Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Oliskos tänään mitn meininkiä CoDin merkeissä? Näin tylsähkönä maanantaina. :rolleyes:
En viittiny ny uutta triidiä alottaa ku täs on nimenä just toi pelkkä Cod, ni aattelin et voisin yleisesti kysellä täältä.. Huomauttakaa jos tätä ei katsota hyvällä.. :confused:
Mut jos olis saatavilla isompikin poppoo tai vaan muutama kaveri ni annettas ulkomaan janttereille isän kädestä. :p
Edittiä: On myös headset, kun tuli tuo saatua WarHawkin mukana.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jos yhtään seurasit peliä, niin taisin olla joka mapissa tokana tai ekana lähes poikkeuksetta.. :rolleyes:

Ja ego kasvaa :D

Jos tänään pelailette nii pistäkääs si meikällekki invitejä jos satun oleen paikalla
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tais servu olla samassa tilassa ku minäkin, eli pienessä tuiterissa :D ja juu, kyllä mä seurasin, että olit kärjessä, halusin vaa hieman kiusata :D sori :eek:

mihin aikaan meinaatte pelailla että tietää pistää pleke käyntiin?
mä muuten voisin ainakin hostia..näkis mihin pystyy 8Meganen sonera.tuskin mihinkään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mihin aikaan meinaatte pelailla että tietää pistää pleke käyntiin?
mä muuten voisin ainakin hostia..näkis mihin pystyy 8Meganen sonera.tuskin mihinkään.
mä oon meinannu tossa ysin pintaa, riippuen millo tyttäret käy koisaamaan :rolleyes: ja eiköhän sun nopeuksilla hieman paremmin päästä pelaamaan, mutta... kukas se eilis iltanen hosti mun jälkee olikaan, ni hyvin se silläkin meni, etten sanois tosi hyvin... ja joo kaikille kutsua vain sitten :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mä oon meinannu tossa ysin pintaa, riippuen millo tyttäret käy koisaamaan :rolleyes: ja eiköhän sun nopeuksilla hieman paremmin päästä pelaamaan, mutta... kukas se eilis iltanen hosti mun jälkee olikaan, ni hyvin se silläkin meni, etten sanois tosi hyvin... ja joo kaikille kutsua vain sitten :eek:


Laita Timppa tännekin kutsua jos vaan TDMää pelaatte. Vähän aikaa tuossa taas yritin, mutta tämä "päivitys" mikä tehtiin on kyllä malliesimerkki siitä miten mainion nettipelin saa tyrittyä 100%sti. Fantastista menoa. Yksi peli kymmenestä tuntuu olevan sellainen että lagia ei löydy, tänään ei ole tullut ensimmäistäkään vastaan. Enkä pienestä lagista valita, ei siinä mitään. Mutta kun P90llä laittaa puoli lipasta äijään ja ei kaadu sitten millään, ja hidastusta kun katsoo et ole ampunut laukaustakaan. Tapa siinä sitten joku. Tekee tosi nannaa tuolle tapposuhteelle, 2.5stä tultu 2.3een eikä kissaa ehtinyt sanomaan.

Siirryn pelaamaan pasianssia, aina se tämän paskan voittaa.

Turhautuminen siis katossa. :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

sitä mä vaa, ku meikä on muistaaksee lvl44 ja oon tykästyny uudellee P90:n siis jo enne prestigeäkin tykkäsin paljon aseesta, mutta ny o alkanu kyrsii ku ei oo nii kovin tehokas tai tarkka, ni millä P-Erkeillä siitä sais paremman ja tarkemman? ku ei viel saa niit parempia M-sarjan aseita :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Oli mukava eilen Timppa ku pistit kutsua mullekin päin ;) Tee näin jatkossakin jos näät, että oon pelipaikalla! Oon erinomaista tykin ruokaa kun en osaa pelata:eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Äsken hyvää peliä suomalaisten kanssa privaservulla. Nyt saunaan ja illalla myohemmin pelaamaan. Laittakaa inviä jos jollakin on privaservu pystyssä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ja tänään oltais alottamassa tossa klo22 jälkeen hakkaamaan ja en tiä kuinka myöhään..sen näkee sitten...pistäkää kutsua tulemaan tullaan kyllä mielellään suomalaisten kanssa pelamaan...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jos joku on speelaamas nytten, voisitteko lähettää invii...Jos ei oo viel friendslistal nii PSN on Mussupuhku
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

oli eilen ihan mukavaa vaihtelua päästä kokeilemaan pelkillä puukoilla suomalaisten kesken priva servulla kiitos siitä player_fin :lle kun kutsuit mukaan.

meinasi mennä ohjeet vähän ohi kun olin silloin puhelimessa :confused:
kutsua vaan tulemaan kaikki muodot käy......... head settiä tilaamassa

psn: DreameR_FIN
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pikaisen moninpelisession aikana ei selvinnyt että pystyykö omia ampumaan? Mites capture the flagia ei ollut listassa lainkaan?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

huomasin just että meillä MI on XI vastaan klaani matsi sunnuntaina;) aina mukava pelata suomi klaaneja vastaan kun kaikki on niiiiiin paljon selvempää eikä oo lagia:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

huomasin just että meillä MI on XI vastaan klaani matsi sunnuntaina;) aina mukava pelata suomi klaaneja vastaan kun kaikki on niiiiiin paljon selvempää eikä oo lagia:)

Jep jep, minähän sen kävin hyväksymässä :p
Mutta muista, että Suomalaisia ei sitten tapeta ;)
 
Ylös Bottom