Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ukkosenjumala
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hail! Löytyskös täältä hyvää suomipeliporukkaa satunnaistahkojaisiin? ( Työssäkäyminen yms. valitettavasti rajoittaa tätä toimintaa ) team deathm. ja dominationia tulee lähinnä tahkottua mutta kaikki kyllä käy . jos jollain mahtuu peliporukkaan ni laittakaa ihmeessä invaittia. ei ole vielä tullu suomalaisten kans pelattua vaan lähinnä jenkkien. jostain syystä aina niiden servuille päädyn. PS3 ID - Jonze84 :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hail! Löytyskös täältä hyvää suomipeliporukkaa satunnaistahkojaisiin? ( Työssäkäyminen yms. valitettavasti rajoittaa tätä toimintaa ) team deathm. ja dominationia tulee lähinnä tahkottua mutta kaikki kyllä käy . jos jollain mahtuu peliporukkaan ni laittakaa ihmeessä invaittia. ei ole vielä tullu suomalaisten kans pelattua vaan lähinnä jenkkien. jostain syystä aina niiden servuille päädyn. PS3 ID - Jonze84 :cool:

Meillä on lähes joka ilta klo22---> suomi-porukka pelailemassa,et lisää listalle ni laitetaan kutsua.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Odotan jo innolla iltaa jos pääsee vähän suomalaisten kanssa pelaamaan taas.
Kain: Ei hätää. Minä ainakin olen surkea. Kiitä onneasi jos joudut vastakkaiselle kuin mä. Olen nimittäin semmoinen pelkuri, että kun näkee oman ja on HC-moodi niin isolla todennäköisyydellä se oma on kuollut ja pyytelen jo anteeksiantoja tiimille. :o Tullut vähän liian paljon FFA pelattua:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Priva pelejä olis kiva päästä pelailemaan lisää Suomi porukoilla. Pari pelannu ja helvetin hauskaa on ollu. Et inviä vaan tulemaan nii saadan pelit pystyyn.
Armeija kylläkin rajoittaa meikäläisen pelaamista "hieman" tällä hetkellä. :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

No en nyt sanos..se on niin suhteellista :D
Lisää mut Pleikkarin kaverilistalles niin pistän kutsua kun ollaan pelaamassa..

okei sen teen! huomena oisin käytettävissä illasta mikäli siinä 20-23 välillä pelailette. pelaatteko muuten headquatersia? ihan paras pelimoodi mutta kaikki käy kyllä!:D toivot.kirjotin ees sinnepäin oikein..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

okei sen teen! huomena oisin käytettävissä illasta mikäli siinä 20-23 välillä pelailette. pelaatteko muuten headquatersia? ihan paras pelimoodi mutta kaikki käy kyllä!:D toivot.kirjotin ees sinnepäin oikein..

Suurimmaks osaks tulee hakattua HC TDM ja jos isompi porukka on ni Ground Waria ja sit joskus puukkohipat privaservulla...:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Suurimmaks osaks tulee hakattua HC TDM ja jos isompi porukka on ni Ground Waria ja sit joskus puukkohipat privaservulla...:D

HQ on kasvanu suosikiksi pelin räjähtävän tempon mukana kuulasateen roiskeessa vaikka taitaa olla kyl sama meininki muissakin modeissa. tässä saa vaan ni pirun nopeasti keräiltyä pisteitä:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

HQ on kasvanu suosikiksi pelin räjähtävän tempon mukana kuulasateen roiskeessa vaikka taitaa olla kyl sama meininki muissakin modeissa. tässä saa vaan ni pirun nopeasti keräiltyä pisteitä:D

Juu siinä tulee kyl hyvin pojoja jos vaan on voittavassa joukkueessa mukana...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Timppa perkele! Nyt CoDiin,ois asiaa... Vähän väärä paikka tälle mutta en muutakaan keksiny :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Timppa perkele! Nyt CoDiin,ois asiaa...
meni nukkumaan (harvinaista kyllä) jo puolisen tuntia sitten..

Kiitos muuten Jellonien poppoolle erittäin mukavasta klaanimatsista, kyllä teistä sopii ottaa mallia muidenkin klaanien.
vähän nakerteli meidän porukkaa viimeinen district-roundi, hävittiinhän me vain kolmella pisteellä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

No herranen aika,mikä sitä vaivaa :D Tsekkaas Vinski privas ihan just..

Meikää vaivas: Selvinpäin pelaaminen, alko entistä enemmän potuttamaan noi yli-ihmiset, jotka tappavat meikän vaikkei kävelystäni jäänyt ääntä enkä tullut näkyville eikä ne käyttänyt tutkaakaan ja kun kukaan ei kuollut, niin ennemmin menin nukkumaan, toisinsanoen, hävisi peli-ilo :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tää on hauskaa.....sit ku joku vielä alkaa sooloilemaan ja ampumaan toisia, kun ei kuulut sääntöjä :D
Aivan. Minä kun aloitin CoD:in peluun ja pääsin suomiservuun pelaa niin en oikein kuullut kun sanottiin puukkohippa vaan ammuin AK-47:lla, mutta kyllä ymmärsin sitten kun kuulin jonkun karjuvan siellä minulle:o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Aivan. Minä kun aloitin CoD:in peluun ja pääsin suomiservuun pelaa niin en oikein kuullut kun sanottiin puukkohippa vaan ammuin AK-47:lla, mutta kyllä ymmärsin sitten kun kuulin jonkun karjuvan siellä minulle:o

Jep, tämän muistan kuin eilisen päivän :p
Tai, kun eräs Svantte (nimi ja ikä muutettu) pelasi Dominationia, niin oman puolella oleva heppu oli purkamassa pommia, niin eiköhän ko. heppu sitten puukottanut hänet ja sitten tuli häviö, kun pommi sitten otti ja räjähti :( :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jep, tämän muistan kuin eilisen päivän :p
Tai, kun eräs Svantte (nimi ja ikä muutettu) pelasi Dominationia, niin oman puolella oleva heppu oli purkamassa pommia, niin eiköhän ko. heppu sitten puukottanut hänet ja sitten tuli häviö, kun pommi sitten otti ja räjähti :( :D
Ei mun mielestä Dominationissa ole pommia. :D
 
Ylös Bottom