Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Laitetaan nyt oikein lihavoidulla.
Ylläpidolle tiedoksi tämän sanasodan keskeltä, että tässä on nyt käynyt niin, että samoista IP-osoitteista on tehty useita tunnuksia vain "normin" äänestämistä varten!
Tämä on fakta.
Kyllä itse saanut turnauksissa enemmän pahaa aikaan nimenomaan ensimmäisen puolen minuutin aikana, jolloin itse makaan jo haudassa kolmen naapuritiimin kaverin kanssa, kummasti menee taktikointi muroiks ku joku hullu ryntää syliin ja ampuu kaiken mikä vähänkään muistuttaa vihulta. Pirun helppoa jollain SMG:llä+sleight of hand+ xtreme condition. Vaikka yleensä oma henki menee, on se silti tiimille edukasta. Normissa tämä ei ole ihan niin helppoa.Teille, jotka ihmettelitte aiempaa kommenttiani HC:n taktisuudesta. Siis HC:han nimenomaan on taktinen pelimuoto. Tässä ei ryntäily tuota tulosta, varsinkaan, jos vastapuolen joukkue pelaa käyttäen tiettyjä taktiikoita. HC:ssa todella pitää ajatella, mitä tekee. Varovaisuutta ei sovi unohtaa hetkeksikään.
Come on, miksi se ei olisi fakta? Hullua väittää, ettei noin ole tehty, kun normimuoto on yhtäkkiä aloittanut kirin ja uusien jäsenien rekisteröityminen vain tätä ketjua varten on lisääntynyt.
Loppujen lopuksi itselleni on ihan sama mitä pelataan, kunhan se on normi healtheillä.
Fakta-status vaatii todisteita. Todennäköistä se on, mutta ei fakta. Todennäköistä on se, että joku voittaa lotossa ensi lauantaina jotain, mutta faktaa tämäkään ei ole, voihan olla, ettei kukaan voita mitään. Erittäin todennäköistä se kuitenkin on, että joku voittaa. Siinä on ero.
Loppujen lopuksi itselleni on ihan sama mitä pelataan, kunhan se on normi healtheillä.
Millos tämä turnaus sitten pidetään? Mulla taitaa loppua Live-aika tämän kuun loppupuoliskolla..
Jännät huijaukset normilaisilla käynnissä täällä. Reilu peli niin ei tarvitsisi kenenkään valittaa.
Joo tsori kelasin et tää oli cod 4 turnauksen äänestys, ei inkvisitio...
Oma mielipiteeni on se että HC on todenmukaisempaa, ja vaatii todellakin enemmän sitä taktisuutta... Ja kyllä siitä mielestäni kuuluukin tippua jos sinua pikkuvarpaaseen osuu... toki voitte kokeilla ampua itseänne jalkaan ja katsoa miten kävi...
Ja samallalailla fragit kleikat jne jne, jos saatte sirpaleita keuhkoon tai jalkaan niin koittakaapa siinä sitten olla jotenkin...