Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

XShava

KonsoliFIN Alumni
Voitas nyt alkaa tätä pelailemaan kerran viikossa vähän vanhemmalla porukalla.

Itse en ole vielä PS3 versiota saanut, joten ei hajuakaan miten online puoli toimii. siis huoneet ja keverilistat, mutta eiköhän jollakin ilmeellä saa porukkaa samaan huomeeseen.

Tiistaisin Klo 21:00 alkaen voisi olla hyvä aika ?

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

XShava sanoi:
Voitas nyt alkaa tätä pelailemaan kerran viikossa vähän vanhemmalla porukalla.

Itse en ole vielä PS3 versiota saanut, joten ei hajuakaan miten online puoli toimii. siis huoneet ja keverilistat, mutta eiköhän jollakin ilmeellä saa porukkaa samaan huomeeseen.

Tiistaisin Klo 21:00 alkaen voisi olla hyvä aika ?

XShava väsääs Konsolifinille joku irc cannu missä vois matseista sopia, tää ei oikein onnistu forumeilla, tai jos se sotii kovasti tätä BBS:ää vastaa niin sit varmaan ei kannata.

Trippe117 sanoi:
XShava väsääs Konsolifinille joku irc cannu missä vois matseista sopia, tää ei oikein onnistu forumeilla, tai jos se sotii kovasti tätä BBS:ää vastaa niin sit varmaan ei kannata.

En minä noita osaa tehdä ja häviäisi aina kun koneen sammuttaisin. Mutta kanava löytyy irc.inet.fi (6667)

Tuolla kanavia seuraavasti:

#ps2fin.com
#nintendofin
#xboxfin
#filmifin

http://www.konsolifin.net/juttu.php?site=ps2&id=10

Mukana, paitsi jos on aamuvuoro keskiviikkona.

Meitsi on mukana kans. Kerrankin natsaa, kun duuniin meno normaalia myöhemmin.

EDIT: Onko papoilla muuten käytössä tägiä?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Moon mukana! Saan pelin luultavasti huomenna, tai ylihuomenna. Eli en ainakaan pääse tänään, mut ens tiistai soppii.

:cool:

Nyt sain pelin. Tunnin pelasin yksinpeliä ja sitten pari online-peliä. No, kyllähän sen ties, turpaan tuli. :) Mutta hauskaa on. Tänää varmaan vielä muutamat onlinet.

Lisätkää HC76 frendilistoille, ni saa porukkaa kasaan. :p

Täältäkin löytyy CoD4
Yksinpeli läpi pelattuna ja verkossa pörrätään :D

COD4 löytyy myös täältä. Skilssejä ei sitten löydykään:)

TJS sanoi:
COD4 löytyy myös täältä. Skilssejä ei sitten löydykään:)

Sama vika. :D Hauskaa tuo on vaikkei niin pro olisikaan.

M-Arkku yritti kutusa johonkin matsiin onlinessa mutta pukkas erroria? :( .. Oon pelannu pelkästään tota free-for-all moodia. Rank 18 menossa.

metalheart76 sanoi:
Sama vika. :D Hauskaa tuo on vaikkei niin pro olisikaan.
Perhanan hauskaa on, tullu pelattua melkein joka päivä sitten toissa perjantain tunti tai pari ainakin. Kummasti laantuu työpäivän aikaansaama perusvitutus kun pääsee ampumaan ihmisiä päähän. Onkohan mulla jotain patoumia?

metalheart76 sanoi:
M-Arkku yritti kutusa johonkin matsiin onlinessa mutta pukkas erroria? :( .. Oon pelannu pelkästään tota free-for-all moodia. Rank 18 menossa.
Joo, itellä oli samaa vikaa eilen. Luultavasti ainakin mun kutsujen kohdalla meni siihen että pelit oli sit lopulta täynnä. Ite pelailen enimmäkseen Dominationia, joskus Sabotagea ja Headquartersia. Dominationissa expaa aika hitaasti, mut vanhalla DoD1.3:n jäljiltä lipunkaappaus vaan on verissä.

Onko jossain ohjeistusta noista eri pelimoodeista? Aivan pihalla kun joutuu johonkin eksoottisempaan pelimoodiin. :cool:

Heh, kävin ekan kerran pelaamassa, niin en erottanut omia vihuista. No kait sitä pikkuhiljaa tajuaa senkin, mutta kieltämättä yllättävän laadukas tekele. Vaikka ei tämä kuvakulmaltaan ole se mieluisin.

Ilmottaudun myös mukaan pappapeleihin :)
Mukavaa mäiskettähän tuo on, ja seuraakin saa kunhan vain nuo invite kutsut suostuisivat toimimaan.

Eilen meni KFin liigan pelin aloituksessa piptkään ennen kuin saatiin kaikki saman servon ääreen..

Täällä ollaan myös! Ei kyllä tule tuosta padiohjauksesta juurikaan mitään mutta ammuttavaksi tulen mielelläni. :cool:

tunnus on siis "LepiFIN".

mukana myös frendeihin trippe117

täältä löytyy myös irc Qnet #cod4.ps3fin toimii myös KFIN turnee kanavana

Vieläkös papparaiset pelailee tätä netissä? Vai ollaanko jo vaivuttu synkkyyteen joulukiireiden keskellä?

Ylös Bottom