi vit.. että alkaa pänniin 3 kertaa on jäätynyt codin nettipeli tunnin sisällä, niin että on joutunu käynnistää koko masiinan uudestaa. Jäi vaan jumiin awaiting connection kohtaan, eikä resetti toiminu, joten virta vaan pois ja takas päälle.
Edit: korjaan 4 kertaa, voi PER.... nyt loppu. Onko kellää muulla tapahtanu tällästä?
Mulla toi awaiting connection korjaantuu yleensä odottamalla.
5 minsan odottelu ei paljon auttanu, siis koko plese jääty totaalisesti ei tapahtunu mitään vaikka painoi PS-nappia tai resettinappia.
Pelkkä epämääräinen serveripään härö.Mikäs ilmoitus tämä tämmöinen on... http://www.flickr.com/photos/14654358@N04/2293014189/sizes/l/ ...sattui itselleni juuri hetki sitten.
3000:s viesti
Pitkästä aikaa tuli taas pelailtua, AritheGr8:n kanssa tällä kertaa. Mukavaa oli, mitä nyt taas perinteiset nettiongelmat. Yhden pelin pääs pelaamaan aina samalla serverillä ja sit heitti ulos. Alkaa pian olemaan tää peli historiaa, jos sitä patchia ei sieltä pikkuhiljaa tule...
Taitaa olla sulla netin asetuksissa, yhteyden laadussa tai laitteissa häikkää koska mulla (ja monella muulla) pelittää ihan mainiosti.
Ihan hyvä ase tuo G36C, ainakin ensituntuman perusteella.. Level 38 ja sain juuri overkill perkin eli nyt voi kantaa snipuakin mukana![]()
Itse olen havainnut paremmaksi jättää tuo overkill pois ja ottaa snipu pääaseeksi ja joku muu perkki, poimii rynkyn kaatuneelta toverilta pistoolin tilalle.