Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jos pisteitä haluat ni pelaa HQ:ta. eipä oo ku pari kertaa jumittanut tuo peli.

täähän on taas toisaalta näitä mielipide-juttuja...:rolleyes:

Ite en henk.koht. tykkää kauhiasti S&D:n hiippailusta, tai no normi menee mutta ei HC....

Kai sitä on tullu vaa erikoistuttua tuohon HQ:n pelaamiseen, nii sit sen takia siinä saakin parhaita pojoja...

Pieni fraghunter piilee sisällä, nii on pakko pelailla noita "mättö"-pelimuotoja:D

Mäkin pelään yleensä HQ:ta, Dominationia tai Sabotagea myös Tactical ... on hauska, kun siinä vaihtelee pelimuoto ja sitä pelataan pienellä porukalla. HQ:ta pelaan eniten. En kans jaksa hiippaillua ja kämppimistä. Pistän sut mun kaverilistalle, hyväksy jos sul on vielä tilaa:) Ja jos löytyy muita kyseisten pelimuotojen pelaajia, niin mut saa lisätä kaverilistaan tunnuksella risiz

Voi vit.. että alkaa pänniin 3 kertaa on jäätynyt codin nettipeli tunnin sisällä, niin että on joutunu käynnistää koko masiinan uudestaa:mad:. Jäi vaan jumiin awaiting connection kohtaan, eikä resetti toiminu, joten virta vaan pois ja takas päälle.

Edit: korjaan 4 kertaa, voi PER.... nyt loppu. Onko kellää muulla tapahtanu tällästä?

Voi vit.. että alkaa pänniin 3 kertaa on jäätynyt codin nettipeli tunnin sisällä, niin että on joutunu käynnistää koko masiinan uudestaa:mad:. Jäi vaan jumiin awaiting connection kohtaan, eikä resetti toiminu, joten virta vaan pois ja takas päälle.

Edit: korjaan 4 kertaa, voi PER.... nyt loppu. Onko kellää muulla tapahtanu tällästä?

Mulla toi awaiting connection korjaantuu yleensä odottamalla.

Ei ole ihan täydellistä pelimuotoa vieläkään löytynyt, mutta nykyään tulee väännettyä aika fifty-sixty mercenary TDM:ää ja Dominationia. Mercenary Domination ois myös kiva lisä ettei tartte yksin pelastaa tiimiä klaaneja vastaan. ;)

HQ/S&D on rasittavaa kykkimispeippailua ja respawnien odottelua. S&D:ssä joka erä aloitetaan vielä samoilla tylsillä perusnaateilla. Domination menee usein joko toisen tiimin totaalijyräksi tai sitten silmittömäksi kranaattispammiksi (helevettiin se 3xfrag koko pelistä ja noobtubeen yksi ammus), mutta parhaimmillaan se on äärimmäisen dynaamista ja viihdyttävää.

Tämmöstä. Kunhan avaudun aamun iloksi. Feature patch on muuten näemmä menossa Sonyn certtiin eli kaipa sitäkin voi muutaman viikon jälkeen ruveta odottelemaan, ehkä.

5 minsan odottelu ei paljon auttanu, siis koko plese jääty totaalisesti ei tapahtunu mitään vaikka painoi PS-nappia tai resettinappia.

Itellä oli ihan sama vika muutama viikko sitten... Pinna kireellä tein kaiken, mitä keksin... (verkkoasetukset jne.)

Epätoivoisena viimeisenä oljenkortena pyyhin levyn pinnan ja peli alkoi toimimaan, eikä ongelmia ole sen jälkeen ollut.

En tiedä oliko putsaamisesta kiinni, mutta enpä ole ainakaan muuta selitystä keksinyt, koska ongelma hävisi välittömästi eikä ole tullu takaisin.

Mulla tullu peliin semmonen ongelma, että kun yritän joinia peleihin ni se jumittaa kohtaan downloading game settings ja siis tää on tullu nyt vähä aika sitte ennen on toiminu ku unelma, nyt ei toimi ollenkaan vaikka oottasin tunnin sitä lataamista :(

Kysytääns nyt sitten tälläistä: eli onko ps3:n cod4:ään Euro tai Nations cuppeja? Jos on, niin voisiko joku heittää linkin mistä nämä löytää?

En ole vielä edes ostanut tätä, mutta kun on aktiivisesti pelannut fps-pelejä, niin oli pakko saada tietää:D
Ps. Kirjoitusvirheitä on kymmenittäin, mutta älkää niistä välittäkö:D

3000:s viesti :cool:

Pitkästä aikaa tuli taas pelailtua, AritheGr8:n kanssa tällä kertaa. Mukavaa oli, mitä nyt taas perinteiset nettiongelmat. Yhden pelin pääs pelaamaan aina samalla serverillä ja sit heitti ulos. Alkaa pian olemaan tää peli historiaa, jos sitä patchia ei sieltä pikkuhiljaa tule...

Taitaa olla sulla netin asetuksissa, yhteyden laadussa tai laitteissa häikkää koska mulla (ja monella muulla) pelittää ihan mainiosti.

Taitaa olla sulla netin asetuksissa, yhteyden laadussa tai laitteissa häikkää koska mulla (ja monella muulla) pelittää ihan mainiosti.

Laitteissa tuskin on häikkää. Yhteyden laatukin on 100%, mutta toisaalta tää on kyl turun yliopiston verkko, se selittää jo aika paljon :D:rolleyes: NAT tais olla 2 tai 3

Mulla ongelma korjaantui kun boottasin eli repäsin adsl lootasta virtajohon irti ja iskin takasin kiinni nyt pelit löytyy taas niinkuin ennenkin jos jollain on samaa ongelmaa ni koittakaas tota konstia.

Ei niinkään probleemaa pelien löytymisessä, vaan servereillä pysymisessä. Voihan se olla et mulla vaan on huono säkä, ja host lähtee lobbyssa sitten pois. Täl viikol kyl toiminu paremmin.

Fuusiokeittiön tuotoksia:

M14 + silencer

Perkkeinä: 1) bandolier / tai mikä nyt tuntuu millonkin kivalta 2) juggernaut / UAV jammer 3) steady aim .

Toimii kaikilta etäisyyksiltä yllättävän hyvin ja pienellä maltilla melkosen tappava setti. Juggernaut on tuolla lähinnä sen takia, että HQ:ia pelatessa sitä lyijyä tuppaa tulemaan kylkeen vähän turhankin kanssa.

Vaimentimet on ollu viimeaikojen hittituote muutenkin ja melkeinpä aseessa kun aseessa tuota tulee käytettyä. Vaikkakin NATO-maiden tykeissä on aivan susipaskat tähtäimet verrattuna Toverin aseisiin, mut kaikkeenhan tottuu.

Tämän lisäksi oon alkanu lämpenemään mp44:lle kanssa, vaikka saahan sen kanssa vieläkin syljeskellä.

Vaikka itellä onkin menossa "vasta" 5. (vai 6.) prestige, niin vähitellen alkaa kyllä tuntua siltä, että vois keskittyä poraamaan vaan ne kultaiset aseet itelleen. Sitten voisikin pähkäillä koko pelin siirtämistä hyllyn syövereihin.

Ihan hyvä ase tuo G36C, ainakin ensituntuman perusteella.. Level 38 ja sain juuri overkill perkin eli nyt voi kantaa snipuakin mukana :p

Ihan hyvä ase tuo G36C, ainakin ensituntuman perusteella.. Level 38 ja sain juuri overkill perkin eli nyt voi kantaa snipuakin mukana :p

Itse olen havainnut paremmaksi jättää tuo overkill pois ja ottaa snipu pääaseeksi ja joku muu perkki, poimii rynkyn kaatuneelta toverilta pistoolin tilalle.

Itse olen havainnut paremmaksi jättää tuo overkill pois ja ottaa snipu pääaseeksi ja joku muu perkki, poimii rynkyn kaatuneelta toverilta pistoolin tilalle.

Aijaa... en tiennyt, että tuommoinen on mahdollistakaan :D. On tuo kyllä joo järkevämpi vaihtoehto varmasti

Ylös Bottom