Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onks päivityksestä mitään infoo vielläkään, kun alkaa kärsivällisyys vähetellen hupenemaan. :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mä veikkaan että siitä on yhtäpaljon tietoa ku mun ens viikon lottovoitosta :mad:

Mikäköhän muuten on, kun näin kauan kestää saada päivitys jakoon. No taitaapi cod 4 lentää hyllyn perälle pölyyntymään keskiviikkona Vegas 2:sen ilmestyessä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikäköhän muuten on, kun näin kauan kestää saada päivitys jakoon.
Sonyn pitää testata ja hyväksyttää päivitys kaikilla kolmella alueella: Eurooppa/PAL, Japani/Kauko-Itä ja P-Amerikka. Erään toisen HD-konsolivalmistajan hyväksymisprosessi kattaa kerralla koko maailman. Tässä olisi Sonylle opittavaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sonyn pitää testata ja hyväksyttää päivitys kaikilla kolmella alueella: Eurooppa/PAL, Japani/Kauko-Itä ja P-Amerikka. Erään toisen HD-konsolivalmistajan hyväksymisprosessi kattaa kerralla koko maailman. Tässä olisi Sonylle opittavaa.

Ai jaaah.. Eli syyttävä sormi tungetaan siis Sonyn, eikä IW:n sieraimeen? Shelevä :p

Mutta ihan oikeasti jotain kusetuksen makua tässä.. Mihinkäs ajankohtaan sitä päivitystä luvattiinkaan, joulukuun lopulle? Sitten jollekin tuli kuningasajatus rakennella jotku h-vetin uuden killcamit. Siihenkö tuota aikaa nyt on kulunut, vaikkei tuonkaan luulisi nörtinplantulle kova homma olevan. Tosin mie en tiiä näistä hommista mittään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mä veikkaan että siitä on yhtäpaljon tietoa ku mun ens viikon lottovoitosta :mad:

Tulevana lauantaina, siis onko se sit ens viikon lotto, kuitenkin, lottovoittona täysosumille jaossa noin 1 milj. euroa. Numeroita ei kerrottu. eh??

Sorry pikku offari tähän väliin, oli ihan pakko näsäviisastella. Uusia karttoja odotellessa..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ai jaaah.. Eli syyttävä sormi tungetaan siis Sonyn, eikä IW:n sieraimeen? Shelevä :p
Kyllä. IW on lähettänyt päivityksen Sonylle testattavaksi jo kolmisen viikkoa sitten. Sen jälkeen IW ei voi kuin odotella, koska homma on täysin Sonyn käsissä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllä. IW on lähettänyt päivityksen Sonylle testattavaksi jo kolmisen viikkoa sitten. Sen jälkeen IW ei voi kuin odotella, koska homma on täysin Sonyn käsissä.

Eiköhän tehdä silleen, että mennään koko konsolifini sinne Sonylle testaamaan sitä päivitystä, niin saataisiin ainakin nopeammin se päivitys jakoon :rolleyes: :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelasin tuossa taas CODia tutussa suomiseurassa... peli oli taas kivaa, mutta perkeleen ELISA. VI***! Aina se pätkäsee sen netin minsaks jossaan välissä. Taas kivassa kohtaa. Downpourissa olin ainoo jäljellä ja puolustettii. Niillä kans enää yks. Eli ku meikäl tuli connection interrupt ni eks se mee niin et ne voittaa, kun ei ketään meil jäljel :D.... vitun jees... minkäs teet? :mad:

En kehtaa mennä enää ees takasin... :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Näyttää, että tätä ei ole tännekkään vielä uutisoitu vaikka on jo iltapäivästä nettiin tiedot purskahtaneet. Pistin jo online puolen map pack keskusteluun samantyylisen postauksen joten copy/pastetan sieltä.

Eli 402 kommentit, aikataulu mapeille ja hintatiedot:
http://iamfourzerotwo.com/2008/03/17/gamespy-chinatown-footage/

Pelivideot ja kuvausta joka mapista tarkemmin:
http://xbox360.ign.com/articles/859/859936p1.html

Pähkinänkuoressa: huhtikuun alkupuoliskolla pitäisi ilmestyä ja hinta on X0lle 800 mikkisoftapistettä eli hieman alle 10 euroa. Hinta tulee olemaan samaa luokkaa PS3lla.

ps. olihan tästä tänään kyllä KonsoliFINin XBOX uutisissa, mutta ehkä lipsahtanut joiltakin PS3 faneilta. Itse en ainakaan lue X0 puolta, mutta satuin nappaan linkin klaanin irkkikanavalta.

edit: OMFG TUMU, loistava uutinen :D Meikä innostu heti! Pätsi jopa tälle viikkoa ja mäp päkki ens kuussa! Jes!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tänään oli piitkästä aikaa sellainen peli-ilta että olisi pitänyt jättää välistä. Päivällä sujui mallikkaasti mutta illalla ei sitten mitään. Tuntui että jokainen kranaatti mikä ilmaan lensi vihujen puolelta otti kimmokkeen viimeistään siitä pullasorsasta joka lenteli keskellä kenttää, ja pompahti suoraan meikäläisen sukanvarteen. Uskomatonta flipperiä kyllä. Sellasissa mestoissa mihin ei ikinä kranua tule, se tuli poikkeuksetta karmin ja wc-pöntön kautta. Fantastinen pelirupeama, positiivisin mielin nukkumaan :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Heh heh, 10 euroa...no juuh..

Itellä oli tossa äsken harvinaisen intensiiviset matsit, tuntui menevän huonosti mutta ykkönen näköjään olin..ja hauskaa oli.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Samainen IW:n työntekijä kertoo asiasta myös omassa blogissaan. Eli Sony on hyväksynyt patchin ja se julkaistaan tällä viikolla.

Lähde: http://iamfourzerotwo.com/2008/03/17/i-haz-ps3-feetur-patch/

Tämän linkin mukaan siis viimeisiä sertifikointivaiheita vielä suoritetaan. Pätsin pitäisi parhaassa tapauksessa olla saatavilla muutaman päivän sisällä, mutta varmasti tämän viikon aikana.

Itse odotan eniten ACOG Scopen parantunutta tarkkuutta. Tällä hetkellä se on käyttökelvoton, kun red dot -tähtäimellä osuu melkein heittolaukauksella kentän toiseen päähän ja skoopilla pitää tähtäillä hiki otsassa, että osuu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yes! Vihdoinkin K/D - ration nousi tasan 1.00:n, eli tappoja on tullut enemmän kuin kuolemia.

Levelinikin on mukavasti noussut jo 53:n.

Ainoa ongelma on, etten ymmärrä kaikkia "Humiliation" ja vielä vähemmän "Elite" Chanlengeja, joten voisiko joku ystävällisesti suomentaa ne minulle tai kertoa edes, mitä pitäisi tehdä, että saisi nuo kaikki Chanlenget tehtyä.

BTW, noiden videoiden perusteella suosikikseni nousi myös Creek Kill. Kaikista tylsimmältä, nimestä huolimatta, näytti Kill House.

BTW 2, eilen oli himo ownaus päällä Dominationissa. 46/15 ja 31/8 kaltaisia tuloksia sateli joka matsissa. Kävi myös niin, että piti pari kertaa odotella, koska saisi kutsuttua uuden kopterin kun edellinen vielä pörräili ilmassa :D
 
Ylös Bottom