Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Senssi 4. isommallakin vois pitää jos pelais sixaxis ohjaimella. mutta kun pelaa Dualshock 3sella niin mulle riittää 4. siinä on niin paljo herkemmät tatit ku normi sixaxis.
BTW. joulukuusi hyvästelee CoD4 sodat:) peli meni myyntiin.
Aprillia? :eek:

Oikeestikko?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No voihan kökkö... Taitaa joulukuusi mennä sitten sinne mettään juurtumaan uutta joulua varten :D
OT: miks menit penteles myymään?

noo se nyt on vasta myynnissä..ei kukaan vielä ostanut. oon huomannut että ei jaksa pelata 20 min kauempaa sitä enää. enpä oikeen tiedä mistä johtuu.
Kainille,kyllä se voi alitajunnassa johtua siittäkin:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mjaa, mjaa. Taas pienen pelisession jälkeen pitää tulla avautumaan tänne.

Headquarters: käsittämätön pelimuoto (ainakin välillä). Ko. pelimuoto suosii aina toista tiimiä. Tälläinen rautalankakaavio:

Vastustajan tiimi saa HQ ensin itselleen -> meidän tiimi tuhoaa sen -> vastustajan tiimi syntyy suoraan uudelle HQ paikalle -> meidän tiimi tuhoaa sen -> jne. ja tämä jatkuu. Mikä pointti tuossa on? Ja sitten kun itse satut kuolemaan, niin synnyt HQ:sta katsottuna aivan mapiin toiseen päähän? Menee kyllä hermot tuohon välillä. Muuten loistava pelimuoto, mutta tuo em. on kyllä aivan sieltä&syvältä. EVO?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei edes tuleva mappilisä jaksanu enää innostaa vanhaa soturia?

eipä oikeen.klaanimatseja on kyllä kiva pelailla kun niissä on edes haastetta. tosin neki ärsyttää ku joka kerta saa odotella jotai rääkyviä jenkkejä jotka huutaa 15min putkeen siihen asti että saadaan peli aluille.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

eipä oikeen.klaanimatseja on kyllä kiva pelailla kun niissä on edes haastetta. tosin neki ärsyttää ku joka kerta saa odotella jotai rääkyviä jenkkejä jotka huutaa 15min putkeen siihen asti että saadaan peli aluille.

no onko pakko pelata jenkkejä vastaan, pelatkaa pelkästää Suomalaisia vastaan ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

itse arvelin että kun gt5p tulee niin pelaan alkuun codia vain sen rinnalla jonkun 10%.Noh...olen kuitenkin pelannut codia 90% ja gt5p sen 10%:)Codi vaan vetää...ja kohta kun mapit tulee niin codi vetää privaan taas.

Vaikka gta:ta odotankin niin tuskin tämä myyntiin menee,pelattua tulee silti.

Niin ja ennen kuin kukaan kysyy niin olikohan statseissa peliaikani about 11 päivää:p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vaikka gta:ta odotankin niin tuskin tämä myyntiin menee,pelattua tulee silti.

Mä luulen, että mulle käy samoin... Mulla ei ole ollu koko peli ku vasta joku kolme viikkoa ja olen pelannut ehkä sen 12 tuntia... Joku tässä vaan koukuttaa niin kympillä. Pitänee alkaa pelaileen enempi noita HC -matseja niin alkaa varmaan kiinnostuskin vähenemään, kun tulee kunnolla pataan! :D

Mistä se muuten johtuu, että kun pelaa free-for-allia, siellä on niitä kenuja sun muita ja kuitenkin pärjään ihan hyvin? Eli onko se niitten ranking tullu sen takia, että ne on vaan pelannu niin sairaan kauan? Yksi suomalainenhan vastaaa kymmentä ryssää, mutta onko sitten niin että yksi suomalainen vastaa kahtakymmentä keskieurooppalaista? :D Ja en käytä nuupituupia... M4 + red dot on se normaalisetti mulla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Me suomalaiset ollaan tunnetusti hyviä :cool: Ei se vaadi taitoa että on kultane 55, tai siis kovin paljoa. Meidän klaanis on pari, ja ei ne mua parempia oo. :D

E: yhtään meitä suomalaisia ja itseäni yliarvostamatta :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No perskule joulukuusi. Menit sitten codin myyntiin pistään. No kaikkeen sitä joskus kyllästyy:D Aluks kun ostin Vegas 2:sen niin luulin ettei codia tuu pelailtuu paljon yhtään, mut mites on käyny? Tosin sateenkaaren nettipeli on täyttä sontaa, eikä enää oo kiinnistanu kokeilla vaikka toimii kuulemma. On tää codi vaan niin puoleensa vetävä ja erittäinkin hyvä peli.;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No perskule joulukuusi. Menit sitten codin myyntiin pistään. No kaikkeen sitä joskus kyllästyy:D Aluks kun ostin Vegas 2:sen niin luulin ettei codia tuu pelailtuu paljon yhtään, mut mites on käyny? Tosin sateenkaaren nettipeli on täyttä sontaa, eikä enää oo kiinnistanu kokeilla vaikka toimii kuulemma. On tää codi vaan niin puoleensa vetävä ja erittäinkin hyvä peli.;)

juu no täytyy nyt vielä vähän miettiä..:) sen verran pidetty kaveri että mulle tarjottiin sitä map packiakin jo ilmaiseksi game sharing jutulla etten myis codia:rolleyes::D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Taitaa tulla CG:n matseihin nuo uudet mapit mukaan.. Haasteeseen mahdollisuus pistää Variety Map Pack, vähä niinku S&D only mutta siinä on kai muitakin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yleensä vain oman puolen kleikkojen ja C4:n yläpuolella näkyy merkki, josta tunnistaa, että kleikka on omien. Bomb Squadin ollessa päällä myös vihujen räjähteiden päällä näkyy merkintä. Taisi olla joku pääkallokuva. Huomattavasti helpompi siis huomata esim kleikat.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Viduttaa muuten seurata killcamista kun joku oman tiimin sekundasami ampuilee sun kleikkoja atomeiksi.
 
Ylös Bottom