Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Vähän tiukkaan sävyyn Blackdawn tota klaaniin pääsyä kuvailee. Toki klaaneittain vaihtelee "pääsyvaatimukset" ja hakuprosessit. Vaan on sekin totta että harvaan klaaniin pääsee sisään jos kukaan klaanista ei tunne sinua entuudestaan. Aina on mukava tarkistaa jollain konstein että minkäslainen pelle sieltä nyt on klaaniin pyrkimässä;)

E: Mulle on sinällään turha ruveta mitään s.posteja lähettelemään jos klaaniin halajaa. Ensinnäkin FDF ei rekryä tällä hetkellä uusia pelaajia ja toisekseen mieluummin "tarkistaa" aina miehen ensin mesen kautta ja sen jälkeen peleissä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tarkistaa siis miten että onko millanen pelaaja? jos tapat 50 ja kuolet 42 kertaa yhessä pelis, onko siis paska kun kuolemia on noin paljo vaikka olisit paras tappaja?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Timppa78 sanoi:
Tarkistaa siis miten että onko millanen pelaaja? jos tapat 50 ja kuolet 42 kertaa yhessä pelis, onko siis paska kun kuolemia on noin paljo vaikka olisit paras tappaja?
Lähinnä tarkoitin että tarkistaa millainen tyyppi on kyseessä. Täytyy muistaa että joka klaanin hakukriteerit on erilaiset. Toiset hakevat pelkästään loistopelaajia, toiset pelkästään loistotyyppejä, kolmannet jotain siltä väliltä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Underi sanoi:
Lähinnä tarkoitin että tarkistaa millainen tyyppi on kyseessä. Täytyy muistaa että joka klaanin hakukriteerit on erilaiset. Toiset hakevat pelkästään loistopelaajia, toiset pelkästään loistotyyppejä, kolmannet jotain siltä väliltä...
Mistä ne voi tietää että millainen mä oon?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Timppa78 sanoi:
Mistä ne voi tietää että millainen mä oon?
Tässä kohtaa astuukin kuvaan jo aikaisemmin mainittu tryout. Ei kukaan voi etukäteen tietää millainen persoona oot, senpä takia jos annat hyvän ensivaikutelman pääset alkuun tryouttiin (useimmissa klaaneissa näin) ja tuon jakson aikana porukka kerkee tutustumaan sinuu ja saa jonkinlaisen käsityksen sinusta.

Kun FDF:ään on otettu uutta porukkaa, emme ole varsinaisesti käyttänyt tryouttia vaan jos henkilö on vaikuttanut mukavalta ja ei ole ollut täysin kädetön pelaamaan on hänet otettu mukaan. Tähän mennessä ei ole vielä tarvinnut potkia ketään pois, paitsi epäaktiivisuuden takia. Mainittakoon vielä ettemme ole ottaneet ketään täysin ummikkoina mukaan vaan mukaan tulleet on olleet jo ainakin jossain määrin aikaisemmin tuttuja pelikentiltä.

Tätä nyt on hiemän vaikea selittää kunnolla koska on juuri niin monta eri tyyliä kun on klaanejakin. Ei siitä klaaniin hakemisesta kannata paineita ottaa, ei tämä mitään vakavaa touhua ole...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hyvä Underi että vastasit myös.
Lähinnä tarkoitin juuri noita kovempia klaaneja zD ja FF, jotka ei varmaankaan ota kuin huippuja.

Joo, ei meille FoDiinkaan ole mitään huippukriteerejä että pääsee pelaa - meille haetaan pelaajia kokoajan ja sisään pääsee 90% varmuudella, kunhan vain on aktiivinen ja eikä sooloile liikaa omiaan. Haemme hyvää huumorin tajuista tyyppiä, joka osaa vähän pelatakin. Meillä on porukkaa 14v. ylöspäin aina 36v. asti, itse olen 35. Että ikäkään EI ole kynnys kysymys :D
Mikki kyllä pitää olla jos klaanimatseihin haluaa, siksikin että voidaan kertoa mitkä on taktiikat ja missä vihu liikkuu. Klaanimatseissa kun ei rynnitä samaan malliin kuin noissa normi mätöissä.

Jos ketään kiinnostaa niin kirjautukaa sinne consolegamingiin, ja laittakaa privaa/mailia ja kertokaa consolegaming ja PSN tunnuksenne, niin lähetän kutsua klaaniin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

huhhuh tota invite paskaa:mad: 1/10 kerrasta pääsee mukaan jonkun kutsuun.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

jh1000 sanoi:
huhhuh tota invite paskaa:mad: 1/10 kerrasta pääsee mukaan jonkun kutsuun.
Jep, ja parhaimmillaan joutuu oikeesti oottaan että ne invitet tulee edes perille :/
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tervehdys! Lisäätkää minut kamu listalle(ei ole pakko :D), nimi on muffah. Oisi mukava pelata Suomalaisten kanssa, koska olen kyllästynyt englannin,ruotsin, ranskan ja muiten kielten kuuntelemiseen. Olen yli 20 lvl COD 4:ssa, en ole missään klaanissa, yleensä pelailen team hardcorea. Tulivoima on suomalaisten ylivoima.:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Sama täällä. Oon aika uus CoD4:ssa rank 15 :p Mut tästä se lähtee pikku hiljaa. Lisäilkää va ihmees jos haluutte aloittelijan mukaan :) Mites mistä saa parhaan mikin tai sanotaan näin mitä teillä on?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hei äeät! Pankaas lisäillen meitsii ystävälistalle (PS3) ni mennää hakkaa CoDii urakalla... Kunnon mayhemit päälle. Jonnekki glaaniinki vois joinia jossain vaihees.. emt :cool:

PSN: Jzo_FIN
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ottakaa mut kaveriksi, jos tässä joskus pääsisi pelailemaan....

Rank: 23

PSN: furious_gnu
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Vielä mainostan pikkasen tota irc-kanavaa quakenetissä #cod4.ps3fin. Elikkäs ideana ois et jos haluu pelejä cod4 niin siel voi kysyä ja muutenkin puhua. Siellä nyt viime aikana vaan ollu aika vähän jengiä. :/ Itekkin ollut paljon töissä niin kerennyt pelaamaan codia. Mutta eiköhän sitä nyt pyhien aikana kerkeä jotain mättään :p Rohkeasti vaan joinaamaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

fusokka sanoi:
Itekkin ollut paljon töissä niin kerennyt pelaamaan codia. Mutta eiköhän sitä nyt pyhien aikana kerkeä jotain mättään :p

Sama homma mulla, töitä riittänyt. Jospa sitä ehtii viikonloppuna pelaamaan enemmänkin...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Täältä kanssa löytyisi yksi codin pelaaja, ja saapi lisäillä.

PSN: faierkaar
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mut saa kans lisätä cod4 joukkoon. Mage_016 on nimi. Olis mukava nähä suomalaisiaki tantereella.:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Myös minut voi lisätä joukkoon. Tunnuksella Karamain lätkitään.

Hyllystä löytyy tällä hetkellä: CoD4, The Orange Box, Singstar :D , Medal of honor Airborne, NHL08, Motorstorm, Tilattu on Unreal Tournament III
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jees lisäilkää vaa mutki frendi listaan,jos asiallinen peliseura kiinnostaa
Ikä 18
Nick: Viinapiru
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Headshoooot! COD 4 ollut ainoa seuraava vakavasti otettava FPS-peli Tactical Opsin(PC) jälkeen, meikäläisen omassa kategoriassa. Suomalaisia ei näe mestoil ikinä liikaa. PSN: Erkkae
 
Ylös Bottom