Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ei mun mielestä Dominationissa ole pommia. :D

no olkoon missä on, mutta se missä juostaan keskelle kenttää hakemaan salkkua ja viedään se jonnekkin ja pläntätään ja vihu sitten yrittää purkaa sitä :eek:
EDIT: olikin Sabotage
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Morot olis yks nyyppä joka haluais kovasti tulla pelaileen suomi porukoihin en oo mikään pro vaan melko keskinkertainen pelaaja... pelailen melko usein iltaisin CoDia ja olis kiva päästä tosiaan matsaamaan kunnon porukkaan alkaa nuo ranskikset ja muut ulkomaan elävät jo sen verran V*tuttaan... Lisätkäähän mut listoille ja pistäkää kutsua tuleen! T:AriTheGr8
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

No hyvä jos muisti pelaa :D
Kiinnostaa kuka oli se, joka huusi...
Minulla olisi semmoinen muistikuva, että sä olisit ollut se :p

Mitään en myönnä, muuta kuin että kännissä silloin pelailin, voi olla etten minä huutanut kenellekkään :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Väitäks sää ettet sä oo aina sääntöjä kuullu ku oot eksyny meiän joukkoo... jos oot eksyny :D

Aina joskus pätkii....varsinki kaljapäisään:eek:......se on aika hupaisan näköistä sit ku puolen tusinaa hemmoa on nylkemässä tätä sooloilijaa puukolla :D:p:eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Morot olis yks nyyppä joka haluais kovasti tulla pelaileen suomi porukoihin en oo mikään pro vaan melko keskinkertainen pelaaja... pelailen melko usein iltaisin CoDia ja olis kiva päästä tosiaan matsaamaan kunnon porukkaan alkaa nuo ranskikset ja muut ulkomaan elävät jo sen verran V*tuttaan... Lisätkäähän mut listoille ja pistäkää kutsua tuleen! T:AriTheGr8

Käyppä lisäämässä itsesi tälle listalle: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=36479
Samalla voit alkaa tekemään itse kaveri listaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kuules HC76, nyt kun toi ConsoleGaming sivusto jälleen toimii, niin voisitkos käydä ilmoittamassa sen voiton meille siitä klaanimatsista joka me voitettiin siellä Pipelinessä :)

Kiitos
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kuules HC76, nyt kun toi ConsoleGaming sivusto jälleen toimii, niin voisitkos käydä ilmoittamassa sen voiton meille siitä klaanimatsista joka me voitettiin siellä Pipelinessä :)

Kiitos

Tehty jo, ihan pyytämättäkin. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Se cg sekoilee nyt jotain.Meillä on tänään matsi FG:tä vastaan ja fg laitto säännöks sd only:eek:n.cg laitto kaikki mapi headquarteriks.Että terve:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Se cg sekoilee nyt jotain.Meillä on tänään matsi FG:tä vastaan ja fg laitto säännöks sd only:eek:n.cg laitto kaikki mapi headquarteriks.Että terve:D
Se mitään seonnu oo. Koskaan ei ne pelimuodot vaihdu itse CG:n "matsi säänöissä". Jos sielä alhaalla lukee SD only: "on" niin sillon se on SD... Eli mapit otetaan mitkä ovatkaan ja pelataan SD:nä!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Papat tykkää vääntää HC S&D:ta. Myös TDM käy, tosin sitähän ei voi erikseen valita tuolla haastetta tehdessä.

jaa, no siitä mulla ei o mitää hajua, ku en o yhtää haastetta viel pistäny :eek: mutta sehän voidaan sen haasteen jälkee sopia vaikka aulassa tai sitä ennen että mitä pelataan, että on kaikille mieleinen ;)
vai?
 
Ylös Bottom