Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

No hitto, minäpä käyn pistään sulle kaveripyynnön. Jos tiput servulta tms ni käy hyväksyyn. Ehkä tapaamme joskus pelissä. Lähen itekki reenaileen.

ps. mikkiä ei voi ny kyllä käyttää ku avokki nukkuu viereisessä huoneessa, ja ei ole headset kuulokkeet/mikki yhdistelmää vaan nokia bluetooth handsfree jossa rupu kuuloke.

juu, pistä tulemaan vain, mihis asti aiot olla pelaamassa, ainii kuuteen... no jos tossa ku porukka lopettelee ni käväsen hyväksyy kutsusi niin päästää vetää peliä...
Normaali vai HC?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Dahol oli täynä kaverilista ja Timppa ei ala mua :( HCki passaa, ehkä mielummin jotain normia, ni en pilaa meidän upouutta ystävyyssuhdetta liian innokkailla kässyillä :D

Mites toi muuten toimii, tuleeko viesti että joku invites sua peliin jos on jo pelissä sisällä? No sitte kai sen näkee. Mistä muuten tietää, että on itse hosti? Tullu pari kertaa noloja, ku lähteny pois kesken mapin ja sitte hokasti että on ite hosti :I Jos tietäs ni venais ees mapin loppuun.

ps. Jee, lvl 25 ja reflex scope G3seen o/
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Timppa ei ala mua :( HCki passaa, ehkä mielummin jotain normia, ni en pilaa meidän upouutta ystävyyssuhdetta liian innokkailla kässyillä :D

Mites toi muuten toimii, tuleeko viesti että joku invites sua peliin jos on jo pelissä sisällä? No sitte kai sen näkee. Mistä muuten tietää, että on itse hosti? Tullu pari kertaa noloja, ku lähteny pois kesken mapin ja sitte hokasti että on ite hosti :I Jos tietäs ni venais ees mapin loppuun.

ps. Jee, lvl 25 ja reflex scope G3seen o/

Nii, mitä mä en ala :eek: No mulle käy kaikki pelimuodot aina.

pelikutsut tulee melkeen aina sulle näkyviin, jos olet aulassa menemättä, olet menossa peliin ja kesken peliä voi lähettää inviä, kunhan pelissä ei ole pelaamassa maksimimäärää pelaajia. Itekki joskus ollu hosti ja ku oon lopettanu pelin kesken, ni välillä vaa käy naurattamaan ja huutamaan, että hemmetin hosti ku lopetit pelin, vaikka tiesin että ite oon hosti, ihan vaa sentakia, ku niitä pelin kesken lopettavia hosteja on lähiaikoina osunu meikän tielle jo ihan liikaa!

Mistä muute johtuu et kesken pelin mä en kuule kaverilistalla olevien pelaajien puhetta, ne kuulee kyllä mun... mutta peliaulassa jälleen kuulen :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

No et ollu äske ainakaan hyväksyny kaveriviestii ja ei näy listoilla ku pistän vaikka "invite friend", vai enkö vaan osaa :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

No et ollu äske ainakaan hyväksyny kaveriviestii ja ei näy listoilla ku pistän vaikka "invite friend", vai enkö vaan osaa :D

tais käyrä perskule sillee, et perhe (emäntä ja tyttäret heräs) joten en voinut enään olla pelikoneella kun ne halus kattoa tölsyä, mutta ku aamulla pistän koneen päälle ni hyväksyn kyllä kaverilistoille... Meikän muisti on hemmetin hyvä mutta liian lyhyt :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ei se mittää :) Kahteellaan joskus toiste, taijan ite pelailla vielä yhen levelin ainaki.

Huomena vois pelata klo 20-21 alkaen? Jos tulis muutaki porukkaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ei se mittää :) Kahteellaan joskus toiste, taijan ite pelailla vielä yhen levelin ainaki.

Huomena vois pelata klo 20-21 alkaen? Jos tulis muutaki porukkaa.

juu, no mä ainakin tuun siin kymmenen aikaa illalla, ku perhe o käyny koisaamaa, sitte pelit loppuu joskus ku huvittaa... joten huomen uusiks :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tarkistaa siis miten että onko millanen pelaaja? jos tapat 50 ja kuolet 42 kertaa yhessä pelis, onko siis paska kun kuolemia on noin paljo vaikka olisit paras tappaja?

Eikö se nyt ole ihan klaanin oma asia päättää, että millä perusteilla he pelaajia porukkaansa ottavat. :eek:

Kyllä kova K/D monesti jonkinlaista suuntaa pelitaidoista antaa paitsi jos pelaaja on sitten ihan vain frägääjän roolissa esim. objektiivimuotoisissa peleissä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Nii, mitä mä en ala :eek: No mulle käy kaikki pelimuodot aina.

pelikutsut tulee melkeen aina sulle näkyviin, jos olet aulassa menemättä, olet menossa peliin ja kesken peliä voi lähettää inviä, kunhan pelissä ei ole pelaamassa maksimimäärää pelaajia. Itekki joskus ollu hosti ja ku oon lopettanu pelin kesken, ni välillä vaa käy naurattamaan ja huutamaan, että hemmetin hosti ku lopetit pelin, vaikka tiesin että ite oon hosti, ihan vaa sentakia, ku niitä pelin kesken lopettavia hosteja on lähiaikoina osunu meikän tielle jo ihan liikaa!

Mistä muute johtuu et kesken pelin mä en kuule kaverilistalla olevien pelaajien puhetta, ne kuulee kyllä mun... mutta peliaulassa jälleen kuulen :eek:



Mulla käy joskus myös noin, enkä tiedä mistä se oikein johtuu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

[FS] klaanin ylläpitämällä servulla olis kahdeksalle jantterille tilaa vielä..
Joten jos kaverilistassa on seuraavia nimiä, nakatkaa inviä ja meiltäpäin tulee inviä.

  • Timppa1978
  • jyrpa
  • karbaasi92
  • Kiketsi
  • Vinnie_FIN
  • Dahol
  • Linkiting
  • Pforce_
  • Askorbiini
  • ruuska
  • karvanoppa
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Taas pitkästä aikaa oli mukavaa pelata suomiporukalla. Onnen päätti kumminkin se että netti lopetti toimintansa. Tässä varmaan pitää alkaa soittelemaan :mad:

E: Ongelmakin selvisi. DHCP-palvelin kaatunut, korjaavat tällä hetkellä. Kunhan pääsee takaisin niin varmaan spelit ohi, tai ainakin yhteyshenkilöni siihen porukkaan (Pekkafin) on lähtenyt töihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Onkohan täällä enää ketään aloittelijoita? Olis kiva hakata joku kerta, kun muutkin olis "amatöörejä" eli vasta alkaneet pelata, eikä hirmu frägääjiä.
 
Ylös Bottom